Zajímavá statistika.
Nevím co na tom je pravdy.
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/statistika-spolehlivosti-motoru-japonci-na-spici-nemci-u-dna/?utm_source=rss&utm_medium=direct&utm_campaign=rss
Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci u d
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 523
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci u d
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci
Cháchá
Hlavně v diskuzi pod článkem očekávám velký věci od rozhořčených koncerňáků
už teď to tam je celkem zajímavý...
Věřím tomu že to je pravda. Vemte si jenom kolik variant a kódových označení motorů najdete u VW řekněme pod obchodním označením 1.9 TDI 77kW, nebo kolik variant bylo 1.9TDI 66kW s rotačkou... o čem to asi tak svědčí jiným než že je tam stále něco špatně a celou dobu v průběhu výroby to laděj.
Obávám se ale že u Volva podobnej bordel s neustálým dochytáváním a testováním změn na zákaznících už nastal taky. Třeba okolo roku 2001-2004 byl pro V70 v nabídce pouze D5244T a D5244T2. Po roce 2005 to byly 3 motory. Naproti tomu od roku 2009 se jich pod označeníma D2-D5 respektive 2.4D vystřídalo snad 10.
Volvo na 4. místě je OK, a to si vemte že výsledek do značný míry kazí žabožroutský diesely a různý fordí polomotory. Dost toho taky zmůže Castrol
....

Hlavně v diskuzi pod článkem očekávám velký věci od rozhořčených koncerňáků

Věřím tomu že to je pravda. Vemte si jenom kolik variant a kódových označení motorů najdete u VW řekněme pod obchodním označením 1.9 TDI 77kW, nebo kolik variant bylo 1.9TDI 66kW s rotačkou... o čem to asi tak svědčí jiným než že je tam stále něco špatně a celou dobu v průběhu výroby to laděj.
Obávám se ale že u Volva podobnej bordel s neustálým dochytáváním a testováním změn na zákaznících už nastal taky. Třeba okolo roku 2001-2004 byl pro V70 v nabídce pouze D5244T a D5244T2. Po roce 2005 to byly 3 motory. Naproti tomu od roku 2009 se jich pod označeníma D2-D5 respektive 2.4D vystřídalo snad 10.
Volvo na 4. místě je OK, a to si vemte že výsledek do značný míry kazí žabožroutský diesely a různý fordí polomotory. Dost toho taky zmůže Castrol

-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4975
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci
Kastrol může i za globální oteplování, prezidentskou amnestii a hladomor Africedali píše:Dost toho taky zmůže Castrol....

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci
Moc se o tom mezi lidma neví prej sponzoroval i Adolfovu volební kampaň a invazi vojsk varšavký smlouvy v roce 68Ondra. píše:Kastrol může i za globální oteplování, prezidentskou amnestii a hladomor Africedali píše:Dost toho taky zmůže Castrol....

-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci
dali: bohužel to tak bylo.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Statistika spolehlivosti motorů: Japonci na špici, Němci
A to se ještě zapomíná na vazby na jistýho kubánskýho úderníka, kterej si z firmou sponzorovanýho příjmení pro jistotu odebral písmeno, aby to nebylo tak zjevný 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]