Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#976 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

jestli ti nevadí atmosféra a její trošku línější charakteristika, tak co se spolehlivosti týče asi nic lepšího nenajdeš

včera jsem akorát pokukoval s podobnými parametry po serverech - benzin, cena 100tis.

U S60 mi to většinou vyhodilo ročníky 01-03, a nájezd většinou přes 200tis. Teda díval jsem se v západní Evropě, v ČR samozřejmě všechny tyto auta budou mít najeto maximálně 128tis KM :D
Pár kousků s nájezdem v rozmezí 100-150tis bylo taky, ale skutečně spíš výjimky.

To jen aby tě pak nepřekvapilo, co za tu cenu můžeš +/- čekat.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#977 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

S60 a benzín :fool:
Pro některé naprosto nemyslitelná kombinace, v ČR je chalupářův sen kombík v dýzlu, nehledě na značku. To všechno hraje pro tebe (= cena bude příznivá), mírně slabší je to s výběrem. Ne že by nebyly, jen právě proto, že to není sen každého automobilisty, tak jich u nás nejezdí tak moc. Ale jsou. Zrovna nedávno jsem tady avízoval jeden kousek, co mi stojí pod nosem: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=39794

Ještě napiš, jestli manuál nebo automat (za mě jedině AT). Při výběru AT je třeba dát pozor na to, zda-li je tam pravidelně měněn olej (jakože asi nebyl). Případně najít auto, kde je AT před smrtí a za příslušnou slevu na kupní ceně si nechat rozvaděč (mozek) převodovky repasnout a mít tuhle část auta jako novou (když dojde na repasi, počítej s částkou 25-30tKč).

Jinak S60 je v pohodě, stejná technika jako V70II, jako druhé auto do domácnosti zcela super = bezpečná nákupní taška :D Vzadu není extra místa pro dospělé (děti jsou OK), pokud chceš místo, tak na to je královsky velká S80. Nějaké vyslovené slabiny asi nejsou, pokud ano, najdeš je tu po prolezení fóra. Starší ročníky (~2001) měly problémy se škrtící klapkou Magnetti maléry, jinak snad nic zásadního...

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#978 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

RosaV8 píše:A já právě preferuju manuál :) Nemám rád, když se nemůžu sám rozhodnout, kdy přeřadit. Zatím to má svůj čas, hned to auto určitě kupovat nebudu, jen jsem se do S60 prostě zakoukal, takže sbírám informace ať vím po čem koukám.
tak se svez a zkoukáš se ještě víc :friends:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#979 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

RosaV8 píše:A já právě preferuju manuál :) Nemám rád, když se nemůžu sám rozhodnout, kdy přeřadit.
:D typický názor člověka, co ještě moc automatů nezkusil. Ok, ten Volví Aisin není žádný zázrak, ale za 2 roky co s tím jezdím, bych to udělal jinak než on možná jednou, dvakrát.

A moderní 7, 8 stupňové automaty už pro běžné ježdění odsouvají manuál do historie totálně.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#980 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

Přesně tak. Nějak je tu stále strašně hluboko zakořeněná představa evropského řidiče, že musí manuálně ovládat řadící stupně. V autě už je stejně hromada věcí, nad kterými máme pramalou kontrolu (ABS, trakce, atp.) a nějak to nikomu nevadí. Američani se kultu řadícího kolíku vzdali už dávno. Evropané se tohoto posledního systému, který je ručně řízen, drží asi jako poslední výspa.

Já nelituji - do budoucna už jen AT. Tedy kromě sporťáku - mám low-cost vizi s velkým fun-factorem Mazda Miata - tam by se automat moc nehodil. Ale pro veškeré jiné pojíždění není co řešit.

5-kvaltová převodovka Aisin Warner skutečně není výkřik poslední techniky (bavíme se o designu někdy z roku 2000), přesto si myslím, že je to slušné povožení. Skutečně se někde projeď s někým, kdo má tento AT v pořádku, třeba přičichneš k tomuto druhu pohodlí. A pro úplné konzervativce bývá (právě často v S60kách) i geartronic - t.j. verze řadící páky, kde lze volit stupně ručně. V jednom autě to mám, ale snad nikdy jsem to nepoužil (bo vždycky zapomenu kde je + a -).

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#981 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

Aisin ve Volvu (alespoň benzinovém) je velice slušně sladěn s motorem, a na běžné pohodové ježdění je víc než postačující. Jezdil jsem s Aisinem (o generaci modernějším) i ve služební naftové Laguně, a tam to tak hladné nebylo.

Táta má Audinu A6 s nějakým 6st automatem, klasika hydro jako Aisin, a ten je fakt perfektní. Tak tam může manuálně volit stupně, a taky to zkusil párkrát když si ho koupil a teď už to nechává jen na automatu.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 5
Registrován: 11 roků 1 měsíc
Vůz: [hledá se V70 II benzin(příp. LPG)]
Bydliště: Třebíč|Olomouc|Praha

#982 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ifex »

Mohu-li se přidat s otázkou, co je pravdy na vyšší spotřebě při jízdě s automatem?
(při běžných podmínkách a jízdě. Tedy ne při jízdě na úsporu, tam asi logicky manuál poskytuje řidiči více prostoru)

GDPR_user

#983 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od GDPR_user »

ifex píše:Mohu-li se přidat s otázkou, co je pravdy na vyšší spotřebě při jízdě s automatem?
(při běžných podmínkách a jízdě. Tedy ne při jízdě na úsporu, tam asi logicky manuál poskytuje řidiči více prostoru)
Automat má opravdu vyšší spotřebu,ale osobně myslím,že za komfort to stojí

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#984 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

nejvíc ti automat zvýší spotřebu při cukačkách po městě - je to prostě daň za komfort poskakování v kolonách bez kvedlání.

Ať mě prosím technicky zdatní kolegové opraví/doplní - vyšší stupně (4?, 5) se umí automat uzamknout, takže jedeš jako s manuálem (ono na dálnici nebo prázdné okresce taky nekvedláš že), ale ty první jsou v režimu neustále prokluzu spojky, která díky tomu umí vyhladit točivý moment při změně převodu, proto je jízda tak hladká a plynulá. Akorát, že v tomto režimu to má větší nárok na spotřebu.

Spotřeba proti manuálu by měla být 1-1,5l vyšší v průměru. Samozřejmě jestli jezdíš hodně po městě tak i víc. Já mám na Volvu dlouhodobou spotřebu kolem 9l, s tím že asi 50% je město (teda ne úplně postávání v kolonách v centru).

A zajímavé je, že se Saabem v manuálu mám při velice podobném režimu spotřebu skoro stejnou. A to menší, lehčí, mínus jeden válec, ale turbo.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

kubal

#985 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od kubal »

Ahojte, mam zaujem o jedno z tychot aut, prosim poradte ake problemy, pripadne co pri takom najazde budem musiet vymenit...co automat, vydrzi este? Pri manuale, mozem predpokladat problemy s dvojhmotou?
manual:
http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=232299494&cd=635038730850000000&asrc=st%7cas

automat:
http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=232305596&cd=635038820070000000&asrc=st%7cas

http://www.autoscout24.de/DetailsGTM.aspx?id=230368604&cd=635005568620000000&asrc=st%7cas

BUdem vdacny za kazdy nazor.

GDPR_user

#986 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od GDPR_user »

Má křišťálová koule praví,že pokud si nevezmeš ssebou k nákupu někoho,kdo tyto auta dobře zná,tak buď bude auto v pohodě,nebo nebude.

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#987 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

Hele rozvody jsou daný intervalama, olej v motoru taky, a ostatní oleje těžko říct. No ale vzhledem k módě kašlat na servisy a stáčet tacháč stejně víš kuloví, tak je lepčí to stejně po koupi všechno udělat.
Zbytek jako spojka, brzdy atd. záleží od používání auta, takže kus od kusu.
Nebuď škrt a domluv si na tbou vybraný auto mechoše, ve výsledku ještě ušetříš, protože ti na místě ukecá slevu na věci, který bys sám neviděl a ve výsledku aspoň nekoupíš past.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#988 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

obě auta vypadají moc dobře. ale jak říká uřvanejch...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#989 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

hayney píše:obě auta vypadají moc dobře. ale jak říká uřvanejch...
jen ta od Sergeje má hezčí kůži. ale zase ten dřevodekor v interieru nic moc. ale to se dá lehce vyměnit.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 53
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#990 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

ifex píše:Mohu-li se přidat s otázkou, co je pravdy na vyšší spotřebě při jízdě s automatem?
(při běžných podmínkách a jízdě. Tedy ne při jízdě na úsporu, tam asi logicky manuál poskytuje řidiči více prostoru)
Mám 2 auta se stejným motorem, B5234T, v automatu to žere 12L v manuálu 10L. Automat je pohodlnější, dokonce se s ním podle mě i líp předjíždí - prostě plyn k podlaze a už to letí.... V manuálu bych musel řadit z 5 na 3 aby to mělo stejné grády.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

kubal

#991 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od kubal »

Urvanej píše:Hele rozvody jsou daný intervalama, olej v motoru taky, a ostatní oleje těžko říct. No ale vzhledem k módě kašlat na servisy a stáčet tacháč stejně víš kuloví, tak je lepčí to stejně po koupi všechno udělat.
Zbytek jako spojka, brzdy atd. záleží od používání auta, takže kus od kusu.
Nebuď škrt a domluv si na tbou vybraný auto mechoše, ve výsledku ještě ušetříš, protože ti na místě ukecá slevu na věci, který bys sám neviděl a ve výsledku aspoň nekoupíš past.
a ake su vlastne servisne intervaly u D5? mam na mysli hlavne rozvody, dvojhmota/automat, turbo - proste veci ktore su drahe na vymenu? vsetky tieto auta maju servisku, ale prave neviem, ci mam kupit auto s najazdom do 200tis. s tym ze napr. rozvody este nebudu, alebo nad 200 tis. kde uz bude vsetko vymenene? Ospravedlnujem sa za mozno trapne otazky, ale kto sa nepyta tak nevie :oops:

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#992 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

rozvody 160 tis
turbo je držák, ale jestli někdo prasil, může být pryč
dvouhmota podle stylu jízdy 200-300tis km, třeba i víc, když někdo ví, co dvouhmotáku škodí
automat doporučené výměny oleje tuším 60tis km
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 2415
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#993 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od mr1 »

160TKM ale co roky? Teď přesně nevím. Mám MY06, prodáno únor07, najeto 101. Takže dnes máme 2013 - tj. 6 járů, už vbych to skoro tipoval... co? :)
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#994 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

jestli mě pamět neklame tak 10 let? a nebo si to pletu s plynovou nádrží u CNG? hele. nevím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 195
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: V70 D5 120kW
Bydliště: Plzeň

#995 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od jirkal1 »

Rozvody jsou 8 let, nebo 160 000 km. Materiál cca 6500,-.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#996 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

Turbo ani dvojhmota intervaly nemají. Turbo se řeší když je v pr., tzn buď hodně piští, nebo propouští olej. Dvojhmota když se projeví.
Zbytek ti tu už kluci popsali.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 7
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Vůz: C30 2.0d 07' (ne moje), V50 1.8 05'
Bydliště: Olomouc

#997 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Tomas100 »

Ahoj,
uvazuju o koupi S60 bifuel s lpg
ma s tim nekdo prosim zkusenost?jak se to kazi oproti 2.4 bez lpg atd? spotreba v tom plynu?A kolik tk ten motor muze vydrzet?:)( Vim treba ze zkusenosti s V70 v D5 ze nema prolbem udelat 500tis a vic)

diky moc za odpovedi:)
_________________
V50 1.8 92kw 2005 - B4184S11

Offline
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 87
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 D5 AWD chip
Bydliště: Brno

#998 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Miskoboss »

zdravim vás vsechny,
uvazuji o koupi sveho prvniho volva, protoze me velmi potesily vase zkusenosti s temito vozy - odolnost, spolehlivost, obrovsky najezd km, pohodli pri cestovani a v neposledni rade bezpecnost.
Po zkusenostech s Fordem ST220 jsem se uz tak nejak zklidnil, takze pujdu do V70
zna nekdo tyto auta, pripadne co na to rikate?
http://www.autobazar-autopoint.cz/cz/detail.html?cid=1367729879657176

a ma nekdo zkusenost s timto bazarem?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/12593383?goFrom=list

auta pujdu proverit s Jeanem, jen me zajima sirsi nazor, diky
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#999 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

U prvního mě zaujala kombinace komentářů "nove v čr", čímž se označuje čerstvý dovoz a "koupeno v cz". Ale barva je fešná :-)
U druhýho tvrzení pravidelně servisované, ale bez zmínky o knížce.

Ale vidim, že sám nevíš, zda automat nebo manuál ;-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 459
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1000 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

jaktože jsem o HEMZ nikdy neslyšel?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“