Prosba o radu Volvo S80 T6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo C30 2,0D, Volvo S80 T6
Prosba o radu Volvo S80 T6
Ahoj všem.
Prosím o radu. Chtěl jsem si udělat radost a k mé poměrně nové C30 jsem si pořídil Volvo S 80 T6 r.v. 2003, automat. Dle tachometru cca 151000 Km, nejspíš utopie, myslím, že najeto bude tak o 100 000 více. Dnes jsem koukal, že je pod autem vyteklý olej, po otevření krytu motoru jsem zjistil, že je vystřelená měrka oleje a olej unikl tudy. Zajel jsem za známým opravářem, ten na měrce vyměnil těsnění, které bylo úplně ztvrdlé a zatím vše ok. Nicméně servisák říkal, že těmhle motorům nerozumí, prý to může být prkotina ( měrka ), ale taky něco fatálního. Motor jede příjemně, určitě na 6 válců, nekouří se z něj, i tak mne to ale vyděsilo. Máte s tímto někdo zkušenost? Poradíte na co si u tohoto motoru a u převodovky dát bacha, co určitě nezanedbat? Děkuji všem za jakoukoliv radu.
Vendabenda.
Prosím o radu. Chtěl jsem si udělat radost a k mé poměrně nové C30 jsem si pořídil Volvo S 80 T6 r.v. 2003, automat. Dle tachometru cca 151000 Km, nejspíš utopie, myslím, že najeto bude tak o 100 000 více. Dnes jsem koukal, že je pod autem vyteklý olej, po otevření krytu motoru jsem zjistil, že je vystřelená měrka oleje a olej unikl tudy. Zajel jsem za známým opravářem, ten na měrce vyměnil těsnění, které bylo úplně ztvrdlé a zatím vše ok. Nicméně servisák říkal, že těmhle motorům nerozumí, prý to může být prkotina ( měrka ), ale taky něco fatálního. Motor jede příjemně, určitě na 6 válců, nekouří se z něj, i tak mne to ale vyděsilo. Máte s tímto někdo zkušenost? Poradíte na co si u tohoto motoru a u převodovky dát bacha, co určitě nezanedbat? Děkuji všem za jakoukoliv radu.
Vendabenda.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Prosba o radu Volvo S80 T6
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Prosba o radu Volvo S80 T6
Vyplň si bydliště.Vendabenda píše:Ahoj všem.
Prosím o radu. Chtěl jsem si udělat radost a k mé poměrně nové C30 jsem si pořídil Volvo S 80 T6 r.v. 2003, automat. Dle tachometru cca 151000 Km, nejspíš utopie, myslím, že najeto bude tak o 100 000 více. Dnes jsem koukal, že je pod autem vyteklý olej, po otevření krytu motoru jsem zjistil, že je vystřelená měrka oleje a olej unikl tudy. Zajel jsem za známým opravářem, ten na měrce vyměnil těsnění, které bylo úplně ztvrdlé a zatím vše ok. Nicméně servisák říkal, že těmhle motorům nerozumí, prý to může být prkotina ( měrka ), ale taky něco fatálního. Motor jede příjemně, určitě na 6 válců, nekouří se z něj, i tak mne to ale vyděsilo. Máte s tímto někdo zkušenost? Poradíte na co si u tohoto motoru a u převodovky dát bacha, co určitě nezanedbat? Děkuji všem za jakoukoliv radu.
Vendabenda.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12916
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Prosba o radu Volvo S80 T6
Hele tam u tebe by měl bejt civa trans, hecni se, když to bylo tak levný, a zajeď tam na kontrolu a pokud nevíš kdy byl měněn, tak olej v prevodovce. Jakákoliv nestandardní chování okamžitě řešit, na tomdle autí umíraji kvůli flákání udržby převodovky a je dobrý, aby ti to hnedka na začátku čeknul někdo kdo zná. Udělej si vejlet do stověžatý na návštěvu Marry nebo Davida Patočky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
Prosba o radu Volvo S80 T6
měrka většinou vyskočí když je ucpane odvětrání co vede do airboxu. Určitě začni tímhle.Většinou to ale byva po větších mrazech, kdy zkondenzovaná pára v hadici zmrzne. Pak to může byt spousta věcí- tlaky, ventily....
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Prosba o radu Volvo S80 T6
predpokladam, ze prodejce dal aspon 500,- do kasicky na modleni pote, co sis auto odvezl




_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo C30 2,0D, Volvo S80 T6
Prosba o radu Volvo S80 T6
wickey píše:predpokladam, ze prodejce dal aspon 500,- do kasicky na modleni pote, co sis auto odvezl![]()
![]()



-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo C30 2,0D, Volvo S80 T6
Prosba o radu Volvo S80 T6
Ahoj,martinopel píše:Mohu se zeptat jak dlouho auto máš a kolik stálo??
mám ho krátce, cca 3 týdny a stálo opravdu pár korun ( cca 80 tis ). Byl to zabavený leasing. Míval jsem volvo C 70 ( 2000 ) 2,4T, na kterém jsem úspěšně naběhal cca 350 000Km, opravdu bez jediné závady. Faktem je, že jsem se o něj pravidelně staral. Samozřejmě je mi jasný, že auto za pár korun nemůže být bez chyb a něco se do něj bude muset investovat. Prosil jsem o radu proto, že autům vlastně vůbec nerozumím, jen s nimi jezdím a nechci nic zanedbat, respektive se snažím průserům předcházet. Tak Vám všem moc děkuji za vaše rady, i když nejsou dvakrát optimistické



-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Prosba o radu Volvo S80 T6
No, možná kdybys předtím projel inzerci, tak bys přišel na to, že T6 se prodávají mezi 30-40 tis.Vendabenda píše:stálo opravdu pár korun ( cca 80 tis )

_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Prosba o radu Volvo S80 T6
po napsani ceny opravuji - do kasicky sel tak petilitr




_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Prosba o radu Volvo S80 T6
Možná kdybys dal fotku nebo kde jsi k tomu přišel tak kluci by věděli co je to zač, a tím předejdeš hledání závady. 80desátky nejsou moje parketa ale ostatní vědí snad o všech všechno.Vendabenda píše:Ahoj,martinopel píše:Mohu se zeptat jak dlouho auto máš a kolik stálo??
mám ho krátce, cca 3 týdny a stálo opravdu pár korun ( cca 80 tis ). Byl to zabavený leasing. Míval jsem volvo C 70 ( 2000 ) 2,4T, na kterém jsem úspěšně naběhal cca 350 000Km, opravdu bez jediné závady. Faktem je, že jsem se o něj pravidelně staral. Samozřejmě je mi jasný, že auto za pár korun nemůže být bez chyb a něco se do něj bude muset investovat. Prosil jsem o radu proto, že autům vlastně vůbec nerozumím, jen s nimi jezdím a nechci nic zanedbat, respektive se snažím průserům předcházet. Tak Vám všem moc děkuji za vaše rady, i když nejsou dvakrát optimistické![]()
![]()
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Prosba o radu Volvo S80 T6
znamemu to delalo ucpane odvetravani klikove skrine, ale mel podezreni na krouzky...
asi bych nejdriv vycistil a pokud to nepomuze tak zmerit tlaky...
asi bych nejdriv vycistil a pokud to nepomuze tak zmerit tlaky...
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Prosba o radu Volvo S80 T6
jestli jsou v tom motoru takove tlaky ze to vyplivne merku oleje tak bych to urychlene resil nez se na tom motoru neco pridre... nevim jak tu Tu ale s timhle problemem jsem se setkal u vw 1.4 16V. na odvetrani byl odlucovac vody a kdyz to v zime zamrzlo a z motoru nesel tlak ven tak bylo hned na problem zadelano...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
Prosba o radu Volvo S80 T6
Tak to byl nejlepší vtip měsíce únor.A řekl bych že vážný kandidát na vtip roku.Vendabenda píše: stálo opravdu pár korun ( cca 80 tis ).


-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12916
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Prosba o radu Volvo S80 T6
Hele víte kuloví jak to auto vypadá a už z něj děláte jantara... nemám rád uqapené závěry
(si připadám jak Mrzout z těch modrejch sráčů co nám teď frčí doma
)


_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Prosba o radu Volvo S80 T6
Ok, tak já asi teda zkusím prodat svoji Fábii 1.9 Tdi kombi 74kw, rok 2005, bez investic. Začnu na 200.000,- Kč, třeba se někdo chytne...Urvanej píše:Hele víte kuloví jak to auto vypadá a už z něj děláte jantara... nemám rád uqapené závěry(si připadám jak Mrzout z těch modrejch sráčů co nám teď frčí doma
)



_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
Prosba o radu Volvo S80 T6
Je to T6 a je jedno jak vypadá.Urvanej píše:Hele víte kuloví jak to auto vypadá a už z něj děláte jantara... nemám rád uqapené závěry(si připadám jak Mrzout z těch modrejch sráčů co nám teď frčí doma
)
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hranice
- Vůz: V70 D5 ´02
- Bydliště: Střed Moravy
Prosba o radu Volvo S80 T6
Musím s tebou bohužel souhlasit.Urvanej píše:Hele víte kuloví jak to auto vypadá a už z něj děláte jantara... nemám rád uqapené závěry(si připadám jak Mrzout z těch modrejch sráčů co nám teď frčí doma
)

Místní "znalci" místo rady, řeší raději to, za kolik auto koupil apod..
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
-
Offline
- Příspěvky: 827
- Registrován: 13 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
Prosba o radu Volvo S80 T6
Už jsem si taky zvykl že na Volvo klubu se moc rad nedozvíš,je tady moc chytrolínu co hovno vědí ale něco napsat musí aby byli vidět 

_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Prosba o radu Volvo S80 T6
Tak co zjistili v servisu??Typuji,že měrkou to nebylo.Olej měrkou určitě nevyteče.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: Volvo C30 2,0D, Volvo S80 T6
Prosba o radu Volvo S80 T6
Ahoj všem.
Děkuji za rady i za ty, ne které jsem se vlastně vůbec neptal
. Je to asi specifikum našeho národa, člověk se zeptá kolik je hodin a jako odpověď se dozví, co měl tázaný k večeři
. Auto bylo včera v servisu Volvo ( Civa Trans ČB ). Olej opravdu utekl vystřelenou měrkou, ale asi ho nebylo tolik, jen to prostě blbě vypadalo. Způsobil to zanesený Air Box ( teď nevím, jestli jsem to nazval správně), prý je to poměrně časté, odstranění závady byla otázka stokorun. Auto prý je v dobré kondici a za ty peníze dobrá koupě. Asi jsem měl štěstí. Ještě jednou díky všem za odpovědi.
Děkuji za rady i za ty, ne které jsem se vlastně vůbec neptal


Prosba o radu Volvo S80 T6
Budu se těšit na další pokračování.Ať to jezdí bez poruch.Vendabenda píše:Ahoj všem.
Děkuji za rady i za ty, ne které jsem se vlastně vůbec neptal. Je to asi specifikum našeho národa, člověk se zeptá kolik je hodin a jako odpověď se dozví, co měl tázaný k večeři
. Auto bylo včera v servisu Volvo ( Civa Trans ČB ). Olej opravdu utekl vystřelenou měrkou, ale asi ho nebylo tolik, jen to prostě blbě vypadalo. Způsobil to zanesený Air Box ( teď nevím, jestli jsem to nazval správně), prý je to poměrně časté, odstranění závady byla otázka stokorun. Auto prý je v dobré kondici a za ty peníze dobrá koupě. Asi jsem měl štěstí. Ještě jednou díky všem za odpovědi.

-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12916
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Prosba o radu Volvo S80 T6
Nečekal bych to od Civatransu, ale logika mi řiká, že ucpanej airbox by rozhodně nevystřeloval měrku, naopak ji přisával.
Takže ano, odstranili následek, nicméně příčina tam bude furt.
Takže ano, odstranili následek, nicméně příčina tam bude furt.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2182
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
Prosba o radu Volvo S80 T6
No spíš jestli tim "airboxem" nemysleli ten odlučovací box odvětrání klikovky?
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé