dali píše:Moc hezký

Gratuluju! Jediná věc mě napadla, nebojíš se trochu, že céčko přestane dávat smysl? Obě auta umí na silnici vpodstatě to samý s tím rozdílem, že do V70 naložíš prakticky cokoli. Žrát si myslím že budou taky podobně.
Trochu sem se toho bál, ale po těch pár (set) kilometrech, co máme za sebou už si to nemyslím.
Rko má jednu zásadní vlastnost, mám k němu i zimáky, takže může jezdit i v zimě

Cčko vždycky v zimě spí na zahradě...
Takže bych to viděl jednoduše:
- summer joy car = C
- winter joy car = R
Ale paradoxně ty auta jsou i dost rozdílný při jízdě:
- Cčko jede líp v celém spektru otáček, ty 3 deci navíc jsou poznat. Taky je o 200kg lehčí. Podvozek mi připadá tvrdší, auto je jistější v zatáčkách (možná to dělají i pneu). Zase ale je to hrozný kostitřas, nemá žádný rejd, je hrozně dlouhé, dveře potřebují na otevření kilometr místa, o nárazník se bojím u každého obrubníku = auto naprosto nevhodné do města, jezdím tam s ním jenom vysloveně v případě nutnosti. Je to prostě krásné GT na výlety po hladkých okreskách či německých dálnicích
- Rko je do 3tis. otáček dost líné, motoru se musí docela dávat. Samozřejmě je to objemem, ale ta váha navíc taky něco udělá. Ze zatáčky odjede mnohem rychleji (díky AWD) a dokonce se s nim i na 17" pneu dá jakš takš jezdit po městě. Samozřejmě má také výhodu, že do kufru můžu dát SNB a v zimě vyrazit na kopec

(do Cčka jsem prkno cpal asi půl hodiny)
Jinak Rko je i přes poměrně vysoký nájezd (přes 380 000 km) v perfektní kondici a to díky péči původního majitele. Je to taky Volvo fanda, má (měl:-)) 4 Volva a na servisu rozhodně nešetřil. Auto má také dvě rarity - v tomhle věku - funkční roletku a funkční AWD. Jednání o koupi bylo velmi seriózní a tak nebylo co řešit.
Fílo byl jsem si v T6R vyzvednout kola a s Filipem Jiřičkou jsme si tak chvíli povídali (mimochodem tohle auto taky chvíli vlastnil) a zmínil i to tvoje - prej jede fakt hezky
P.S. Jo a děkuji za gratulace
