Poraďte při koupi - Saab - různé modely

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#1 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od doktor »

Založil jsem toto téma k udržení cenných informací o modelech SAAB, které zde tu a tam zazněly, nicméně se pak ztrácely v propadlišti dějin.

Takže se ptejte, přispívejte, raďte, možno postovat i odkazy na konkrétní inzeráty.

Všechny názory zkušených saabistů se cení.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#2 9-3 Aero

Příspěvek od martines »

Celkem slušná cena tuhleAerovku. Jestli v tom není nějak jinej problém než nesvítící palubák, tak cena je parádní. Auto na plechách vypadá hrozně ale ty elektrony to hodně zvednou. Viggen nárazníky a sesle, kluci opravdu pěkná cena.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#3 9-3 Aero

Příspěvek od sordo »

Chtěl jsem ji koupit, ale majitel mi řekl, že ji teprve doveze z německa, že mám přijet v sobotu. Volám v pátek, prý že už ji prodal.
Cena super, vybava taky a ten palubák se dá lehce vyřešit. Bohužel, už není.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#4 9-3 Aero

Příspěvek od martines »

tak já jí viděl teprve včera a ty už si to řešil, každopádně vypadá s plechama neprodejně ale i přesto vlci byli pohotový.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#5 9-3 Aero

Příspěvek od sordo »

martines píše:tak já jí viděl teprve včera a ty už si to řešil, každopádně vypadá s plechama neprodejně ale i přesto vlci byli pohotový.
No já to řešil už tak tři týdny dozadu. Volal jsme chlapikovi hned jak ji tam vložil. Řekl mi že je ještě v německu. Ale že si napíše moje číslo a že do pátku bude v ČR. Volám mu pak znovu v týdnu jak to vypada, a že prej už ji někdo vyzálohoval (což se teda divím, že někdo dá zálohu když auto ještě není ani neviděl). No a od té doby tam takhle je. Chtěl jsem mu znova cinknout, jestli to, že ji ma na bazošu znamena, že to auto nikdo nakonec nevzal, ale už má nedostupné číslo. Takže to možná byla pastička :)
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#6 9-3 Aero

Příspěvek od sordo »

Neviděl někdo tohle?
http://auto.bazos.cz/inzerat/21828017/Saab-9-5-20-T-141-kW-KUZE-VENTILOVANA-SEDADLA-ALU-.php
Se divím, že za ty penize po tom nějaký Saabista nevlítnul. Ventilované sedačky jsou žádané zboží :)
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#7 9-3 Aero

Příspěvek od martines »

kombík za luxusní cenu
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 858
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#8 9-3 Aero

Příspěvek od wolf »

Hm,ten kombik vypada fakt dobre..
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#9 9-3 Aero

Příspěvek od LUBOŠ »

wolf píše:Hm,ten kombik vypada fakt dobre..

Taky se mě líbí, třeba jednou okusím ... :)
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 917
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

#10 9-3 Aero

Příspěvek od ksw »

Lubo, raději nezkoušej, to je auto se sportovním nádechem, mám srovnáno s těžkou kappou,
lehké a příjemné ovládání, velmi příjemné zrychlení, celkový velmi kladný dojem, však vyvažují peripetie
s některými turbomotory
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

LUBOŠ
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1284
Registrován: 20 roků 3 měsíce
Bydliště: Křenovice u Slavkova
Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90

#11 9-3 Aero

Příspěvek od LUBOŠ »

ksw píše:Lubo, raději nezkoušej, to je auto se sportovním nádechem, mám srovnáno s těžkou kappou,
lehké a příjemné ovládání, velmi příjemné zrychlení, celkový velmi kladný dojem, však vyvažují peripetie
s některými turbomotory
vše má svoje plusy, ale i zápory. Já bych rád jednou okusil asi tohle :)
Přílohy
220720121990.jpg
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#12 9-3 Aero

Příspěvek od doktor »

ksw píše:Lubo, raději nezkoušej, to je auto se sportovním nádechem, mám srovnáno s těžkou kappou,
lehké a příjemné ovládání, velmi příjemné zrychlení, celkový velmi kladný dojem, však vyvažují peripetie
s některými turbomotory

To mě zajímá - konkrétně tedy ten 2,0T. problémový ? Nemělo by to být 110kw ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#13 9-3 Aero

Příspěvek od sordo »

2.0T 110kw má jen jedno opravdu slabé místo, a to je turbo Garret, výkonější verze mají Mitsubishi. Tohle navíc vypadá na nějaký chiptuning.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#14 9-3 Aero

Příspěvek od Kuko28 »

problémy potkávali všechny sobí turbobenziny v období zhruba 1997-2002, teda zejména ty, které si hráli na longlife iluzi - olej po 20-30tis KM, došlo tam k odlehčení bloku, bylo špatně řešeno chlazení turba, ale když se k tomu uživatel choval alespoň trochu slušně, tak úmrtnost nepřesáhla běžný standard té doby

jinak podle popisu by to mělo být LPT, stejný motor co mám já, akorát ve starší verzi, nejspíš s Trionic5, a pokud sedí kW z inzerátu, tak je tam nějaký čip, turbo Garrett,

podle fotek vypadá luxusně, za tu cenu bych mu odpustil i nějaké investice
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#15 9-3 Aero

Příspěvek od doktor »

sordo píše:Neviděl někdo tohle?
http://auto.bazos.cz/inzerat/21828017/Saab-9-5-20-T-141-kW-KUZE-VENTILOVANA-SEDADLA-ALU-.php
Se divím, že za ty penize po tom nějaký Saabista nevlítnul. Ventilované sedačky jsou žádané zboží :)
Problém bych viděl v tom, že ten inzerent je vlastně autobazar, má v nabídce několik saabů a ty popisky u inzerátů jsou téměř stejné. Takže báchorky o nějaké čištěné vaně atd ... ledaže by kupoval pouze saaby s čištěnými vanami. :D Pokud tedy není myšleno, že to na krámu vemou wapkou zespoda :D


např.
http://auto.bazos.cz/inzerat/21864866/Saab-9-5-AERO-23-TURBO-290-HP-FACELIFT-2004-KUZE-BIXENONY.php

http://auto.bazos.cz/inzerat/20650252/Saab-9-5-23-T-BIOPOWER-AUTOMAT-VECTOR-E85--LPG-FULL-.php
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE


Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#17 9-3 Aero

Příspěvek od sordo »

To ano, je to autobazar, ale Saaby se u něj objevují docela často a taky dost často vypadají jako voňavky :)
https://www.sauto.cz/detail-prodejce/zdenek-hodan/933

V uterý na to asi pojedu kuknout :)
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#18 9-3 Aero

Příspěvek od Urvanej »

Saab má problém, vypadá jako voňavka skoro dycky :-) Aspoň sem teda ještě neviděl saaba, kde bych řekl fuj, ten je dobitej nebo vybydlenej.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#19 9-3 Aero

Příspěvek od Kuko28 »

Urvanej - tak to si měl štěstí, já jich ve vrakoidním stavu exteriéru i interiéru viděl už docela hodně. přece jen těch saabů je kapánek víc než saabmaniaků, takže ne každý kousek je opečováván s láskou

to Doktor - čistění olejové vany je u Saabů, hlavně těchto ročníků skoro běžná údržba. taky se doporučuje při koupi vozidla s nejasnou historií, a i u opečovaných kousků se dělává třeba u 3.až5. výměny oleje. Je to právě nejlepší prevence proti odpálení motoru do kytek. Samozřejmě ta vana se komplet sundá, a čistí se vnitřek :wink: pak u těch starších kousků se tam při tom instaluje i novější verze odvětrávací sady, která napravuje původní konstrukční chyby

jinak podle popisu v inzerátu bych to tipnul na pana Haldu a jeho saab-bazar, což je jedno z mála míst v Praze, kde bych se nebál si koupit olítaného saaba. má dobrou pověst, a předrodejní servis u něj skutečně reálně obsahuje ty položky, které si napíše do inzerátu,
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#20 9-3 Aero

Příspěvek od doktor »

tak to jo.

Že bych se taky zašel podívat ? :wink:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 136
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#21 9-3 Aero

Příspěvek od Ray Doyle »

Kuko28 píše: jinak podle popisu v inzerátu bych to tipnul na pana Haldu a jeho saab-bazar, což je jedno z mála míst v Praze, kde bych se nebál si koupit olítaného saaba. má dobrou pověst, a předrodejní servis u něj skutečně reálně obsahuje ty položky, které si napíše do inzerátu,
Ano, je to pan Halda a čištěným vanám u něj se dá věřit na 100%.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 47
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Všetaty / Praha
Vůz: V70II D5 AP, chip - D5T5.com
Bydliště: Všetaty / Praha

#22 9-3 Aero

Příspěvek od dejv »

Také jsem pokukoval po pěkné Airovce 9-5 v kombíku, ale nakonec jsem právě z důvodu benzínu s Turbem ustoupil a nakonec jezdím V70 II D5.

Kolega s 2,3Airo jezdí krátké trasy a prahu za 11-12, dálka lze za 8. Ale i Praha lze kolem 10, když moc nešlapete na plyn, turbo je ovládáno od plynového pedálu.

Svezení je podobné jak ve Volvu holt auto za milion ze severu...
_________________
V70 D5 2002 AP, rodinný a pracovní vůz
S60 T5 103kW vozítko manželky, školkové přibližovadlo
Skoda 100, JAWA, CZ, Praga, ED250, enduro life Honda XRV 750 RD07 hard enduro.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 76
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 9

#23 Poraďte při koupi - Saab - různé modely

Příspěvek od zvady »

Tak som začal uvažovať nad Saabom a neviem o nich nič:
1. aký motor áno a aký určite nie nie?(kto im dodáva diesle?)
2. sú Sááby spolahlivé autá?
3. Aký motor má naj spotrebu?
4. Ceny dielov so ako Volvo či drahšie?

Chcem niečo do 100 tis a nie spotrebou cez 10 l :)
Niečo sem dám ako TIP čo sa mi pozdáva:
http://auto.bazos.cz/inzerat/21828017/Saab-9-5-20-T-141-kW-KUZE-VENTILOVANA-SEDADLA-ALU-.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/22010703/Saab-9-3-20t-Aero.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/20824067/SAAB-9-5-Aero-23-Turbo-250-PS-automat.php
diesel:
http://auto.bazos.cz/inzerat/21718203/Saab-9-5-22-TID-120-ps-Kombi-stk112014-eco-zaplaceno.php
http://auto.bazos.cz/inzerat/21892799/SAAB-9-5-30TDI-SERVISKA-MAX-VYBAVA-KUZE.php

Díky za názori a konkrétne info nech som múdrejší.
PS: ano už idem pozrieť na saab forum :)
_________________
AutoCS.cz

Pepino33
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 435
Registrován: 11 roků 4 měsíce
Bydliště: Havr
Vůz: V70 2,4 D5
Bydliště: Havířov

#24 Saab - rôzne modely

Příspěvek od Pepino33 »

http://auto.bazos.cz/inzerat/21828017/Saab-9-5-20-T-141-kW-KUZE-VENTILOVANA-SEDADLA-ALU-.php

Tento se tu už řešil.I já bych do něho šel.Za málo peněz hodně muziky. :good: :good:
_________________
Je:Volvo V70, 2,4 D5 120 kW MALINA
Bylo: Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG ZELENÁ METLA

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#25 Saab - rôzne modely

Příspěvek od Kuko28 »

zdar

upresnil by som vstupné požiadavky - kolko KM najazdíš za rok? potrebuješ vačšie (9-5) alebo stačí menšie (9-3) auto, chceš sedan/kombi?

každopádne do 100tis Kč by som sa sústredil na prvú generáciu 9-3, prípadne 9-5, ideálne po F/L v roku 2002

v tejto cenovej relácii by som sa dieslom vyhol - 2.2TiD je oplácky motor, ktorý trpí na poruchy čerpadiel so zabudovanou RJ - opraviť sa to prakticky nedá, len vymeniť. 30-50tis Kč. Spotrebou to tiež nie je žiadny zázrak
3.0TiD - na to rovno zabudni!!!! je to najhorší motor v celej histórii Saabu. Kým funguje, tak vraj jazdí pekne, bohužial jeho úmrtnosť je takmer 100%, a máloktorý z nich prežil hranicu 100tis Km. Motor je od Isuzu, používal ho aj Opel a Renault, je tam nejak blbo vyriešené chladenie, takže prakticky neriešitelný problém. Na saab fóru si to jeden maník nechal upraviť, ale stálo ho to bratru asi 50tis, a tým napravil konštrukčné chyby, a potom už funguje OK :D

takže keď nejazdíš 30tis KM ročne, zostal by som u benzinov. Majú svoje muchy, doležitá je ale hlavne starostlivosť predchádzajúcich majitelov - výmeny oleja po 10tis KM, kontrola olejovej vane, samozrejme slušné zachádzanie s turbom.

Ak chceš jazdiť do 10l, rovno zabudni na AERO. Proste 250k, vyžadujúci N98, nie je to pravé pre šetrivcov.

U 9-3 sa dávali len dvojlitre, prvá generácia mala LPT 150k (turbo Garrett) a HOT buď 185k, alebo pre Aero 205k (turbo Mitsubishi)
Druhá generácia potom tiež len dvojlitre, LPT bolo značené ako 1.8t, 2.0t má 175k, a 2.0T 210k. plus šesťvalec 2.8T. V tejto cene budú ale len prvé ročníky, a tým by som sa vyhol, pri tejto druhej generácii sa doporučuje od roku 2006 a vyššie

9-5 má dvojliter LPT, a potom 2.3 - opať LPT so 170k, prípadne HOT v Aeru od 225 do 250k. Dobrý kompromis je práve to vačšie LPT.

Ak jazdíš dlhšie trasy, je možné jednoduchou úpravou SW konverzia na Biopower - E85

ten prvý odkaz čo si dával sa tu už riešil, vyzerá fakt super, a predáva to Halda, čo je známý saabista (saab-autobazar.cz), takže by mohol byť OK
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“