wickey píše:v zivote by som si na auto nedal rozmer pneu, ktory tam nepatri a zaroven nie je zapisany v TP.
Ano, souhlasím. Proto jsem psal to, co mám v techničáku.
Ale teď koukám na stránky origo příslušenství Volvo, a tam se pro alu 17" pro XC uvádí rozměr 215 / 60 R 17 a rozměr, který jsem psal (225 / 45 R 17) je uveden pro V 70 a S 60. Takže se nejspíš soudružka referentka na úřadě spletla a napsala mi tam rozměr pro neiks - céčkovou verzi sedmdesátky. Nijak mi to ale nevadí, protože kombinace alu 16" Tellus + pneu 215 / 65 R 16 mi naprosto vyhovuje. http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/en-GB/CZ/XC70(01-07)
_________________ Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Nevím ale mně připadá, že obouvat tento typ auta (XC 70) do těchto nízkoprofilových šlupek popírá smysl a účel tohoto auta. Já jezdím na chatu trasu, kde závěrečné 4 km jsou po rozbité lesní cestě (v zimě neudržované) a nechtěl bych se natřásat na obutí pro sporťáky a na řezání zatáček.
Neni důležitý pouze ET, ale kombinace ET se šířkou ráfku. tzn např 6J s ET 49 osadíš a 7J s dokonce i ET42 už ne. To 6J nebo 7J je šířka ráfku v pacích.
To jen aby to nebylo tak jednoduchý.