McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
mám dobrou zkušenost s firmou McGard. povedlo se mi poničit klíč na pojistné šrouby a hledal jsem řešení. na jejich stránkách jsem našel možnost výměny zdarma http://www.mcgard.de/de/home/kundenservice/garantieumtausch.html . pár mailů, klíč jsem jim poslal a dnes mi přišel nový. trvalo to týden. stačí jen kód od klíče + klíč, stáří ani kupující nerozhoduje.
jinak je i možnost si nechat online vyrobit náhradní klíč za cenu 18,-EUR.
za mě McGard
jinak je i možnost si nechat online vyrobit náhradní klíč za cenu 18,-EUR.
za mě McGard
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Mám a som spokojný
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 126
- Registrován: 16 roků
- Vůz: XC 90 T6 2005
- Bydliště: Košice
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
... aj ja som bol, az...http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=9&t=1397Boss píše:Mám a som spokojný
ale uznavam ze su kvalitne a ze to nie je pravidlo.., skor memento uz to nechcem
_________________
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
VOLVO XC90 T6 2005
AUDI A6 2,6 AVANT 1995
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: XC70 2006 D5 MT
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Nevite prosim, jaky je presne rozmer na XC70 2006? Pujdou tam tyhle? http://www.mzb.cz/ostatni/bezpecnostni-srouby---matky/541%7CSROUB-MATKA-B%2064_bezpecnostni-srouby-14x1,5x28-kuzel,-klic-17/
Diky, Vojta
Diky, Vojta
_________________
ex XC70 2006 D5 MT, ex Subaru Forester 2.5 XT 2006 MT
ex XC70 2006 D5 MT, ex Subaru Forester 2.5 XT 2006 MT
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
žádnou kartičku s kodem nechtějí? Protože já koupil ty matky z druhý ruky a k oříšku nemám bezpečnostní kartičkuHarry píše:mám dobrou zkušenost s firmou McGard. povedlo se mi poničit klíč na pojistné šrouby a hledal jsem řešení. na jejich stránkách jsem našel možnost výměny zdarma http://www.mcgard.de/de/home/kundenservice/garantieumtausch.html . pár mailů, klíč jsem jim poslal a dnes mi přišel nový. trvalo to týden. stačí jen kód od klíče + klíč, stáří ani kupující nerozhoduje.
jinak je i možnost si nechat online vyrobit náhradní klíč za cenu 18,-EUR.
za mě McGard
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
já už si to nepamatuju, ale na stránkách píšou jen že máš poslat poškozený klíč. kouknu jestli to mám doma v outlooku, v mailu na seznamu už to nemám. ale kód jsem určitě měl.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
a v případě ztráty? já němčině nevládnuHarry píše:já už si to nepamatuju, ale na stránkách píšou jen že máš poslat poškozený klíč. kouknu jestli to mám doma v outlooku, v mailu na seznamu už to nemám. ale kód jsem určitě měl.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
já taky nejsem němec, ale něco přelousknu. píšou že pro objednání klíče nepotřebuješ kód pokud jsi už u nich registrovaný. pokud nejsi, máš je kontaktovat. to by šlo určitě i anglicky.
Sollten Sie Ihren Schlüssel mitsamt der Codekarte Ihrer McGard Radsicherung nicht mehr finden, teilen Sie uns bitte mit, unter
welchem Namen Sie sich registriert haben. Sollten Sie sich bisher noch nicht registriert haben, kontaktieren Sie uns bitte wie unten beschrieben.
Wir helfen Ihnen gerne:
Rufen Sie unseren Kundenservice an:
Unsere Service-Hotline: 00800 25 99 34 00
(gebührenfrei für D, F, GB, I, E, NL, S, P,PL)
alle anderen Länder: +49 7133 9019-34
oder per E-Mail: cs@mcgard.de
Sollten Sie Ihren Schlüssel mitsamt der Codekarte Ihrer McGard Radsicherung nicht mehr finden, teilen Sie uns bitte mit, unter
welchem Namen Sie sich registriert haben. Sollten Sie sich bisher noch nicht registriert haben, kontaktieren Sie uns bitte wie unten beschrieben.
Wir helfen Ihnen gerne:
Rufen Sie unseren Kundenservice an:
Unsere Service-Hotline: 00800 25 99 34 00
(gebührenfrei für D, F, GB, I, E, NL, S, P,PL)
alle anderen Länder: +49 7133 9019-34
oder per E-Mail: cs@mcgard.de
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 287
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 2.5T 04
- Bydliště: Ostrava
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Kluci, jen tak bokem, nahoře je vlaječka a tou si můžete změnit jazyk třeba na angličtinu
_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Vůz: XC70 2006 D5 MT
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Nakonec jsem poridil OZ racing B65 (14x1,5x30): http://shop.lexani.cz/alu-disky/b65-sada-pojistnych-sroubu-oz-racing/vojta_xt píše:Nevite prosim, jaky je presne rozmer na XC70 2006? Pujdou tam tyhle? http://www.mzb.cz/ostatni/bezpecnostni-srouby---matky/541%7CSROUB-MATKA-B%2064_bezpecnostni-srouby-14x1,5x28-kuzel,-klic-17/
Diky, Vojta
Pasuji naprosto presne, s krytkou i vypadaji jako originalni srouby. Zaplatil jsem 826 Kc i s postovnym, coz mi prijde dobry.
_________________
ex XC70 2006 D5 MT, ex Subaru Forester 2.5 XT 2006 MT
ex XC70 2006 D5 MT, ex Subaru Forester 2.5 XT 2006 MT
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Podelím sa o ročnú skúsenosť
Pri povoľovaní skrutiek sa mi porúčal orech - strhol sa vnútorný prstenec.
Asi 4 dni pred odchodom na dovolenku ( celkom som potom najazdil 4600 km ). Takže stres bol
Vyriešil som to nakoniec vo výrobnom závode, kde boli šikovní kolegovia strojári, ale už veľmi nie som zástanca McGard.
Možno inú značku, kde bude väčší záber a styčná plocha.
Bolo to spôsobené tým, že mi v servise dotahli kolesá ( aj poistné skrutky ) na vysoký moment.
Pri povoľovaní skrutiek sa mi porúčal orech - strhol sa vnútorný prstenec.
Asi 4 dni pred odchodom na dovolenku ( celkom som potom najazdil 4600 km ). Takže stres bol
Vyriešil som to nakoniec vo výrobnom závode, kde boli šikovní kolegovia strojári, ale už veľmi nie som zástanca McGard.
Možno inú značku, kde bude väčší záber a styčná plocha.
Bolo to spôsobené tým, že mi v servise dotahli kolesá ( aj poistné skrutky ) na vysoký moment.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
servisakovi, ktory ti takto dotiahne poistny srob treba zarazit dotahovacku do riti a pustit na vysoky moment..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
nemusi to byt len tym, Spominam si na chlapika co tieto skrutky dotiahol jemne takou malou tyckou, viac ako 50Nm tomu nedal a aj tak som kolesa povoloval po necelom tyzdni jazdenia velkym nasilim. Jedna poistna matka sa mi roztrzhla a mohol som odvrtavat a menit stift. Odvtedy som ich zacal primazavat sprejom na to urcenym, a problem sa stratil, ani kolesa im neodpadavaju. Ale je pravda ze vsetky kolesa vzdy dotahujem, kontrolujem rucne.
A za mna macguard je srac
A za mna macguard je srac
-
Offline
- Příspěvky: 568
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Moje skrutky boli dotiahnuté na 180 Nm !!! Kua....
Aj poistné... odvtedy som vždy pri tom, keď mi ich doťahujú.
Aj poistné... odvtedy som vždy pri tom, keď mi ich doťahujú.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
njn, kdo má brát do ruky momenťák, když ta vzduchovka to taky utáhne. A proč vyhazovat prachy za momentový oříšky...
Jedno auto co sem porcoval mělo kola dorvaný tak, že sem to povolil až stoupnutim na metrovou trubku, což bylo cca 500Nm, což je maximum lepších rázovek. Se divim, že to ty štefty vydržely... zajimavý, že to bylo jen jendo kolo.
Jedno auto co sem porcoval mělo kola dorvaný tak, že sem to povolil až stoupnutim na metrovou trubku, což bylo cca 500Nm, což je maximum lepších rázovek. Se divim, že to ty štefty vydržely... zajimavý, že to bylo jen jendo kolo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Dneska se mi podarilo sezvejkat venecek na orisku:(
Byl to McGard. Takze zitra asi svarecka a srouby pujdou do kose.
A vubec, je svarecka dobry reseni? Nebo je nejaky jiny osvedceny zpusob, jak je dostat pryc?
Kdyz je odvrtam, shodim kolo, tak by to melo jit v pohode klestema, ne? Kdyz uz to nebude utazeny.
Byl to McGard. Takze zitra asi svarecka a srouby pujdou do kose.
A vubec, je svarecka dobry reseni? Nebo je nejaky jiny osvedceny zpusob, jak je dostat pryc?
Kdyz je odvrtam, shodim kolo, tak by to melo jit v pohode klestema, ne? Kdyz uz to nebude utazeny.
Naposledy upravil(a) ms231 dne 05 kvě 2016 22:33, celkem upraveno 1 x.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Online
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
jsou na to nějaké sady klíčů na demontáž, lepší pneuservisy by mohly mít k dispozici.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Jj. Jsem jeste trochu poguglil.
1) pneuservis, narazeci orech
2) navarit matku
3) odvrtat
Vsechno by melo fungovat.
1) pneuservis, narazeci orech
2) navarit matku
3) odvrtat
Vsechno by melo fungovat.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Obecně princip bezpečnostních šroubů jde do řitě, když sem si na jeden strženej šroub na motoru pučil od souseda ořechy, co maji uvnitř levou spirálu a zakousnou se do čehokoliv...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Pokud budou mit tenkou stenu, tak asi jo. Nevim, jestli by to slo treba narvat do diry v litaku.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 3217
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Nikde neni napsano, ze ty kola nelze ukrast. Ale aspon to nebude tak jednoduche.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 950
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha západ
- Vůz: V60 2018 T3
- Bydliště: Praha západ
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Flexou jsem z toho udelal sedmnactky. Za par minut nebylo co resit:)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
V60 MY18 112kW man, V70I 1999 2.5TDI 103kW man
-
Offline
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
prosim ,tohle jsou spravne srouby na xc90 pro original kola? http://www.kolove-srouby.cz/kolove-srouby/eshop/1-1-KOLOVE-SROUBY/0/5/622-Sroub-na-kola-M14x1-5x34-kuzel-pohybliva-klic-19
Vite nekdo o pojistnych sroubech krete maji takou tu plavajici cast jako tyto srouby?
Vim ze to tam pisou ale pro jistotu...
Vite nekdo o pojistnych sroubech krete maji takou tu plavajici cast jako tyto srouby?
Vim ze to tam pisou ale pro jistotu...
-
Offline
- Příspěvky: 398
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: Obědovice, okr. HK
- Vůz: V70, 2.4, LPG, '02
McGard (pojistné šrouby originál Volvo)
Jojo, právě jsem si přivezl auto, kde jeden ze 4 šroubů McGard nešel povolit, strhnul jsem původní i nově objednaný ořech, takže zbývalo vařit a vařit....co jsme zkoušeli sami, bylo málo, až automechanik kterému jsem to nakonec převezl to dokázal (prý jsem vařili málo, a přitom v té trubce kterou jsem používali jako převlek toho vždy tím céóčkem bylo dos...). A teď jsem objednal obyč čtyři šrouby a bezpečnostní mi na auto už nesmí....
Jinak McGard má i speciální nastavce a vrtáky na odvrtání, je na to video na YT kde to maník použil (V70 T5 lognut from hell)... https://www.youtube.com/watch?v=Bq77uKSMU6M"
Jinak McGard má i speciální nastavce a vrtáky na odvrtání, je na to video na YT kde to maník použil (V70 T5 lognut from hell)... https://www.youtube.com/watch?v=Bq77uKSMU6M"
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Max007