Par dotazu ohledne XC70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Par dotazu ohledne XC70
nenech se zvyklat na naftu. zamer se na model 2003 a novsi, ty uz maji haldex a ne viskospojku. Pznas to taky podle oznaceni - V70 XC ma jeste visko, XC70 jiz haldex. snazil bych se najit kus po faceliftu (2005-2007), ale to za prachy, ktere mas na to vyhrazeny asi nebude.
nasledne si k obhlidce vozu vem sebou nekoho, kdo volvam rozumi a kdo ma origo diagnostiku. u benzinaku bacha na tlakovani chladiciho systemu a u vsech XC poradne zkontrolovat funkcnost ctyrkoly - idealne na zvedaku.
nasledne si k obhlidce vozu vem sebou nekoho, kdo volvam rozumi a kdo ma origo diagnostiku. u benzinaku bacha na tlakovani chladiciho systemu a u vsech XC poradne zkontrolovat funkcnost ctyrkoly - idealne na zvedaku.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 7
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Vůz: BMW E46 325i Touring Mpaket II
Par dotazu ohledne XC70
Diky moc, trosku to tu prolizam a zjistuju co a jak...uvidime jak to nakonec dopadne.
Jeste jsem nikde nezjistil jak je to s tim sestikvaltem..ma ho kazda XC? Vsechny auta co jsem mel meli klasiku 5ti kvalt a kdybych bral vazne neco dalsiho tak urco 6ti kvalt.
Jeste jsem nikde nezjistil jak je to s tim sestikvaltem..ma ho kazda XC? Vsechny auta co jsem mel meli klasiku 5ti kvalt a kdybych bral vazne neco dalsiho tak urco 6ti kvalt.
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
Par dotazu ohledne XC70
Po zkusenosti s ojetou XC90 bych u jetyho do automatu nesel. To by jsi bud musel dobre znat majitele a chodit pálit svíčky do kostela, aby se neco nepodelalo nebo nevím. Origo vymena prevodovky je za 180 000. Ta Volví prevodovka je takova citlivka, ze pokud ji poctive neservisujes a nectes pohadky pred spanim tak moc nevydrzi. Nedej boze, aby s tou karou nekdo neco tahal. Ale jen muj názor. Me automat stve i v novym. Na co 230 kobyl, když prevodovka chrápe jak pan Kníže 

_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Par dotazu ohledne XC70
Tak to prrr. Originální fabrická repase je v programu 5+ za cca. 70tis.
Skříň samotná obvykle nemusí být KO, když uděláš repasi rozvaděče, bude to za <30tis i s olejem, to už ne v autorizáku. Podobná cifra tě ovšem čeká u manuálu u dvojhmoty.
Takže v tom v zásadě nevidím rozdíl, ba naopak pohodlí s automatem je silně návykové.
Pavel
Skříň samotná obvykle nemusí být KO, když uděláš repasi rozvaděče, bude to za <30tis i s olejem, to už ne v autorizáku. Podobná cifra tě ovšem čeká u manuálu u dvojhmoty.
Takže v tom v zásadě nevidím rozdíl, ba naopak pohodlí s automatem je silně návykové.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
Par dotazu ohledne XC70
ok2ucx píše:Tak to prrr. Originální fabrická repase je v programu 5+ za cca. 70tis.
Skříň samotná obvykle nemusí být KO, když uděláš repasi rozvaděče, bude to za <30tis i s olejem, to už ne v autorizáku. Podobná cifra tě ovšem čeká u manuálu u dvojhmoty.
Takže v tom v zásadě nevidím rozdíl, ba naopak pohodlí s automatem je silně návykové.
Pavel
Aha tak sorka, to je zajímací cena celkem. Mě tohle nabizeli u modelu 2008 před rokem. Jen se mi pořad nezdají ty šileny nájezdy bez servisu. Já jsem v rámci velkého servisu dělal v 50 000km proplach a adaptaci a ten rozdíl jsem prostě poznal. Daleko čistější řazeni, že při normálním zrychlování fakt nejde vůbec cejtit, což před tím úkonem šlo. Nedokážu si představit jak řadí neservisovaná byt s 100 000km.
Koukám jsi tu vetu s najezdem 200-300t bez servisu stáhnul

_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Par dotazu ohledne XC70
Ta věta s 200t-300t nedávala smysl, psal jsem to z telefonu. Chtěl jsem říct, že převodovka vydrží opravdu hodně - 200t-300t unese, ale pak je na odpis, resp. na tu repasi. Škoda, za těch pár litrů oleje by to stálo.
Já koupil před třemi roky T5 S60 s necelými 300t, jezdila OK, ale začalo se to zhoršovat, pak jsem vyměnil olej a bylo to už na repasi rozvaděče. Letošní XC70 2002 měla 185t, zatím prošla proplachem a nějakými zázračnými přípravky of BG. Zatím drží a žije, tak na 90%. Řazení není sametové (není tak sametové jako u té S60), ale je zcela únosné. Dokud se to nepokazí, nebudu do toho dál šťourat.
Celkem škoda celé generace aut s AW55 převodovkami. Kdyby byla bývala v servisních plánech zaznačená pravidlelná výměna oleje v AT, mohly ty skříně najezdit možná v pohodě dvoj- či trojnásobek. Ale to asi nebylo žádoucí. 200t to vydrží a to je plánovaná životnost auta, v dnešní době
Pavel
Já koupil před třemi roky T5 S60 s necelými 300t, jezdila OK, ale začalo se to zhoršovat, pak jsem vyměnil olej a bylo to už na repasi rozvaděče. Letošní XC70 2002 měla 185t, zatím prošla proplachem a nějakými zázračnými přípravky of BG. Zatím drží a žije, tak na 90%. Řazení není sametové (není tak sametové jako u té S60), ale je zcela únosné. Dokud se to nepokazí, nebudu do toho dál šťourat.
Celkem škoda celé generace aut s AW55 převodovkami. Kdyby byla bývala v servisních plánech zaznačená pravidlelná výměna oleje v AT, mohly ty skříně najezdit možná v pohodě dvoj- či trojnásobek. Ale to asi nebylo žádoucí. 200t to vydrží a to je plánovaná životnost auta, v dnešní době

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Mělník
- Vůz: XC70 2,5T 04'
Par dotazu ohledne XC70
Nedávno jsem pořídil XC70 r.v. 2004 2,5T (154kw) v manuálu za částku lehce přesahující CZK 200 000,- a jsem maximálně spokojen. Nájezd byl cca. 106 000km a přesný datum prvního uvedení do provozu 12/2004, výbava Summum a pár příplatkových srandiček. Za necelý půl rok mám najeto cca. 5000km s poměrem tak 40% ježdění po Praze a 60% okresky+dálnice.
Převodovku mám 5-ti rychlostní manuál, auto nijak extra nehoním a jsem teď na kombi spotřebě 10,4l / 100km. Na dálnici jezdím obvykle na tempomat 135 - 145km/h.
Co jsem se bavil s lidma kolem Volva, tak mezi 5-ti a 6-ti stupňovou převodovkou u Volva prý není až takový rozdíl, 6-ti stupňová má údajně o něco málo kratší převody, takže to ve finále vyjde stejně jako 5-ti stupeň..zdůrazňuju, že to neni můj osobní poznatek a jen jsem to slyšel. Já osobně řadím pátej stupeňm většinou někde mezi 80 - 90km/h
Převodovku mám 5-ti rychlostní manuál, auto nijak extra nehoním a jsem teď na kombi spotřebě 10,4l / 100km. Na dálnici jezdím obvykle na tempomat 135 - 145km/h.
Co jsem se bavil s lidma kolem Volva, tak mezi 5-ti a 6-ti stupňovou převodovkou u Volva prý není až takový rozdíl, 6-ti stupňová má údajně o něco málo kratší převody, takže to ve finále vyjde stejně jako 5-ti stupeň..zdůrazňuju, že to neni můj osobní poznatek a jen jsem to slyšel. Já osobně řadím pátej stupeňm většinou někde mezi 80 - 90km/h
_________________
XC70II 2,5T B5254T2 (154kW) Summum MY04
XC70II 2,5T B5254T2 (154kW) Summum MY04
-
Offline
- Příspěvky: 41
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Mělník
- Vůz: XC70 2,5T 04'
Par dotazu ohledne XC70
Jinak bych si tipnul, že manuální 6-ti kvalt budeš v XC modelech do roku výroby 2007 hledat marně. Mám dojem, že Volvo začlo používat 6-ti kvalty právě až ve třetí modelový řadě.
_________________
XC70II 2,5T B5254T2 (154kW) Summum MY04
XC70II 2,5T B5254T2 (154kW) Summum MY04
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvky: 85
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náchod
- Vůz: Volvo S60 T6 Heico 014/100 MY2011
Par dotazu ohledne XC70
K nám jezdí na servis pán s XC 90 D5 2004 automat a má najeto na původní
skříni 385 tKm a řadí to perfektně,auto servisovaný v CH a olej v převodovce
měněný po cca 70 tKm, je to asi opravdu individuální, ale vydrží to asi dost...
skříni 385 tKm a řadí to perfektně,auto servisovaný v CH a olej v převodovce
měněný po cca 70 tKm, je to asi opravdu individuální, ale vydrží to asi dost...
_________________
Volvo V90CC T6 Ocean Race MY2018
Volvo 740 1990 najeto pouhých 34000km ex Jaroslav Seifert,Volvo 780 Bertone D24TIC 1986
VOLVO Servis/Díly/Vozy NÁCHOD http://www.r-speed.cz Tel.: 608 110 071
Volvo V90CC T6 Ocean Race MY2018
Volvo 740 1990 najeto pouhých 34000km ex Jaroslav Seifert,Volvo 780 Bertone D24TIC 1986
VOLVO Servis/Díly/Vozy NÁCHOD http://www.r-speed.cz Tel.: 608 110 071
-
Offline
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
Par dotazu ohledne XC70
ok2ucx píše:Tak to prrr. Originální fabrická repase je v programu 5+ za cca. 70tis.
Skříň samotná obvykle nemusí být KO, když uděláš repasi rozvaděče, bude to za <30tis i s olejem, to už ne v autorizáku. Podobná cifra tě ovšem čeká u manuálu u dvojhmoty.
Takže v tom v zásadě nevidím rozdíl, ba naopak pohodlí s automatem je silně návykové.
Pavel
Komplet sada LUK 600,- eček, co je na vaše asi 15.000 CZK. Samozrejme + robota. Do 20 sa vejdeš
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 482
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Par dotazu ohledne XC70
Od roku 2006 ještě ve starším modelu.ALEXUSS píše:Jinak bych si tipnul, že manuální 6-ti kvalt budeš v XC modelech do roku výroby 2007 hledat marně. Mám dojem, že Volvo začlo používat 6-ti kvalty právě až ve třetí modelový řadě.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=67182
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Par dotazu ohledne XC70
To ze sa tebe podarilo nieco zohnat za taku cenu, nie vsetci ludia maju kamaratov co predavaju za nakupne ceny. Moze to byt teda trocha zavadzajucia informacia... co ak ide o repas, ci cinsku kopiu co sa tvari ako original. videl som uz vselico. Aj repas automatu nemusi stat co sa tu uvadza, ale odhad nakladov je triezvy, ako automat, tak manual.danki píše:
Komplet sada LUK 600,- eček, co je na vaše asi 15.000 CZK. Samozrejme + robota. Do 20 sa vejdeš
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Par dotazu ohledne XC70
taky bacha na to, ze vymena oleje u auta, kde nebyl menen nikdy predtim u najezdu treba 200.000 km, muze automatu dost pomoct smerem k smrti..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Par dotazu ohledne XC70
Prozatím nemáme jedinou tuto zkušenost,spíš naopak,i převodovky,které se zdály po smrti po výměně oleje a vyčištění nadále jezdí.Neplatí u převodovek u motorizace T6!!!wickey píše:taky bacha na to, ze vymena oleje u auta, kde nebyl menen nikdy predtim u najezdu treba 200.000 km, muze automatu dost pomoct smerem k smrti..
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]