S80 2,9i s prevodovkou Geartronic???

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 386
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

#26 S80 2,9i s prevodovkou Geartronic???

Příspěvek od BaDDog »

oživým tuto temu... spomínane auto... putovalo na SK...

Tu je link..

http://volvo-s80.autobazar.eu/29-executive-at-id4659880.html
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#27 S80 2,9i s prevodovkou Geartronic???

Příspěvek od Daniel Kout »

TOMÁŠ S80 píše:a ta cenna je naka podezřela nezda se mi ? :shock: ikdyž 2.9litr 180 000tisíc nafachčíno spotřeba 20 litru na sto no nekupte to 8)
Jako spokojený majitel S80 2,9 147 kW musím lehce oponovat. :wink: Jezdím za 11 benzen, aktuálně 12,5 - 13 LPG. Auto rozhodně nešetřím. Za sebe mohu tuhle motorizaci jen doporučit (i když spíše pro pohodové jezdce, jedna hadice tam prostě chybí). Dan
_________________
S90 B5

GDPR_user

#28 S80 2,9i s prevodovkou Geartronic???

Příspěvek od GDPR_user »

Danniel74 píše:
TOMÁŠ S80 píše:a ta cenna je naka podezřela nezda se mi ? :shock: ikdyž 2.9litr 180 000tisíc nafachčíno spotřeba 20 litru na sto no nekupte to 8)
Jako spokojený majitel S80 2,9 147 kW musím lehce oponovat. :wink: Jezdím za 11 benzen, aktuálně 12,5 - 13 LPG. Auto rozhodně nešetřím. Za sebe mohu tuhle motorizaci jen doporučit (i když spíše pro pohodové jezdce, jedna hadice tam prostě chybí). Dan
Kdyby jen jedna,hned dvě. :wink:

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#29 S80 2,9i s prevodovkou Geartronic???

Příspěvek od Daniel Kout »

bingo.. A kdyby jsi věděl jak ukrutný boj se sebou vedu. Rád bych T6, ale když i Ty mi říkáš, že rozpad převodovky na prvočinitele je jen otázkou času..
_________________
S90 B5

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#30 S80 2,9i s prevodovkou Geartronic???

Příspěvek od Fery »

Danniel74 píše:bingo.. A kdyby jsi věděl jak ukrutný boj se sebou vedu. Rád bych T6, ale když i Ty mi říkáš, že rozpad převodovky na prvočinitele je jen otázkou času..
To je sice pravda. Ale když si jednou uděláš poctivě repas, tak jako já, tak tě už další rozhodně nečeká ...

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#31 S80 2,9i s prevodovkou Geartronic???

Příspěvek od Daniel Kout »

Fery píše:
Danniel74 píše:bingo.. A kdyby jsi věděl jak ukrutný boj se sebou vedu. Rád bych T6, ale když i Ty mi říkáš, že rozpad převodovky na prvočinitele je jen otázkou času..
To je sice pravda. Ale když si jednou uděláš poctivě repas, tak jako já, tak tě už další rozhodně nečeká ...
Co to obnáší, kolik to stojí?
_________________
S90 B5

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#32 S80 2,9i s prevodovkou Geartronic???

Příspěvek od raolsa »

Zavolej Martinopelovi, ten už má v T6 třetí převodovku, ale najeto přes 600.000 km. :D Motor původní a jako nový. :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#33 S80 2,9i s prevodovkou Geartronic???

Příspěvek od Daniel Kout »

raolsa píše:Zavolej Martinopelovi, ten už má v T6 třetí převodovku, ale najeto přes 600.000 km. :D Motor původní a jako nový. :good:
Už jsme se bavili. Pokud se to sype i jemu, když má k dispozici servisní zázemí..... to samé říkal Marra i Formánek...
_________________
S90 B5

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3094
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

#34 S80 2,9i s prevodovkou Geartronic???

Příspěvek od eLzyx »

si vzpomínám, že tu byl někdo, kdo měl na T6 s 350t km původní almaru ...
A Jean taky cosi říkal o tom, že záleží na kvalitě G.O.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#35 S80 2,9i s prevodovkou Geartronic???

Příspěvek od sordo »

Je to asi tak, když se při repasi použijí standartní díly tak je sice převodovka repasovaná ale zásadní problém tam pořád zůstane - a ten problém je ten, že je poddimenzovaná. Je potřeba upravit ventily v rozvaděči aby rychleji stláčeli koše s lamelama a tím zamezily prokluzu lamel a zvýšení teploty oleje. U T6 tomu moc nepomáhají ani turba která jsou přímo nad prevodovkou, takže tomu pěkně zatápí. Přídavný chladiš přev. oleje by měl být taky standardní úprava.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#36 S80 2,9i s prevodovkou Geartronic???

Příspěvek od Daniel Kout »

sordo píše:Je to asi tak, když se při repasi použijí standartní díly tak je sice převodovka repasovaná ale zásadní problém tam pořád zůstane - a ten problém je ten, že je poddimenzovaná. Je potřeba upravit ventily v rozvaděči aby rychleji stláčeli koše s lamelama a tím zamezily prokluzu lamel a zvýšení teploty oleje. U T6 tomu moc nepomáhají ani turba která jsou přímo nad prevodovkou, takže tomu pěkně zatápí. Přídavný chladiš přev. oleje by měl být taky standardní úprava.
A tohle všechno někdo umí?? Na klíč, se zárukou a za kolik? Velké díky. Dan
_________________
S90 B5
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“