Absolutní plná výbava, ze které chybí jen el. posuv sedadla spolujezdce. Jinak podle katalogu s příplatkovou výbavou pro 850 MY 1996 má uplně vše..
- ABS, TRACS, el. zrcátka vč. výhřevu, automatická klima - náladová mrcha


Koupeno skoro přesně před rokem s kilometrovým stavem 298.000km podle TEXA diagnostiky.. auto do poslední chvíle servisováno ve německém autorizáku (stav tomu více než odpovídal). 103kw motor měl při nedávném testu na brzdě při přípravách na čip 105kw


- měli jsme s ním poměrně vysoký nájezd (cca 40.000km za ten rok), takže postupem času proběhli tyto výměny :
- rozvody a náplně (pro jistotu hned po zakoupení) - kompletní origo set i s pumpou, nemrzka a MOBIL 1 olej (něco pro martinopla

- výměna oleje ve špajzce (u Marry)
- čidlo teploty paliva ve vstřikovacím čerpadle.. auto jelo normálně, jen v zimě motalo jak Avie

- oprava předního ostřikovače - zanesené hadice kekelem

- výměna vzpěr v kufrových dveřích - padající dveře mi nevadily do doby, než jsem na to zapomněl a dostal s nima do zad

- výměna předních ramen (čepy byly volnější a bohužel jsou zalisovány v rameni, tak se muselo komplet).. ramena TRW - zatím po 10.000km drží v pohodě

- čepy řízení MOOG
- přední sportovní tlumiče Bilstein B6
- nutná budoucí konverze z nivomatů na klasické tlumiče (mám už koupené Koni Sport Yellow).. zadek při ostřejší jízdě už trochu plave a na nová niva bych si musel vzít hypotéku

- provedena výměna ojničních šroubů za vyšší tvrdost (z VW Transportera) - obavy s možného přetížení konstrukce motoru vlivem čipu
- provedeno namontování ostřiku pístů - 3 z 5ti se už válely ve vaně



- výměna baterie - na Vartu Silver 77Ah - můžu nechat přes noc svítit a nijak to s ní nehne

- EGR OFF a jeho vyčistění

- výměna domečku termostatu
- žhavička pro příhřev chladicí kapaliny (stejně jí asi odpojím.. moc velkej odběr a učinek mi příjde nic moc.. nebo spíš nic, než moc)
- přidána muzika (subwoofer Blaupunkt 800W + zesilovač) + rádio s integrovanou GPS
U vozu proběhla i výměna vývěvy - originál Pierburg - tomuto věnujte zvýšenou pozornost, není to p*del, hlavně varovnému klepání...
Hudba budoucnosti :
- oprava čalounění předních sedadel - vypadá to opravdu hrozně.. pro silnější povahy můžu nafotit.. zatím ale nevím jak, případně u koho opravit
- náladové vyhřívání řidičovy sesle.. asi by se řešilo rovnou s čalouněním (hřejí jen záda a ještě mizerně)
- a klima... moje zoufalá klima, se který už zoufalstvím lezu po steně a kazí dojem z jinak dokonalýho a bezporuchovýho auta.. ono člověk zestárne asi o 20 let (včera jsem objevil šedej vlas, fakt


Jinak prostě jedinečný auto plný zážitků, vzpomínek a super společník na dlouhý cesty.. s výbavou, komfortem a dynamikou, kterou mu můžou o novější vozy závidět ... auto mě teď prakticky živí a Volvíno mě prostě zatím nikdy nezklamalo.. a jiný už nikdy nechci.. navíc, není nad to s autem za padesát klacků nasekat nějakýmu Superbu, nebo RSku voe, když mě to popadne



Přidávám nějaké fotky (brutálně nepovedené - kombinace ostrého slunce, senilního foťáku a dementního fotografa


PS. předem se adminovi omlouvám, jestli jsem nějak zaspamoval topic fotkama, snad to server moc nezatíží..