Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1132
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

Přepínač jsem si takto určil sám... 8)
inspiroval jsem se zde:
http://www.1-lpg.cz/reference/volvo/uprava-vozu-na-lpg-volvo-s80-3.2/
a to plnění mají v podstatě také stejně
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14364
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od raolsa »

S tím přepínačem bych souhlasil. Já se stejně řídím počtem kilometrů. A ten měřák stejně kecá. :D Alespoň ti to v noci nebude rušivě svítit v introši.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1132
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

Přesně tak, zavřu přihrádku a je klid...
Minulé auto jsem měl taky LPG, takže vím že jedině podle km.
Hlavně aby to jezdilo. :), ale už mi vrtaj v hlavě ty ventily...
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

GDPR_user

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od GDPR_user »

Tom0 píše:Přepínač jsem si takto určil sám... 8)
inspiroval jsem se zde:
http://www.1-lpg.cz/reference/volvo/uprava-vozu-na-lpg-volvo-s80-3.2/
a to plnění mají v podstatě také stejně
Když vidím jak někdo něčemu takovému íká profesionální úprava,chce se mi zvracet.
A fakt bych chtěl po každém odložení např. telefonu přepínat si mezi LPG a benzínem.

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1132
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

Jediné co mi od začátku leželo v žaludku byla samolepka LPG na víčku tankování...
Teď už tam není, kdyby něco, tak někde ulítla... :unknown: , stačí mi ta jedna na zadním okně.
06032013850.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Nosound89 »

podle mě umístění přepínače není vůbec špatně řešené, sám ho mám v popelníku a otevřu ho jen když chci, protože nemám rád dodělávané věci co kazí originální vzhled tak je pěkně schovaný a s odložením mobilu (na ten má každý držák třeba na skle) popřípadě jiných věcí bych to tak horce neviděl... tlačítka nejdou zmáčknout tak lehce a nepřepne se při každém odložení věci... tohle se stane spíše náhodně. Souhlasím s poměrně divně řešeným tankováním a neříkejte mi, že všude okolo je jen plast nebo guma... sám používám redukci viz poslední obrázek jen mě štve ji pokaždé šroubovat protože tankuju docela často. Líbí se mi, že okolo nádrže foukli trochu pěny... já 2 měsíce zjišťoval co se mi ozývají za kovové zvuky (myslel jsem, že tlumiče) a pak se přišlo na to, že klepe nádrž takže za tohle malé +.
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 15 roků
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od michal_0077 »

s tim schovanim prepinace nemam absolutne problem... ja jsem si ho nechal taky dat vedle stelovani osvetleni pristrojovky aby byl co nejvic schovanej a nevidel jsem ho. nad schovanim ho v popleniku jsem taky uvazoval, ale je to uz moc narocne tam ty kabely tahnout... Nejvetsi uchylarna je kdyz si to nekdo da na stredovej panel, a kazdej kdo sedne do auta to hned vidi...

jinak to plnici hrdlo je pro me taky novinka, neco takoveho jsem jeste nevidel... Sice oku to neladi, ale srat se porad se sroubovanim redukce je taky peknej vopruz. nejak si taky nemuzu zvyknout na tu montazni penu kolem nadrze, ale dela to cim dal tim vic montazniku...

kazdopadne a to je hlavni co chci napsat, preju aby system fungoval bez problemu a LPG Ti usetrilo spousty penez!
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Nosound89 »

michal_0077 píše:s tim schovanim prepinace nemam absolutne problem... ja jsem si ho nechal taky dat vedle stelovani osvetleni pristrojovky aby byl co nejvic schovanej a nevidel jsem ho. nad schovanim ho v popleniku jsem taky uvazoval, ale je to uz moc narocne tam ty kabely tahnout... Nejvetsi uchylarna je kdyz si to nekdo da na stredovej panel, a kazdej kdo sedne do auta to hned vidi...

jinak to plnici hrdlo je pro me taky novinka, neco takoveho jsem jeste nevidel... Sice oku to neladi, ale srat se porad se sroubovanim redukce je taky peknej vopruz. nejak si taky nemuzu zvyknout na tu montazni penu kolem nadrze, ale dela to cim dal tim vic montazniku...

kazdopadne a to je hlavni co chci napsat, preju aby system fungoval bez problemu a LPG Ti usetrilo spousty penez!

souhlas 8)
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14364
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od raolsa »

michal_0077 píše:jinak to plnici hrdlo je pro me taky novinka, neco takoveho jsem jeste nevidel...
To je klasické hrdlo které se montuje skrz plech nebo plast. Je ze dvou kusů které se sešroubují dvouma šroubama dohromady a pak to drží v tom plechu (plastu). Tady použili jen ten kus co je viditelný zvenku a udělali nějaký držák do kterého to přišroubovali.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1132
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

Je to klasika co se dává do nárazníků, ale na jednu stranu jsem rád že se nemusím mordovat s redukcí, u pumpy budu se svojí nádrží docela často...
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

jm252485
Offline
Příspěvky: 136
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 4
Vůz: S40 1.8 Momentum MY09

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od jm252485 »

Tom0 píše: Nádrž toroid průměr 650mm(maximum co jde) a výška ta nejnižší co se dělá 180mm a i tak bude plato kufru zvednuté o cca 2cm.
(budu muset pak udělat nějaké vypodložení) objem 46l (nějakých 38l by se mohlo tankovat).
Je toškoda, že je prostor pro rezervu z důvodu vejfuků tak zůžen dole, jinak by asi nebyl problém tam dát i 240mm výšku.
V praxi to bude každých 300-350km na pumpě, ale síť LPG stanic je u nás dostatečná, takže mi to nevadí.
Ještě mi nabízeli výšku 220mm, která by měla 56l, bylo by to o cca 100km navíc, ale podlaha už byla dost zvedlá, takže raději menší a častěji na pumpě.
Řešení zadního plata: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=85&t=39102
Polystyreny lze nalepit oboustrannou lepící páskou (OBI - Baumax...).
Já jsem měl volbu složitější - max průměr nádrže byl 600 mm a tak jsem dal výšku 220 i za cenu zvednutí plata o cca 3-4 cm. Budu držet palce se spotřebou - obávám se, že udržet tuto motorizaci pod 13 litrů bude chtít hodně lehkou nohu. 46 litrů vodní objem je cca 37 litrů LPG (plnicí tlak by neměl pustit na více než 80% vodního objemu)
Dálkové plnění je takto řešeno také u tovární zástavby Renault Laguna / Megan Scenic, ale přípojka je našroubována tak, že kompletně leží na plechovém podloží. Je tam ale více místa.
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 15 roků
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od michal_0077 »

sem se spatne vyjadril... to hrdlo jsem samozrejme videl, na octavce ho mam v narazniku taky... jen jsem ho nevidel takhle schovane :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1132
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

jm252485 píše:
Tom0 píše: Nádrž toroid průměr 650mm(maximum co jde) a výška ta nejnižší co se dělá 180mm a i tak bude plato kufru zvednuté o cca 2cm.
(budu muset pak udělat nějaké vypodložení) objem 46l (nějakých 38l by se mohlo tankovat).
Je toškoda, že je prostor pro rezervu z důvodu vejfuků tak zůžen dole, jinak by asi nebyl problém tam dát i 240mm výšku.
V praxi to bude každých 300-350km na pumpě, ale síť LPG stanic je u nás dostatečná, takže mi to nevadí.
Ještě mi nabízeli výšku 220mm, která by měla 56l, bylo by to o cca 100km navíc, ale podlaha už byla dost zvedlá, takže raději menší a častěji na pumpě.
Řešení zadního plata: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=85&t=39102
Polystyreny lze nalepit oboustrannou lepící páskou (OBI - Baumax...).
Já jsem měl volbu složitější - max průměr nádrže byl 600 mm a tak jsem dal výšku 220 i za cenu zvednutí plata o cca 3-4 cm. Budu držet palce se spotřebou - obávám se, že udržet tuto motorizaci pod 13 litrů bude chtít hodně lehkou nohu. 46 litrů vodní objem je cca 37 litrů LPG (plnicí tlak by neměl pustit na více než 80% vodního objemu)
Dálkové plnění je takto řešeno také u tovární zástavby Renault Laguna / Megan Scenic, ale přípojka je našroubována tak, že kompletně leží na plechovém podloží. Je tam ale více místa.

Tak nějak podobně to budu muset taky vyřešit, jen né tak razantně zvedat, u mě to budou jen ty 2cm...
Spotřeba se ukáže časem, na to je ještě brzo. V benzínovém provozu jsem byl celkově průměrně do 11l/100km.
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

flaksy
Offline
Příspěvky: 490
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Náměšť na Hané
Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od flaksy »

Když už tu řešíte ten plyn na 3,2V6, tak jak to je s ventily na 2,4 I5? Kdy je nechat prověřit, ošetřit, co jejich výdrž, seřízení ... na kolik taková sranda vyjde?
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 15 roků
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od michal_0077 »

jak casto to nevim... sundani/nandani deklu ventilu je hned zmereni taky a kdyz je vse v poradku tak je hotovo cena hodina prace a tesneni pod viko ventilu....

kdyz neni vsechno v poradku tak je to horsi, sundani rozvodoveho remenu, vyndani vacek, zbrouseni podlozek na magnetce a vsechno znovu smontovat...

s tim intervalem nevim, v realu to vetsina lidi nedela vubec... ja bych nejradsi tak po 30 000km na to koukl ale jak znam svoji lenotu tak myslim ze realita bude tak 60 000km.

Jinak jeden muj kamarad to brousil normalne jemnym smirglem pod olejem... jedina nevyhoda ze musel vacku nasazovat petkrat nez to trefil :)... myslim ze je lepsi to zanest do nejake nastrojarny tam to maj hned a presne...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1132
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Tom0 »

:shock: to já myslel že je to jen nějaký lehký vyštělování po sundání deklu, ale jestli je to takhle, tak to je pologenerálka :shock:
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Urvanej »

Co to je zhovadilost sundavat vačku při výměně podložek? To je nějaká specialitka L5?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 15 roků
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od michal_0077 »

nevim ja jsem to jeste nikdy tento motor rozdelanej nevidel a ani Vidu jsem s timto tematem neotevrel... vesmes auta, ktere znam maji hydrostely a u par starych aut s podlozkama se vacka vyndat musela. Jestli se to u volvo motoru nemusi tak to je jen a jen dobre, tim se to hodne zjednodusuje...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13065
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Urvanej »

No já sem teda podložky viděl akorát u pár motorů, a tam dycky stačilo vačkou stlačit ventil, podržet, vačkou uhnout a podložku vyndat, případně na to byly spešl udělátka. Proto se ptám, kterej motor je takto dementně řešenej, že to nejde takto. Dost totiž pochybuju o tom, že nějakej takovej vůbec je, ale málo znám, nevim skoro nic, tak nechci umřít blbej :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Jean
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Jean »

Ono hlavně na tom pětiválci, o kterém mluvíte, není ventilové víko. Je tam dělená hlava. Takže speciálníma měrkama to jde změřit bez demontáže rozvodů, ale nastavení už jedině s kompletní demontáží. Ale napamatuji se, že by to kdy kdo seřizoval. Seřizuje se to při opravě hlavy, když je to rozdělané. Jinak se prostě jezdí.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 15 roků
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od michal_0077 »

jo vule ventilu se meri teprve az po oprave zamlacenjech ventilovejch sedel :) v tom je ten problem... jakej petivalec ma oznaceni L5?
Jak je to na mem motoru 2,5T B5452 T2? Asi se budu muset trosku informovat abych tu nemluvil o voze a vy o koze :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Jean
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Jean »

Na Tvém motoru je to tak, jak jsem psal. Konstrukčně je celá tato rodina motorů od B4164 po B6304 shodná. Rozdíl jsou motory do 1998 a od 1999. Ty starší mají stejnou koncepci, ale třeba na ventilech mají hydraulické nadzdvihátka. Zaklepané ventilové sedla jsem na Volvu ještě neviděl. Normálně se to neřeší prostě proto, že s tím nebývají problémy. Ne proto, že by se to servisům nechtělo dělat. Za peníze v Praze dům...
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Rapid Brno
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 81
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Kostice
Vůz: Xc90 2005 d5 Chip 146kW
Bydliště: Kostice

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Rapid Brno »

Ahoj,

když jsem nechal u Jeana přestavět auto na plyn mám V70 II B 5254T2, chtěl jsem nechat zkontrolovat vůle ventilů. Dle Jena no problém, jsou tam 6tky šrouby, které se demontují a je možnost vůle zkontrolovat. Ale k našemu úžasu tam je pouze v odlitku pouze příprava pro šrouby.

Tak na toto zjištění jsem volal do volva a zjišťoval interval kontroly vůle ventilů na motoru
B 5254 T2 r.v. 2005 výš a odpověď zněla.

Servisní intervaly výrobce motoru uvádí do 400000 km
Do tohoto nájezdu výrobce kontrolu vůle ventilů nepředepisuje !!!!!! Což svědčí o kvalitě materiálu.
Což i pro mě byl trochu šok :shock:
_________________
je XC90 D5 2005 modrá magic
byla V70 II 2,5T LPG 2005 zlatá Mazlík II
bylo V40 1,8 1998 LPG Mazlík
revize elektro - nn/VN, UTZ, VTZ, MO

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 15 roků
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od michal_0077 »

kdyz jsem shanel volvo tak jsem koukal v nemecku i s LPG a tam jich hodne bylo uz po generalce hlavy... a nemecka fora o podpalenych ventilech pisou hodne... asi kdyz s tim clovek jezdi po okreskach tak zadny problem. Nejhorsi rychle dlouho po dalnici, ja si to u svych aut radsi zkontroluju... Je to prece motor uz udelanej pod taktovkou Fordu a nektere focusy mivaj spatne vymezene vule uz z vyroby...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Jean
Offline
Příspěvky: 310
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5

Jaký benzínový motor do S80 na LPG

Příspěvek od Jean »

Tento motor nemá s Fordem nic společného. Do Focusů se dávala jiná varianta.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé