Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
maniac
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo V70

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od maniac »

Zdravím všechny,
před nedávnem jsem koupil černou rakev V70 I, rok 99, motor 2,4 103kw, automat, dovoz Dánsko
první co jsem řešil byla výměna náplní a filtrů, servis Dony,
na tachometru bylo 190tkm kdy proběhla první výměna oleje na 5W-50 Mobil 1,
další výměna proběhla někde kolem 196tkm olej+filtry Mobil 1,
v tu dobu se začala projevovat vada ztrácení fridexu, pod autem nikde, z hadic žádný únik, takže těsnění nebylo to markantní kontrolka problikla jednou do týdne, takže jsem to tolik neřešil,
mezi tím proběhla další výměna oleje+filtrů ve 203tkm, fridex jsem stále dolíval,
před týdnem se mi rozsvítila kontrolka mazání která po chvilce zasnula, během dopoledne se rozsvítila ještě několikrát ale vždy zasnula, po přijetí domů a kontrole oleje jsem zjistil, že je měrka nasuchu, hned jsem naklusal do obchodu a koupil olej a dolil, auto nejevilo žádné známky, jelo celou dobu stejně, až po třech dnech se rozsvítila kontrolka znova ale na stálo, tak jsem znova dolil olej a pokračoval v cestě, bohužel za několik metrů auto začalo ztrácet výkon a za mnou nebylo vidět bílý dým, po 300 metrech auto rezignovalo, na tachometru teď svítí 211tkm, takže před běžnou výměnou oleje+filtrů, kde se stala chyba???

vypustil jsem olej a tady je výsledek:
https://www.youtube.com/watch?v=SA34wDreT5I&feature=youtu.be
_________________
Všechno by se to sem asi nevešlo, takže jen co je aktuální:
Volvo V70, 2,4 103kw, rok 99
Opel Astra, 1,6 52kw, rok 93
Land rover Discovery 3, 2,7TDV6 140kw, rok 05

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od doktor »

Podle mně si budeš shánět jiný motor. Ale tyhle jsou levné.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

GDPR_user

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od GDPR_user »

U výměny oleje jsi vždy byl přítomen??

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od doktor »

martinopel píše:U výměny oleje jsi vždy byl přítomen??

To je dobrá otázka :good:

A já špekuloval nad tím, jak sakra může olej takhle zdegradovat po ujetých 7 tisících a ejhle, ono to může být mnohem prostší, než se zdá... :kuchta:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

maniac
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo V70

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od maniac »

martinopel píše:U výměny oleje jsi vždy byl přítomen??
U výměny jsem byl ve 190 dělal Dony, u druhé jsem nebyl dělal Dony, třetí jsem už dělal sám...
_________________
Všechno by se to sem asi nevešlo, takže jen co je aktuální:
Volvo V70, 2,4 103kw, rok 99
Opel Astra, 1,6 52kw, rok 93
Land rover Discovery 3, 2,7TDV6 140kw, rok 05

GDPR_user

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od GDPR_user »

maniac píše:
martinopel píše:U výměny oleje jsi vždy byl přítomen??
U výměny jsem byl ve 190 dělal Dony, u druhé jsem nebyl dělal Dony, třetí jsem už dělal sám...
A co bylo ve filtrech??

maniac
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo V70

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od maniac »

U výměny jsem byl ve 190 dělal Dony, u druhé jsem nebyl dělal Dony, třetí jsem už dělal sám...[/quote]
A co bylo ve filtrech??[/quote]

ve filtru byl píseček nevím jak to přesně popsat...
_________________
Všechno by se to sem asi nevešlo, takže jen co je aktuální:
Volvo V70, 2,4 103kw, rok 99
Opel Astra, 1,6 52kw, rok 93
Land rover Discovery 3, 2,7TDV6 140kw, rok 05

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13170
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od Urvanej »

Takhle zdegradovanej olej po pár kilometrech se mi nechce věřit. Nechápu, co ho takhle odrovnalo. To by muselo kolem kroužků foukat jako svině, aby ten olej takhle spálilo. Takovýto olej bych čekal u běžného provozu tak po 5ti letech a 50ti tisících. :shock:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

maniac
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo V70

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od maniac »

Může na to mít vliv dolití oleje? ze by se to zdrcnulo? ale před dolitím už to bylo takto tuhé....
_________________
Všechno by se to sem asi nevešlo, takže jen co je aktuální:
Volvo V70, 2,4 103kw, rok 99
Opel Astra, 1,6 52kw, rok 93
Land rover Discovery 3, 2,7TDV6 140kw, rok 05

GDPR_user

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od GDPR_user »

maniac píše:Může na to mít vliv dolití oleje? ze by se to zdrcnulo? ale před dolitím už to bylo takto tuhé....
Nenapadá mne nic,co by mohlo takhle působit na olej.Voda by udělala emulzi.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13170
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od Urvanej »

Jako beze srandy ti řikám, že bys tam musel dát namletej asfalt, aby po 10tisicích vypadal olej takhle. Pokud máš starej filtr, tak ho vofafrně rozřízni podýl vejpůl a pochlub se, protože to budou lahůdky...
Každopádně ani nevim co by s motorem muselo bejt, nebo co do toho nalejt. Oleje dneska už jsou všechny mísitelný se všema(pokud si tam nedal ATFko nebo brzdovku), takže ani to se tim dokázat nedá.
Leda bys to auto festovně uvařil a tohle byl přepálenej olej, ale to by musely bejt teploty když už teče hliník...
Prostě zázrak :shock: :unknown:
Osobně bych ten motor rozebíral na prvočinitele jen ze zvědavosti, ale určitě ne kvůli opravě. :-(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

GDPR_user

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od GDPR_user »

Urvanej píše:Jako beze srandy ti řikám, že bys tam musel dát namletej asfalt, aby po 10tisicích vypadal olej takhle. Pokud máš starej filtr, tak ho vofafrně rozřízni podýl vejpůl a pochlub se, protože to budou lahůdky...
Každopádně ani nevim co by s motorem muselo bejt, nebo co do toho nalejt. Oleje dneska už jsou všechny mísitelný se všema(pokud si tam nedal ATFko nebo brzdovku), takže ani to se tim dokázat nedá.
Leda bys to auto festovně uvařil a tohle byl přepálenej olej, ale to by musely bejt teploty když už teče hliník...
Prostě zázrak :shock: :unknown:
Osobně bych ten motor rozebíral na prvočinitele jen ze zvědavosti, ale určitě ne kvůli opravě. :-(
Osobně bych se nechtěl dotknou t žádného servisu,ale tohle na mne opravu nepůsobí jako vyměněný olej.Možná tak,že jej někdo vyměnil z dieselu do benzínu.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13170
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od Urvanej »

Ale poslední si prej dělal sám :pardon:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

maniac
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo V70

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od maniac »

Urvanej píše:Ale poslední si prej dělal sám :pardon:
Přesně tak, poslední byla své pomoc a na oleji jsem nešetřil, od první výměny jsme s Donym čistili pokaždé víčko od filtru které bylo plné usazenin....
_________________
Všechno by se to sem asi nevešlo, takže jen co je aktuální:
Volvo V70, 2,4 103kw, rok 99
Opel Astra, 1,6 52kw, rok 93
Land rover Discovery 3, 2,7TDV6 140kw, rok 05

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od tomasss »

Z toho podpisu jsem zmaten...2,4 103kw pokud vim neexistuje, budto 2.5 103kW (turbodiesel) nebo 2.4i 106kW (atmobenzin)...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1831
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Bůhví co tam dávali ty před tebou :evil: ,ty jsi první majitel tady v ČR?
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

maniac
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo V70

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od maniac »

tomasss píše:Z toho podpisu jsem zmaten...2,4 103kw pokud vim neexistuje, budto 2.5 103kW (turbodiesel) nebo 2.4i 106kW (atmobenzin)...

typ vozidla rok výroby kW HP ccm válců druh paliva kódy motoru

FiltrujZrušit filtr
GarageInfo
2.0
01/97 - 03/00 93 126 1984 5 Benzín B 5202 S,
GarageInfo
2.0
01/97 - 03/00 105 143 1984 5 Benzín B 5204 F,
GarageInfo
2.0
01/97 - 03/00 120 163 1984 5 Benzín B 5204 T4,
GarageInfo
2.0
01/97 - 03/00 132 180 1984 5 Benzín B 5204 T2,
GarageInfo
2.0 Turbo
01/97 - 03/00 155 211 1984 5 Benzín B 5204 T,
GarageInfo
2.0 Turbo
01/97 - 03/00 166 226 1984 5 Benzín B 5204 T3,
GarageInfo
2.0 Turbo AWD
01/97 - 03/00 166 226 1984 5 Benzín B 5204 T3,
GarageInfo
2.3 T-5
01/97 - 03/00 176 239 2319 5 Benzín B 5234 T3,
GarageInfo
2.3 T-5 AWD
01/97 - 03/00 176 239 2319 5 Benzín B 5234 T3,
GarageInfo
2.3
11/96 - 11/00 177 241 2319 5 Benzín B 5234 T3,
GarageInfo
2.3 AWD
04/97 - 09/98 177 241 2319 5 Benzín B 5234 T3,
GarageInfo
2.3 Turbo
01/97 - 03/00 184 250 2319 5 Benzín B 5234 FT+,
GarageInfo
2.3 T AWD
04/97 - 03/00 184 250 2319 5 Benzín B 5234 FT+,
GarageInfo
2.3 AWD
12/98 - 02/00 195 265 2319 5 Benzín B 5234 T7,B 5234 T8,
GarageInfo
2.4
08/99 - 05/00 103 140 2435 5 Benzín B 5244 S2,B 5244 SG2,
GarageInfo
2.4 Bifuel
08/99 - 03/00 103 140 2435 5 Bi-Fuel B 5244 SG,
GarageInfo
2.4 AWD
10/98 - 05/99 121 165 2435 5 Benzín B 5254 S,
GarageInfo
2.4
01/97 - 05/00 125 170 2435 5 Benzín B 5244 S,B 5254 S,
GarageInfo
2.4 Turbo
01/97 - 03/00 142 193 2435 5 Benzín B 5254 T,B 5244 T,
GarageInfo
2.4 AWD
05/99 - 02/00 195 265 2435 5 Benzín B 5244 T2,
GarageInfo
2.5
01/97 - 03/00 106 144 2435 5 Benzín B 5252 FS,
GarageInfo
2.5 Bifuel
10/98 - 08/99 106 144 2435 5 Bi-Fuel GB 5252 S,
GarageInfo
2.5
06/98 - 03/00 121 165 2435 5 Benzín B 5254 S,
GarageInfo
2.5 Turbo AWD
01/97 - 05/00 142 193 2435 5 Benzín B 5244 T,B 5254 T,
GarageInfo
2.5 AWD
03/99 - 03/00 195 265 2435 5 Benzín ,
GarageInfo
2.5 TDI
01/97 - 05/00 103 140 2461 5 Diesel D 5252 T,
GarageInfo
2.5 TDi AWD
11/96 - 02/00 103 140 2460 5 Diesel D 5252 T,
_________________
Všechno by se to sem asi nevešlo, takže jen co je aktuální:
Volvo V70, 2,4 103kw, rok 99
Opel Astra, 1,6 52kw, rok 93
Land rover Discovery 3, 2,7TDV6 140kw, rok 05

maniac
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo V70

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od maniac »

Petr.Chrpa píše:Bůhví co tam dávali ty před tebou :evil: ,ty jsi první majitel tady v ČR?
Ano já jsem první majitel v ČR
_________________
Všechno by se to sem asi nevešlo, takže jen co je aktuální:
Volvo V70, 2,4 103kw, rok 99
Opel Astra, 1,6 52kw, rok 93
Land rover Discovery 3, 2,7TDV6 140kw, rok 05

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14561
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od raolsa »

Že by zafungoval Mobil1 a začal rozpouštět kde co? :twisted:
Jinak takovouhle marmeládu jsem už hodně dlouho neviděl. :%)
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od tomasss »

Aha, moje neznalost...je vic vykonovych verzi se stejnym objemem. No aspon vime ze jde o benzin :)
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13170
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od Urvanej »

Jako myslíš že se to zachovalo jako novej olej v automatce s první výměnou po 400tkm? To se mi nechce věřit, třetí výměna a až napotřetí se to takhle rozpustilo? To by musel bejt pod víčkem při koupi hotovej poklad, kterýho by si kupující musel všimnout. Donyho neznám, ale myslim, že by si toho při první výměně taky všiml.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14561
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od raolsa »

Nevím jak tenhle motor, ale u mýho toho pod víčkem moc vidět není, jenom děravý plech přes který se leje olej do motoru. No a kdyby ten sajrajt z toho plechu a z víčka někdo před prodejem otřel tak nepoznám nic.
Zítra vyfotím jak vypadá víko u mýho starýho motoru zvenku a jak zevnitř. :%)
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Petr.Chrpa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1831
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Asi se musel uvolnit nějakej sajrajt po najetí 8000km z toho teče skoro asfalt.Ta kontrolka nejdříve jen prosvěcovala a čím dál tím častějc až se rozsvítila a bylo.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2177
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od karelvolvo »

Nevím ale píše že pořád doléval chladící kapalinu tak možná voda se odpařila a z nějakých těch přísad vznikl tento sajrajt
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

maniac
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 18
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Volvo V70

Volvo V70, kroužky, písty nebo těsnění :D

Příspěvek od maniac »

Petr.Chrpa píše:Asi se musel uvolnit nějakej sajrajt po najetí 8000km z toho teče skoro asfalt.Ta kontrolka nejdříve jen prosvěcovala a čím dál tím častějc až se rozsvítila a bylo.
nene, ráno jsem jel do práce, kontrolka začala blikat po cca 200m přestal, takhle to udělalo po každém nastartování, když jsem jel v kuse třeba 30km tak nic jen při rozjezdu a možná při silnějším zátahu motoru to se stalo v úterý, odpoledne jsem dolil cca 3l, protože měrka byla suchá, na zvuku motoru žádná změna ani výkon se nezměnil, každý den dalších cca 150km kontrolka nesvítila až v neděli kontrolka svítí trvale, tak jsem dolil další olej, ale po dalších metrech auto ztratilo výkon a dým za autem.....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Všechno by se to sem asi nevešlo, takže jen co je aktuální:
Volvo V70, 2,4 103kw, rok 99
Opel Astra, 1,6 52kw, rok 93
Land rover Discovery 3, 2,7TDV6 140kw, rok 05

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé