 
 Já byl rozmlsaný z Dubaje a tohle mi vcelku zklamalo.
 
  
  a v té době pilot ne o moc starší odemně (mi teda tak připadal) .... bylo mi 19
 a v té době pilot ne o moc starší odemně (mi teda tak připadal) .... bylo mi 19 
 
  Byli to Austrian Airlines..
 Byli to Austrian Airlines..To bych řekl světlá výjimka, že je něco levnější z PRG s přestupem ve VIE, ale jinak je v to normální, že si jednotlivé aliance lifrují pasažéry v codesharu do hlavních hub-u / hlavní letiště/, říká se tomu hub and spoke , český ekvivalent hvězdicová sít a doslova nacucávání kaštanů na hlavní odletové místo.ludanek píše:Taky dost dobře nechápu ekonomiku některých společností.. Např: spoj Praha-Vídeň-Bangkok je levnější koupit tady z Prahy i s tím hodinovým přeletem Prg-Vie než kopuit letenky na ten stejný spoj přímo z Vídně.. A to jsme letěli s tím vrtulákem (letěl jsem poprvé v životě s vrtulema a dost jsem se bál) jen v 6 lidech!!Byli to Austrian Airlines..
 
  Chtěl by někdo z vás mít takovejhle styl v autě? BTW najdou se nějaký aerolinky který mají First Class zařízenou vkusně, nebo se sází na to že s tím stejně lítaj jen arabáci, a žluťáci, který jsou kýčaři od přírody a nejspíš tu přeplácanost maj napsanou snad i v genech....
 Chtěl by někdo z vás mít takovejhle styl v autě? BTW najdou se nějaký aerolinky který mají First Class zařízenou vkusně, nebo se sází na to že s tím stejně lítaj jen arabáci, a žluťáci, který jsou kýčaři od přírody a nejspíš tu přeplácanost maj napsanou snad i v genech.... 
 
 
 Bratru pouhých- 117 - 195 tis Kč dle třídy, returnAirbus380 píše:Tohle musel být zážitek.... a zajímalo by mě kolik ho tenkrát stála letenka...http://concorde.wz.cz/index2.php?page=index


 
 Tohle je jedna z věcí u kterých mě hodně mrzí že nejspíš už nikdy možný nebudou.PeM píše:Bratru pouhých- 117 - 195 tis Kč dle třídy, returnAirbus380 píše:Tohle musel být zážitek.... a zajímalo by mě kolik ho tenkrát stála letenka...http://concorde.wz.cz/index2.php?page=index
 
 

 
 Concorde už nikdy nikde létat nebude - bohužel - byl to úžasný výtvor a jsem rád, že jsem měl tu čest být přítomen na place při všech jeho příletech na Ruzyňské letištědali píše:Tohle je jedna z věcí u kterých mě hodně mrzí že nejspíš už nikdy možný nebudou.
 
 
 
  
  
 Jednou si taky dal opakované cvičné přistání a start.dali píše:JJ, tuším že jedna návštěva byla neplánovaná kvůli nějaký komplikaci.
 
  
  )
 ) 
 Dříve to se to občas použilo (hlavně u ruských mašin), ale s postupným vývojem se stále snižoval rozdíl mezi maximální vzletovou a maximální přistávací hmotností, takže potřeba vypouštět palivo za letu se stále snižovala.dali píše:To musela bejt celkem paráda, pár tun petroleje třeba na poli, v lese... nebo eště líp jestli byla po cestě nějaká silnice.
 
 
 
  Je mi jasné, že se někteří znají... ale překvapilo mě, že se zdravili CZ a pilot jim odpověděl v CZ třeba u UAE, EVA, TK... Lufthansa a GWI, RYR tam to nějak beru....
 Je mi jasné, že se někteří znají... ale překvapilo mě, že se zdravili CZ a pilot jim odpověděl v CZ třeba u UAE, EVA, TK... Lufthansa a GWI, RYR tam to nějak beru....1. ATC primárně nevidí jména PICAirbus380 píše:Mám jeden dotaz pro znalé....
Pustil jsem si po dlouhé době LIVEATC, vrtá mi hlavou jedna věc. Při přeletech na našim územím, kdy se letadla ohlašují nebo odhlašují do a z našeho řízení leteckého provozu. Ty dispečeři vidí v těch jejich systémech, kdo ty letadla pilotuje jméno a atd..... že někdy pozdraví toho pilota v češtině. A to jsou cizí společnosti, piloti také odpoví někdy v češtině....Je mi jasné, že se někteří znají... ale překvapilo mě, že se zdravili CZ a pilot jim odpověděl v CZ třeba u UAE, EVA, TK... Lufthansa a GWI, RYR tam to nějak beru....
 A taky mě překvapuje kolik bab sedí za kniplem. To na lokomotivách jsou v celé ČR jen 3 strojvedoucí dámského pohlaví....
 A taky mě překvapuje kolik bab sedí za kniplem. To na lokomotivách jsou v celé ČR jen 3 strojvedoucí dámského pohlaví....Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]