Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
Na S70 T5 chcem pridat vykon.
Do uvahy beriem tri moznosti:
BSR zrejme najlacnejsia cesta, uprava RJ, vyfuk
http://www.bsrczech.cz/produkty/t999/
IPD viac heavy duty, uprava RJ, kat, vyfuk a 18T turbo
http://www.ipdusa.com/products/8559/106958-ipd-stage-iii-kit-850-s70-v70-c70-t5-models
HEICO nemam zatial stanovisko firmy ci sa zaoberaju aj starsimi autami
BSR je sympaticke z hladiska ceny a dostupnosti v CR
IPD ma oslovilo vdaka hardwarovym zmenam, nie iba cisto soft ako BSR, navyse maju sirsie moznosti uprav od elektriky po chladenie
HEICO by bolo idealne ale vzhladom na zameranie spolocnosti zatial do toho prilis nadeji nevkladam
----------------------------------------------------
piste co vas k teme napadne.. vdaka
Do uvahy beriem tri moznosti:
BSR zrejme najlacnejsia cesta, uprava RJ, vyfuk
http://www.bsrczech.cz/produkty/t999/
IPD viac heavy duty, uprava RJ, kat, vyfuk a 18T turbo
http://www.ipdusa.com/products/8559/106958-ipd-stage-iii-kit-850-s70-v70-c70-t5-models
HEICO nemam zatial stanovisko firmy ci sa zaoberaju aj starsimi autami
BSR je sympaticke z hladiska ceny a dostupnosti v CR
IPD ma oslovilo vdaka hardwarovym zmenam, nie iba cisto soft ako BSR, navyse maju sirsie moznosti uprav od elektriky po chladenie
HEICO by bolo idealne ale vzhladom na zameranie spolocnosti zatial do toho prilis nadeji nevkladam
----------------------------------------------------
piste co vas k teme napadne.. vdaka
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
IPD není úplně levný...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
http://shop.mte.se/group.asp?group=18
http://atechmotor.com/volvo/s70/turbo-t5-240-hk-98/trimpaket/
http://www.ardideas.com/Tuning_c_7.html
Zvlášť ty první dvě jsou na naší straně atlantiku narozdíl od takovýho BSR hodně uznávaný.
ARD zas celkem letí za velkou louží. Jedná se o frakci odtrženou od IPD.
http://atechmotor.com/volvo/s70/turbo-t5-240-hk-98/trimpaket/
http://www.ardideas.com/Tuning_c_7.html
Zvlášť ty první dvě jsou na naší straně atlantiku narozdíl od takovýho BSR hodně uznávaný.
ARD zas celkem letí za velkou louží. Jedná se o frakci odtrženou od IPD.
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
Autotech mi sortimentom, hlavne vyfukmi napadne pripomina BSRdali píše:http://shop.mte.se/group.asp?group=18
http://atechmotor.com/volvo/s70/turbo-t5-240-hk-98/trimpaket/
http://www.ardideas.com/Tuning_c_7.html
Zvlášť ty první dvě jsou na naší straně atlantiku narozdíl od takovýho BSR hodně uznávaný.
ARD zas celkem letí za velkou louží. Jedná se o frakci odtrženou od IPD.
MTE je cenovo porovnatelny s IPD ale chybaju mu niektore komponenty v cene IPD, je vsak mozne ze je to mojou svedstinou, ktora je na urovni 1,3%
ARD ma dost neprehladnu stranku, ale tie drevene dosky maju docela dobre
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
BSR je vyčítáno, že kecá co se týká údajů, a často taky neurvalý nával výkonu odspoda, a nahoře nic... což neni moc vhodný pro jakýkoli komponenty od motoru směrem ke kolům. Taky jsem jejich jméno viděl zmiňovaný v souvislosti s pedál-tuningem....což je taky pěknej ojeb na spotřebitele, ale to se tvojí S70 s plynovým lankem netýká.
Na autotech neni moc referencí v jiných jazycích než ve švédštině. Naproti tomu MTE frčí i v UK. Distributorem MTE je taky europeantuning.nl, což je současně evropskej distributor IPD. Jejich stránky jdou přepnout do angličtiny.
Na autotech neni moc referencí v jiných jazycích než ve švédštině. Naproti tomu MTE frčí i v UK. Distributorem MTE je taky europeantuning.nl, což je současně evropskej distributor IPD. Jejich stránky jdou přepnout do angličtiny.
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
lakio a co konkretne ches menit na aute? iba ECU alebo aj nieco viac?
ja mam meneny FMIC a aj ECU, mozno raz ked nebudem vediet co od "dobroty" tak este vyfuk a potom k tomu este doladit ECU ale zatial som spokojny
hlavne ceny takychto KITov ci uz ECU alebo ine diely su strasne predrazene
ja mam meneny FMIC a aj ECU, mozno raz ked nebudem vediet co od "dobroty" tak este vyfuk a potom k tomu este doladit ECU ale zatial som spokojny
hlavne ceny takychto KITov ci uz ECU alebo ine diely su strasne predrazene
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
2dali: hej, BSR beriem z rezervou
2marek: nieco na vzor IPD, neskor podla budgetu. Hlavne maju sialene postovne
2marek: nieco na vzor IPD, neskor podla budgetu. Hlavne maju sialene postovne
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
turbo kupis na eBay alebo niekde na nete za rozumnejsiu cenu
vyfuk si daj spravit na mieru a programovanie ECU tak isto ako ja
vyjde ta to daleko menej a nemusis riesit postovne, ked chces vediet viac napis mi SS, nechem tu robit firmam co sa tym zaoberaju reklamu
o firmach co robia vyfuky viem o 2och v relativne dobrom dojazde a ECU ti napisem kde to robili mne
vyfuk si daj spravit na mieru a programovanie ECU tak isto ako ja
vyjde ta to daleko menej a nemusis riesit postovne, ked chces vediet viac napis mi SS, nechem tu robit firmam co sa tym zaoberaju reklamu
o firmach co robia vyfuky viem o 2och v relativne dobrom dojazde a ECU ti napisem kde to robili mne
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
Heico ja pase
na tych kitoch povedzme od IPD mi pride sympaticke ze to maju spravene na mieru, kdezto tu by boli tri clanky kde kazde treba jednotilivo doladit. to znamena viac moznych komplikacii resp. starosti.
ale napriek tomu sa mi pozdava myslienka flash ECU, kupy katu povedzme z IPD, turbo zvlast. Predpokladam ze vyfuk musi byt spravne nadimenzovany aby sedel na cely system ci?
na tych kitoch povedzme od IPD mi pride sympaticke ze to maju spravene na mieru, kdezto tu by boli tri clanky kde kazde treba jednotilivo doladit. to znamena viac moznych komplikacii resp. starosti.
ale napriek tomu sa mi pozdava myslienka flash ECU, kupy katu povedzme z IPD, turbo zvlast. Predpokladam ze vyfuk musi byt spravne nadimenzovany aby sedel na cely system ci?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
Laco, pokud bys byl smířenej s těma cca 3000 Eurama, na který vyjde IPD i s poštou, zkusím popsat co bych za ten rozpočet řešil já. Nejdřív pokročilejší varianta s možností dalšího zvyšování výkonu....Nejslabším bodem motoru co máš jsou ojnice. A tím bych začal. Mě vyšly na zhruba 400 Eur přičemž běžná cena je okolo 500. Záleží co si uděláš na autě sám a jak levnýho/drahýho máš mechanika. Pak, když už to bude rozebraný bych se zamyslel nad úpravou hlavy - zvětšení kanálů a zároveň repase hlavy (sedla, gufera, rovnání) v anglii to vyjde na 500 Eur výměnným způsobem. Když tohle uděláš, získáváš motor s potenciálem mezi 350-400 koňma a zároveň dostatečně odolnej, můžeš si pak dovolit ho ladit stylem pokus-omyl.
Tohle je asi nejlepší momentálně dostupnej poměr cena/výkon za vejfuk:
http://www.jt-tuning.se/shop/prod.aspx?productid=398421&groupid=59296&sortafter=0&sortafterchild=0&refcode=p 615 v Eurech cca. OBX co mám já jsem teď nenašel, ten vychází na cca 500 Eur a je to nerez a sprostá kopie IPD vejfuku. Pokud ho seženeš, za ty peníze nemá konkurenci.
Vstřiky cca 240 Eur. Turbo nový 18T http://www.europeantuningshop.nl/index.php?route=product/product&path=1663_1676_1750&product_id=14949
Nebo 19T http://www.europeantuningshop.nl/index.php?route=product/product&path=1663_1676_1750&product_id=14905
Něco přes 800,- Jetý okolo poloviny. A zbývá ti 400 aby to někdo přemapoval, což jak ti předpokládám už napsal MarekV neni nereálný. Spotřebák a práci nepočítám (něco tam padne za těsnění šrouby, gufera....)
Ten zesílenej motor se i neztratí, pokud bys časem chtěl jít dál s výkonem.
Samozřejmě takový vstřikování metanolu do sání by se ti taky neztratilo (350Eur), tohle je taky dobrá věc, ale to jsme dalších skoro 1000 Eur přes původní budget.
Nebo to můžeš zkusit obráceně, což je umírněnější varianta. Zatím se povznést nad hardwarový úpravy motoru a doufat, že to někdo odladí tak abys v tom nebyl za ohlý ojnice...Pokud se budeš držet 18T a rovnýho výstupu turbíny, ohnout bys je nemusel. Ty kovaný můžeš řešit až ty standartní budou ohnutý.
V tom případě jenom:
turbo
vstřiky
výfuk
+ úprava řídící jednotky
a do 2000Eur by ses měl vejít.
Pokud tě to začne bavit, bude z toho slušná kasička
Tohle je asi nejlepší momentálně dostupnej poměr cena/výkon za vejfuk:
http://www.jt-tuning.se/shop/prod.aspx?productid=398421&groupid=59296&sortafter=0&sortafterchild=0&refcode=p 615 v Eurech cca. OBX co mám já jsem teď nenašel, ten vychází na cca 500 Eur a je to nerez a sprostá kopie IPD vejfuku. Pokud ho seženeš, za ty peníze nemá konkurenci.
Vstřiky cca 240 Eur. Turbo nový 18T http://www.europeantuningshop.nl/index.php?route=product/product&path=1663_1676_1750&product_id=14949
Nebo 19T http://www.europeantuningshop.nl/index.php?route=product/product&path=1663_1676_1750&product_id=14905
Něco přes 800,- Jetý okolo poloviny. A zbývá ti 400 aby to někdo přemapoval, což jak ti předpokládám už napsal MarekV neni nereálný. Spotřebák a práci nepočítám (něco tam padne za těsnění šrouby, gufera....)
Ten zesílenej motor se i neztratí, pokud bys časem chtěl jít dál s výkonem.
Samozřejmě takový vstřikování metanolu do sání by se ti taky neztratilo (350Eur), tohle je taky dobrá věc, ale to jsme dalších skoro 1000 Eur přes původní budget.
Nebo to můžeš zkusit obráceně, což je umírněnější varianta. Zatím se povznést nad hardwarový úpravy motoru a doufat, že to někdo odladí tak abys v tom nebyl za ohlý ojnice...Pokud se budeš držet 18T a rovnýho výstupu turbíny, ohnout bys je nemusel. Ty kovaný můžeš řešit až ty standartní budou ohnutý.
V tom případě jenom:
turbo
vstřiky
výfuk
+ úprava řídící jednotky
a do 2000Eur by ses měl vejít.
Pokud tě to začne bavit, bude z toho slušná kasička

-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
ked si robis veci svojpomocne tak sa da setrit cca 50%
mna FMIC vysiel 350 + 35 EUR plnenie klimy lebo som musel davat chladic - je ale pravda, ze som mal auto rozobrate 10 dni na dvore a zakryval som predok igelitom aby mi tam nenaprsalo
ECU ma vysilo na 400 EUR aj s meraniamy na brzde, cize ziadne ... ma to asi 340 koni teraz a podobne zvasty...
taktiez mas borcou co robia vyfuky na mieru a vacsinouo stoje menej jak nejaky univerzalny a mas to aj s montazou
vsetko je to ale o tom do akej miery sa s tym ches babrat, pretoze kupit nieco plug and play + zaplatit mechanikovi je najlahsia varianta a mas zarucene, ze to bude fungovat ale cena je dost nadsadena...
mna FMIC vysiel 350 + 35 EUR plnenie klimy lebo som musel davat chladic - je ale pravda, ze som mal auto rozobrate 10 dni na dvore a zakryval som predok igelitom aby mi tam nenaprsalo

ECU ma vysilo na 400 EUR aj s meraniamy na brzde, cize ziadne ... ma to asi 340 koni teraz a podobne zvasty...
taktiez mas borcou co robia vyfuky na mieru a vacsinouo stoje menej jak nejaky univerzalny a mas to aj s montazou
vsetko je to ale o tom do akej miery sa s tym ches babrat, pretoze kupit nieco plug and play + zaplatit mechanikovi je najlahsia varianta a mas zarucene, ze to bude fungovat ale cena je dost nadsadena...
-
Offline
- Příspěvky: 687
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
no, otazka je kolko vykonu znesie nasypat do predokolky. zatial zijem s pocitom ze 250 PS je ta rozumna hranicadali píše: Když tohle uděláš, získáváš motor s potenciálem mezi 350-400 koňma a zároveň dostatečně odolnej, můžeš si pak dovolit ho ladit stylem pokus-omyl.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
V tom případě by nemělo cenu něco začínat, když tam 240 koní máš v základu. Mám zhruba o 100 koní navíc (neměřil jsem, protože to doufám je jenom přechodnej stav) a s lepivýma gumama (Federal 595 RS-R) a M59 převodovkou co má na delší poloose viskospojku mi nepřipadá že bych byl na hranici toho, co to dokáže přenést na silnici. Dokud zatáčka neni utažená vracečka, je to až překvapivě účinný a na to že by ti chyběla poháněná zadní náprava si jentak nevzpomeneš. Bavíme se samozřejmě o jízdě na suchu. S opravdickým samosvorem (quaife, gripper) to má cenu hnát někam ke 450 (soudě podle toho že pár takových aut někdo na okruzích trápí)... ale těch posledních cca 40-50 koní je pekelně drahých.
Pokud se do toho pustíš tak od určitýho bodu je dobrý mít ještě jedno auto na normální ježdění, což jak vidím v podpisu asi máš
Jo a ještě jedna věc k zamyšlení... základní úpravy jako přemapování nebo vejfuk ti poskytnou nejlepší poměr efekt/vložená částka.... pak už se ten poměr snižuje a za každýho dalšího získanýho koně platíš čím dál víc
Pokud se do toho pustíš tak od určitýho bodu je dobrý mít ještě jedno auto na normální ježdění, což jak vidím v podpisu asi máš

Jo a ještě jedna věc k zamyšlení... základní úpravy jako přemapování nebo vejfuk ti poskytnou nejlepší poměr efekt/vložená částka.... pak už se ten poměr snižuje a za každýho dalšího získanýho koně platíš čím dál víc

-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Děčín
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
Zdravím všechny, právě jsem si přivezl 850 klasickou T5 (226 PS), rovněž přemýšlím o zvýšení výkonu, abych se přiblížil k 300 PS - jsem ochotný vrazit něco to turba (jiné) a popř. nějaký soft. Nějaké T5 jsem již měl a tato mi připadá docela líná..turbo již od nízkých otáček píská (hlučí) tak bude asi pryč. Motor jde hezky - nekouří. Nějaké doporučení. Dík
_________________
S60R - manuál 2003
V70 2.5T - manuál 2005
V70 2.0 D3 VEA - manuál 2016
Bylo Volvo 66, 340, 360, 440, 460, 440 Turbo, 480 S, 480 GT, 940 Polár, V40 1.9TD,S 70 T5, V70 I Tdi, C70 T5, V70 II D5, S60 2.4T, XC 70 D5, S60T5, V70 III D5, XC60 D5,..
S60R - manuál 2003
V70 2.5T - manuál 2005
V70 2.0 D3 VEA - manuál 2016
Bylo Volvo 66, 340, 360, 440, 460, 440 Turbo, 480 S, 480 GT, 940 Polár, V40 1.9TD,S 70 T5, V70 I Tdi, C70 T5, V70 II D5, S60 2.4T, XC 70 D5, S60T5, V70 III D5, XC60 D5,..
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
Pokud si nechceš zahrávat s ohnutýma ojnicema, tak u turba se drž maximálně 18T, který je prakticky nesehnatelný, protože se dávalo jenom 2 roky a jenom na S/V70R v manuálu. Takže 16T, kterých je na druho stranu mraky, ale 300 koní z něj dostane jenom někdo hodně šikovnej a chce to další podpůrný úpravy. Vstřiky bys místo oranžových měl dát aspoň bílý nebo modrý. Zelený už mi připadaj skoro moc. Zbav se katalyzátoru (jestli se necítíš na emise tak si to nech udělat tak aby tam šel na 2 příruby kdykoli namontovat zpět). Pokud chceš s vejfukem dělat něco dalšího, tak to nemá cenu dokud nevyřešíš downpipe - první 2 zatáčky od tuba dolu...aby to k něčemu bylo, potřebuješ 3" (76mm). Pak už má cenu řešit co se zbytkem vejfuku. Zásadní změna by ale měla nastat už po odstranění katalyzátoru (hodně pravděpodobně má podíl na tom, proč to auto nejede). Častá hovadská úprava je, že někdo che ušetřit a koupí na T5 vejfuk z atmosféry s menšíma průměrama....to si taky zkontroluj.... já to tak na R měl. Když to někdo s tímhle vejfukem bude honit, tak za čas prasknou svody, plášť turbíny... prostě všechno poběží moc na horko, protože tenká roura nestačí odvádět horký spaliny...
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Děčín
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
Dík za info, mám to od čtvrtka ze SRN, takže provedu teprve kontrolu všech hadic a potom turbo+výfuk..Zatím Díkes
_________________
S60R - manuál 2003
V70 2.5T - manuál 2005
V70 2.0 D3 VEA - manuál 2016
Bylo Volvo 66, 340, 360, 440, 460, 440 Turbo, 480 S, 480 GT, 940 Polár, V40 1.9TD,S 70 T5, V70 I Tdi, C70 T5, V70 II D5, S60 2.4T, XC 70 D5, S60T5, V70 III D5, XC60 D5,..
S60R - manuál 2003
V70 2.5T - manuál 2005
V70 2.0 D3 VEA - manuál 2016
Bylo Volvo 66, 340, 360, 440, 460, 440 Turbo, 480 S, 480 GT, 940 Polár, V40 1.9TD,S 70 T5, V70 I Tdi, C70 T5, V70 II D5, S60 2.4T, XC 70 D5, S60T5, V70 III D5, XC60 D5,..
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
Dali, jak jsou na tom prosím tyhle gumy s výdrží? Dá se s tím jezdit normálně v provozu, nebo je to na mokru sebevražda?dali píše:a s lepivýma gumama (Federal 595 RS-R)
Díky za info.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
Index opotřebení mají 140. Běžný gumy sportovní maj tak 280, a šetřivý tvrdý třeba i 320. To znamená, že RS-R ubývají 2x rychlejc...teoreticky, ale neni to tak jednoznačný protože s těma tvrdýma zas pořád hrabeš, takže taky chtě nechtě mizej. 5mm předek oproti 0,5mm zadek úbytek na mojí 850 u Kumho KU31 s treadwear indexem 320.
Ty RS-R když ohřeješ, tak u mýho auta hrábnou trochu na jedničku a pak už ne, předtím se to nekontrolovatelně rozhrabalo i na dvojku.
Další mínus u RS-R je hlubka dezénu nových pouze 6mm. Když jedeš normálně, tak se s tím dá na mokru jet vpohodě, co jsem zkoušel. Ani při brzdění žádnej problém. Výhoda je, že jsou levný... šly sehnat i do 100Euro kus, takže desítka za sadu. Pokud chceš dodržet předepsanej rozměr, tak máš smůlu, dělaj se 215/45-17 a 215/40-17. Já nakonec přešel na ty 215/40.
Ty RS-R když ohřeješ, tak u mýho auta hrábnou trochu na jedničku a pak už ne, předtím se to nekontrolovatelně rozhrabalo i na dvojku.
Další mínus u RS-R je hlubka dezénu nových pouze 6mm. Když jedeš normálně, tak se s tím dá na mokru jet vpohodě, co jsem zkoušel. Ani při brzdění žádnej problém. Výhoda je, že jsou levný... šly sehnat i do 100Euro kus, takže desítka za sadu. Pokud chceš dodržet předepsanej rozměr, tak máš smůlu, dělaj se 215/45-17 a 215/40-17. Já nakonec přešel na ty 215/40.
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
a nebo takhle... http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=224836256&cd=634901414100000000&asrc=st|fs
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
tak ta je z venku bozimetju píše:a nebo takhle... http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=224836256&cd=634901414100000000&asrc=st|fs


-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
No tak z tech svaru na dp bych blilmetju píše:a nebo takhle... http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=224836256&cd=634901414100000000&asrc=st|fs

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
Celkově úroveň provedení celkem děs. Změť drátů, hadiček a stahovacích pásek, turbo za ranec, ale levný hadice.. Jestli tam ten výkon je, skoro bych se bál že někde něco upadne 

-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
je to obyc bordova nikoliv cassis.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 850 T5
- Bydliště: Brno
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
Já měl BSR v C70, stage 2, fungovalo to výborně, fakt jsem měl pocit že jsem si místo chipu koupil jiné auto. Pro srovnání - dávali jsme sprinty a pak nějaké honění po dálnici s kamarádama co měli M3, na brzdě 300k a jelo nám to naprosto stejně, takže si myslím že moc nelžou. Nedávno jsem koupil 850 T5 a první věc co šla tak jednotka do BSR, budu ji mít zpět cca za týden, tak pak dám reference. Už mám objednané R-kové svody z US a dál bude 18T nebo 19T turbo a downpipe s výfukem. Jak toho bude víc hodím to na forum, zatím jen začátek..
_________________
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
bylo: C70 T5
bylo: 850 T5 1993 BSR Stage2, TD0HL-19T @1.3bar, "3" downpipe, R-svody, 297hp/450Nm. LPG @ 0,5bar
je: Nissan Leaf (ale tu je to sprosté slovo)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Nazory - BSR vs. IPD vs. HEICO / S70 T5
Držim palce, ať nedopadneš jak petrcz!
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé