Nivomaty

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Nivomaty

Příspěvek od doktor »

sehnatelné blbě a za mnoho pězez. Kus za 9 tis obvykle.

Lze koupit přes Ebay, allegro, ale hlavně z USA

O dost levnější je konverze na klasiku.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

Nivomaty

Příspěvek od metju »

Pokud výměna za klasické tlumiče je potřeba vyměnit i pružiny... Nivomaty mají slabší
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

danki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 326
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

Nivomaty

Příspěvek od danki »

Ja sem vymenil za klasiku, dal podlozky aby to nebylo ucupene a aspon je tam
jaky taky komfort. Nekdo tu nekde pisal, ze ked presel na klasiku (pruziny aj tlmice), tak
to potom bylo tvrde jak koza. Teraz to len pluje jak titanic.
Samozrejme kery dojede do cila. Tuk tuk na drevo... :)
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé