
Tirpitz - hádanka
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Kdepak, obyčejná plotovka... na podvozek mi to přijde zbytečný... 

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1329
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
Tirpitz - hádanka
asi i lepší, komaxit nedrží věčně.jojo píše:Kdepak, obyčejná plotovka... na podvozek mi to přijde zbytečný...
_________________
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
Volva řady 900 / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, nafta
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Jojo, pískař mě od komaxitu kvůli tomu zrazoval.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
tak jsem vypucoval řízení a připravuju se na konečnou sborku náprav, za pozornost stojí ta měděná trubička vracečky, asi nějakej Nizozemskej tuzing
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
k dobrým zprávám ovšem i ty horší 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- It’s my birthday
Tirpitz - hádanka
Novu hadicu ti nalisuju v kazdom servise hadic.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Byl u mě Ježíšek!!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
musel jsem si pár krabiček otevřít...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Mám teď nový do Tirpitze: horní uložení tlumičů alias rejdový ložiska, čepy řízení, prachovky na servořízení, dorazy na přední tlumiče + futrálek na pístnice, tyčky řízení a velký poděkování Standovi za osm krásných pístků do předních brzdičů. Ještě nakoupím pár dalších věciček a začneme skládat nápravy dokupy. 

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13156
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Tirpitz - hádanka
Hele ty díly si nakupoval podle nějakejch referencí, nebo jak ti padly pod ruku? Zajímám se o ložiska kol a horní uložení a nevim co je z nabídky na trhu nejmenší sráč. Tak jestli si to už řešil, tak bych nemusel já a jen tě okopíroval 
A copa je ten service kit od sachsu? Vypadá to jak viskačka, ale tomu nevěřim...
Jesipak ty nejsi na ty dvojky nějak vysazenej:

A copa je ten service kit od sachsu? Vypadá to jak viskačka, ale tomu nevěřim...
Jesipak ty nejsi na ty dvojky nějak vysazenej:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
No jasně že jsem na dvojky vysazenej...
Bral jsem v potaz zkušenosti jiných i vlastní. Prioritně jsem vyloučil všechno na čem by bylo napsáno MONROE. Například u těch horních uložení jsem volil mezi značkama KAYABA, SKF, MEYLE u tlumičů beru v potaz SACHS, KAYABA a podobně. U silentblobků MOOG, FEBI a tak dále a tak podobně. V podstatě mi jde pouze o to vyloučit to, co bych za pár tisíc najetých stejně musel zase měnit. Pak jsou tu ovšem situace, kdy nic jiného prostě není k sehnání, a tak nutno dělat kompromisy a alespoň se vyhnout tomu nejhoršímu. To od SACHSu jsou dorazy a futrály. Ale zrovna u tohoto je mi jasný, že to všechny značky nakupujou u jednoho číňana. Pokusím se použít původní dorazy a zužitkovat jen ty futrály.

Bral jsem v potaz zkušenosti jiných i vlastní. Prioritně jsem vyloučil všechno na čem by bylo napsáno MONROE. Například u těch horních uložení jsem volil mezi značkama KAYABA, SKF, MEYLE u tlumičů beru v potaz SACHS, KAYABA a podobně. U silentblobků MOOG, FEBI a tak dále a tak podobně. V podstatě mi jde pouze o to vyloučit to, co bych za pár tisíc najetých stejně musel zase měnit. Pak jsou tu ovšem situace, kdy nic jiného prostě není k sehnání, a tak nutno dělat kompromisy a alespoň se vyhnout tomu nejhoršímu. To od SACHSu jsou dorazy a futrály. Ale zrovna u tohoto je mi jasný, že to všechny značky nakupujou u jednoho číňana. Pokusím se použít původní dorazy a zužitkovat jen ty futrály.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Tirpitz - hádanka
Nevím jaké zkušenosti máte s Moog, ale kamarád koupil čepy řízení a tyčky stabilizátorů a po třech najetých tisících opět na výměnu. Konkrétně to bylo na VW T4.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
U značky MOOG jsem vycházel z toho, že kdybych si to nechal namotovat v Průhonicích, dostal bych právě tohle.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Tirpitz - hádanka
moog a delphi je taková slušnější druhovýroba...
On každej nadává na něco jinýho...
On každej nadává na něco jinýho...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
komplet zepasované komponenty náprav
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
částečně složeno, dodáno do AP k osazení na Tirpitze
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
jen tak pro radost jsem si nechal udělat i původní tyčky sabilizátoru
o těch druhovýrobních nejsou moc dobré reference, tak na zichr...
o těch druhovýrobních nejsou moc dobré reference, tak na zichr...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Vykoupáno v tech.benzínu, pak odrezovač, ocelovej kartáč a vydrbat. Musím říct, že práce na nápravách mi byla zdrojem mnohé radosti. Náboje předních kol i zadní poloosy se ještě lesknou (po 35 letech...
), většina spojovacího materiálu se dala znovu použít, opískované a stříknuté díly se skládaly jako stavebnice a člověk si ani neumazal ruce. Většinu spotřebáku jsem nakoupil novou. Horní i dolní čepy, táhla řízení, manžety, horní uložení tlumičů, zadní tlumiče a kdovíco ještě.
Znovu se potvrdilo, že v Nizozemí podvozky zabrat nedostávají, zato jejich servisáci jsou čuňata k pohledání. Neřeší třeba, že dávat neservové dolní čepy na servové řízení, se nemá. A mnoho jiných malých detailů.

Znovu se potvrdilo, že v Nizozemí podvozky zabrat nedostávají, zato jejich servisáci jsou čuňata k pohledání. Neřeší třeba, že dávat neservové dolní čepy na servové řízení, se nemá. A mnoho jiných malých detailů.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
Tirpitz - hádanka
Je to celý hnusný.




_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
Ty mně taky...
Neuzavřeme sázku že Tirpitz bude jezdit dřív než Matylda?
Neuzavřeme sázku že Tirpitz bude jezdit dřív než Matylda?

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 8
Tirpitz - hádanka
neprovokuj nebojojo píše:Ty mně taky...
Neuzavřeme sázku že Tirpitz bude jezdit dřív než Matylda?

_________________
valícíse kamení
valícíse kamení
-
Offline
- Příspěvky: 958
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
Tirpitz - hádanka
jojo píše:komplet zepasované komponenty náprav

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvky: 184
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 8
-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Tirpitz - hádanka
jo...
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
Tirpitz - hádanka
jojo, seš nesmrtelnej!
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé