Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
začátkem března jsem po dlouhých 11-ti letech omladil vozový park. Skok to byl neuvěřitelný.
XC 70 je po prvním majiteli v CZ s pravidelným servisem 268.500 km nyní už o 11.000km víc tak když bude sloužit jako její předchůdce, budu více než spokojený.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) sobi dne 25 pro 2013 13:07, celkem upraveno 1 x.
Chlapy děkuju, v každým případě to je něco jiného. Volví 460 byla na svoji dobu a ještě dlouho po ní taky kočár, který odvedl spousty práce a pohltil ranec kilometrů rozmazlující posádku pohodlím VOLVU tak vlastním.
hayney píše:no pěknej kousek. ty scanie jsou prej z tahačů nejlepší. je to tak?
a jak se jezdí s tím dřevěným volantem?
no není to špatný svezení, ale Volvo je Volvo. To je zkrátka obyvák na kolech. Než jsem přišel sem jezdil jsem skoro 20 let s Volvama tak možná to bude i nějaký druh deformace. Takže souhlasím s karlemvolvo - "Scania- princezna/ Volvo -král".
A dřevěný volant je prostě super.
TUNER píše:Hmmm,ten šestikvalt v manuálu bych si nechal líbit......ten mi kolikrát chybí. Přijde mi že je pátý stupeň celkem krátkej.
já mám za to, že 6.st u 6q je stejně krátký jako 5.st u 5q, resp. při dálničních 130km/h točí stejně. Ale možná se pletu
To asi ne, 2.4T5 má na šestku teoretickou maximálku 330 (bez omezovače a s dostatečným výkonem). Při 100km/h točí na šestku 2100. U nafťáka to mám zase odpozorovaný kolik to jede na 3000 otáček a M56 jede zhruba 153-155, M66 jestli si dobře vzpomínám skoro 170.
u 5q na pětku je 90km/h = 2050ot. Při 130km/h cirka 3000ot.
Jednou jsem to s němým porovnával, protože jsem chtěl vyměnit tu 5q za 6q a vyšlo mi, že ty poslední stupně jsou prakticky rovnocenné. Kdysi jsem nad tím přemýšlel, když jsem najezdil spousty kilometrů po dálnici, jestli by se mi ta výměna za chvíli zaplatila na nižší spotřebě. Vyšlo mi, že ne protože by motor točil pořád stejně. Leda bych si koupil něco v automatu, který točí méně.
_________________ je: Millennium FalconTesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníčekS60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obrV70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágenVW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
eLzyx píše:Jednou jsem to s němým porovnával, protože jsem chtěl vyměnit tu 5q za 6q a vyšlo mi, že ty poslední stupně jsou prakticky rovnocenné. Kdysi jsem nad tím přemýšlel, když jsem najezdil spousty kilometrů po dálnici, jestli by se mi ta výměna za chvíli zaplatila na nižší spotřebě. Vyšlo mi, že ne protože by motor točil pořád stejně. Leda bych si koupil něco v automatu, který točí méně.
A nebyl ten 6q awd? Například S60/V70R má tu převodovku kratší a točí víc. Ono benzínovou M66 FWD potkáš pouze na 2.4T5 a těch je hodně málo. Na druhou stranu převodovka neni nesehnatelná díky anglickým policejním autům. Jeden týpek si jí nechal dát do 850R a chrochtá si, že se to rázem řídí jako moderní auto. Dobrý na tej M66 je že má snad nachlup stejnou trojku jak M59... a to je na obou autech nejlepší kvalt.
u 5q na pětku je 90km/h = 2050ot. Při 130km/h cirka 3000ot.
Jednou jsem to s němým porovnával, protože jsem chtěl vyměnit tu 5q za 6q a vyšlo mi, že ty poslední stupně jsou prakticky rovnocenné. Kdysi jsem nad tím přemýšlel, když jsem najezdil spousty kilometrů po dálnici, jestli by se mi ta výměna za chvíli zaplatila na nižší spotřebě. Vyšlo mi, že ne protože by motor točil pořád stejně. Leda bych si koupil něco v automatu, který točí méně.
Tak jsem to dnes kuli vam schvalne sledoval. Na 6- ku pri 90 km/h toci 1700 ot/min a pri rovnych 2000 ot/min jede cca 108 km/h. Takze pri uvaze ze rychlost stoupa konstantne s otackama motoru 130 km/h bude pri cca 2350 ot/min.