Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
#851 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
dvoulitr s VVT ve V40 měl M56ku ještě před faceliftem a to od cca druhé poloviny roku 1999(tušim že od srpna), dávali je tam tedy již necelý rok před faceliftem. Je to takový "přechodový" model, a když to řeknu upřímě jsem klidnější, že jí tam mám:-D.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 41
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#852 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pokud zmiňujeme roky, tak se jedná o modelový rok, čili MY. Výroba srpen 99 je MY00, jukni se podle VINu, vyjde ti 2000. Facelift měl bejt 2000, ale světla si tam dávali občas jak je napadlo, to už sem zjistil taky :-O
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#853 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
zmeny sa diali skoro kazdy rok, motory s VVT nastupili v roku 99, a vpodstate spolu s nimi prisla aj zmena prevodovek na M56. jedine 1,6ka mala M3P respektive M5P az do skoncenia vyroby. Pre uplnost dodam ze pre naftu prevodvky M56 nastupili s prichodom Dci (75 a 85kW)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 91
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: V40 B4204S2 2.0l 99',740 Turbo, 2.3L 89'
#854 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
jj to máš pravdu, že je to MY 2000, já furt beru facelift až po tom co změnili i masku,lišty v barvě laku, interiér atd což bylo někdy v půlce 2000,tož pokud je to braný od dříve tak dík za upřesnění.
_________________
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
V40 2.0 1999 100KW B4204S2, 740 Turbo 2.3 1989 114KW B230FT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
#855 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tenhle inzerát už tam visí tak 3 měsíce, 2 určitě. Taky jsem na něj koukal, když jsem vybíral svoje auto, nakonec jsem koupil prakticky to samé v benzínu. Vypadá lákavě, otázka je, zda se tomu nájezdu dá věřit a v jakém je motor stavu. Pokud se na to s tebou podívá někdo vysloveně zkušený s tímto motorem a budeš ochoten nést riziko, které je u tohodle motor více méně vždy, ok.Jord píše:tohle je taková bomba https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s40/14428157?goFrom=list denně koukám, jestli se nezmění motor na d5 nebo 2.4 benzin
jinak fakt je ta 1.6D takovej pruser? pres to nejede vlak, skoda toho motoru, je to krásnej kousek
Jnak můj osobní názor je, že 100k na diesla, kterej byl v reálném provozu téměř 6 let je dost málo.
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
#856 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
K tomu inzerátu: Nevím, nevím - 1,6 (80 kW) je na takové auto fakt asi dost málo, maximálně snad do C30. Já mám 1.8 benzín (92 kW) a to taky není žádný trhač asfaltu. Auto má okolo 1450 kg (s jednou průměrnou osobou) a ty kilogramy rozpohybovat něco stojí. Ta spotřeba bude navíc dost nereálná - resp. pouze při 90 km/h na dálnici s jednou osobou Raději bych počítal (pokud jezdíš i na kratší štreky) lehce nad 6 litrů.
Cenově to taky není žádná bomba - já dal za MY09 se stejnou výbavou (navíc s alarmem s náklon. čidlem a integrovaným bluetooth handsfree, výroba 11/2008) s 90 kkm (kontrolováno v aut. servisu, kam auto pravidelně jezdilo) a po celkové kontrole/opravě po 80 kkm (komplet brzdy, filtry, oleje, brzdová kapalina atd...) přesně před rokem 210 tis.
Navíc nevím, jestli by Momentum nemělo být v černém interiéru a Dallaro potahem (takové to bílé štepování + polokůže).
Těm kilometrům bych raději moc nevěřil, a pokud jsou OK, tak jak je to s intervalem rozvodů ? (Renaulty mívají okolo 120 - 130 tis. km - nebude to tady taky tak ? Potom se k tomuto intervalu docela blíží a to je další výdaj (jen z tohoto pohledu je ideál benzín 1.8/2.0 - tam je řetěz a po 250 tis jen kontrola. Ale zase to není 2.4 Volvo, což bych v tomto modelu považoval za naprostý luxus a pohodu)
Cenově to taky není žádná bomba - já dal za MY09 se stejnou výbavou (navíc s alarmem s náklon. čidlem a integrovaným bluetooth handsfree, výroba 11/2008) s 90 kkm (kontrolováno v aut. servisu, kam auto pravidelně jezdilo) a po celkové kontrole/opravě po 80 kkm (komplet brzdy, filtry, oleje, brzdová kapalina atd...) přesně před rokem 210 tis.
Navíc nevím, jestli by Momentum nemělo být v černém interiéru a Dallaro potahem (takové to bílé štepování + polokůže).
Těm kilometrům bych raději moc nevěřil, a pokud jsou OK, tak jak je to s intervalem rozvodů ? (Renaulty mívají okolo 120 - 130 tis. km - nebude to tady taky tak ? Potom se k tomuto intervalu docela blíží a to je další výdaj (jen z tohoto pohledu je ideál benzín 1.8/2.0 - tam je řetěz a po 250 tis jen kontrola. Ale zase to není 2.4 Volvo, což bych v tomto modelu považoval za naprostý luxus a pohodu)
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#857 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
mám dva dotazy.
1. C30 a kufr. Nemám roletku, plátno nebo ten kryt a moc se mi to nechce pořizovat, tak mě napadlo dát na víko kufru a zadní okýnka tmavou folii. Aby bylo vidět ven, ale ne dovnitř. Má tu někdo takovou zkušenost, že to funguje? Zepředu by do kufru moc být vidět nemělo, nic elkýho tam nenechávám, spíš občas prázdnou tašku, někdy nějaké oblečení apod.
2. nefunkční blinkr v zrcátku (pravé). Něco jsem našel tady na fóru, ale vypadá to docela na zákrok tak snad v servisu?
díky
Edit: Blinkr vyřešen úplně náhodou, na jedný straně jsem měl kryt nedocvaklý a když jsem šel kolem v garáži, napadlo mě jej docvaknout, přičemž jsem ho sundal , ale tak jsem přišel na systém a na druhý straně vyměnil žárovku
1. C30 a kufr. Nemám roletku, plátno nebo ten kryt a moc se mi to nechce pořizovat, tak mě napadlo dát na víko kufru a zadní okýnka tmavou folii. Aby bylo vidět ven, ale ne dovnitř. Má tu někdo takovou zkušenost, že to funguje? Zepředu by do kufru moc být vidět nemělo, nic elkýho tam nenechávám, spíš občas prázdnou tašku, někdy nějaké oblečení apod.
2. nefunkční blinkr v zrcátku (pravé). Něco jsem našel tady na fóru, ale vypadá to docela na zákrok tak snad v servisu?
díky
Edit: Blinkr vyřešen úplně náhodou, na jedný straně jsem měl kryt nedocvaklý a když jsem šel kolem v garáži, napadlo mě jej docvaknout, přičemž jsem ho sundal , ale tak jsem přišel na systém a na druhý straně vyměnil žárovku
Naposledy upravil(a) Bezpřezdívky dne 25 pro 2013 23:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#858 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Optám se žárovka obrys. světel na zadku lévá strana svítí dvě a na pravé pouze jedno?? Zkoušel jsem to prohazovat ale vždy svítí pouze jedno. A neví někdo proč tam jsou dvouvlákna??? Jo jedná se o V50
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#859 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj, v této sekci jsem nováčkem a proto žádám o pomoc. Chceme pořídit druhé auto do rodiny a volba padla na S40 od roku 2005. Už jsem toho dost pročetl, znám i vyhraněné názory na "polovolva". Manželka najezdí cca 10 tis. km ročně, proto je volba motorizace jasná - benzín a to minimálně 1,8. Jinak už více než 7 let jezdíme ve Volvu - nejdříve S80, D5, automat, MY2002 a teď S80, D5, automat, MY2006.
Má někdo nějakou referenci na tento vůz?
http://www.auto-pelhrimov.cz/detail.php?auto=2953-volvo-s40-2-4-i
Jaká je reálná spotřeba?
Nebo případně o nějaké S40 víte (do 200 tis. Kč)?
Díky za odpovědi.
Má někdo nějakou referenci na tento vůz?
http://www.auto-pelhrimov.cz/detail.php?auto=2953-volvo-s40-2-4-i
Jaká je reálná spotřeba?
Nebo případně o nějaké S40 víte (do 200 tis. Kč)?
Díky za odpovědi.
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#860 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Technická se pořád dá udělat nelegálně, prakticky nic o reálným technickým stavu neříká. Historii bych určitě prověřil u servisů, kam auto jezdilo, což platí i pro dovoz. Rozvody seženeš za 3- 4 tis. - kvalitní díly mimo autorizák, kterej to má za dvojnásobek, + práce pár hodin. O problematičnosti těchto motorů tu už bylo řečeno mnoho, takže teď už jen to, jak moc se projeví typická iracionalita při nákupu auta. Bo výrazně převládající názor tohoto fóra je, že kupovat tento ojetý motor je iracionální (což neplatí pro kupující smířené s případnými častými návštěvami servisů a placením desítek tisíc za opravy bez jistého výsledku). Chceš-li, podle názorů na tomto fóru jde o statisticky nejproblematičtější motor, což by zas tak nevadilo, když by to neznamenalo, že pokud je tento motor bez problémů, je to prakticky zázrak, a pokud problémy má, odstraňujou se velmi často komplikovaně nebo za dost peněz nebo obojí.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 128
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Kutná Hora
- Vůz: Volvo V60 D4 '14
- x 1
#861 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak jsme včera rozmnožili volva - pořídili jsme jako druhé auto S40, rok výroby 2008, MY2008 a je to 1,6 benzín. Je to koupené nové v ČR, od prvního majitele, najeto 100 000 km (servisku má vedenou). Jsem docela příjemně překvapen, jak dobře auto jezdí, na dálnici by se uživila šestka. Auto bylo opečovávané - jako nové.
Tak jsem docela zvědav, jak to bude do budoucna. Vlastně jsem ani nenašel na tomto fóru nikoho, kdo by měl tuto motorizaci. Předchozí majitel tvrdí, že jezdil za průměrných 7 l/100 km.
Tak uvidíme, v každém případě to není nijak významně rozhodující a výkon na místní pojíždění manželky bohatě stačí .
Tak jsem docela zvědav, jak to bude do budoucna. Vlastně jsem ani nenašel na tomto fóru nikoho, kdo by měl tuto motorizaci. Předchozí majitel tvrdí, že jezdil za průměrných 7 l/100 km.
Tak uvidíme, v každém případě to není nijak významně rozhodující a výkon na místní pojíždění manželky bohatě stačí .
- Přílohy
-
- 3.jpg (51.45 KiB) Zobrazeno 999 x
-
- 1.jpg (52.32 KiB) Zobrazeno 999 x
_________________
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
Volvo V60 D4 Summum (MY2014, VEA, automat, poladěno od D5T5 na 172 kW)
Volvo S60 2,4 (MY2009, automat)
Volvo 940 B230FB 1990 sedan
ex Volvo S40 1.6i (MY2008)
ex Volvo V60 D3 Summum (MY2011, automat)
ex Volvo S80 D5 Summum 2005 automat
ex Volvo S80 D5 Summum 2002 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 163
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Vůz: C30, 1.6l 74kw 07'
- Bydliště: Praha- východ
#862 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mám 1.6 benzin v C30 a první dvě nádrže vyjeté, takže jsem to počítal. Včetně toho, že po přechodu ze slabšího auta jsem jezdil svižněji a taky kratší trasy nebo naopak cesta na hory po dálnici ve 4 lidech a plný kufr, jsem se dostal na zatím 7,6l, což považuju za slušnou hodnotu.
A gratuluju k autu, ať je co nejvíce km v pořádku!
A gratuluju k autu, ať je co nejvíce km v pořádku!
_________________
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
Je: Saab 9-5 2006, sedan, 2.3T Brejlovec
Bylo: Volvo C30 2007,Twilightmobil, 1.6i
Záložní zdroj, vyrábějící naftu jízdou, v lepším stavu než moji švédové, offroad, psí přepravka, Ford Fusion Fofu 1.4 tdci 2009
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 817
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#863 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Samozřejmě já to auto neviděl, není vyloučeno, že auto skutečně je ve velmi dobrým stavu a důsledně servisovaný, a problémy nebudou... to byla jen místní statistika. Tak ať ti to vyjde, a třeba se pak pochlub, malý sexy volva tady máme taky rádiKateTr píše:Díky za reakci. Ať už jakkoli iracionální, auto příští týden kupuju. Komfort jízdy maximální, vnitřnosti se dle mechanika jeví v luxusním stavu a můžu jen doufat, že jsem třeba zrovna já vychytala ten zázrak s motorem bez problémů.old.fashioned píše:Technická se pořád dá udělat nelegálně, prakticky nic o reálným technickým stavu neříká. Historii bych určitě prověřil u servisů, kam auto jezdilo, což platí i pro dovoz. Rozvody seženeš za 3- 4 tis. - kvalitní díly mimo autorizák, kterej to má za dvojnásobek, + práce pár hodin. O problematičnosti těchto motorů tu už bylo řečeno mnoho, takže teď už jen to, jak moc se projeví typická iracionalita při nákupu auta. Bo výrazně převládající názor tohoto fóra je, že kupovat tento ojetý motor je iracionální (což neplatí pro kupující smířené s případnými častými návštěvami servisů a placením desítek tisíc za opravy bez jistého výsledku). Chceš-li, podle názorů na tomto fóru jde o statisticky nejproblematičtější motor, což by zas tak nevadilo, když by to neznamenalo, že pokud je tento motor bez problémů, je to prakticky zázrak, a pokud problémy má, odstraňujou se velmi často komplikovaně nebo za dost peněz nebo obojí.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
#864 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ta diagnostika, to nebyla DICE, ze? Bez teto kontroly bych auto urcite nekupoval.KateTr píše:Díky za reakci. Ať už jakkoli iracionální, auto příští týden kupuju. Komfort jízdy maximální, vnitřnosti se dle mechanika jeví v luxusním stavu a můžu jen doufat, že jsem třeba zrovna já vychytala ten zázrak s motorem bez problémů.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#865 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Tak přiznám, že i já jsem si koupil V 50 2:D a bez diagnostiky. Původně jsem chtěl 70ku, ale to manželka zavrhla že to je velké. No abych to nějak zbytečně neprotahoval zatím si nemohu stěžovat jezdí to jak má jednou mi vypadla nějaká hadička a nešlo do otáček vyřešeno výměnou hadičky. Ted to ukazuje že DSCT je mimo a doporučuje návštěvu servisu ale jezdí to normálně. Zatím jsem najezdil 10tis. Km a jsem spokojený spotřeba do 5.7 litru po kopu jsem nechal nahrát češtinu prohlédnout v polarservisu a bylo konstatováno že to je v dobrém stavu. U všech aut se držím hesla dej mu co potřebuje a on ti to vrátí tak snad to bude i v případě volva. ještě nechám vyřadit fil. pev. částic a bude to snad na dlouhou dobu vše.Teflon_490 píše:Ta diagnostika, to nebyla DICE, ze? Bez teto kontroly bych auto urcite nekupoval.KateTr píše:Díky za reakci. Ať už jakkoli iracionální, auto příští týden kupuju. Komfort jízdy maximální, vnitřnosti se dle mechanika jeví v luxusním stavu a můžu jen doufat, že jsem třeba zrovna já vychytala ten zázrak s motorem bez problémů.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 255
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
#867 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Myslíš u mě??martinopel píše:Tipuji si půl roku na motor.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
#868 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Koukám, že máš dost podobný kousek jako já. Já mám motorizaci 1.6 benzín a jezdím průměrně cca 7,5 l/100 km. Po dálnici, když to drží tempomat na 120/130 km/h, je to těch 7/100, ve městě se vejdu do 8/100, což mi přijde slušné. S tím 6 rychl. stupněm souhlasím, ale ono to stejně víc jak 130 km/h nemá smysl honit s tímhle objemem. Špatně to ale rozhodně nejezdí.georg píše:Tak jsme včera rozmnožili volva - pořídili jsme jako druhé auto S40, rok výroby 2008, MY2008 a je to 1,6 benzín. Je to koupené nové v ČR, od prvního majitele, najeto 100 000 km (servisku má vedenou). Jsem docela příjemně překvapen, jak dobře auto jezdí, na dálnici by se uživila šestka. Auto bylo opečovávané - jako nové.
Tak jsem docela zvědav, jak to bude do budoucna. Vlastně jsem ani nenašel na tomto fóru nikoho, kdo by měl tuto motorizaci. Předchozí majitel tvrdí, že jezdil za průměrných 7 l/100 km.
Tak uvidíme, v každém případě to není nijak významně rozhodující a výkon na místní pojíždění manželky bohatě stačí .
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Již nemám volvo
#869 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Mě by jen zajímalo, proč k tomu není ta serviska. Jestliže je první majitel a nevím, zda původ z ČR???, asi bych se nad tím zamýšlel, na druhou stranu to není samospasitlený. Podle mě řekně zkušený mechanik s diagnostikou mnohem víc, než nějaká serviska, to jen u nás lidi dávají na stav tachometru a servisku větší důraz, než na skutečný stav auta. Opatrnosti není samozřejmě nikdy dost.KateTr píše:Díky za reakci. Ať už jakkoli iracionální, auto příští týden kupuju. Komfort jízdy maximální, vnitřnosti se dle mechanika jeví v luxusním stavu a můžu jen doufat, že jsem třeba zrovna já vychytala ten zázrak s motorem bez problémů.old.fashioned píše:Technická se pořád dá udělat nelegálně, prakticky nic o reálným technickým stavu neříká. Historii bych určitě prověřil u servisů, kam auto jezdilo, což platí i pro dovoz. Rozvody seženeš za 3- 4 tis. - kvalitní díly mimo autorizák, kterej to má za dvojnásobek, + práce pár hodin. O problematičnosti těchto motorů tu už bylo řečeno mnoho, takže teď už jen to, jak moc se projeví typická iracionalita při nákupu auta. Bo výrazně převládající názor tohoto fóra je, že kupovat tento ojetý motor je iracionální (což neplatí pro kupující smířené s případnými častými návštěvami servisů a placením desítek tisíc za opravy bez jistého výsledku). Chceš-li, podle názorů na tomto fóru jde o statisticky nejproblematičtější motor, což by zas tak nevadilo, když by to neznamenalo, že pokud je tento motor bez problémů, je to prakticky zázrak, a pokud problémy má, odstraňujou se velmi často komplikovaně nebo za dost peněz nebo obojí.
_________________
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
S40II Momentum, MY2009, B4164S3 (1.6 benzín, manuál), stříbrno-šedá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Snad bude V50
- Bydliště: Brno
#870 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
V50 T5 AWD automat. http://www.auto-diskont.cz/cz/volvo-v50/car.html?id=28262195&make=130
Ahoj,
už delší dobu uvažuji o koupi v50. Přečetl jsem pár témat na fóru, a nejvíce mě láká benzínový pětiválec 125kw. V úvahu beru také 2.0D nebo D5 s nájezdem mezi 140-150 tisíc u D5 klidně o něco více. Stále sleduji místní nabídku bazarů a dnes jsem narazil na tohoto krasavce. Na T5 jsem ani nepomýšlel, v ČR jich moc není. Cena 90k je až k neuvěření, proto se mi to moc nezdá. (Řídím se heslem:"Když je něco moc levné, tak je něco špatně...") Auto je dle fotek malinko "servané" z boku (asi svodidla). Palubovka je nějaké zapatlaná, celkově mi přijde vnitřek ne moc dobře vyčištěný. Servisní knížka k autu dle popisu je a původ z ČR. Myslím, že se jedná o výbavu SUMMUM.
Neznáte prosím někdo to auto? Případně nějaké rady na co se podívat a dát si případně pozor?
Chystám se zavolat prodejci a asi se na něj zajedu i podívat. Na netu není napsáno na které pobočce se auto nachází.
Budu moc rád za jakékoliv rady a postřehy týkající se tohoto modelu.
Děkuji.
PS:Nemáte někdo zkušenosti s tím autobazarem?
Ahoj,
už delší dobu uvažuji o koupi v50. Přečetl jsem pár témat na fóru, a nejvíce mě láká benzínový pětiválec 125kw. V úvahu beru také 2.0D nebo D5 s nájezdem mezi 140-150 tisíc u D5 klidně o něco více. Stále sleduji místní nabídku bazarů a dnes jsem narazil na tohoto krasavce. Na T5 jsem ani nepomýšlel, v ČR jich moc není. Cena 90k je až k neuvěření, proto se mi to moc nezdá. (Řídím se heslem:"Když je něco moc levné, tak je něco špatně...") Auto je dle fotek malinko "servané" z boku (asi svodidla). Palubovka je nějaké zapatlaná, celkově mi přijde vnitřek ne moc dobře vyčištěný. Servisní knížka k autu dle popisu je a původ z ČR. Myslím, že se jedná o výbavu SUMMUM.
Neznáte prosím někdo to auto? Případně nějaké rady na co se podívat a dát si případně pozor?
Chystám se zavolat prodejci a asi se na něj zajedu i podívat. Na netu není napsáno na které pobočce se auto nachází.
Budu moc rád za jakékoliv rady a postřehy týkající se tohoto modelu.
Děkuji.
PS:Nemáte někdo zkušenosti s tím autobazarem?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 139
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
- Bydliště: Praha 4
#871 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Asi bude třeba počítat s vyšší spotřebou (2.5 litr, AWD, automat...). Ale svezení bude parádní. Určitě někoho znalého věci s sebou ! Na 10 let staré auto je tam nějak málo km. Na druhou stranu - právě ta ekonomie provozu, která není nic pro české řidiče (ideál: Ochcávka TDI kombi) může cenu tlačit dolů. Možné řešení by bylo kvalitní LPG (Prins?, a u někoho kdo to umí s turbem) a pak jsi někde jinde.
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Snad bude V50
- Bydliště: Brno
#872 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Děkuji za reakci. Se spotřebou 10-12 litrů počítám. Kdyby koupil 2.0D za 130-150k, tak se mi diesel vyplatí odhaduji za 20-25 tis. Km.
Jestli je to auto na někde na Moravě, zajedu se na něj podívat s mechanikem. Právě jsem přečetl ne zrovna dobré recenze na ten autobazar. Prý jsou to převlečené AAAčka v ještě horším kabátě .... To mě odrazuje.
Jestli je to auto na někde na Moravě, zajedu se na něj podívat s mechanikem. Právě jsem přečetl ne zrovna dobré recenze na ten autobazar. Prý jsou to převlečené AAAčka v ještě horším kabátě .... To mě odrazuje.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#873 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
ahoj,muzu ti napsat moje zkusenosti a snad ti to trochu pomuze.moje motorizace je 2,4i 125kw a spotreba merena dotankovavanim je 10l/100km (pres deset jsem zatim neprelezl).provoz je cca 80% mesto - 20% mimo mesto.na delsi cesty s tim jezdim za neuveritelnych 7l/100km cemuz jsem drive neveril,pocital jsem s trosku vyssi spotrebou ale je pravda ze si tam za vesnici cvaknu 110km/h a jede tempomat takze zadna divocina.jinak je to moje prvni benzinove auto po dlouhych letech a po par mesicich ted muzu rict ze zpatky do nafty uz ne .je to nesrovnatelne komfortnejsi.pro auto jsem byl v nemecku protoze u nas je peknej kousek s timhle motorem prakticky nesehnatelnej .
ps: zapomel jsem dodat ze tam mam plyn takze spotreby jsou v plynu ,pokud bys nechtel plyn urcite bych to predelal alespon na E85.o nafte bych bejt tebou vubec nepremyslel pokud do toho nechces sypat
ps: zapomel jsem dodat ze tam mam plyn takze spotreby jsou v plynu ,pokud bys nechtel plyn urcite bych to predelal alespon na E85.o nafte bych bejt tebou vubec nepremyslel pokud do toho nechces sypat
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 23
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo XC60 D3 '12, Volvo XC70 T6 '09
- Bydliště: Praha 3
#874 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dobry den.
Toto je muj prvni prispevek & duvod je jednoduchy, vypada to, ze se stanu majitelem V50 D4 r.v.2011 & rad bych se zeptal, zda-li mate zkusenosti, na co si dat pripadne pozor. Vuz je po skoncenem leasingu, najeto cca 100k km & pravdepodobne ma palubni pocitac ve Svedstine. Dotazy:
- mate predstavu, zda-li jde zmenit jazyk na AJ / CJ?
- predpokladam, ze je dobre zavolat do servisu (odkud jsou zaznamy ze servisky) & na zaklade VIN kodu zjistit info o voze? Nikdy jsem nikam nevolal, jak jsou ochotni predavat informace?
- jake ukony byste provedli po koupi vozu?
Diky moc & omlouvam se za mozne prihlouple dotazy. Auta nejsou zdaleka muj obor
Hodne stastnych KM.
kani
Toto je muj prvni prispevek & duvod je jednoduchy, vypada to, ze se stanu majitelem V50 D4 r.v.2011 & rad bych se zeptal, zda-li mate zkusenosti, na co si dat pripadne pozor. Vuz je po skoncenem leasingu, najeto cca 100k km & pravdepodobne ma palubni pocitac ve Svedstine. Dotazy:
- mate predstavu, zda-li jde zmenit jazyk na AJ / CJ?
- predpokladam, ze je dobre zavolat do servisu (odkud jsou zaznamy ze servisky) & na zaklade VIN kodu zjistit info o voze? Nikdy jsem nikam nevolal, jak jsou ochotni predavat informace?
- jake ukony byste provedli po koupi vozu?
Diky moc & omlouvam se za mozne prihlouple dotazy. Auta nejsou zdaleka muj obor
Hodne stastnych KM.
kani
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 22
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo V50, 2.0D, r.v. 2009
- Bydliště: Třebíč
#875 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj,
- čeština přehrát lze. Sám jsem to absolvoval cca před 14-ti dny. Ve Volvu to stálo cca 860,-- Kč včetně daně.
- než jsem koupil svoji V50, volal jsem do servisu do Belgie, kde bylo auto servisované. Byl trochu problém, než jsem sehnal někoho, kdo mluvil anglicky, ale jakmile jsem narazil na správného člověk, nebyl problém a o autě mě sdělil vše, co jsem potřeboval. Pokud bylo auto servisované v ČR, tak to budeš mít lehčí o jazykovou barieru.
- ty úkony po koupení jsou klasický - tedy výměna oleje, výměna filtrů, překontrolovat provozní kapaliny a vůbec to auto důkladně projít (to samozřejmě už před koupí).
Tak přeji šťastnou ruku při výběru.
- čeština přehrát lze. Sám jsem to absolvoval cca před 14-ti dny. Ve Volvu to stálo cca 860,-- Kč včetně daně.
- než jsem koupil svoji V50, volal jsem do servisu do Belgie, kde bylo auto servisované. Byl trochu problém, než jsem sehnal někoho, kdo mluvil anglicky, ale jakmile jsem narazil na správného člověk, nebyl problém a o autě mě sdělil vše, co jsem potřeboval. Pokud bylo auto servisované v ČR, tak to budeš mít lehčí o jazykovou barieru.
- ty úkony po koupení jsou klasický - tedy výměna oleje, výměna filtrů, překontrolovat provozní kapaliny a vůbec to auto důkladně projít (to samozřejmě už před koupí).
Tak přeji šťastnou ruku při výběru.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1243 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1149 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 692 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 784 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 672 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa