Výběr auta - DILEMA!!! - VYŘEŠENO
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Výběr auta - DILEMA!!! - VYŘEŠENO
Ahoj, budete si říkat, co to mám za pitomé starosti, ale řeším dilema: zda si nechat V70, 2,4 LPT, 142 kW, rok 1997, v perfektním stavu, téměř v plné palbě a nebo si vzít V70 T5, 184 kW, (novější model, rok 2000), aktuálně s mnoha drobnými muškami na kráse, leč řešitelné. Do toho pasu po S80 (2,9i, manuál) a objevil jsem jednu moc pěknou..
Všechna auta znám, ale najeto mám s V70 I generace. K první generaci mě poutá nostalgie a také to, že několik roků nemám žádnou negativní zkušenost.
Trochu se v tom motám, tak mi trochu pomozte, nechat si starou dobrou V70 ve stavu 1+ a nebo V70 T5 a nebo S80 "třílitr" atmo???
Dík za názory. Dan
p.s.: Do roku 2013 jen to NEJ.
Všechna auta znám, ale najeto mám s V70 I generace. K první generaci mě poutá nostalgie a také to, že několik roků nemám žádnou negativní zkušenost.
Trochu se v tom motám, tak mi trochu pomozte, nechat si starou dobrou V70 ve stavu 1+ a nebo V70 T5 a nebo S80 "třílitr" atmo???
Dík za názory. Dan
p.s.: Do roku 2013 jen to NEJ.
Naposledy upravil(a) Daniel Kout dne 22 led 2013 09:30, celkem upraveno 3 x.
_________________
S90 B5
S90 B5
Výběr auta - DILEMA!!!
V podstatě ani jedno auto není vyloženě průserové,takže pokud jsou auta ve slušném stavu s odpovídající cenou nebál bych se toho.
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Výběr auta - DILEMA!!!
Já bych je bral klidně všechny, ale nemám je kam dát. 2 Volva na zahradě jsou pro 2 řidiče ideální počet. Stará V70 je relativně jednoduchá, řízení v ní víc cítím, v té T5 jsem hodně izolovaný, řízení je necitlivé, na druhou stranu je novější, bezpečnější ...
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 416
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
Nech si tu svoji krásku... Nebo bys to měnil za auto s mouchama?Danniel74 píše:Ahoj, budete si říkat, co to mám za pitomé starosti, ale řeším dilema: zda si nechat V70, 2,4 LPT, 142 kW, rok 1997, v perfektním stavu, téměř v plné palbě a nebo si vzít V70 T5, 184 kW, (novější model, rok 2000), aktuálně s mnoha drobnými muškami na kráse, leč řešitelné. Do toho pasu po S80 (2,9i, manuál) a objevil jsem jednu moc pěknou..
Všechna auta znám, ale najeto mám s V70 I generace. K první generaci mě poutá nostalgie a také to, že několik roků nemám žádnou negativní zkušenost.
Trochu se v tom motám, tak mi trochu pomozte, nechat si starou dobrou V70 ve stavu 1+ a nebo V70 T5 a nebo S80 "třílitr" atmo???
Dík za názory. Dan
p.s.: Do roku 2013 jen to NEJ.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
Mouchy je možné vychytat
Co třeba spotřeba? Které bude mít nejvyšší:
A) V70 I, 2,4 LPT (142 kW)
B) V70 II, T5 (184 kW)
C) S80 I, 2,9i (147 kW)
vše manuál, dále uvedené srovnání:
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=5473&ids%5B1%5D=2816&ids%5B2%5D=2844

Co třeba spotřeba? Které bude mít nejvyšší:
A) V70 I, 2,4 LPT (142 kW)
B) V70 II, T5 (184 kW)
C) S80 I, 2,9i (147 kW)
vše manuál, dále uvedené srovnání:
http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=5473&ids%5B1%5D=2816&ids%5B2%5D=2844
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
V70 I 2,4T 97 - je to taková osvědčená klasika s plusy i mínusy. Rozhodně má potenciál nejlevnějšího provozu ze zmiňovaných aut. Pěkně to jede, je to pohodlné, klasický vzhled je pro někoho také výhodou. Nevýhodou je, že z těchto variant má ten motor nejméně charakteru.
V70 II T5 - celkově modernější auto. Myslím si, že o něco komfortnější. Na druhou stranu T5 je trochu divočák, takže taky záleží, jestli Ti to vyhovuje. Celkově je to technologicky úplně jinde. Bohužel provozní náklady bývají o něco výš. Ale žádná katastrofa. A svezení jednoznačně perfektní.
S80 2,9 - z mého pohledu skvělé auto. Ale né každý v době turbomotorů stojí o klasický atmosférický 6V. Potřebuje ke slušným výkonům vyšší otáčky. Navíc S80 není z nejlehčích aut, takže si motor musí máknout. Na druhou stranu interiér, podvozek, zpracování, pohodlí nebo převodovka jsou super. Porovnat to s předchozími je těžké, protože je to úplně jiné auto.
T5 bude nejrychlejší a nejdivočejší, S80 nejkomfortnější a nejpříjemnější na řízení, V70 97 je velice dobrá klasika - dynamická, pohodlná, relativně levná na údržbu a v rámci možností přiměřeně hranatá.
Rozhodnutí je na Tobě a není dáno ani tak kvalitami těchto aut, jako spíše tím, co od nich čekáš.
V70 II T5 - celkově modernější auto. Myslím si, že o něco komfortnější. Na druhou stranu T5 je trochu divočák, takže taky záleží, jestli Ti to vyhovuje. Celkově je to technologicky úplně jinde. Bohužel provozní náklady bývají o něco výš. Ale žádná katastrofa. A svezení jednoznačně perfektní.
S80 2,9 - z mého pohledu skvělé auto. Ale né každý v době turbomotorů stojí o klasický atmosférický 6V. Potřebuje ke slušným výkonům vyšší otáčky. Navíc S80 není z nejlehčích aut, takže si motor musí máknout. Na druhou stranu interiér, podvozek, zpracování, pohodlí nebo převodovka jsou super. Porovnat to s předchozími je těžké, protože je to úplně jiné auto.
T5 bude nejrychlejší a nejdivočejší, S80 nejkomfortnější a nejpříjemnější na řízení, V70 97 je velice dobrá klasika - dynamická, pohodlná, relativně levná na údržbu a v rámci možností přiměřeně hranatá.
Rozhodnutí je na Tobě a není dáno ani tak kvalitami těchto aut, jako spíše tím, co od nich čekáš.
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
Díky! Od auta čekám co nejvyšší spolehlivost, přiměřeně komfortní dopravu. Všechna uvedená auta jsou pro mě intuitivní a pohodová. Rád řídím a řízení nevnímám jako přepravu z A do B. Opravdu je S80 o tolik jiná něž V70 IIhé generace? Myslel jsem, že jsou na stejné platformě.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 310
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
Stejná platforma to sice je, ale jiná velikost auta. Pocitově to je opravdu znatelný rozdíl.
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
Opravdu je to 100 a 1 .Pokud neužiješ kombi,šel bych do S80.Co se spotřeby týká,tak pokud nebudeš divočit,dá se s atmosférou jezdit okolo 8l dálkové to pak při tempomatové 130km/h umí jet i za 7l.Důležité vzít si při koupi někoho,kdo tyto auta dobře zná,jinak může být z prvotního nadšení velmi rychle totální zklamání.Pokud bys měl nějaké další konkrétní dotazy,klidně mi můžeš zavolat.Tel na mne 775148152Danniel74 píše: Opravdu je S80 o tolik jiná něž V70 IIhé generace? Myslel jsem, že jsou na stejné platformě.
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
vem si tu, co má nejehzčí barvu. 

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
alebo to kde odveze najviac PIVAdoktor píše:vem si tu, co má nejehzčí barvu.

_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
Si děláte srandu, ale já to ještě nerozhodl. Chci S80, ale je mi jasné, že 2,9 již nikdy neprodám a budu jí muset dojezdit do konce. Uvažuji o kvalitně udělaném LPG, ale pořád mám psychologický blok
, přeci jen nejvyšší sazba povinného ručení atd.. Racionálně bych měl shánět nějakou zachovalou D5, nebo starý TDi, ale pořád mě láká ta větší atmo .. D

_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9966
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
to už nebudeš poteřebovat kombi?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
Pavla (manželka) dostala jedno pod stromeček, takže ne. Kamarád má stejnou rodinnou sestavku (2 velcí + 2 děti) a S80 používá jako jediné rodinné auto vč. dovolených. D
_________________
S90 B5
S90 B5
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
Pojistka je úplně stejná.Danniel74 píše:Si děláte srandu, ale já to ještě nerozhodl. Chci S80, ale je mi jasné, že 2,9 již nikdy neprodám a budu jí muset dojezdit do konce. Uvažuji o kvalitně udělaném LPG, ale pořád mám psychologický blok, přeci jen nejvyšší sazba povinného ručení atd.. Racionálně bych měl shánět nějakou zachovalou D5, nebo starý TDi, ale pořád mě láká ta větší atmo .. D
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
Určitě je povinné ručení stejné pro 2,4T a 2,9? Vzhledem k provázání jednotlivých pojistek na dům, auta, profesní pojištění apod. máme Kooperativu, která nepojišťuje tuším podle výkonu, ale podle objemu. Dmartinopel píše:Pojistka je úplně stejná.Danniel74 píše:Si děláte srandu, ale já to ještě nerozhodl. Chci S80, ale je mi jasné, že 2,9 již nikdy neprodám a budu jí muset dojezdit do konce. Uvažuji o kvalitně udělaném LPG, ale pořád mám psychologický blok, přeci jen nejvyšší sazba povinného ručení atd.. Racionálně bych měl shánět nějakou zachovalou D5, nebo starý TDi, ale pořád mě láká ta větší atmo .. D
_________________
S90 B5
S90 B5
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
Doporučuji změnu.Pokud se nemýlím,tak kooperativa je jedna z nejdražších pojišťoven vůbecDanniel74 píše:Určitě je povinné ručení stejné pro 2,4T a 2,9? Vzhledem k provázání jednotlivých pojistek na dům, auta, profesní pojištění apod. máme Kooperativu, která nepojišťuje tuším podle výkonu, ale podle objemu. Dmartinopel píše: Pojistka je úplně stejná.
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
DILEMA!!! Jaké Volvo? V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
To ano, ale vždy bezvadně plní. Několikrát nám platili živel na baráku, dcerka si naštípla prst na ruce a velkmi rychle poslali velmi kvalitní plnění, na autech máme na 100%. Zezadu do mě bouchnul pitomec na přechodu, druhý den bylo k dispozici náhradní auto, nikdo nediskutoval, šlo do servisu, oprava z nových origo dílů bez smlouvání. V autě pojistka sedaček... Asi nejsou nejlevnější, ale služby mi přijdou kvalitní. D
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
DILEMA!!! Jaké Volvo? V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
Stejný problém budu řešit já, bohužel ve výběru jsou ještě 850, 850 AWD, V70CC, XC70, XC90, ruzná R
A ani jedno z toho vůbec nepotřebuju, bude to stát spoustu financí a budou s tím starosti 
Na tvém místě bych sáhnul po S80, měl jsem možnost s ní chvilku jezdit a je to velmi pohodlné auto. Skoro bych mu odpustil i to, že není stěhovákem


Na tvém místě bych sáhnul po S80, měl jsem možnost s ní chvilku jezdit a je to velmi pohodlné auto. Skoro bych mu odpustil i to, že není stěhovákem

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Výběr auta - DILEMA!!! V70 LPT / V70 T5 / S80 2,9
Mám S80, 2,9. Báječné auto. Díky za rady... DanJean píše:V70 I 2,4T 97 - je to taková osvědčená klasika s plusy i mínusy. Rozhodně má potenciál nejlevnějšího provozu ze zmiňovaných aut. Pěkně to jede, je to pohodlné, klasický vzhled je pro někoho také výhodou. Nevýhodou je, že z těchto variant má ten motor nejméně charakteru.
V70 II T5 - celkově modernější auto. Myslím si, že o něco komfortnější. Na druhou stranu T5 je trochu divočák, takže taky záleží, jestli Ti to vyhovuje. Celkově je to technologicky úplně jinde. Bohužel provozní náklady bývají o něco výš. Ale žádná katastrofa. A svezení jednoznačně perfektní.
S80 2,9 - z mého pohledu skvělé auto. Ale né každý v době turbomotorů stojí o klasický atmosférický 6V. Potřebuje ke slušným výkonům vyšší otáčky. Navíc S80 není z nejlehčích aut, takže si motor musí máknout. Na druhou stranu interiér, podvozek, zpracování, pohodlí nebo převodovka jsou super. Porovnat to s předchozími je těžké, protože je to úplně jiné auto.
T5 bude nejrychlejší a nejdivočejší, S80 nejkomfortnější a nejpříjemnější na řízení, V70 97 je velice dobrá klasika - dynamická, pohodlná, relativně levná na údržbu a v rámci možností přiměřeně hranatá.
Rozhodnutí je na Tobě a není dáno ani tak kvalitami těchto aut, jako spíše tím, co od nich čekáš.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 154
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: s60T5 01 B234T3 aut.+ V70 I 98 B5254Tman
Výběr auta - DILEMA!!! - VYŘEŠENO
No a já mám Dane tu Tvoji V70 a taky si zatím nestěžuji
)
Tak ať nám to oběma naše pocity co nejdéle vydrží o auta strach nemám ty Marra udrží v dobrém stavu určitě déle než mi začneme pokukovat zase po něčem jinačím ....
Jarda

Tak ať nám to oběma naše pocity co nejdéle vydrží o auta strach nemám ty Marra udrží v dobrém stavu určitě déle než mi začneme pokukovat zase po něčem jinačím ....
Jarda
_________________
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
s60 T5 2002 Zlaťák a ted už také V70 (98) 2,4 T Žabák
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Výběr auta - DILEMA!!! - VYŘEŠENO
Ahoj Jardo, děkuji, pracuji na odstranění zjištěného u V70. Z S80 se po nutné údržbě a prohlídce vyklube krásné auto, snad to nezakřiknu. DanOodon píše:No a já mám Dane tu Tvoji V70 a taky si zatím nestěžuji)
Tak ať nám to oběma naše pocity co nejdéle vydrží o auta strach nemám ty Marra udrží v dobrém stavu určitě déle než mi začneme pokukovat zase po něčem jinačím ....
Jarda
p.s.: Veřejně děkuji Jardovi za pomoc při dopravě za novým autem a při jeho výběru.
_________________
S90 B5
S90 B5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé