Chlapy, díky že se k tomu vyjadřujete a uvažujete nad tím, proč se to stalo..Jak jsem psal již shora. Pastorek se dával nový original Bosch, starý nafotím (ten má zuby, jakoby rozjeté, střihlé a vymačkané, takže opravdu nemohl pracovat tak, jak měl. Nalítaných to má 350tis a dle datumu na těle startéru to vypadá na originál smontovaný s motorem a převodovkou. Automat Aisin je tam nový při 220tis.km. Motor má kultivovaný, pěkný zvuk, to samé automat,který řadí hladce.
Generálku staréru dělal u nás autoelektrikář, který opravuje startéry a alternátory. Na stolici funkčnost vyzkoušel a běží tak, jak má. Pastorek vyjíždí a zajíždí - Ok. Vinu pazvuku jsme přikládali jen startéru, to jsme ale netušili, že zuby kola setrváku budou v takovémto zbídačelém stavu. Nyní záleží na poloze setrváku vůči startéru - pastorku, při samotném startu. Dle toho buď s projevy pazvuku, či nikoli. Přiznám se, že jsem setrvák v tomto stavu ještě neviděl.
Tak, jak to vykreslil
mr1, tak to opravdu je. Otáčení setrváku při staru do prava, tzn. při sundané startéru se točí dolů a opačný - levotočivý pohyb pastorku.
Pozn.: Měl jsem za to, že materiál pastorku je z měkčího materiálu, než ozubení setrváku. Tady je evidentně vidět opotřebení, kdy si vzájemně ozubení při zásunu místy vůbec nerozumělo. Když na to čučím, tak normálně mají zuby setrváku mezi sebou tvar otevřeného
U a někde již není ani porovnání s písmenem
J..Takže v těchto místech to opravdu bolí
