Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u V70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u V70
Pokud chcete číst jenom návod, jděte až dolů na modrý text.
V tomto týdnu jsem si všiml, že mi nesvítí jedno z osvětlovacích světel SPZky. Stačilo bouchnout do lišty a světlo se rozsvítilo, tak se to opakovalo cca 4 dny a začalo mne to neuvěřitelně srát.
První diagnóza zněla – ASI ŠPATNÝ KONTAKT.
Tak jsem šel do sklepa, vzal si všemožné šroubováky, přibral děti, aby si žena odpočinula a šli jsme tuto triviální opravu vykonat.
Zde začíná první porod – nějaký deb*l dal na krycí sklíčko osvětlení SPZ takové šroubky, že nepasoval ani jeden ze 40 šroubováků. Nicméně asi po 30 minutách jsem jedním šroubovákem 2 šroubky vyšrouboval, vyloupl krycí sklíčko a vyndal žárovku. Žárovku jsem zkontroloval, ta „byla“ ok. Tak jsem se snažil mírně přihnout kontakty v patici, páč jsem myslel, že je problém zde. No 2 kontakty člověk přihnul, k dalším dvěma se dostat nešlo – nejsem chirurg. Výsledek – nepomohlo, navíc po pár pokusech přestala žárovka svítit. Tak jsem to asi po 45 minutách snahy vrátil nasraně zpět a šel s dětmi domů.
Doma mi to pořád vrtalo hlavou. Jediné řešení, jak ty „špatné“ kontakty v patici opravit, bylo sundat celou lištu s osvětlením + klikou 5. dveří. S vírou, že na fóru najdu návod, jak lištu sundat, jsem začal hledat, po 10 minutách jsem to vzdal – návod nenalezen.
Až děti šly spát před 20:00, tak jsem se znovu vypravil k vozu, tentokráte s odhodláním, že sundám lištu, přihnu kontakty na patici a vše bude ok.
Jako první jsem sundal dekl 5. dveří – překvapivě to šlo rychle, během 10 sekund byl venku. No vliv na to mělo asi to, že jsem ho při poslední opravě drátů stěrače nejspíše špatně přichytil ve spodní části, takže po odchlípnutí horních úchytů dekl již vypadl sám.
Ve druhé části jsem již potřeboval baterku, páč na sídlišti, i když jsem stál pod lampou, už prostě byla tma. Abych měl dvě volné ruce, tak baterku do huby a hurá opravovat. No tento způsob byl úplně super, protože každou 4. minutu prošel kolem mě někdo známý z paneláku, takže jsem pořád dokola vyndal baterku z huby – pozdravil – vrátil baterku do huby. Po cca 10 minutách dumání jsme našel 3 šrouby, které drží lištu. Z kufříku jsem vytáhl odpovídající klíč, odšrouboval dva volně přístupné šrouby. Ke třetímu šroubu bylo potřeba shodit kovový držák stěrač = 3 šrouby, taky šly povolit naprosto lehce. Nakonec jsem povolil „poslední“ 3. šroub držící lištu. S blaženým úsměvem na rtech jsem vylezl z kufru a šel sundat lištu. No nešla, vypadalo to, jako by držela někde na klice 5. dveří. Tak jsme ještě sundal táhlo od zámku 5. Dveří – vycvaknout šlo snadno. Vrátil jsem se k liště a změna žádná. Tak to už mi začaly pracovat nervy.
Naštěstí za mnou právě zaparkoval soused se svým Mondeme z roku 2010. Tak jsme se začali bavit o autech, tím mi trošku adrenalin poklesl, kór když jsme slyšel jeho problémy s Mondeem a Focusem (posratá anténa za 3 000 Kč, posraté ESP za 10 000 Kč, nějaké často upadávající hadice v motoru, s každou prkotinou potřeba na diagnostiku do autorizáku atd.). To mě povzbudilo, že nějaká nesvítící žárovka nad SPZ je sranda. Známý taky zkusil zatahat za lištu, a protože ještě měl oproti mně čerstvou hlavu, tak konstatoval, že to tam musí držet ještě nějaký šroub. No tak jsme oba vlezli do kufru a s baterkou hledali, kde ten šroub může být. Po pár minutách nalezen 4. šroub držící lištu. No upřímně, aby 4 šrouby drželi lištu, to asi měly ve Švédsku v roce 2000 nadbytek šroubů a matic, ale co už. Šroub byl schovaný těsně vedle osky stěrače. Se známým jsem se rozloučil, já šroub povolil a s pocitem vítězství šel sundat lištu. No nešla, bylo potřeba ještě sundat držák SPZ, pak bylo vyhráno.
Tolik černého masného bordelu, co bylo pod lištou, to jsem neviděl, tak jsem musel zazvonit na ženu, ať mi hodí takové ty mokré dětské kapesníky na prdel, jinak by bylo vše totálně špinavé. Abych vyndal patici a mohl přihnout kontakty, tak jsem musel zespodu lišty sundat gumu bránicí vniku vody. Šlo to dobře. Vyndal jsem patici, zkontroloval, zda nejsou utřepané drátky, mírně přihnul kontakty, zasunul žárovku a….. H O V N O Tak to jsem začal pěnit…
Padlo pár hezkých slov, vyházel jsem věci okolo rezervy, abych našel náhradní žárovky. Alespoň že náhradní žárovky jsem měl všechny. Tady už asi začínáte tušit, proč se nadpis jmenuje „JAK SE POZNÁ DEBIL, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u V70 I“ a proč v úvodu jsem dal do úvozovek, že žárovka „byla“ ok. Ano je to přesně tak, nasadil jsem do patice novou žárovku a hurá, ona svítí – ta stará byl prostě jenom prasklá. Tak jsem si řekl, „ty debile, hledáš v tom problémy místo nejjednoduššího řešení…“
Nicméně jsem byl rád, že jsem můj "obrovský" problém vyřešil a začal jsem vše skládat nazpět. Povedený večer samozřejmě tímto ještě nekončil.
Tady začíná asi největší porod večera. Snad 30 minut jsem cpal nazpět tu podělanou gumu pod lištou. Odloupnout ji je sranda, ale namačkat ji zpět do otvorů a kolejniček, to je teda pro flegmatiky. Ale podařilo se. Připomínám, že stále jsem měl v hubě tu baterku – křeče v pantech mě už ale přešly
Lištu jsem začal dávat nazpět, a protože při mých 170 cm bylo potřeba nechat dveře otevřené tak na 30%, tak co se nestalo… Ano, zatlačil jsem lištu a tím si zabouchl dveře Táhlo kliky bylo samozřejmě vydělané, takže dveře nešly otevřít. Takže zase padlo nějaké to pěkné slovo a já už lezl zadníma dveřma do kufru, abych si otevřel kufr. Vzal jsem to táhlo a… zůstal jsem zírat – no nevěděl jsem kam to strčit. Tak jsem zkoušel různě šroubovákem tahat za různé části zámku a nic. Cca 10 minut trvalo, než jsme si řekl: ty debile, přeci jsi studoval vysokou školu s technickým zaměřením, tak zapřemýšlej. Ano, vyplatilo se, táhlo jsem přiložil k otvoru u kliky dveří, odkud jsem jej vycvakával a tvar táhla mi přesně ukázal, kde jej mám strčit. Takže jsem táhlo zatlačil do příslušného otvoru a hurá, dveře opět otevřeny
No pak už to byla sranda. 4 matice od lišty našroubovat zpět, 3 šrouby držící stěrač zpět, nacvaknout táhlo zámku, nabouchat zpět dekl dveří, uklidit nářadí.
Takže celkový čas výměny žárovky se vyšplhal na téměř 3 hodiny. Ale třeba bude při těchto postupech ze mne jednou mechanik
Přišel jsme domů, ve zkratce jsme ženě vysvětlil, proč mi to trvalo tak dlouho a ona potvrdila následujícím slovy to, co už jsem věděl. TY JSI ALE DEBIL
Pokud admini chtějí, tak název topicu změňte, moji story dejte do lampárny. Ale byla by to škoda, takhle se více lidí zasměje debilitě jiných.
No a teď ten návod:
1. Sundat rámeček SPZ
2. Shodit zadní dekl dveří kufru.
- Jako první vycvkaněte 4 plastové cvoky v horní části. Jdou vycvaknout bez poničení.
- Potom je potřeba vycvaknout myslím, že 6 cvoků v dolní části – ty se nejspíše urvou a je potřeba koupit nové (cca 25 Kč kus ve Volvu)
3. Vycvaknut táhlo kliky kufru
4. Odmontovat 4 matice držící lištu s osvětlením SPZ
- 2 levé šrouby jsou viditelné ihned
- Aby jste povolili druhé dva šrouby, tak je potřeba povolit 3 šrouby rámu stěrače a ten s citem posunout
- Poté doporučuji alespoň 2mi šrouby znovu rám stěrače přichytit, ať se jeho oska nezkroutí
Budete potřebovat nástrčný klíč nebo jak to popsat - prostě šroubovák, kde na jeho konci nasadíte odpovídající šestihran.
Montáž je přesně naopak. Fotky nemám, protože bych foťák asi rozdupal. Jinak demontáž je na cca 15 minut, montáž na 20 minut.
V tomto týdnu jsem si všiml, že mi nesvítí jedno z osvětlovacích světel SPZky. Stačilo bouchnout do lišty a světlo se rozsvítilo, tak se to opakovalo cca 4 dny a začalo mne to neuvěřitelně srát.
První diagnóza zněla – ASI ŠPATNÝ KONTAKT.
Tak jsem šel do sklepa, vzal si všemožné šroubováky, přibral děti, aby si žena odpočinula a šli jsme tuto triviální opravu vykonat.
Zde začíná první porod – nějaký deb*l dal na krycí sklíčko osvětlení SPZ takové šroubky, že nepasoval ani jeden ze 40 šroubováků. Nicméně asi po 30 minutách jsem jedním šroubovákem 2 šroubky vyšrouboval, vyloupl krycí sklíčko a vyndal žárovku. Žárovku jsem zkontroloval, ta „byla“ ok. Tak jsem se snažil mírně přihnout kontakty v patici, páč jsem myslel, že je problém zde. No 2 kontakty člověk přihnul, k dalším dvěma se dostat nešlo – nejsem chirurg. Výsledek – nepomohlo, navíc po pár pokusech přestala žárovka svítit. Tak jsem to asi po 45 minutách snahy vrátil nasraně zpět a šel s dětmi domů.
Doma mi to pořád vrtalo hlavou. Jediné řešení, jak ty „špatné“ kontakty v patici opravit, bylo sundat celou lištu s osvětlením + klikou 5. dveří. S vírou, že na fóru najdu návod, jak lištu sundat, jsem začal hledat, po 10 minutách jsem to vzdal – návod nenalezen.
Až děti šly spát před 20:00, tak jsem se znovu vypravil k vozu, tentokráte s odhodláním, že sundám lištu, přihnu kontakty na patici a vše bude ok.
Jako první jsem sundal dekl 5. dveří – překvapivě to šlo rychle, během 10 sekund byl venku. No vliv na to mělo asi to, že jsem ho při poslední opravě drátů stěrače nejspíše špatně přichytil ve spodní části, takže po odchlípnutí horních úchytů dekl již vypadl sám.
Ve druhé části jsem již potřeboval baterku, páč na sídlišti, i když jsem stál pod lampou, už prostě byla tma. Abych měl dvě volné ruce, tak baterku do huby a hurá opravovat. No tento způsob byl úplně super, protože každou 4. minutu prošel kolem mě někdo známý z paneláku, takže jsem pořád dokola vyndal baterku z huby – pozdravil – vrátil baterku do huby. Po cca 10 minutách dumání jsme našel 3 šrouby, které drží lištu. Z kufříku jsem vytáhl odpovídající klíč, odšrouboval dva volně přístupné šrouby. Ke třetímu šroubu bylo potřeba shodit kovový držák stěrač = 3 šrouby, taky šly povolit naprosto lehce. Nakonec jsem povolil „poslední“ 3. šroub držící lištu. S blaženým úsměvem na rtech jsem vylezl z kufru a šel sundat lištu. No nešla, vypadalo to, jako by držela někde na klice 5. dveří. Tak jsme ještě sundal táhlo od zámku 5. Dveří – vycvaknout šlo snadno. Vrátil jsem se k liště a změna žádná. Tak to už mi začaly pracovat nervy.
Naštěstí za mnou právě zaparkoval soused se svým Mondeme z roku 2010. Tak jsme se začali bavit o autech, tím mi trošku adrenalin poklesl, kór když jsme slyšel jeho problémy s Mondeem a Focusem (posratá anténa za 3 000 Kč, posraté ESP za 10 000 Kč, nějaké často upadávající hadice v motoru, s každou prkotinou potřeba na diagnostiku do autorizáku atd.). To mě povzbudilo, že nějaká nesvítící žárovka nad SPZ je sranda. Známý taky zkusil zatahat za lištu, a protože ještě měl oproti mně čerstvou hlavu, tak konstatoval, že to tam musí držet ještě nějaký šroub. No tak jsme oba vlezli do kufru a s baterkou hledali, kde ten šroub může být. Po pár minutách nalezen 4. šroub držící lištu. No upřímně, aby 4 šrouby drželi lištu, to asi měly ve Švédsku v roce 2000 nadbytek šroubů a matic, ale co už. Šroub byl schovaný těsně vedle osky stěrače. Se známým jsem se rozloučil, já šroub povolil a s pocitem vítězství šel sundat lištu. No nešla, bylo potřeba ještě sundat držák SPZ, pak bylo vyhráno.
Tolik černého masného bordelu, co bylo pod lištou, to jsem neviděl, tak jsem musel zazvonit na ženu, ať mi hodí takové ty mokré dětské kapesníky na prdel, jinak by bylo vše totálně špinavé. Abych vyndal patici a mohl přihnout kontakty, tak jsem musel zespodu lišty sundat gumu bránicí vniku vody. Šlo to dobře. Vyndal jsem patici, zkontroloval, zda nejsou utřepané drátky, mírně přihnul kontakty, zasunul žárovku a….. H O V N O Tak to jsem začal pěnit…
Padlo pár hezkých slov, vyházel jsem věci okolo rezervy, abych našel náhradní žárovky. Alespoň že náhradní žárovky jsem měl všechny. Tady už asi začínáte tušit, proč se nadpis jmenuje „JAK SE POZNÁ DEBIL, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u V70 I“ a proč v úvodu jsem dal do úvozovek, že žárovka „byla“ ok. Ano je to přesně tak, nasadil jsem do patice novou žárovku a hurá, ona svítí – ta stará byl prostě jenom prasklá. Tak jsem si řekl, „ty debile, hledáš v tom problémy místo nejjednoduššího řešení…“
Nicméně jsem byl rád, že jsem můj "obrovský" problém vyřešil a začal jsem vše skládat nazpět. Povedený večer samozřejmě tímto ještě nekončil.
Tady začíná asi největší porod večera. Snad 30 minut jsem cpal nazpět tu podělanou gumu pod lištou. Odloupnout ji je sranda, ale namačkat ji zpět do otvorů a kolejniček, to je teda pro flegmatiky. Ale podařilo se. Připomínám, že stále jsem měl v hubě tu baterku – křeče v pantech mě už ale přešly
Lištu jsem začal dávat nazpět, a protože při mých 170 cm bylo potřeba nechat dveře otevřené tak na 30%, tak co se nestalo… Ano, zatlačil jsem lištu a tím si zabouchl dveře Táhlo kliky bylo samozřejmě vydělané, takže dveře nešly otevřít. Takže zase padlo nějaké to pěkné slovo a já už lezl zadníma dveřma do kufru, abych si otevřel kufr. Vzal jsem to táhlo a… zůstal jsem zírat – no nevěděl jsem kam to strčit. Tak jsem zkoušel různě šroubovákem tahat za různé části zámku a nic. Cca 10 minut trvalo, než jsme si řekl: ty debile, přeci jsi studoval vysokou školu s technickým zaměřením, tak zapřemýšlej. Ano, vyplatilo se, táhlo jsem přiložil k otvoru u kliky dveří, odkud jsem jej vycvakával a tvar táhla mi přesně ukázal, kde jej mám strčit. Takže jsem táhlo zatlačil do příslušného otvoru a hurá, dveře opět otevřeny
No pak už to byla sranda. 4 matice od lišty našroubovat zpět, 3 šrouby držící stěrač zpět, nacvaknout táhlo zámku, nabouchat zpět dekl dveří, uklidit nářadí.
Takže celkový čas výměny žárovky se vyšplhal na téměř 3 hodiny. Ale třeba bude při těchto postupech ze mne jednou mechanik
Přišel jsme domů, ve zkratce jsme ženě vysvětlil, proč mi to trvalo tak dlouho a ona potvrdila následujícím slovy to, co už jsem věděl. TY JSI ALE DEBIL
Pokud admini chtějí, tak název topicu změňte, moji story dejte do lampárny. Ale byla by to škoda, takhle se více lidí zasměje debilitě jiných.
No a teď ten návod:
1. Sundat rámeček SPZ
2. Shodit zadní dekl dveří kufru.
- Jako první vycvkaněte 4 plastové cvoky v horní části. Jdou vycvaknout bez poničení.
- Potom je potřeba vycvaknout myslím, že 6 cvoků v dolní části – ty se nejspíše urvou a je potřeba koupit nové (cca 25 Kč kus ve Volvu)
3. Vycvaknut táhlo kliky kufru
4. Odmontovat 4 matice držící lištu s osvětlením SPZ
- 2 levé šrouby jsou viditelné ihned
- Aby jste povolili druhé dva šrouby, tak je potřeba povolit 3 šrouby rámu stěrače a ten s citem posunout
- Poté doporučuji alespoň 2mi šrouby znovu rám stěrače přichytit, ať se jeho oska nezkroutí
Budete potřebovat nástrčný klíč nebo jak to popsat - prostě šroubovák, kde na jeho konci nasadíte odpovídající šestihran.
Montáž je přesně naopak. Fotky nemám, protože bych foťák asi rozdupal. Jinak demontáž je na cca 15 minut, montáž na 20 minut.
Naposledy upravil(a) Haben dne 29 srp 2013 21:23, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#2 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
Ja teda nevim, ale nestacilo u ridicovych dveri zatahnout za odskok? To auto moc neznam...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#3 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
no možná ano, ale ve vzteku to člověku nemyslí. Je pravda, že jsou tam dvě tlačítka (nádrž a to druhé nevím)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 324
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
- Kontaktovat uživatele:
#4 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
A tenhle znáte?
Jak dlouho trvá výměna žárovky volvistovi ...
Něco podobného jsem se chystal dělat u XC90-tky, mám tam rozpadlou jednu "komůrku" kde je žárovka osvětlení SPZ.
V sundání lišty mi ale zabránil jeden šroub držící lištu, kterej se jen protáčel a na odvrtávání jsem náladu neměl.
Jak dlouho trvá výměna žárovky volvistovi ...
Něco podobného jsem se chystal dělat u XC90-tky, mám tam rozpadlou jednu "komůrku" kde je žárovka osvětlení SPZ.
V sundání lišty mi ale zabránil jeden šroub držící lištu, kterej se jen protáčel a na odvrtávání jsem náladu neměl.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#5 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
myslím, že mám rekord
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 198
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 2,0 (B5202S) 1998
- Bydliště: Praha
#6 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
V tom navodu ti chybi vymena vypalene zarovky, ale jinak vcelku fajn odpoledne
_________________
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#7 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
To mi něco připomíná naštěstí mě napadlo zkusit novou žárovku ještě před demontáží lišty
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#8 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
jo jo, kvůli lenosti vytahovat žárovky od rezervy (práce na 2 minuty) jsem si pohrál 3 hodiny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 198
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 2,0 (B5202S) 1998
- Bydliště: Praha
#10 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
Ale vis kolik lidi jsi tim pobavil?Haben píše:jo jo, kvůli lenosti vytahovat žárovky od rezervy (práce na 2 minuty) jsem si pohrál 3 hodiny
_________________
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
Volvo V70 2.0 93kw 1999 brichoplaz
Galloper 2.5td 73kw intercooler upraveno na offroad verzi
Opel Omega 2.0 16v 100kw caravan
Chicco S3 black
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#11 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
to je první důvod, proč jsem to napsal
druhý, aby byl návod, když už jsem si lištu zkusil sundat
druhý, aby byl návod, když už jsem si lištu zkusil sundat
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#12 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
Haben píše:no možná ano, ale ve vzteku to člověku nemyslí. Je pravda, že jsou tam dvě tlačítka (nádrž a to druhé nevím)
To já jen, když jsi zmiňoval přístup vysokoškolsky vzdělanýho člověka...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#13 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
připomínka dobrá. Ale holt když jsi rozhozen, nenapadne tě, že tam takové tlačítko asi je - popravdě, já jej ještě nikdy nevyužil, proto jsem si na něj asi ani nevzpomněl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1137
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Turnov
- Vůz: 745 TIC
#14 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
Tak tohle mě fakt pobavilo vidím dlouhej příspěvek a už se mi to nechtělo číst...ale čtu a čtu a směju se a směju každopádně my jsme teď měli taky super pakárnu která se dá docela srovnat s tvým demontováním všeho kolem místo obyčejné výměny žárovky:
Včera se nám rozbila pracovní dodávka, tak jsme si měnili auto - všechny věci vyházet a dát do druhý dodávky...docela nás to sralo, ale přeházeli jsme to a jeli domů. Po 2 hodinách volá šéf, že je potřeba abysme si přeházeli věci do jinýho auta že tohle potřebuje jiná parta (prostě nám dali menší a slabší dodávku). Fajn. Ráno jsem vyjížděl s jinou dodávkou (již 3.během 24 hodin ). Dneska po obědě nám volal druhej šéf, že si máme vzít zase zpátky tu 2. dodávku, do který jsme včera přehazovali věci z tý rozbitý. Tak jsme nadávali že to je fakt pakárna a tak...pak volal ještě jednou, že dostaneme 4.dodávku (ta už je fakt poslední ve firmě ) a ta parta, co má tuhle 4.dodávku, že si vezme spravenou tu naši původní rozbitou dodávku. No jako pak už jsme rezignovali, protože tohle je fakt logická matematika kosmického řádu
Včera se nám rozbila pracovní dodávka, tak jsme si měnili auto - všechny věci vyházet a dát do druhý dodávky...docela nás to sralo, ale přeházeli jsme to a jeli domů. Po 2 hodinách volá šéf, že je potřeba abysme si přeházeli věci do jinýho auta že tohle potřebuje jiná parta (prostě nám dali menší a slabší dodávku). Fajn. Ráno jsem vyjížděl s jinou dodávkou (již 3.během 24 hodin ). Dneska po obědě nám volal druhej šéf, že si máme vzít zase zpátky tu 2. dodávku, do který jsme včera přehazovali věci z tý rozbitý. Tak jsme nadávali že to je fakt pakárna a tak...pak volal ještě jednou, že dostaneme 4.dodávku (ta už je fakt poslední ve firmě ) a ta parta, co má tuhle 4.dodávku, že si vezme spravenou tu naši původní rozbitou dodávku. No jako pak už jsme rezignovali, protože tohle je fakt logická matematika kosmického řádu
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12089
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#15 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
Dost mi to připomíná moji 10ti hodinovou pátračku cestou necestou po kabelech od nového čidla teploty až k řj a zpět, aby sem následně proměřenim čidla zjistil, že je jiný (špatný)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#16 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
jsem rád, že v tom nejsem sám
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 423
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
#17 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
Navrhuji doplnit jinak podrobný manuál o jednu významnou věc - a to čelovku...
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#18 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
Něco podobného jsem měl na 850. najel jsem na nějakou díru na silnici a přestalo fungovat rádio. Tak jsem podezříval kontakt / anebo rádio.
Rádio jsem vyndal a zjistil že tam jsou 3 volné kabely -nějaká kutilovina, uděláno jako bypass z originál kabelů k nějakému dodělátku, které zřejmě předchozí majitel narychlo vykuchal a nechal tam 3 "živé kabely volně stočené bez izolace.
Takže mě napadl zkrat. Šel jsem po pojistkách a nic.
Uvažoval jsem, zda rádio nemá vsobě nějakou zaonačenou vnitřní pojistku, jak to mívají zesilovače, a pos. Už jsem se jal rozebírat rádio, ale řekl jsme si.
nebuď debil a podívej se ještě jednou na ty pojistky.....
No a co myslíte ? pojistky týkající se audia jsou tam celkem asi tři na pozici 8, pak 15 a 33. no a poprvé jsem skončil u osmičky a dál neřešil a byla to ta poslední.
Vyměnil jsem pojistku a bylo hotovo.
Rádio jsem vyndal a zjistil že tam jsou 3 volné kabely -nějaká kutilovina, uděláno jako bypass z originál kabelů k nějakému dodělátku, které zřejmě předchozí majitel narychlo vykuchal a nechal tam 3 "živé kabely volně stočené bez izolace.
Takže mě napadl zkrat. Šel jsem po pojistkách a nic.
Uvažoval jsem, zda rádio nemá vsobě nějakou zaonačenou vnitřní pojistku, jak to mívají zesilovače, a pos. Už jsem se jal rozebírat rádio, ale řekl jsme si.
nebuď debil a podívej se ještě jednou na ty pojistky.....
No a co myslíte ? pojistky týkající se audia jsou tam celkem asi tři na pozici 8, pak 15 a 33. no a poprvé jsem skončil u osmičky a dál neřešil a byla to ta poslední.
Vyměnil jsem pojistku a bylo hotovo.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 48
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Vůz: volvo XC90
- Bydliště: Brodek u Přerova Luková
#19 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
To vědět že je tady taková tak netrcim 3roky na diskusích na emiminu fakt super fejeton,čelovka dobrá žgrinty musely být horší jak u bernardyna a dětské vlhcene taky používám na palubku,prahy sloupky vše
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1927
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
#20 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
dneska jsem podobne 2 hodiny maturoval nad vymenenim predni zarovky Odesel mi levej xenon Proste sem vysel suverenne ven s tim ze "jenom" vymenim vybojku a o minutku jsem zpatky! Bohuzel jsem totalne zapomel jak jsem se par let zpatky jednu noc natrtkal s dorabkou ksiltiku pro vybojky v parabolach - chirurgie pres motorovej prostor, protoze cira optika (buhviproc) proste nema tu prahobycejnou sponu uchycujicii patici zarovky - ktera jse jenom vycvakne a povoli, ale ma tam primitivni plechovej drzacek s malym hranatym otvorem uchycenej na dvou piditorxech ke kterym je s 5-druhy naradi proste nemozny se na kolmo dostat kvuli omezenemu prostoru, a kdyz se mi to povedlo tak jak jsem pak ty vybojky vlastne pres ten hranatej otvor vubec do lamp dostal.. jelikoz jsou jejich konektory na obou stranach sirsi (ze to bylo napr. rozdelanim kabelaze?!) no ty vole normalne mi to vysumelo proc jsem nad tim tehdy stravil jeden celkem dlouhej vecir
takze jsem s tim bojoval poldruha hodiny a porad ne a ne ty torxy odkroutit, az mne najednou osvitilo, odsruboval jsem tri obersrouby ktere na mne celou tu dobu z pod spiny koukali, a vyndal komplet celej svetlomet ven asi za 10 sekund... poradne jsem si (na sebe) zanadaval a za dalsich 5 minut rozdelal a vymenil pohodlne vse co bylo treba, holt, Magister umeni sa nezapre!
Ale neco musi byt ve vzduchu, bo normalni to zcela jiste neni
takze jsem s tim bojoval poldruha hodiny a porad ne a ne ty torxy odkroutit, az mne najednou osvitilo, odsruboval jsem tri obersrouby ktere na mne celou tu dobu z pod spiny koukali, a vyndal komplet celej svetlomet ven asi za 10 sekund... poradne jsem si (na sebe) zanadaval a za dalsich 5 minut rozdelal a vymenil pohodlne vse co bylo treba, holt, Magister umeni sa nezapre!
Ale neco musi byt ve vzduchu, bo normalni to zcela jiste neni
- Přílohy
-
- IMAG3369 (Medium).jpg (95.01 KiB) Zobrazeno 4917 x
-
- IMAG3370 (Medium).jpg (76.45 KiB) Zobrazeno 4917 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#21 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
Ano, něco ve vzduchu je - ve Zlíně Barum Rally - to bude teprve oprav
Ale hlavní je, že nás to baví - už se těším, až zase něco budu opravovat
Ale hlavní je, že nás to baví - už se těším, až zase něco budu opravovat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 325
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#22 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
no mě u sazky taky nesvítila spz,a jelikož to bylo uvedený jako lehká závada na protokolech z stk-na dvou,tedy už nesvítily hodně dlouho,chystal jsem se taky na rozborku dveří,nachystal vercajk,vyhrabal se před barák,ale pak naštěstí zvítězila lenost,vytáh jsem z felicie přítelkyni žárovičku na test,a světe div se,obě žárovičky byly jen prasklé....čtyři roky a dvě stk
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 199
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: XC70, D5 AWD aut, 151kw, 2,4 r.v 2011
#23 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
Ahoj tak to jsi mne neskutečně pobavil a prodloužil život aspoň o hodinu díky za krásný příspěvek no myslím že bych na tom byl podobně
_________________
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
Volvo XC 70, r.v. 2010 do provozu 2011, 151KW, 2.4 D5, AT, AWD
STAGE2 D5T5 175KW
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#24 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
tvle, nečetl jsem datum ani nádpis, celý příspěvek dočetl až do konce a až teď si uvědomil, že to není k C30
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 5925
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#25 Jak se pozná debil, aneb demontáž lišty na 5. dveřích u
Jsem rad, ze dokazu pobavit i po temer 5 letech.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 168 Odpovědi
- 4405 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ElBé
-
- 1 Odpovědi
- 272 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zkumavka
-
- 15 Odpovědi
- 357 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tom Byrtus
-
- 11 Odpovědi
- 2710 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dejw22
-
- 6 Odpovědi
- 1878 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od st_Andy