ok2ucx píše:Sundat to zjevně jde - nedávali tam později pětihran?
P.
No vidiš, on to bude asi pětihran. Já si říkal že byl nějaký divný - ale převodovku mám v dílně 50km odtud, takže jsem to jen odhadoval. Placaté šestihrany mám ted na Saabu na brzdách - to jsem zvědavy jak do toho polezu
_________________ Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12 Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
ok2ucx píše:Sundat to zjevně jde - nedávali tam později pětihran?
P.
No vidiš, on to bude asi pětihran. Já si říkal že byl nějaký divný - ale převodovku mám v dílně 50km odtud, takže jsem to jen odhadoval. Placaté šestihrany mám ted na Saabu na brzdách - to jsem zvědavy jak do toho polezu
vyriesene.
prevrtal som srob durchom cez stred 7mm vrtakom, 8mm sa mi zdalo uz moc a som sa bal ze srob bude oslabeny.
potom som nasiel srob do dreva trochu som ohol spicku. sundal som cely filter vzduchu, poistkovu skrinku som odklipol a ohol na bok.
pomocov 2 srobovakov som nasiel tu dieru v prevodovke. podrzal som si to srobovakom a vymenil som ten srobovak za ten srob s ohnutov spickov na ktorom som mal napychnuty hlavny srob, a teraz je ten najtazssi moment ked musis 3 prstami jednej ruky tlacit srob s ohnutov spickou proti tej diere ( trochu to spanuje) a druhou rukov sa snazit nasrobovat velky srob, trochu potu a niekolko ostrych slov sa mi to na koniec podarilo. vyskusal som a frci to , nemohol som uverit vlastnym usiam aky to bol rozdiel pred a po vymene oleja v prevodovke. prevodovka je velmi ticha a radi uplne hladko. po testovacej jazde som skontroloval srob a ziadny olej odtial nefrka,
nemam sadu na robenie zavitov tak som len zobral 6mm srob, trochu specialneho tesniaceho silikonu na motory (do 250 stupnov celzia) a jednoducho zalepil.
dufam ze to niekomu pomoze.
skreči píše:to jsi provrtal ten šroub skrz? To ti tam asi napadaly piliny, ale nebudu Ti kazit radost, třeba to bude v pohodě, gratuluju k vyřešenému problému
pred vrtanim som ten srob samozrejme odsroboval , vrtal som to na stojanovej vrtacke, takze ziadne zelezne piliny v prevodovke sa nekonaju.
Ušetřil jsis dost peněz. A vše proto, že tě fórum navedlo na správnou cestu ( i když jsi trucoval). Takže bys měl teď dát aspoň 10% z ušetřených peněz na dobrou věc - tedy myšleno, že bychom to probrali nějaké úterý na pravidelném měsíčním setkání v hospodě.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Doktore to teda nevím na jakou cestu jsme ho chudáka navedli, vždyť jsme se mu všichni smáli ne? Spíš mi jemu by jsme měli zaplatit pívo, jak to pěkně zmáknul ten kluk ušatá
_________________ bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
skreči píše: Doktore to teda nevím na jakou cestu jsme ho chudáka navedli, vždyť jsme se mu všichni smáli ne? Spíš mi jemu by jsme měli zaplatit pívo, jak to pěkně zmáknul ten kluk ušatá
Hned se přišlo na to, co má za problém, dostal odkaz na konkrétní stránky, kde se stejná věc řešila, včetně návodu na opravu bez rozborky či repase převodovky.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
_________________ XC60 158 kw D5 + Polestar, automat. http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
pravda je ze ak by som nenasiel odpoved tu tak by som skocil na volvoforum.co.uk a tam by som to urcite nasiel alebo jednoducho google.
avsak uprednostnil som to neznám kvoli tomu ze mam s vami velmi dobre skusenosti, ale hlavne tu som DOMA.
pivo, poldeci, ci iny xx percentny/nepercentny bublinkavy/nebublinkavy napoj ako prejav vdaky a podpory v mojich zlych casoch nieje problem len keby ste tak daleko nebyvali.
za 6 tyzdnov idem do lottysska a potom na slovensko autom (cca 5k km) ale bohuzial cez cechy nejdem.
este raz velmi pekne dakujem za pomoc..................... aj ine komentare.