PANTHER - nejrychlejší obojživelník světa .....po silnici - 127 km/hod. na vodě - 70 km/hod.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2150iFXF5Vc"
PANTHER - nejrychlejší obojživelník světa
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 336
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kolín
- Vůz: V40 B4184S 1,8 1996
PANTHER - nejrychlejší obojživelník světa
_________________
Bylo CITROEN BX 1,6 TRI
Bylo CITROEN ZX 1,6 AURA
Bylo VOLVO V40 1,8 16v B4148S r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 535 VIRAGO r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 750 VIRAGO r.v. 1993
Byla KAWASAKI VN 800 CLASIC r.v. 2003
Je KAWASAKI VULKAN S 650 r.v. 2016
Bylo CITROEN BX 1,6 TRI
Bylo CITROEN ZX 1,6 AURA
Bylo VOLVO V40 1,8 16v B4148S r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 535 VIRAGO r.v. 1996
Byla YAMAHA XV 750 VIRAGO r.v. 1993
Byla KAWASAKI VN 800 CLASIC r.v. 2003
Je KAWASAKI VULKAN S 650 r.v. 2016
-
Offline
- Příspěvky: 647
- Registrován: 13 roků 10 měsíců
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
PANTHER - nejrychlejší obojživelník světa
pěkná hračka
jen ta cenovka bude asi zajímavá. Ale jak se k tomu u tý pláže lepily ty buchýtky hned 


_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
PANTHER - nejrychlejší obojživelník světa
V tom jejich vlajkovým vícebarevným schématu to je tak postavit to mezi prase na kolečkách a překližkovej tank na dětským kolotočiLukášM píše:To je ale hnus

Za mě


Škoda toho manuálního 4kvaltu ze starýho T3 transportéra a pohonu jen na zadek. S jinou převodovkou 305 koňma a 1340 kilama, by to asi umělo uhánět 2x tak rychle než 127 km/h, což je zbytečný, ale řekněme, aspoň 160-180 by bylo adekvátních. Podle mě to i musí díky tak krátkým převodům žrát jak protržený. Kromě toho by mi k takový věci víc pasoval automat.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé