V70II D5 vs. 2.5D
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
V70II D5 vs. 2.5D
Kolega ma v planu koupit dvojkovou V70, a rozhoduje se mezi 2.5D 103kW a D5 120kW. Porizeny kousek bude mit pravdepodobne neco mezi 200-300tkm najeto, cenovka v radu 60-90tis. Velmi realne se zvazuje dovoz z Nemecka (p. Panhans).
Ja ho tlacim do prvni varianty - ekomyslenkama nezmrsenej legendarni ropak, jezdici s nizsi spotrebou, samozrejme kultura chodu je trochu jinde, ale dle meho nazoru s nim bude mit do budoucna urcite mene problemu nez s D5. Servisni naklady jsou celkem dulezity, tj. je nutny brat v uvahu nejen teoretickou kazivost, ale i rozdil v cenach za srovnatelny opravy.
U 2.5D mne napada jen naftovy cerpadlo, u D5 urcite vstriky, turbo...
Co vy na to?
Ja ho tlacim do prvni varianty - ekomyslenkama nezmrsenej legendarni ropak, jezdici s nizsi spotrebou, samozrejme kultura chodu je trochu jinde, ale dle meho nazoru s nim bude mit do budoucna urcite mene problemu nez s D5. Servisni naklady jsou celkem dulezity, tj. je nutny brat v uvahu nejen teoretickou kazivost, ale i rozdil v cenach za srovnatelny opravy.
U 2.5D mne napada jen naftovy cerpadlo, u D5 urcite vstriky, turbo...
Co vy na to?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9947
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70II D5 vs. 2.5D
2,5D má taky vstřiky..což? už je někdo musel repasovat nebo něco takového?tomasss píše:.
U 2.5D mne napada jen naftovy cerpadlo, u D5 urcite vstriky, turbo...
Co vy na to?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
V70II D5 vs. 2.5D
imho 120kw bez dpf je lepsia volba.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
V70II D5 vs. 2.5D
...protoze?lucki píše:imho 120kw bez dpf je lepsia volba.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V70II D5 vs. 2.5D
První co mě napadá jako rada je určit si rozpočet a najít za něj auto v nejlepším stavu a s nejkompletnější servisní historií (případně nejvíc zainvestovaný co se týká drahýho spotřebáku)...bez ohledu na rok výroby a model, do určitý míry i kilometry, hlavně ty na tachometru.
U těhle aut v tomhle stáří je to fakt spíš o konkrétním kusu než o tom kterej z motorů to má.
U těhle aut v tomhle stáří je to fakt spíš o konkrétním kusu než o tom kterej z motorů to má.
-
Offline
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
V70II D5 vs. 2.5D
Pokat chce vydrz, tak sa tazko rozhoduje, zalezi od kusu.
Tdi - rotacne cerpadlo (moze byt, nemusi)
- trosku traktorovy chod
- krutak od 1700
+ 100000000000 km
+ vstriky nejsu tak nachylne
+ jednoduche zaslepeni egr (nevim jak to je s lambda, ci naskakuje chyba)
+ jednoduche turbo
D5 - iba 700000000000 km
- vstriky nachylne na kazdu sra.cku (moze byt, nemusi)
- podavaci cerpadlo (moze byt, nemusi)
+ kultura chodu
+ krutak od 1400,1500 ot
+ vyssi vykon kery je naozaj poznat
Tdi - rotacne cerpadlo (moze byt, nemusi)
- trosku traktorovy chod
- krutak od 1700
+ 100000000000 km
+ vstriky nejsu tak nachylne
+ jednoduche zaslepeni egr (nevim jak to je s lambda, ci naskakuje chyba)
+ jednoduche turbo
D5 - iba 700000000000 km
- vstriky nachylne na kazdu sra.cku (moze byt, nemusi)
- podavaci cerpadlo (moze byt, nemusi)
+ kultura chodu
+ krutak od 1400,1500 ot
+ vyssi vykon kery je naozaj poznat
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 959
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
V70II D5 vs. 2.5D
U D5 taky dvojhmota - to není zanedbatelná investice a s předpokládaným nájezdem je pravděpodobná výměna 

_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 552
- Registrován: 17 roků
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
V70II D5 vs. 2.5D
v pripade funkcniho automatu nepodstatnevityjan píše:U D5 taky dvojhmota - to není zanedbatelná investice a s předpokládaným nájezdem je pravděpodobná výměna
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II 2,5D D5252T '00 manual
V70II D5 vs. 2.5D
Zdravím všechny! Onen tomasssův kolega, co má v plánu zakoupit V70 II jsem já. 
Jen pro upřesnění. Rád bych si auto ponechal dalších cca 10 let a najedu ročně tak 10tkm. To znamená, že mi stačí, aby motor (plus zbytek auta
) sloužil s rozumnými provozními náklady dalších cca 100tkm od koupě.
Sehnat V70 II 2.5D TDI se ukázalo jako dost náročné. Nakonec jsem skončil u hledání před pana Panhanse, resp. jeho paní, kteří mi pomáhají obvolávat inzeráty v Reichu. Ceny se pohybují od 2500EUR do 3500EUR, stav tachometru cca od 220tkm do 300tkm; spíš kolem těch 300tkm. Nicméně inzeráty jsou hrozně rychle pryč. :-/
Přemýšlím teď proto spíš nad nějakou D5, kterých je k mání více a je tudíž i větší výběr výbavy. Byl bych si i ochotem připlatit (cca kolem 5000EUR), ale mám strach, abych nekoupil nějakou černou díru na peníze. Počítám s oživovací investicí cca 30.000Kč na brzdy, rozvody, pneu, atp., ale nerad bych oživoval několikrát po sobě a do motoru bych nejradši nedával nic.
Je moje dedukce správná, když předpokládám, že po zakoupení V70 II D5 z DE (kvalitní vozovky, kvalitní nafta, autorizovaný servis,...) s cca 200tkm až 250tkm, že mi takové auto bude sloužit v pohodě do 350tkm aniž bych musel měnit vstřiky, turbo a další obávané drahé díly motoru?
Je mi jasné, že budu muset dbát na kvalitu nafty a brát třeba jenom u Benziny, Shell nebo ÖMV (to je teď vedlejší - prostě kvalitní naftu).
Lehce vyšší spotřeba D5 motoru (papírově cca o 0,3l/100km) mi pri mém nájezdu až tak nevadí. A tišší chod D5 motoru je mi taky docela sympatický.
Předem díky za vaše rady a zkušenosti!
Richard

Jen pro upřesnění. Rád bych si auto ponechal dalších cca 10 let a najedu ročně tak 10tkm. To znamená, že mi stačí, aby motor (plus zbytek auta

Sehnat V70 II 2.5D TDI se ukázalo jako dost náročné. Nakonec jsem skončil u hledání před pana Panhanse, resp. jeho paní, kteří mi pomáhají obvolávat inzeráty v Reichu. Ceny se pohybují od 2500EUR do 3500EUR, stav tachometru cca od 220tkm do 300tkm; spíš kolem těch 300tkm. Nicméně inzeráty jsou hrozně rychle pryč. :-/
Přemýšlím teď proto spíš nad nějakou D5, kterých je k mání více a je tudíž i větší výběr výbavy. Byl bych si i ochotem připlatit (cca kolem 5000EUR), ale mám strach, abych nekoupil nějakou černou díru na peníze. Počítám s oživovací investicí cca 30.000Kč na brzdy, rozvody, pneu, atp., ale nerad bych oživoval několikrát po sobě a do motoru bych nejradši nedával nic.

Je moje dedukce správná, když předpokládám, že po zakoupení V70 II D5 z DE (kvalitní vozovky, kvalitní nafta, autorizovaný servis,...) s cca 200tkm až 250tkm, že mi takové auto bude sloužit v pohodě do 350tkm aniž bych musel měnit vstřiky, turbo a další obávané drahé díly motoru?
Je mi jasné, že budu muset dbát na kvalitu nafty a brát třeba jenom u Benziny, Shell nebo ÖMV (to je teď vedlejší - prostě kvalitní naftu).
Lehce vyšší spotřeba D5 motoru (papírově cca o 0,3l/100km) mi pri mém nájezdu až tak nevadí. A tišší chod D5 motoru je mi taky docela sympatický.
Předem díky za vaše rady a zkušenosti!
Richard
_________________
V70 II 2,5D TDi, D5252T, 06/2000, 103kW->125kW & 290Nm->330Nm & SW EGR off (D5T5.com), manual, 250tkm
V70 II 2,5D TDi, D5252T, 06/2000, 103kW->125kW & 290Nm->330Nm & SW EGR off (D5T5.com), manual, 250tkm
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 959
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
V70II D5 vs. 2.5D
Vítej!
Celkem malý nájezd pro naftu. Zvažoval si benzín? Nižší pořizovací i servisní náklady atd...
Každopádně odhadovat, zda bude motor z DE v kondici a bez budoucích investic, je asi jako věštit z dlaně.
Přeji šťastnou ruku

Celkem malý nájezd pro naftu. Zvažoval si benzín? Nižší pořizovací i servisní náklady atd...
Každopádně odhadovat, zda bude motor z DE v kondici a bez budoucích investic, je asi jako věštit z dlaně.
Přeji šťastnou ruku

No to máš jistě pravdu, už jen zbývá, aby byl opravdu funkčníscoff píše: v pripade funkcniho automatu nepodstatne


_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
V70II D5 vs. 2.5D
Tak předně: vítej mezi námi
Dál bych řekl, že sám tomasss to hned prvním příspěvkem napsal velice dobře. Pak je podle velká pravda, co uvádí Dalibor.
Pokud mohu skromně uvést svůj názor, tak bych se snažil najít TDI. Tu kultivovanost poznáš stejně jen na volnoběh. Rozdíl výkonů bych spíš neřešil. NA deset tisíc ročně by to mělo být salám. Vše ostatní hraje pro TDI - ty motory prostě nejsou tak háklivý, jako D5. Tam už opravdu při blbé naftě můžou odejít ty vstřiky, což může být docela darda. Dělat jenom jeden je podle mě blbost.
Ještě tady nepadla jedna docela zásadní věc - fakt to musí být dvojka???
Protože poslední dobou se hlavně v říší vyrojilo pár opravdu klenotních jedniček... teď to dlouho nesleduju - ptože jak řekla manželka: "ty už má na tenhle rok odnakupováno!"
Jiným slovem - pouze sám za sebe můžu říct, že bych si raději koupil poslední jedničku, a to i kdyby dvojek bylo přehršel.

Dál bych řekl, že sám tomasss to hned prvním příspěvkem napsal velice dobře. Pak je podle velká pravda, co uvádí Dalibor.
Pokud mohu skromně uvést svůj názor, tak bych se snažil najít TDI. Tu kultivovanost poznáš stejně jen na volnoběh. Rozdíl výkonů bych spíš neřešil. NA deset tisíc ročně by to mělo být salám. Vše ostatní hraje pro TDI - ty motory prostě nejsou tak háklivý, jako D5. Tam už opravdu při blbé naftě můžou odejít ty vstřiky, což může být docela darda. Dělat jenom jeden je podle mě blbost.
Ještě tady nepadla jedna docela zásadní věc - fakt to musí být dvojka???

Protože poslední dobou se hlavně v říší vyrojilo pár opravdu klenotních jedniček... teď to dlouho nesleduju - ptože jak řekla manželka: "ty už má na tenhle rok odnakupováno!"
Jiným slovem - pouze sám za sebe můžu říct, že bych si raději koupil poslední jedničku, a to i kdyby dvojek bylo přehršel.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
V70II D5 vs. 2.5D
U TDI neni? To by byl dalsi vyznamnej argument...vityjan píše:U D5 taky dvojhmota
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
V70II D5 vs. 2.5D
při tom nájezdu by mě taky jako první varianta napadla atmosféra 2.4/2.4i, která je prakticky nesmrtelná, sežere i benzin z JZD a prakticky se tam nemá co pokazit, a za ty prachy se sežene určitě v lepším stavu a s nižším nájezdem....
ale možná prostě zadavatel chce naftu a nic než naftu. Já bych se nejspíš rozhodoval podle aktuálního stavu konkrétního vozidla. Můžeš narazit na vylítanou TDI která bude kasičkou, nebo naopak zainvestovanou D5 kam budeš jen lít vodu do ostřikovače. Prostě čím méně omezujících kritérií pro výběř, tím líp se pak vybírá.
A taky to nejspíš bude chvíli trvat. Přece jen najít 12-14 letou naftovou káru ve skvělé kondici za rozumnou cenu není úkol na jedno odpoledne.
ale možná prostě zadavatel chce naftu a nic než naftu. Já bych se nejspíš rozhodoval podle aktuálního stavu konkrétního vozidla. Můžeš narazit na vylítanou TDI která bude kasičkou, nebo naopak zainvestovanou D5 kam budeš jen lít vodu do ostřikovače. Prostě čím méně omezujících kritérií pro výběř, tím líp se pak vybírá.
A taky to nejspíš bude chvíli trvat. Přece jen najít 12-14 letou naftovou káru ve skvělé kondici za rozumnou cenu není úkol na jedno odpoledne.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II 2,5D D5252T '00 manual
V70II D5 vs. 2.5D
No koukal jsem po něčem, co mi bude trochu šetřit náklady na provoz. Začínal jsem s benzínem právě kvůli menší problémovosti a plánoval si, že udělám přestavbu na LPG. Ale při hladovosti benzínových motorů V70 II to vyjde finančně nastejno, jako živit diesel. Navíc s dieslem můžu pořád do podzemních garáží.vityjan píše: Celkem malý nájezd pro naftu. Zvažoval si benzín? Nižší pořizovací i servisní náklady atd...
Bude diesel trpět tím, že s ním budu jezdit jen 10,000km ročně? Plus jezdím - asi logicky - více v létě než v zimě. Takže auto může třeba i týden, dva v zimě stát, pak popojet pár desítek km a pak zase týden, dva stát, než konečně pojede pár set km. Bude tím diesel, konkrétně D5, trpět?
Servisní náklady jsem upřímně řečeno nechtěl mít ani s benzínem ani s dieslem.


Richard
_________________
V70 II 2,5D TDi, D5252T, 06/2000, 103kW->125kW & 290Nm->330Nm & SW EGR off (D5T5.com), manual, 250tkm
V70 II 2,5D TDi, D5252T, 06/2000, 103kW->125kW & 290Nm->330Nm & SW EGR off (D5T5.com), manual, 250tkm
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
V70II D5 vs. 2.5D
No, já si to dlouho myslel. Ale pak jsem ji přímo viděl. A dnes bohužel i slyšeltomasss píše:U TDI neni? To by byl dalsi vyznamnej argument...vityjan píše:U D5 taky dvojhmota


Hold, prostě tam je taky. Ale musím dodat, že jsem tady na klubu zaznamenal spoustu výměn dvouhmot - všechny pro D5, ani jedna pro TDI. Ale je to samozřejmě otázka.
Richarde, určitě tomu tak neublížíš, jak když je budeš tahat každý den (zvlášť v zimě) na pár kilometrů. Stačí se alespoň pořádně ohřát? 10-15 km alespoň trochu pod plynem? Jedné TDI dávám zkušebně docela zahulit (vybydlená nepomazlená V70/I), a zatím musím říct, že si za takových 12 tisíc nestěžovala.
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II 2,5D D5252T '00 manual
V70II D5 vs. 2.5D
Děkuji za uvítání, ale zatím si ho s naším Fordem nezasloužím.mr1 píše:Tak předně: vítej mezi námi![]()
Dál bych řekl, že sám tomasss to hned prvním příspěvkem napsal velice dobře. Pak je podle velká pravda, co uvádí Dalibor.
Ještě tady nepadla jedna docela zásadní věc - fakt to musí být dvojka???![]()

Daliborova poznámka o tom, že je vlastně jedno, co je to za auto s jakým motorem, ale hlavně aby do toho předchozí majitel nalil hodně peněz je jistě obecně geniální. Ovšem hledat takto auto je psycho.


V70 II proto, že se mi víc líbí než V70 I. Možná to pro všechny nehraje roli, ale byl bych rád, aby se mi auto alespoň trochu líbilo. Design starých Volv je pro mě na hranici přijatelnosti. Zaoblené V70 se mi zamlouvá mnohem víc. Sorry, jestli jsem se někoho dotknul.
Jinak V70, protože potřebuji velké rodinné auto na ježdění a tahání věcí na chalupu. Nejde mi ani tak o super výkon, 17" kola, atp., jako o spolehlivé, prostorné a na provozní náklady přiměřené vozidlo. Asi tak no.
_________________
V70 II 2,5D TDi, D5252T, 06/2000, 103kW->125kW & 290Nm->330Nm & SW EGR off (D5T5.com), manual, 250tkm
V70 II 2,5D TDi, D5252T, 06/2000, 103kW->125kW & 290Nm->330Nm & SW EGR off (D5T5.com), manual, 250tkm
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70 II 2,5D D5252T '00 manual
V70II D5 vs. 2.5D
Ok, zkusím se po těch benzínech podívat. Problém s nimi nemám. Obecně bych řekl, že nejsem nějak předpojatý. Jen mám určité osobní preference - např. V70 II pro vzhled vozu.Kuko28 píše: ale možná prostě zadavatel chce naftu a nic než naftu.
A taky to nejspíš bude chvíli trvat. Přece jen najít 12-14 letou naftovou káru ve skvělé kondici za rozumnou cenu není úkol na jedno odpoledne.
Jinak časově nejsem nějak tlačený, takže si můžu počkat. To by problém nebyl. Jen, aby ten čas byl účelně investovaný a netrávil jsem ho koukáním po něčem, co pro mě nebudem optimální.
_________________
V70 II 2,5D TDi, D5252T, 06/2000, 103kW->125kW & 290Nm->330Nm & SW EGR off (D5T5.com), manual, 250tkm
V70 II 2,5D TDi, D5252T, 06/2000, 103kW->125kW & 290Nm->330Nm & SW EGR off (D5T5.com), manual, 250tkm
-
Offline
- Příspěvky: 1256
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
V70II D5 vs. 2.5D
nemyslím, že by atmosféra+LPG bylo nákladově na palivo výrazně rozdílné proti naftě, každopádně ta vstupní investice se ti při tvém nájezdu vrátí snad až na konci plánovaného života auta....
ono každá koupě ojetiny je určité riziko. A holt u nafťáků je těch rizikových faktorů víc. Když bude sloužit 10 let bezproblémově, tak samozřejmě bereš bank, ale kdo ti to zaručí....
ono každá koupě ojetiny je určité riziko. A holt u nafťáků je těch rizikových faktorů víc. Když bude sloužit 10 let bezproblémově, tak samozřejmě bereš bank, ale kdo ti to zaručí....
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 959
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
V70II D5 vs. 2.5D
Obecně pro naftu krátké vzdálenosti nejsou ideální, takže záleží na tom, kolik je pro tebe pár km 
je to hodně faktorů, který ovlivňují výběr nafta/benzín


je to hodně faktorů, který ovlivňují výběr nafta/benzín

Asi takmr1 píše:
No, já si to dlouho myslel. Ale pak jsem ji přímo viděl. A dnes bohužel i slyšel![]()
![]()
Hold, prostě tam je taky. Ale musím dodat, že jsem tady na klubu zaznamenal spoustu výměn dvouhmot - všechny pro D5, ani jedna pro TDI. Ale je to samozřejmě otázka.

_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
V70II D5 vs. 2.5D
já repasoval, tryska bosch s jehlou stojí 3000kč na jeden vsřikovač, krát pět plus práce, u V70II bych šel do D5hayney píše:
2,5D má taky vstřiky..což? už je někdo musel repasovat nebo něco takového?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
V70II D5 vs. 2.5D
Na D5 se jeden vstřik dá udělat taky tak nějak. Ale zvláště sedmi-trisky jsou daleko choloustivější než starý TDI. Co já vím, tak u D5 jsem slyšel, že by měly vydržet na poprvé cca 200-250. Po repasy už kilo? Nevím. Neznám rozdíly mezi VW, ale sanitkář mě tvrdil, že jezdí na původních 600tkm. Nevím, jestli tomu máme věřit... je pravda, že moje TDI zimní starty jsou lehce krizové
ale to dávám za vinu padlým žhavkám. Neřeším to - vono ždycky nějak blafne.
Už jenom kolik stojí auta a v jakým jsou stavu... jaký je pro mě pohodlý ve staré V70, jaké ve dvojkové... jak bych se třeba už "bál" o auto za 2kg, a jak je mi šumák auto za patnáct litrů... klidně stojím u globu vedle favoritů, a je mě celkem fuk, že mi to ten klobouk naboří. Já bych si po zkušenost, co mám z novýma autama a ze starýma TDI volvíkama, rozhodně koupil V70/I TDI. 850 má o něco horší sedadla (subj.), ale za to větší kouzlo (dtto). Jasně, že dvojková V70 vypadá moderněji. Ale z toho se dá dospět postupně až k devítkám a sedmám. Já už to mám za sebou. Bohužel - ještě jsem nedospěl na D24, tak jezdím TDI.... ale kdo ví? Třeba jednou

Už jenom kolik stojí auta a v jakým jsou stavu... jaký je pro mě pohodlý ve staré V70, jaké ve dvojkové... jak bych se třeba už "bál" o auto za 2kg, a jak je mi šumák auto za patnáct litrů... klidně stojím u globu vedle favoritů, a je mě celkem fuk, že mi to ten klobouk naboří. Já bych si po zkušenost, co mám z novýma autama a ze starýma TDI volvíkama, rozhodně koupil V70/I TDI. 850 má o něco horší sedadla (subj.), ale za to větší kouzlo (dtto). Jasně, že dvojková V70 vypadá moderněji. Ale z toho se dá dospět postupně až k devítkám a sedmám. Já už to mám za sebou. Bohužel - ještě jsem nedospěl na D24, tak jezdím TDI.... ale kdo ví? Třeba jednou

-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
V70II D5 vs. 2.5D
Neprobirame tady jestli se vam libi vic brunety nebo blondyny, ale motory, takze by se mi vic libila odpoved "Ber D5, protoze..."josef.paur píše:u V70II bych šel do D5

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 890
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
V70II D5 vs. 2.5D
D5 je modernější, větší výkon, točivý moment, repase vstřikovačů stojí zhruba stejně jako na TDI, ale tam ještě hrozí opotřebování čerpadla.tomasss píše:Neprobirame tady jestli se vam libi vic brunety nebo blondyny, ale motory, takze by se mi vic libila odpoved "Ber D5, protoze..."josef.paur píše:u V70II bych šel do D5
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
V70II D5 vs. 2.5D
Rozhodně D5 přece bys nejezdil autem z motorem z koncernu !!
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
V70II D5 vs. 2.5D
Vítej v zoo Richarde
Podle mě nejcennější rady by teoreticky mohly být ty od mr1, kterej jezdí obojím současně, jenže on je takovej trochu jinej
(což já jsem mimochodem taky...) a svojí S60 bez okolků říká gaykchár, za což by se ostatní hrdí majitelé S60 hádali na 5 stránek....
Opravdu nevím co poradit...
Pokud máš dost peněz na slušnou D5 jdi do ní, pokud máš peněz míň tak si radši vem nejlepší 2.5D kterou seženeš, a eště ti třeba zbyde.
Možná jeden argument kterej tady nepadnul... Až se zase na povel Bruselu začne utahovat ekologickej kouhout, D5 na tom bude vždycky o jednu příčku v Euronormě líp než 2.5D.
... Když je to ten nejlepší co vyrobili, proč ne....

Podle mě nejcennější rady by teoreticky mohly být ty od mr1, kterej jezdí obojím současně, jenže on je takovej trochu jinej

Opravdu nevím co poradit...
Pokud máš dost peněz na slušnou D5 jdi do ní, pokud máš peněz míň tak si radši vem nejlepší 2.5D kterou seženeš, a eště ti třeba zbyde.
Možná jeden argument kterej tady nepadnul... Až se zase na povel Bruselu začne utahovat ekologickej kouhout, D5 na tom bude vždycky o jednu příčku v Euronormě líp než 2.5D.
Říká někdo, kdo má dvě auta s motorem z <>karelvolvo píše:Rozhodně D5 přece bys nejezdil autem z motorem z koncernu !!

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé