Volvo S80 a možné úpravy

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

Jako nováček ve VolvoKlubu zdravím všechny domácí.
Minulý týden jsem si splnil sen a koupil si Volvo S80 s D5 :Yahoo!: ... co vám budu povídat, to auto je famozní a mám z něj radost jak malej jarda :-), zvlášt s přihlédnutím ke stavu, ve kterém jsem ho koupil - ta bestie je jak nová, jezdí jak :evil: a přitom nic nežere. Když jsem jí jako puberták viděl poprvý, byla to láska na první pohled, když jí ted vlastnim a povozil se v ní, vim, že to nebyla láska povrchní ;). Mohl bych se tu rozplývat jak zamilovanej puberták, takže k věci:

1) Existuje nějaká možnost výměny sedaček, resp. koupě nějakých jiných?
Ne, že by byly originální nepohodlné, ale ta moje u řidiče v prudčích zatáčkách vydává dost nezdravé zvuky praskajícího plastu. A hlavně, jsem sice sporták :beer: , ale když jsem po kafi, ve spěchu, k autu přiběhnu z rozpálenýho parčíku, nebo mě někdo na silnici se#e, dost se mi potí záda a proto by mě zajímalo, jestli někde někdo nedělá odvětrávané sedačky instalovatelné právě do S80?

2) Jak je to s chituningem?
Ano, hodně hloupá otázka. Prošel jsem tu docela velké množství vláken a sem tam se o něm mluvilo. Možná je na mou otázku někde odpověd, v tom případě se omlouvám. Nicméně chápu to dobře, že klasický "chiptuning kšeft" co si někde vygooglim mi zvedne výkon třeba "jen" o dvacet kilowat, zatímco nějaký kvalitní třeba i o padesát? Dnes mi brácha, jehož známý to dělá, řekl, že by mi to sice přeskočilo ze 120kw na 170kw, nebo tak něco ( :%), ale úprava by mě vyšla na pětadvacet klacíků :o ... to je docela hodně. Tak by mě zajímalo, jestli tu někdo má zkušenosti s CHT a jaké?

3) Jak, sakra, řešíte tu vrzající a praskající středovou konzoli?
Jsem docela puntičkář na cizí zvuky a ta plastová mrcha je očividně ve všech osmdesátkách po novou generaci. Seděl jsem v pěti kusech, než jsem si koupil tu svou fešandu a všechny měly stejný problém. Někdo nějakej fígl? :-)

A budte na mě prosím hodní :Rose:
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od ksw »

čus, velmi těžko se mi chápe nákup slabší motorizace, když je na trhu dostatek stejných vozů
s dostatečně silným motorem a já jako kupující vím, že chci prostě tolik a tolik kw?!
jaký smysl má dodělávka CHT, když se silnějším motorem mám vše již v ceně a možná
jako bonus i lepší sedačky případně i výbavu. Navíc obecně vzato, auta se silnějším výkonem
již mají k tomuto přiměřené brzdy, větší spojkový kotouč, širší pneu, případně jiné tlumiče
a to nemluvím o takových drobnostech jako jsou např jinak upravené ventilky v discích.
můžeš se pls k tomu vyjádřit, kam směřovala tvoje úvaha při nákupu?
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

GDPR_user

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od GDPR_user »

Asi bude nejlépe když začneš vyplněním bydliště.

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

ksw píše:čus, velmi těžko se mi chápe nákup slabší motorizace, když je na trhu dostatek stejných vozů
s dostatečně silným motorem a já jako kupující vím, že chci prostě tolik a tolik kw?!
jaký smysl má dodělávka CHT, když se silnějším motorem mám vše již v ceně a možná
jako bonus i lepší sedačky případně i výbavu. Navíc obecně vzato, auta se silnějším výkonem
již mají k tomuto přiměřené brzdy, větší spojkový kotouč, širší pneu, případně jiné tlumiče
a to nemluvím o takových drobnostech jako jsou např jinak upravené ventilky v discích.
můžeš se pls k tomu vyjádřit, kam směřovala tvoje úvaha při nákupu?

nejde o to, že chci prioritně silnější auto, ale o to, že vím, že jsou diesely všeobecně poddimenzované a nevidím důvod, proč toho nevyužít. resp. chci toho využít ;)
Navíc jsem jiné auto nechtěl. Mám o ideálním voze docela konkrétní představy, že nemá odvětrávané sedačky je jediný škraloup ... a vůbec, proč mám pocit, že mi chceš S80 rozmluvit? :D


ad město:
Praha, pardon :)
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

btw to "jaky ma smysl CHT" je spis existencialni otazka. zkus se na to zeptat nekoho, kdo se jim zivi ;)

proste ta moznost je a nekteri ji chteji vyuzit 8)
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od ksw »

rozmluvit určitě néé, ale výhody silnějšího vozu přímo z fabriky jsem ti již výše rozvedl,
nehledě na to, že hodně zájemců si volvíka kupuje kvůli bezpečnosti, a ta je také již
v silnější motorizaci adekvátně výkonu zakomponována.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

ksw píše:rozmluvit určitě néé, ale výhody silnějšího vozu přímo z fabriky jsem ti již výše rozvedl,
nehledě na to, že hodně zájemců si volvíka kupuje kvůli bezpečnosti, a ta je také již
v silnější motorizaci adekvátně výkonu zakomponována.
Ok.
Pro me je Volvo etalonem bezpeci. Jiste se najdou bezpecnejsi auta, ale ono jde take hodne o pocit atd. Pro me je to auto o bezpeci, pohodli (vyhovuje mi fakt extremne a jelikoz jsem sveho casu protah nekolik set aut - delal jsem svozy pro jeden vetsi bazar - tak vim, ze mi jen tak neco nesedne), o krase (nekomu design nesedi, me velmi), samozrejme o motorizaci (ta D5 je skvela a jsem s ni nadmiru spokojenej ... CHT by byl jen bonus, pokud bych po serii konzultaci dosel k tomu, ze ma smysl) atd. Mohl bych se do aleluja rozepisovat, proc podobna auta ve stejne kategorii i cenove relaci nechci, vazne to neni zadnej unahlenej nakup ;)
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od ksw »

áčka :D
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

ksw píše:áčka :D
Neee, řekl jsem autobazar, ne mrchožrouty :D (byl to Leaseplan, což se vlastně ani neda klasifikovat jako bazar, ale whatever ... byla to jen brigadicka pri ktery jsem si osahal auticka, tak co, vid;))
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od ksw »

ok :green:
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

Matoji
Offline
Příspěvky: 95
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: S60 2.4D5 02'
Bydliště: Prievidza-SR

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od Matoji »

daj si D5T5 a tam máš možnosti chiptuningu navyše pekne namieru. tu ti to budú skorej vyhovárať niektorí. Doma máme 3 D5ky z toho 2 čipnuté. Kľudne do toho choď, len to daj dakomu kto sa rozumie.
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

Diky. Optám se jich.

A někdo nějaké zkušenosti s výměnou sedaček / úpravou středové konzole?
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od lucki »

len si nerob iluzie, ze z dieslu dostanes chipom +50kw, tak maz 50 ps a aj to pochybujem. ak ti je vela dat 20000 kc do upravy, tak radsej nerob nic a usetri si prachy, nikdy nevies kedy sa ti na tych tvojich 300'000 km nieco vys*rie.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

lucki píše:len si nerob iluzie, ze z dieslu dostanes chipom +50kw, tak maz 50 ps a aj to pochybujem. ak ti je vela dat 20000 kc do upravy, tak radsej nerob nic a usetri si prachy, nikdy nevies kedy sa ti na tych tvojich 300'000 km nieco vys*rie.
Jak jsi prisel na mych 300 000 km? (to auto je skoro novy, protoze s nim predchozi majitel jezdil akorat na golf :D, pri koupi melo 127 000 km odpovidajicich jak servisce, tak technickejm kontrolam ... coz mi vcera potvrdili i v servisu, "novejsi" S80 pry dlouho nevideli 8))
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od lucki »

st39.6 píše:
lucki píše:len si nerob iluzie, ze z dieslu dostanes chipom +50kw, tak maz 50 ps a aj to pochybujem. ak ti je vela dat 20000 kc do upravy, tak radsej nerob nic a usetri si prachy, nikdy nevies kedy sa ti na tych tvojich 300'000 km nieco vys*rie.
Jak jsi prisel na mych 300 000 km? (to auto je skoro novy, protoze s nim predchozi majitel jezdil akorat na golf :D, pri koupi melo 127 000 km odpovidajicich jak servisce, tak technickejm kontrolam ... coz mi vcera potvrdili i v servisu, "novejsi" S80 pry dlouho nevideli 8))
to bol skor for.
osobne by som chip neriesil (vyssi vykon, nizsia spotreba to je na mna teleshoping), ale tvoje auto.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

lucki píše:
to bol skor for.
osobne by som chip neriesil (vyssi vykon, nizsia spotreba to je na mna teleshoping), ale tvoje auto.
clovek sedi v praci a ten smysl pro humor mu u toho trochu chybi ;)

takhle, ja jsem s vykonem toho auta fakt spokojenej (mel jsem predtim dvoulitr benzin, ten svihal skvele, ale proste takovej tah nemel - natoz spotrebu, jenze posledni rok mi dost klouzala spojka a jelikoz jsem vedel, ze pujde pryc, uz jsem ji nemenil. takze uz jsem skoro zapomnel, jaky to je, kdyz lovek slapne na plyn a ono to neco udela :D).

jen tu vidim velky mnozstvi uzivatelu, kteri CHT maji, znamy ho take ma, o dieselech se vseobecne rika, ze jsou softwarove poddimenzovane, tak mi to prijde jako dobry napad - zvlast, kdyz to auto chci mit nekolik let (pokud me nekdo nesunda...nebo nedej boze nesundam nekoho ja). popravde jsem necekal, ze mi to tu bude tolik lidi rozmlouvat :)
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

PHRA
Offline
Příspěvky: 32
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V70R 03'
Bydliště: BM

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od PHRA »

st39.6 píše:
lucki píše:len si nerob iluzie, ze z dieslu dostanes chipom +50kw, tak maz 50 ps a aj to pochybujem. ak ti je vela dat 20000 kc do upravy, tak radsej nerob nic a usetri si prachy, nikdy nevies kedy sa ti na tych tvojich 300'000 km nieco vys*rie.
Jak jsi prisel na mych 300 000 km? (to auto je skoro novy, protoze s nim predchozi majitel jezdil akorat na golf :D, pri koupi melo 127 000 km odpovidajicich jak servisce, tak technickejm kontrolam ... coz mi vcera potvrdili i v servisu, "novejsi" S80 pry dlouho nevideli 8))

Nedělej si iluze, i na "novém" se může něco podělat, mám najetých míň a bylo to ze dne na den.
_________________
Bylo S70R
Teď V7OR

Drak3n
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od Drak3n »

Ak sa jedna o D5244t,tak optimum je 195 koni/420nm(rica,mte su top,inak je idealne robit v nejakej firme na urovni,aj ked nie za malu cenu),samozrejme da sa aj viac,ale to potom budes menit standartne diely ako na beziacom pase.Intercooler ale praskne aj bez toho(+kvalitny olej,spickove palivo,filtre atd.)

Co sa tyka pazvukov v interieri,mozes to skusit rozobrat a podlepit makkym materialom,popripade pouzit silikonovy olej,treba sa ale pripravit na to,ze to vdaka nasim cestam a lacnym plastom to bude len a len horsie !
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

Matoji
Offline
Příspěvky: 95
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: S60 2.4D5 02'
Bydliště: Prievidza-SR

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od Matoji »

rozhovárať ti to bude dakto kto s tým nemá skúsenosť. To tu máš s niektorými ako so zarytými škodovákmi a ochcavkármi. neskúsili, ale oni vedia :twisted: . ver mi, výkonnostný rozdiel spoznáš a je ho dosť citiť. fakt dosť. Pred nejakou dobou som sa viezol na nečiplej 136 a to bolo pindov z otcovej strany aká je to lemra :lol: . čipnutá 136 sa vyrovná(ak nie aj živšie miestami viac, miestami menej) biturbu. odskúšané na xc90....
_________________
S90 D5 AWD Polestar AT, 78 000Km r.v. 2018
S80 II AT 2.4D5, 252 000km r.v 2007

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od mekky »

sice číp a dejl stím autem nějak pohne , ale co dál ? za nějakej ten pátek si na ten výkon zvykne , a bude ho to nudit , i 184kW " možná víc ":D je mi málo :crazy: a to jsem před 1.5 rokem si myslel že 110 kW ochcáva dobře táhne :D
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od doktor »

mekky píše:sice číp a dejl stím autem nějak pohne , ale co dál ? za nějakej ten pátek si na ten výkon zvykne , a bude ho to nudit , i 184kW " možná víc ":D je mi málo :crazy: a to jsem před 1.5 rokem si myslel že 110 kW ochcáva dobře táhne :D
To je svatá pravda. Jakmile si na ten výkon zvykneš, už je to málo. Jakmile to bude táhnout hodně, bude to víc žrát a budeš zase řešit, jak snížit spotřebu, že to žere jako tank.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Stalin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 909
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od Stalin »

doktor píše:
mekky píše:sice číp a dejl stím autem nějak pohne , ale co dál ? za nějakej ten pátek si na ten výkon zvykne , a bude ho to nudit , i 184kW " možná víc ":D je mi málo :crazy: a to jsem před 1.5 rokem si myslel že 110 kW ochcáva dobře táhne :D
To je svatá pravda. Jakmile si na ten výkon zvykneš, už je to málo. Jakmile to bude táhnout hodně, bude to víc žrát a budeš zase řešit, jak snížit spotřebu, že to žere jako tank.
Tak tak 210koni bylo dost ale ne moc dlouho tak hurá na 250 :D ale nějak sem si zvyknul tak to vypada časem na BSR stage3 no jo ale co pak... ještě že neřeším spotřebu :green:
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

GDPR_user

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od GDPR_user »

Kup si T6 a než si na výkon zvykneš,tak to stihneš rozflákat.

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od lucki »

martinopel píše:Kup si T6 a než si na výkon zvykneš,tak to stihneš rozflákat.
alebo sa to pose*e :lol:
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

je fakt, ze jsem si na tech tricet kw oproti predchozimu autu zvykl nezdrave rychle :D, nejakejch tech dvacet navic by se mi tuze libilo. nastesti uz to pak dal nepujde, takze to nebudu muset resit :D.S80 jsem si koupil jako auto na nekolik let a touha po konicich na tom nic nezmeni.

navic jak je to krasne pohodlnej korab, tak to svadi mnohem min k agresivni jizde, i kdyz je pod kapotou o neco vic, nez jsem mel. to byl taky jeen z duvodu, proc jsem nesel do S60. je to moc maly a me maly auta svadej k silenejm prasarnam :D
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé