Vcera jsem mel moznost si prohlidnout a projet se v 850 T5 s 19T a BSR úpravou ŘJ (díky hpridal


Na S60 se mi líbil luxus a po pravde je to takova gaykchára



Souhlas taky znám jednoho borce má 850 TDI 96 v automatu kupoval ji nekdy v roce 2001 a rikal že dokat bude jezdit tak ji neprodá auto ma už kolem 800 tis najeto nikdy ho nezradila... Minule me dostal když sem se ptal jak často mení olej v automatu na což mi odpovedel jestli se to taky má menitdoktor píše:850 má něco do sebe, jak tě chytne, těžko se jí budeš zbavovat.
Taky se podívej, že málokdo prodává 850, jestli vůbec, tak za něco adekvátního - 960 a pod.
Většinou se totiž 850 dodělá do konce, majitelům obvykle přiroste k srdci.
Když ty si to napsal všechno za měmetju píše:Tak myslim že Dali se tady hezky rozepíše19T v tý 850 je hezkej základ, krabice bude rozhodně syrovější a dravější. S60 má sice na budoucí úpravy větší potenciál (350 koní bez toho, aby se musel "otvírat" motor neni problém) ale 850 to zvládne stejna tak, jen to bude o něco dražší... A jít o 850R rozhodně bych neváhal. Podle mýho S60tku na každodenní ježdění, pár drobností a 300 poníků je na světě. Nicméně 850 je můj malý sen ale bral bych jí spíš jako druhý auto. A to jsem v ní ani nejel... Stejně by strávila víc času na dílně než na silnici
![]()
Těžký rozhodování to ti povim... asi bych vybíral podle toho jaký plány s autem máš a jak s tim hodláš jezdit
a to je zrovna věc, co mi ještě chybí k dokonalosti.dali píše: 40kg šíbr....
Uživatelé procházející toto fórum: Jakub Svoboda, jirkaTDI