![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Ještě jedna drobnost pro majitele 6.kvaltů, maximální rychlost při testech je uváděna na 5. rychlostní stupeň.......hádej proč ?
majtinek píše:Tvůj brácha má ten Lotus Omega, biturbo originál?st_Andy píše: ml.bracha ma tu od LotusuTo je můj sen, nebo aspoň se s tím někdy svézt...
sorry za OT kluci, no mladší brúder dneska konecne po dvou letech a globalnim repase elektriky vytahl na svetlo sveta certa z garazovych pekel, tak mi to nedalo ho necvaknout dokud ho tam opet neposle.. tohle je on, jeho srdce sampion, Lotus Omega biturbo originálmr1 píše:Lotus-omeg je myslím už kua málo, a za kua prachy. Bylo vyrobeno pouze 950 kousků.
Kdysi začátkem devadesátek jsem ho viděl na vlastní oči na dílnách v Praze v Letově (ne tenhle samozřejmě) - jezdil tam s ním pán na "údržbu" (byla tam opravna specializovaná na sportovní auta).
Některý auta měly pro některé země snad omezovač na 190km/h a to už drahně let před tím, než Volvo zavedlo těch 180km/h u těch nových platforem. Takže i u modelů řádově 10-15 let strarších klidně možné - zkušenější asi poradí, zda by to dokázala ukázat diagnostika a případně to i odebrat (pokud to je problém).mayo251 píše: ↑30 pro 2022 20:17 Páni tak dnes som šiel xc60 151 kw 190 km/h a viac to nechcelo ísť. Na s60 136 kw to ide ďalej aj do kopca. Cca 220. A xc60 pri 160 do kopca lína a s60 ešte bolo málo. Ako je to možné že biturbo pri 3800 otáčkach nepustí viac a 136 kw ide až do červeného. Je tam pri xc nejaký obmedzovač?
Mam na aute optimalizaci na 160 kw najeti 317 tis, v aute je to uz asi 6 let a neni problem, s optimalizaci se posunuje omezovac rychlosti na 250.....::Philip::.. píše: ↑18 říj 2012 00:53 chip do automatu se obecne bez dalsich moc nedoporucuje
mas najeto 200tis, vstriky nemusi davat jako "za mlada"
mas DPF, ze? jak je na tom?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé