Moja S40 2.0D(2005) po remappe

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Phil6
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: S40 2.0D(2005)
Bydliště: Corby, England

Moja S40 2.0D(2005) po remappe

Příspěvek od Phil6 »

Auto bolo nacipovane pred rokom u jedneho chlapika. Dal som to na dyno az teraz, kedze mi to nedalo pokoja . Najvyssi vykon ma 167k pri 2967ot, bol by som radsej keby to bolo pri 400ot. Ten krutiaci moment je 330 IBFT, v prepocte 447 Nm pri 2200 ot.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995

mot
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 518
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

Moja S40 2.0D(2005) po remappe

Příspěvek od mot »

pěkný krouťáček, snad ti to neukrotí hřídele :D
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

Moja S40 2.0D(2005) po remappe

Příspěvek od MarekV »

s takym kurtakem ti to musi pretacat tie predne kola aj na 2jke

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3056
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Moja S40 2.0D(2005) po remappe

Příspěvek od 3m3 »

Zajimave,
Kolik to ma v serii???
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Phil6
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: S40 2.0D(2005)
Bydliště: Corby, England

Moja S40 2.0D(2005) po remappe

Příspěvek od Phil6 »

3m3 píše:Zajimave,
Kolik to ma v serii???
V serii 136 koni, 320Nm.
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995

Phil6
Offline
Příspěvky: 36
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: S40 2.0D(2005)
Bydliště: Corby, England

Moja S40 2.0D(2005) po remappe

Příspěvek od Phil6 »

MarekV píše:s takym kurtakem ti to musi pretacat tie predne kola aj na 2jke
Ani nie, praveze to ani nieje nejako citit. Dal som to zmerat lebo pocitovo sa zda slabsie. Ked to porovnam s mojim druhym autom-Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140k) tak je citit ze Volvo ma lepsi krutak ale zase vadne vo vyssich otackach a trpi turbodierami.
Mam to do prace asi 55km, mam tam svoje useky kde "testujem" obe auta. Od jedneho kruhaca do druheho je niekolko kilometrova rovinka a mozem povedat, ze na Volve by som Alfe neutiekol(akceleracia z cca 40km/h do 195-200km/h). Pritom papierovo je to v prospech Volva.
Volvo= 167 koni, priblizne 440Nm
Alfa= 140 KONI, 305 Nm-hodnota vyrobcu
Asi dat zmapovat aj Alfu a uvidime co to spravi....
_________________
Volvo S40 2.0D 2005, remapped-167 koni/440Nm
Alfa Romeo 145 1.4TS 2000
Alfa Romeo 156 1.9M-Jet(140) 2004, remapped-186koni/433Nm
------------------------------------------------------
Ex- Ford Mondeo 2.0 zetec-e 1998
Hyundai Sonata 2.0i 1992
Opel Corsa 1.0 1998
Reanult Clio 1.2 1995

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Moja S40 2.0D(2005) po remappe

Příspěvek od dali »

Pokud vím tak Alfa 156 je celkem lehký auto. Co jsem tak rychlým hledáním našel, tak 159 1.9 JTDm má 1305kg kdežto S40 2.0D před faceliftem 1425kg. A to určitě poznat bude. Různý úrovně výbavy můžou rozdíl ještě prohloubit.

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé