mám 244 !
- Autor
- Zpráva
#1 mám 244 !
VOLVU ZDAR!
Tak jsem už 3 hodiny hrdým majitelem VOLVA 244 GL
Musím uznat, že to je opravdu parník, jsem z něj úplně hotovej. Koupil jsem tu přetřásanou 244 od Sevouna a auto vypadá až na matnej lak a pláclej LZ blatník luxusně. Prolezl jsem všechna ( :?: ) kritická místa a vše vypadá O.K. Prahy netknutý, kapsy v kufru zřejmě vyměněný, všechno vystříkaný voskem na dutiny motor se sytičem na první otočení a prý to 3týdny stálo :!: nikde ani kapička oleje a ševelí
Interiér jako nový, tapec střechy, koberce i sedačky, jako by vyjeli před rokem v Göteborgu Prostě moc a moc pěkný...
Zítra, až bude světlo, tak Vám to vyfotím, aby jste měli proč slinit
Ale pravdou je, že nejsem odborník na typy, tak vemu pořádně motor, aby bylo jasný, co tam vlastně je za agregát..2 l(podle techničáku)nebo 2,1 l?(štítek na blatníku)
Tak jsem už 3 hodiny hrdým majitelem VOLVA 244 GL
Musím uznat, že to je opravdu parník, jsem z něj úplně hotovej. Koupil jsem tu přetřásanou 244 od Sevouna a auto vypadá až na matnej lak a pláclej LZ blatník luxusně. Prolezl jsem všechna ( :?: ) kritická místa a vše vypadá O.K. Prahy netknutý, kapsy v kufru zřejmě vyměněný, všechno vystříkaný voskem na dutiny motor se sytičem na první otočení a prý to 3týdny stálo :!: nikde ani kapička oleje a ševelí
Interiér jako nový, tapec střechy, koberce i sedačky, jako by vyjeli před rokem v Göteborgu Prostě moc a moc pěkný...
Zítra, až bude světlo, tak Vám to vyfotím, aby jste měli proč slinit
Ale pravdou je, že nejsem odborník na typy, tak vemu pořádně motor, aby bylo jasný, co tam vlastně je za agregát..2 l(podle techničáku)nebo 2,1 l?(štítek na blatníku)
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#2
Tos mě nas....! Druhej den už přesvědčuju ženu, že bychom doma měli mít dvojku i v limuzíně a ty tohle! No holt jsem byl slabej přesvědčovatel! Tak gratuluju a hodně štěstí a ujetejch km!
Dvojka není auto, je to styl života a fylozofie!
Dvojka není auto, je to styl života a fylozofie!
#3
no, já když to přivezl ukázat tý mojí, tak valila bulvy
ale moje výhoda byla v tom, že jsem jí nepřesvědčoval, ona je na piškoty...( další brouk ) a to má spadeno ještě na Karmanna
ale moje výhoda byla v tom, že jsem jí nepřesvědčoval, ona je na piškoty...( další brouk ) a to má spadeno ještě na Karmanna
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
#4
To nasrani te nejak vzalo, že i ty pises filozofii s tvrdym y.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#5
Nevzalo mě nasr..., ale třetí žlučníková kolika za 5 neděl Za chybu se omlouvám, nemá cenu to přepisovat. A z nového dvojkaře mám radost, ať je nás víc!Jirrka píše:To nasrani te nejak vzalo, že i ty pises filozofii s tvrdym y.
P.S. Dneska žena souhlasila k večeru, že teda ještě aspoň jednu dvojku v kombíku na náhradní díly! No a potom to přece už nemusím kanibalizovat, ne???
P.P.S. Mám pocit, že se ze všech dvojkařů stanou magoři, hromadící doma spousty zdánlivě stejných aut.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 249
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#6
gratulace letí i ode mne, ať slouží
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 275
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
#7
Když tak o tom jemně přemýšlím, tak asi u některých jedinců by mohlo na tom něco pravdy být ...Jarda S40 píše: P.P.S. Mám pocit, že se ze všech dvojkařů stanou magoři, hromadící doma spousty zdánlivě stejných aut.
#8
Fery píše: Když tak o tom jemně přemýšlím, tak asi u některých jedinců by mohlo na tom něco pravdy být ...
jasne, nakupovat dokud v ulici parkuje byt jen jedine jine auto nez nejake moje volvo . Sam ted cekam na pristi tyden, kdy ocekavam od sve zeny akceptaci na dalsi krabicoidni potvoru, tentokrat F sedanu
jo a abych nezapomel gratuluju novemu dvojkari....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#10
Jsem se konečně dokopal k těm fotečkám....ale nejsem schopnej je sem dostat
Trošku jsem ho vyčistil, padlo na to 5 tub tempa, ruce bolely, ale zase se to vyplatilo Bude to potřebovat ještě alespoň jednou, ale to tak za 14dní. Pak ještě ten blatník, a bude to fajn
Ještě jsem chtěl požádat o radu, jak rozeberu palubku. Potřebuju vyndat budíky a podívat se na počítadlo kilometrů, předpokládam, že je povypadlá osička a proto neukazuje počítadlo.Jinak všechno se zdá bejt funkční, tohle je jedinej defekt
Trošku jsem ho vyčistil, padlo na to 5 tub tempa, ruce bolely, ale zase se to vyplatilo Bude to potřebovat ještě alespoň jednou, ale to tak za 14dní. Pak ještě ten blatník, a bude to fajn
Ještě jsem chtěl požádat o radu, jak rozeberu palubku. Potřebuju vyndat budíky a podívat se na počítadlo kilometrů, předpokládam, že je povypadlá osička a proto neukazuje počítadlo.Jinak všechno se zdá bejt funkční, tohle je jedinej defekt
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#11
Upravit na rozměr 800x600 pixmarek t píše:Jsem se konečně dokopal k těm fotečkám....ale nejsem schopnej je sem dostat
pod každým příspěvkem je vkládání fotek. Dáš procházet kde najdeš fotku na svojim disku , dáš otevřít v dalším okně a potom již odeslat. Pozor trvá to trochu dýl než samotnej příspěvek.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#12
tak nejřív před..
- Přílohy
-
- p?ed 01.jpg (59.45 KiB) Zobrazeno 4396 x
-
- p?ed 02.jpg (74.46 KiB) Zobrazeno 4400 x
-
- p?ed 03.jpg (55.98 KiB) Zobrazeno 4399 x
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
#13
takhle vypadá líp, coo?
- Přílohy
-
- 244 GL 1.JPG (31.79 KiB) Zobrazeno 4379 x
-
- 244 GL 4.JPG (24.47 KiB) Zobrazeno 4381 x
-
- 244 GL 5.JPG (26.27 KiB) Zobrazeno 4381 x
-
- 244 GL 6.JPG (24.09 KiB) Zobrazeno 4379 x
-
- 244 GL 7.JPG (20.75 KiB) Zobrazeno 4382 x
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
#14
a ještě ...
- Přílohy
-
- 244 GL 8.JPG (24.75 KiB) Zobrazeno 4376 x
-
- 244 GL 9.JPG (23.47 KiB) Zobrazeno 4376 x
-
- 244 GL 11.JPG (33.46 KiB) Zobrazeno 4375 x
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
#18
jojo, díky já si původně myslel, že si jí koupim jen tak pro srandu, protože jsem měl v plánu kombíka, jenže ono je to opravdu netklý, to, co už bylo zrezlý je udělaný a jediná vada je ten lak ( teda byla ) a ten blatníček. A za ten peníz je to zadara Zkusim tomu udělat testaci a budu si užívat dalšího veterána
PS: máte někdo tip na to počítadlo kilometrů? Nebo to mam přehodit do oprav?
PS: máte někdo tip na to počítadlo kilometrů? Nebo to mam přehodit do oprav?
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 30
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: 940 2.3 turbo 1997
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
#19 tachometr
Ahoj,
to pocitadlo se mi taky jednou porouchalo.
Je to uz tak tri roky,takze mozna budu satrat v pameti pomaleji
1.Pod volantem sahnes pod pristrojovku a povolis matici na nahonu
2.na horni strane pristrojovky jsou dva jazycky na perko, ty musis posunout do stredu desky(k nahonu) a pristrojovku vyklopis smerem na volant.
Je to trochu porod, ale da se po trochu cviku udelat za okamzik
3.V tachometru je malikej snek a ozubeny kolecko, zatlac kolecko vic na snek a melo by to opet chodit, jinak ti muzu nabidnout jinou desku.
4.good luck
tomas
to pocitadlo se mi taky jednou porouchalo.
Je to uz tak tri roky,takze mozna budu satrat v pameti pomaleji
1.Pod volantem sahnes pod pristrojovku a povolis matici na nahonu
2.na horni strane pristrojovky jsou dva jazycky na perko, ty musis posunout do stredu desky(k nahonu) a pristrojovku vyklopis smerem na volant.
Je to trochu porod, ale da se po trochu cviku udelat za okamzik
3.V tachometru je malikej snek a ozubeny kolecko, zatlac kolecko vic na snek a melo by to opet chodit, jinak ti muzu nabidnout jinou desku.
4.good luck
tomas
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km
#20
to je stejně úžasný, co dokáže balení leštěnky a jedno volný odpoledne, co...?marek t píše:takhle vypadá líp, coo?
_________________
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#21
doplním:
bod 1,5 - odšroubovat horní část krytu před volantem, pod ním jsou dva šrouby, které upevňují sdružený přístroj
bod 1,5 - odšroubovat horní část krytu před volantem, pod ním jsou dva šrouby, které upevňují sdružený přístroj
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#22
Ty jo, veterán vypadá úplně jinak, skoro mi běhá mráz po zádech, když někdo takhle nazývá 28 let starou sériovku. Vím, že je možnost pořídit veteránské RZ a je to jedině dobře. Tohle je takový skoro "youngtimer"marek t píše: Zkusim tomu udělat testaci a budu si užívat dalšího veterána
a tady jsou kategorie:
Veteránské kategorie
Autor: V.Hanuš
Text:
A. Ancetre (Dědeček) do 31.12.1904
B. Veteran (Vysloužilec) 1.1.1905-31.12.1918
C. Vintage (Výběr)(nebo Vintage A)1.1.1919-31.12.1930
D. Post Vintage (nebo Vintage B) 1.1.1931 - 31.12.1945
E. Post War 1.1.1946 - 31.12.1960
F. Historic 2.2.1961 - 31.12.1970
G. Past 1.1.1971 - 20 let před 1.1. roku pořádání soutěže
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
#23
:?: tak dobrá, vykašlu se na testaci a budu platit 8.000,- místo 600,- za káru, se kterou budu jezdit jenom když je hezky, neprší, nesněží atd.LukášM píše:Ty jo, veterán vypadá úplně jinak, skoro mi běhá mráz po zádech, když někdo takhle nazývá 28 let starou sériovku. Vím, že je možnost pořídit veteránské RZ a je to jedině dobře. Tohle je takový skoro "youngtimer"marek t píše: Zkusim tomu udělat testaci a budu si užívat dalšího veterána
a tady jsou kategorie:
Veteránské kategorie
Autor: V.Hanuš
Text:
A. Ancetre (Dědeček) do 31.12.1904
B. Veteran (Vysloužilec) 1.1.1905-31.12.1918
C. Vintage (Výběr)(nebo Vintage A)1.1.1919-31.12.1930
D. Post Vintage (nebo Vintage B) 1.1.1931 - 31.12.1945
E. Post War 1.1.1946 - 31.12.1960
F. Historic 2.2.1961 - 31.12.1970
G. Past 1.1.1971 - 20 let před 1.1. roku pořádání soutěže
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
#24
for LukašM
navíc musíš moc dobře vědět jak je to s pojistkama na auta, když nemáš jedno a já nechci v lednu znova čumět, až se sejdou všechny doma...
A za ten smělej výraz VETERÁN se samozřejmě omlouvám, leč veterán u automobilu se počítá 25let a moto 30, nebo se pletu?
navíc musíš moc dobře vědět jak je to s pojistkama na auta, když nemáš jedno a já nechci v lednu znova čumět, až se sejdou všechny doma...
A za ten smělej výraz VETERÁN se samozřejmě omlouvám, leč veterán u automobilu se počítá 25let a moto 30, nebo se pletu?
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1903
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
#25
Nepřevracej to úplně, vždyť píšu, že je to skvělá možnost, ale dvojka a veterán. Vůbec bych to tak nenazýval
No nezáleží jen na datu výroby, ale také na počtu vyrobených kusů, jedinečnosti atd.
Jen mě kolikrát zaráží, že vidím na veteránských RZ auto r.v. 1988 apod., když to nějakej č...k zase podmáznul, aby neplatil povinné ručení.
No nezáleží jen na datu výroby, ale také na počtu vyrobených kusů, jedinečnosti atd.
Jen mě kolikrát zaráží, že vidím na veteránských RZ auto r.v. 1988 apod., když to nějakej č...k zase podmáznul, aby neplatil povinné ručení.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek