kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo; 850 T-5R
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#26 kV8ba - Volvo 760 GLE TD
Přes léto jsem to potunil Od Tumby Johansona sem si přivez odrazku a do intru venkovní teploměr. Ondra mi dopřál Premium sound a ještě jsem nabastlil loketku. Už jsem celkem spokojenej, i když do Ondry furt daleko
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#27 kV8ba - Volvo 760 GLE TD
Pěknýýýýýýýýýýýýýýýý
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
#28 kV8ba - Volvo 760 GLE TD
Pěkný moc sedma prostě nezklame. Já nechápu, jak se tak dokonalý auto nemůže někomu líbit. Upřímně tvrdím, že pokud bych si mohl koupit novou (ovšem z D5), z jistotou, že mi hned nezrezne, neváhám. Pokud bych na to měl teda pochopitelně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#29 kV8ba - Volvo 760 GLE TD
Loketka slusna prace, to je z 850? Jen presroubovany na drzaku, nebo neco pracnejsiho? To zacvakavani vpredu je stejny?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#30 kV8ba - Volvo 760 GLE TD
Kuba holt zná ty správný lidi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#31 kV8ba - Volvo 760 GLE TD
Jo z 850/x70, viděl jsem to na pár sedmach ve Švédsku. Držáky maj trošku jinou rozteč, chce to udělat mezikus z pásku plechu. A zacvakávání vepředu je jinačí, zatím to mam na volno, ale nejspíš dodělám magnettomasss píše:Loketka slusna prace, to je z 850? Jen presroubovany na drzaku, nebo neco pracnejsiho? To zacvakavani vpredu je stejny?
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 48
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Vůz: v70,2.5TDI 99,manual,103kW
- Bydliště: zlate moravce
#32 kV8ba - Volvo 760 GLE TD
krásne auto.
_________________
terazky:V70 TDI 99/103kw tmavá zelená met.,SAAB 9-3 2,2TiD,VW LT TDi
terazky:V70 TDI 99/103kw tmavá zelená met.,SAAB 9-3 2,2TiD,VW LT TDi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#33 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
Na podzim jsem obměnil vozový park a pořídil 945 posledního modeljáhru. Dovezl jsem si jí přímo od majitele z německa, který se o ní celých 16 let pečlivě staral a tak na ní ta porce téměř 350tkm není tak vidět.
Výbava pro mě víc než dostačující se spoustou extras, chybí mi pouze šíbr , který byl podmínkou a který mi neustále předhzuje Účko ... ale převážily jiné priority
Motorizace B230FT, aktuálně po výměně, původní dojezdil na dlouhodobé používání castrolu...
Pár fotek po přípravě na jaro.
Výbava pro mě víc než dostačující se spoustou extras, chybí mi pouze šíbr , který byl podmínkou a který mi neustále předhzuje Účko ... ale převážily jiné priority
Motorizace B230FT, aktuálně po výměně, původní dojezdil na dlouhodobé používání castrolu...
Pár fotek po přípravě na jaro.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#34 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
tak to je pecka
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#35 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
Kubo trochu ti jí závidím
Je to moc pěkný o tom žádná
Je to moc pěkný o tom žádná
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#36 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
jsem rád že žiju tam kde žiju a že ty správný lidi můžu oslovovat ,,hej bro" Jinak škoda tý spztky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#37 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
Krása + neobvyklá barva se taky počítá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 404
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Prague
- Vůz: 244GL 90', S90 97', 360 85', 965 94'
- Bydliště: Prague
#38 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
Naaadherna a barva SUPER!!!
_________________
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:)
Bylo: Asi vše co se dělalo...:D
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:)
Bylo: Asi vše co se dělalo...:D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#39 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
Ta barva je PORNOZNI!
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#40 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
Slintal sem na ni na ideove konferenci a slintam i ted
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#41 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
Ty volve Kubajs, to je nádhera moc pěkný, doufám že nebudeš línej dorazit v Květnu. Trochu se rozepiš o histerii auta a jak se stím dědeček loučil a ták, mám to za sebou se Sojkou, bylo to dojemné loučení.
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#42 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
zvykejte si ze nejlepsi auta jsou ve vrzc
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#43 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
Pěkný kousek, škoda jen, že červené kombi je pro holky
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 4742
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#44 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
no to je pravda, taky tam ma misto cigaretovyho zapalovace ma rtenkuLukášM píše:Pěkný kousek, škoda jen, že červené kombi je pro holky
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#45 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
Krása, krása, krása
a ten introš... to mu 90% aut z českých bazarů se 126548Km na tachu může tiše závidět
a ten introš... to mu 90% aut z českých bazarů se 126548Km na tachu může tiše závidět
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#46 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
Díky za ohlasy
Historie je celkem zajímavá. Koupeno 30.12.1997 přes diplomatický prodej v Bonnu, poté ježděno v Anglii, kde pán pracoval a bydlel. Po roce ,,importováno,, zpět do Německa. Pak se pán ještě 4x stěhoval v rámci celého Německa až skončil v malé vesnici kus od Mnichova.
Na servisu a údržbě se nešetřilo, co bylo potřeba se udělalo, respektive nechalo udělat. Ale po posledním stěhování pánovi došla trpělivost s místními servisy, na které nadával, že všichni jen mění, on jen platí a nikdo neodhalí skutečnou závadu. Takže se rozhodl auto prodat.
Prodej proběhl víc než ukázkově a já jsem z toho byl v šoku. Žádné skryté vady, absolutně otevřené jednání, vše bylo v podstatě tak, jak mi pán dopředu popsal... Prostě jsem tam přijel a i když jsem věděl, že motor bude na výměnu, nebylo o čem diskutovat.
Dostal jsem k tomu i brožuru, se zaškrtanou příplatkovou výbavou, z toho jsem měl snad nějvětší radost
Ale nějaká práce na tom ještě je, vychytat pár drobností a doladit vše potřebné, aby to bylo bez chyby...
Mrzí mě na tom jediná věc, že pro mě u volva není vyššího levelu než devítka posledního modeljáhru
LukášM:
No pán i celá jeho rodina se loučili těžce. Říkal mi, že mu s tím autem vyrostly v podstatě i děti a brali ho jako člena rodiny.neuman zdenek píše:Ty volve Kubajs, to je nádhera moc pěkný, doufám že nebudeš línej dorazit v Květnu. Trochu se rozepiš o histerii auta a jak se stím dědeček loučil a ták, mám to za sebou se Sojkou, bylo to dojemné loučení.
Historie je celkem zajímavá. Koupeno 30.12.1997 přes diplomatický prodej v Bonnu, poté ježděno v Anglii, kde pán pracoval a bydlel. Po roce ,,importováno,, zpět do Německa. Pak se pán ještě 4x stěhoval v rámci celého Německa až skončil v malé vesnici kus od Mnichova.
Na servisu a údržbě se nešetřilo, co bylo potřeba se udělalo, respektive nechalo udělat. Ale po posledním stěhování pánovi došla trpělivost s místními servisy, na které nadával, že všichni jen mění, on jen platí a nikdo neodhalí skutečnou závadu. Takže se rozhodl auto prodat.
Prodej proběhl víc než ukázkově a já jsem z toho byl v šoku. Žádné skryté vady, absolutně otevřené jednání, vše bylo v podstatě tak, jak mi pán dopředu popsal... Prostě jsem tam přijel a i když jsem věděl, že motor bude na výměnu, nebylo o čem diskutovat.
Dostal jsem k tomu i brožuru, se zaškrtanou příplatkovou výbavou, z toho jsem měl snad nějvětší radost
Ale nějaká práce na tom ještě je, vychytat pár drobností a doladit vše potřebné, aby to bylo bez chyby...
Mrzí mě na tom jediná věc, že pro mě u volva není vyššího levelu než devítka posledního modeljáhru
LukášM:
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 5784
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
#47 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
No něco hodně podobného jsem zažil taky tam, také u Mnichova, jednání super a hodně férové, žadné vytáčky, prostě nic. Co mě nejvíc dostalo, převod auta a věci s tím spojené, převozky které se vyráběli, pojištění a tak, čuměl jsem jak puk , za hoďku jsme jeli na Prahu. No přeji, aby ti dělalo radost a pěkné povození.kV8ba píše:Díky za ohlasy
No pán i celá jeho rodina se loučili těžce. Říkal mi, že mu s tím autem vyrostly v podstatě i děti a brali ho jako člena rodiny.neuman zdenek píše:Ty volve Kubajs, to je nádhera moc pěkný, doufám že nebudeš línej dorazit v Květnu. Trochu se rozepiš o histerii auta a jak se stím dědeček loučil a ták, mám to za sebou se Sojkou, bylo to dojemné loučení.
Historie je celkem zajímavá. Koupeno 30.12.1997 přes diplomatický prodej v Bonnu, poté ježděno v Anglii, kde pán pracoval a bydlel. Po roce ,,importováno,, zpět do Německa. Pak se pán ještě 4x stěhoval v rámci celého Německa až skončil v malé vesnici kus od Mnichova.
Na servisu a údržbě se nešetřilo, co bylo potřeba se udělalo, respektive nechalo udělat. Ale po posledním stěhování pánovi došla trpělivost s místními servisy, na které nadával, že všichni jen mění, on jen platí a nikdo neodhalí skutečnou závadu. Takže se rozhodl auto prodat.
Prodej proběhl víc než ukázkově a já jsem z toho byl v šoku. Žádné skryté vady, absolutně otevřené jednání, vše bylo v podstatě tak, jak mi pán dopředu popsal... Prostě jsem tam přijel a i když jsem věděl, že motor bude na výměnu, nebylo o čem diskutovat.
Dostal jsem k tomu i brožuru, se zaškrtanou příplatkovou výbavou, z toho jsem měl snad nějvětší radost
Ale nějaká práce na tom ještě je, vychytat pár drobností a doladit vše potřebné, aby to bylo bez chyby...
Mrzí mě na tom jediná věc, že pro mě u volva není vyššího levelu než devítka posledního modeljáhru
LukášM:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 362
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
#48 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
Beztak určitě kecá že pro to byl v Německu, dojel přímo do Volva a nechal si jí určitě na zakázku vyrobit, vždyť vypadá jak kdyby nedávno sjela z linky fakt nádhera
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#49 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
Výrobu převozek znám, mě při poslední koupi auta v Německu dostalo: tady máte klíčky, běžte si to vklidu projet já si zatím dám snídani. Zas až tak strašný jméno nám naši spoluobčani zatím v Německu vytvořit nestihli.neuman zdenek píše:Co mě nejvíc dostalo, převod auta a věci s tím spojené, převozky které se vyráběli, pojištění a tak, čuměl jsem jak puk , za hoďku jsme jeli na Prahu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#50 kV8ba - Volvo 760 GLE TD; 945 Turbo
kubo, tos koupil a hnedka přehodil motor?
Jestli jo, tak ti to musel dát za cenu železa, ne?
Jinak krása, nejvíc mě dostala ta neobvyklá barva. A ty sesle vypadají jak nový.
Jestli jo, tak ti to musel dát za cenu železa, ne?
Jinak krása, nejvíc mě dostala ta neobvyklá barva. A ty sesle vypadají jak nový.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek