
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Vůz: Ford Transit
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
asi na všechny kola, volant a jedno do zásoby 

-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: V70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ahoj mate nekdo zkusenosti s novou V70 v kombinaci s automatem a D5kou? Lepsi pred nebo po faceliftu? Co motor, porad je silnejsi a silnejsi....Neni to jen drazsi Mondeo, Marra na to desne nadaval onehda, ale znate ty mechaniky....
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Barevně je hezčí ta druhá,ale jinak vše hraje pro tu první... lepší sedadla, odost vetší výbava atd... jinak aaa netuším jak sou natom tet, dřív to byl velkej pruser... Jinak,ale za ty peníze by si podle me sehnal ješte lepšíorange píše:prosím o názor na tyto dvě S60
http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-s60/car.html?id=39266895&make=130&model=976
http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-s60/car.html?id=40084783&make=130&model=976
vím, že AAA je považováno za zlo, ale je to skutečně pořád tak špatné? Nedělám si iluze, že jiní bazarníci jsou ještě větší darebáci a najít toho prvního majitele než to prodá AAAčkám se mi nějak nedaří...
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: V70
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Chlapi auta z cech nikdy, vsecko je to stoceny na 100%! jenom od znamyho se znamou historii kdyz uz auto z cech. seberte 5 svestek a dojedte si do nemecka, dovezl jsem odtamtud pro kamarady a rodinu uz 5 aut vsech znacek a cenovych relaci a s zadnym neni problem.
_________________
Volvo V70;
Volvo V70;
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Vůz: V70
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
vypadá slušně. zaměř se na motor - karbon, jestli to někdo honil a měnil po hodně tis km, tak se může stát, že je motor zapečenej.Leeone píše:Zdravím, chtěl bych se zeptat na S80 s motorem 2,5T z roku 2005. Konkrétně by šlo o tento vůz http://www.autosteiner.cz/seznam-vozu/volvo/s80/volvo-s80-2_5_t_serv_kniha_koupeno_cr_-1353508936251366844/
Jde mi o spolehlivost uvedeného motoru (vlastně vozu celkově), docela to spěchá a snažím se zjistit co nejvíce informací. Zatím jsem jezdil jen s koncernovými značkami, jak jsou na tom Volva s cenami náhradních dílů, pokud zvolím uvedený typ Volva? Předem díky moc za informace.
pak bych se asi zaměřil na spojku, kde zabírá
víc mě nenapadá, tyhle motory nemají extra problém, teda skoro žádnej
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
důvěryhodnost prodejce je taky důležitá věcorange píše:Jsem tu nový, takže co se týče techniky radit nebudu, čerpu v tomto vlákně a je tu informací víc než dost. Ale tento bazar mi přijde dost nedůvěryhodný a pjr86 bude mít asi pravdu i přes všechny garance co uvádějí. I ta cena je podezřelá. Jinak se mi to auto také líbí, ale v nabídce je docela dlouho, což také o něčem vypovídá. Více zde: http://www.reference-autobazaru.cz/1_30_1.htmlLeeone píše:Zdravím, chtěl bych se zeptat na S80 s motorem 2,5T z roku 2005. Konkrétně by šlo o tento vůz http://www.autosteiner.cz/seznam-vozu/volvo/s80/volvo-s80-2_5_t_serv_kniha_koupeno_cr_-1353508936251366844/
Jde mi o spolehlivost uvedeného motoru (vlastně vozu celkově), docela to spěchá a snažím se zjistit co nejvíce informací. Zatím jsem jezdil jen s koncernovými značkami, jak jsou na tom Volva s cenami náhradních dílů, pokud zvolím uvedený typ Volva? Předem díky moc za informace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
třeba je tam dlouho, protože to je jenom žravej benzín.orange píše:Jsem tu nový, takže co se týče techniky radit nebudu, čerpu v tomto vlákně a je tu informací víc než dost. Ale tento bazar mi přijde dost nedůvěryhodný a pjr86 bude mít asi pravdu i přes všechny garance co uvádějí. I ta cena je podezřelá. Jinak se mi to auto také líbí, ale v nabídce je docela dlouho, což také o něčem vypovídá. Více zde: http://www.reference-autobazaru.cz/1_30_1.htmlLeeone píše:Zdravím, chtěl bych se zeptat na S80 s motorem 2,5T z roku 2005. Konkrétně by šlo o tento vůz http://www.autosteiner.cz/seznam-vozu/volvo/s80/volvo-s80-2_5_t_serv_kniha_koupeno_cr_-1353508936251366844/
Jde mi o spolehlivost uvedeného motoru (vlastně vozu celkově), docela to spěchá a snažím se zjistit co nejvíce informací. Zatím jsem jezdil jen s koncernovými značkami, jak jsou na tom Volva s cenami náhradních dílů, pokud zvolím uvedený typ Volva? Předem díky moc za informace.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ceny dílů si dokážeš srovnat po netu. doporučuju https://www.skandix.de podobné ceny má cz prodejce.hany 601 píše:Ahoj
Zvazuji koupi Volvo Xc70 2,5 turbo benzin 142Kw. rok 1999.Najeto 247 000Km Serviska asi do 110 000Km pak sevisovano mimo volvo.Je to kupovane v Cr.Nedavno delana spojka a predni brzdy.V autech se trochu vyznam ale o Volvech vim houby laka mne kvalita a bezpeci. Na druhou stranu mam nocni mury ze spotreby a ceny dilu..Na co bych mel konkeretne u tohohle auta koukat a s jakou spotrebou bych mel pocitat???Nejspise bych asi stejne brzo resil prestavu na etanol...Zitra to potrebuju rozseknout
se žravostí...no určitě deset mininálně. jinak http://www.spirtmonitor.de
co je to za auto? nahoď aspoň základní info, barva, výbava atd.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
no bych se sakra obával té ceny!orange píše: Kromě toho ta první má FOUR-C, což se mi moc líbí, jenže se obávám stavu vzhledem k ceně tlumičů.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ten volant jsem už viděl, resp. ten obal. někde se tu tohle auto řešilo. zkus ještě pohledat v sekci co neprodávám jáhany 601 píše:http://www.sbazar.cz/motochlup/detail/1538777-volvo-v70-xc-po-stkbez-eko-cerstve¨
Koukam krajan:-) Jsem kousek od Teplic
Zatim se tu prokousavam forem a zjistuju ze celkem problme muze bejt awd:-(
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
doplň si v profilu bydlištěhany 601 píše: Koukam krajan:-) Jsem kousek od Teplic
(
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
s etanolem podle mě extra moc neušetříš, leda by jsi jezdil dlouhé štreky a prakticky vůbec město. Jestli ti vadí 10l spotřeba benálu tak jedině do LPG
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak jestli jezdíš relativně plynule bez nějakého zastavování na semaforech a pod. tak je myslím etanol výhodný. Samozřejmě vždy závisí i na ceně benzinu - čím je vyšší, tím je etanol výhodnější. Počítej s nárůstem spotřeby kolem 20-30%. Mně se třeba E85 vyplatí až když je rozdíl v cenách někde kolem 8-9korun za litr. teď jak to zase klesá tak jezdím zase na benzin.
tuším že David Patočka nabízí přestavbu za necelých 10tis - určitě bych se raději obrátil na odborníka, plus nabízí nějaký německý systém, který jako jediný má i oficiální homologizaci takže si to můžeš zapsat i do TP. krabiček je milion, montérů taky, ale raději si připlatit pár tisíc než si nechat rozmr..d motor
za 13l benzinu s tímto motorem? to měl asi pán těžkou nohu.
a LPG máš samozřejmě větší investici, ale taky výrazně nižší cenu za provoz.
tuším že David Patočka nabízí přestavbu za necelých 10tis - určitě bych se raději obrátil na odborníka, plus nabízí nějaký německý systém, který jako jediný má i oficiální homologizaci takže si to můžeš zapsat i do TP. krabiček je milion, montérů taky, ale raději si připlatit pár tisíc než si nechat rozmr..d motor
za 13l benzinu s tímto motorem? to měl asi pán těžkou nohu.
a LPG máš samozřejmě větší investici, ale taky výrazně nižší cenu za provoz.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
kup si 850 TDi. Na 70km denně budeš spokojen.
dopoučuji toto
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/850/12142164?goFrom=list
dopoučuji toto
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/850/12142164?goFrom=list
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tohle ti pojede za 6,5hany 601 píše:Jo toho uz jsem si vsimnul ..Je tam uz dele.S tim se da jezdit tak za 8L zhruba?U toho benzinaka ten znamej jezdil na etanol pul na pul mozna okolo 9L. Otazka co se vyplati. Panove tak ted mam zas dilema uz jsem mel radost ze to rozseknu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
TDI dokáže opravdu jezdit i kolem pěti. Mám to odzkoušeno. Ale při normální jízdě - napříč celým politickým rokem cca 6,2-6,5. Ale můžeš se už hezký svést. Já se budu opakovat, mám vlastně jenom dýzly.... smrdutý dýzl mě vyhovuje i tím, že mám výkon kdy chci, a né až v otáčkách, ve kterých nejezdím, ale především tou poloviční spotřebou. Nenech se tu umlátit, jak ti volví benzín pojede za devět. Je to lež.
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Toho pána znám osobně již několik let ( jmenuje se Pavel Tůma) a již jsem od něj kupoval 2 auta a koupil bych i další. Má nějaké kontakty v DE a dováží auta v malém počtu - ale pouze od svých prověřených zdrojů. Je to prima chlap, nic ti nezatají, vše narovinu.
Tenkrát mi dovezl mojí krásnou 460 z německého autorizáku.
Na tu 850 jsem se už informoval. Chvíli jsem se dokonce pohrával s myšlenkou, že bych si jí koupil pro sebe, ale zůstala mi za nechtama V70 T5
.
V tomhle autě je vyměněna přístrojovka ( nefungovalo počítadlo tachometru), takže na počítadle je těd asi 280 tis. ale řekl mi, že reálně je tam asi 360 tis., nebo tak něco. Počítadlo nefunguje zas, ale oprava je very easy - výměna ozubeného kolečka v přístrojovce (je tam mechanické počítadlo) - zdejší sklaní už znají a mají za sebou. Jinak auto vlastnil nějaký člověk z Kladna poslední 2 roky, kterému to tenkrát na přání přivezl z DE, teď to od něj odkoupil zpět, že si připojí plaťák a bude s tím jezdit pro auta, ale neschválili mu velký plaťák na tažné, tak to prodává.
V současnosti je auto v autobazaru u Patakiho (Slaný).
Spotřeba i krouťák jsou na staré poctivé TDi famózní. Dvoulitr atmosféra je proti tomu bohužel velmi slabej odvar.
Tenkrát mi dovezl mojí krásnou 460 z německého autorizáku.
Na tu 850 jsem se už informoval. Chvíli jsem se dokonce pohrával s myšlenkou, že bych si jí koupil pro sebe, ale zůstala mi za nechtama V70 T5

V tomhle autě je vyměněna přístrojovka ( nefungovalo počítadlo tachometru), takže na počítadle je těd asi 280 tis. ale řekl mi, že reálně je tam asi 360 tis., nebo tak něco. Počítadlo nefunguje zas, ale oprava je very easy - výměna ozubeného kolečka v přístrojovce (je tam mechanické počítadlo) - zdejší sklaní už znají a mají za sebou. Jinak auto vlastnil nějaký člověk z Kladna poslední 2 roky, kterému to tenkrát na přání přivezl z DE, teď to od něj odkoupil zpět, že si připojí plaťák a bude s tím jezdit pro auta, ale neschválili mu velký plaťák na tažné, tak to prodává.
V současnosti je auto v autobazaru u Patakiho (Slaný).
Spotřeba i krouťák jsou na staré poctivé TDi famózní. Dvoulitr atmosféra je proti tomu bohužel velmi slabej odvar.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
SZ 

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
9l 50/50 s etanolem bych moc nevěřil. Ono totiž při natankování E85 bez úpravy SW ti palubní PC není schopen přesně vypočítat skutečnou spotřebu - pominemeli, že kecá i při čistém benzinu že
dokonce i upravený SW (žádná krabička), co mám na Saabu tu spotřebu (ale např. i množství dotankovaného paliva) ukazuje s velkou tolerancí...

dokonce i upravený SW (žádná krabička), co mám na Saabu tu spotřebu (ale např. i množství dotankovaného paliva) ukazuje s velkou tolerancí...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Neratovice
- Vůz: V70 II 2,5T AWD (MY2006)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím a prosím o radu - zaujala mě jedna XC90 v Průhonicích, konkrétně k shlédnutí zde:
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/t6-awd-summum-7300716.html
jenže podle dostupných informací mám zatím dost rozporuplné pocity. Na poslední fotce možno shlédnout zápisy v servisce - jediné dva co jsou vyplněny - poslední z Holandska (71.068km, 12/2011) ke kterému existuje i jakýsi servisní protokol o provedených pracích a předposlední z Turecka (62.995km, 7/2010). Pro ty co neumí turecky - BAKIM znamená ÚDRŽBA ;o) Auto bylo údajně prodáno v turecku nějakému diplomatovi, který je momentálně asi rok v ČR a prodává ho (auto je v komisi). Byl jsem se na něj dnes podívat. Trochu trapné je, že to má vymlácenou baterku a startujou to ze start-boxu. Pohledem skoro laika jsem si všiml, že byl v minulosti sundavaný PP blatník, spasování není dokonalé, na chladiči jsou nějaká poškození lamel a mřížka před chladičem je rozpraskaná. Šusplech má na přední hraně taky nějakou promáčklinu. Běželo to tam nějakou půl hoďku na volnoběh a stihlo to na stěně za sebou vytvořit flek - ne jednolitý ale jakoby s kousky sazí. Mastné nebyly, spíš suché matně černé saze. A na hraně výfuku trocha vody. Nějak pořád nevím co si o tom autě myslet. Člověk co se nám věnoval to měl těžce na háku - na otázku jestli si všimnul, že to mělo sundavaný blatník mi řekl že všimnul, ale nezajímá ho to. Zn. co by jste chtěl za ty prachy. Dost mě překvapilo, že Volvo prý nemá v rámci servisní sítě centrální databázi ze které by se daly vytáhnout záznamy z jiných zemí... Rád bych znal Váš názor...
Díky SDG
http://www.tipcars.com/volvo-xc90/t6-awd-summum-7300716.html
jenže podle dostupných informací mám zatím dost rozporuplné pocity. Na poslední fotce možno shlédnout zápisy v servisce - jediné dva co jsou vyplněny - poslední z Holandska (71.068km, 12/2011) ke kterému existuje i jakýsi servisní protokol o provedených pracích a předposlední z Turecka (62.995km, 7/2010). Pro ty co neumí turecky - BAKIM znamená ÚDRŽBA ;o) Auto bylo údajně prodáno v turecku nějakému diplomatovi, který je momentálně asi rok v ČR a prodává ho (auto je v komisi). Byl jsem se na něj dnes podívat. Trochu trapné je, že to má vymlácenou baterku a startujou to ze start-boxu. Pohledem skoro laika jsem si všiml, že byl v minulosti sundavaný PP blatník, spasování není dokonalé, na chladiči jsou nějaká poškození lamel a mřížka před chladičem je rozpraskaná. Šusplech má na přední hraně taky nějakou promáčklinu. Běželo to tam nějakou půl hoďku na volnoběh a stihlo to na stěně za sebou vytvořit flek - ne jednolitý ale jakoby s kousky sazí. Mastné nebyly, spíš suché matně černé saze. A na hraně výfuku trocha vody. Nějak pořád nevím co si o tom autě myslet. Člověk co se nám věnoval to měl těžce na háku - na otázku jestli si všimnul, že to mělo sundavaný blatník mi řekl že všimnul, ale nezajímá ho to. Zn. co by jste chtěl za ty prachy. Dost mě překvapilo, že Volvo prý nemá v rámci servisní sítě centrální databázi ze které by se daly vytáhnout záznamy z jiných zemí... Rád bych znal Váš názor...
Díky SDG
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třebíč|Olomouc|Praha
- Vůz: [hledá se V70 II benzin(příp. LPG)]
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím všechny, už chvilku pokukuji po fóru a nasávám rozumy.
Původně jsem vyhlížel svou V70 ve světlé barvě, 2,4i 125kW, manuál, mimo bazar. Ale abych se někdy dočkal.
Zaujal mě tento inzerát. Jen mám polarcars trochu z ruky. Místní z fóra se očividně vyznají, proto bych se rád poradil, kdyby auto už někdo viděl:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/10262698?company=1&goFrom=list
Na foru jsem na prodejce našel dobré reference, nicméně auto už tam asi nějakou dobu stojí. K autu se nejspíš váže tento post
Pokud k auto cokoli máte, rád si počtu. Díky moc
Původně jsem vyhlížel svou V70 ve světlé barvě, 2,4i 125kW, manuál, mimo bazar. Ale abych se někdy dočkal.
Zaujal mě tento inzerát. Jen mám polarcars trochu z ruky. Místní z fóra se očividně vyznají, proto bych se rád poradil, kdyby auto už někdo viděl:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/10262698?company=1&goFrom=list
Na foru jsem na prodejce našel dobré reference, nicméně auto už tam asi nějakou dobu stojí. K autu se nejspíš váže tento post
Což je z května 2012.Jack píše:Ta Formánkova T5ka, co jsem se s ním bavil, tak je trochu pobouchaná a říkal, že to hází chybu plynovýho pedálu a že pořád shání po holandu náhradu, ale zatím není...
(zrovna jí neměl na place)
Pokud k auto cokoli máte, rád si počtu. Díky moc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
odpovídáš si sám...ruce pryčs.d.gotrek píše:Rád bych znal Váš názor...
Díky SDG
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ano. auto tam je poměrně dlouhoifex píše: (zrovna jí neměl na place)
Což je z května 2012.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé