Jinak k těm fotkám, kombinace světlý kůže a tmavýho dřeva + 3 ramenný volant je docela pornózní kombinace...
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 415
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Podle mě je to kvůli odrazům od čelního skla, bo světlá palubka je na to hrozná...
Jinak k těm fotkám, kombinace světlý kůže a tmavýho dřeva + 3 ramenný volant je docela pornózní kombinace...
Jinak k těm fotkám, kombinace světlý kůže a tmavýho dřeva + 3 ramenný volant je docela pornózní kombinace...
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ano. tyhle kombinace jsem taky viděl a bude to kvůli tomuto.majtinek píše:Podle mě je to kvůli odrazům od čelního skla, bo světlá palubka je na to hrozná...
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím 2.5tdi som mal krátko a hodne dávno... ale chcem sa spýtat... V70 II osadena týmto motorom má dvojhmotu?
Tak isto na čo si dávať u tohto motoru pozor.. (najčastejšie problemy) ...mne sa vtedy nič počas celej doby nepokazilo.. až na spotrebak ako silenty a pod.
Ďakujem.
Tak isto na čo si dávať u tohto motoru pozor.. (najčastejšie problemy) ...mne sa vtedy nič počas celej doby nepokazilo.. až na spotrebak ako silenty a pod.
Ďakujem.
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Všechny V70II s manuální převodovkou mají dvojhmotu.BaDDog píše:Zdravím 2.5tdi som mal krátko a hodne dávno... ale chcem sa spýtat... V70 II osadena týmto motorom má dvojhmotu?
Tak isto na čo si dávať u tohto motoru pozor.. (najčastejšie problemy) ...mne sa vtedy nič počas celej doby nepokazilo.. až na spotrebak ako silenty a pod.
Ďakujem.
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ale 2.5tdi (aspon u audi) mali niektore klasiku jednohmotu...
Inak čo som si všimol na tak dvojhmota je problem hlavne u D5?.... či su pripady kedy zahučala aj u 2.5TDi alebo u benzinovej 2.4i (103 či 125)
A ked je reč o tom je lepšia volba 2.5tdi či 2.4i benzin (a ktora verzia 140k či 170k)
Ďakujem.
Inak čo som si všimol na tak dvojhmota je problem hlavne u D5?.... či su pripady kedy zahučala aj u 2.5TDi alebo u benzinovej 2.4i (103 či 125)
A ked je reč o tom je lepšia volba 2.5tdi či 2.4i benzin (a ktora verzia 140k či 170k)
Ďakujem.
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3634
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Odejde časem na všechBaDDog píše:Ale 2.5tdi (aspon u audi) mali niektore klasiku jednohmotu...
Inak čo som si všimol na tak dvojhmota je problem hlavne u D5?.... či su pripady kedy zahučala aj u 2.5TDi alebo u benzinovej 2.4i (103 či 125)
A ked je reč o tom je lepšia volba 2.5tdi či 2.4i benzin (a ktora verzia 140k či 170k)
Ďakujem.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ahoj chci sezeptat na par dulezitych veci at neudelam blbost. I kdyz stale mam pojizdne auto jiz par let heldma vhodne auto,ktere mi bude delat radost¨. proste vonavka o kterou budu pecovat . Behem poslednich asi 6 let sme vystridal asi desitku ruznych aut a uz trosku vim co chci,ale vybrat vhodne auto je tezke. reknu to asi tak zacnu u usporneho turbomotoru o objemu 1,3 a skoncimu 4 kolky s objemem 3 litry napr. BMW 330xd. Co vlastne od auta ocekavam? krom toho aby se mi samozrejme libil zevnejsek i interier chci od auta hlavne pohodli. vyhrkanych tvrdych aut sem mel fakt hodne a uz toho mam plne zuby. potom co sem zkusil x5tku i treba 320 D zacal sem ji hned chtit. rikam si vsak co CR jako CR zkusenosti s ropu mam a neprekvapi me ani dvouhmota a nic cerpadla,drv nebo vstriky vsim sem si prosel se umel to vyresit,ale potom co sem prosel diskuze jakm se bavoraky kazi a jak drahe dily maji proti VW,francouzum ,italum a podobym autum sem si nechal zajit chut
kazdopadne at se vratim k veci rad bych 4 kolku zadny jeep i kdyz ten by se hodil na chalupu lip,ale chci kobajna a tim to pada navic spotrebu v rozumne mezi udrzim jen s autem typu oktavie 4X4 max passat se stalym pohonem,ale nejaky jeep s gumama sirky 275 nebdue zrat do 10 litru a to se nebavim o benzinu stale o nafte. Urcite se zeptate kolik toho najedu. najedu malo i dkyz potrebuju usporne auto do prace nespokojim se s 47 kw od fabie SDI:D potrebuju citit kroutici moment minimalne 300 Nm u tezkakych aut nad tunu a pul spis 350. a protoze s benzinama sem nikdy nejezdil pod 10 litru a to mohlo byt 1,2 nebo 3 litr proste mesto a kratke trate - benzin = vir v nadrzi prumerna spotreba kolem 12 a to u predokolek s 4kolama sem mel 16-20. s ropu jezdim i s vozikem po emste za 7 litru pri vyuziti plneho vykonu a proto fakt kaslu na keci,ze diesel ma drazsi servis! ma? je to nesmysl dnesni benzinaky maji taky turba ,maji taky dvouhmoty, maji extremne drahe dily motoru, civky na kazdem valci, 2 lambda sondy daleko vic cidel a serepeticek nez ropak.
jedina sance co by u me mohlo zvytezit je prave nejaky spolehlivy benzinovy 5tivalec co ma dostatecny kroutak nad 200 NM v prestavbe na LPG. coz sem se dival,ze ve volvech casto byva. AWD take, vybava uzasna, podvozek na to ctu jen chvalu. celkove bezpecne auto,velky kufr proste fakt dost kladnych veci.
ale chci od vas poradit jestli to neni na me az moc velke sousto. do auta sem ochoten dat od 70 do 160 tis. smaozrejme chci co nejnovejsi auto aby to nebylo zhnile .
strasne se mi libi volvo V70 nebo xc 70 kvuli pohonu AWD, kufru, zajimavym motorum a podvozku.
ale kolik stoji servis takoveho auta?co se kazi? nasel sem si auto s automatem a po precteni neco o repasu automatu coz se muze vysplhat az na 100 tis me presla chut.a bez automatu se vyber techto aut znacne zuzi:( ale dejme tomu,ze nejak automat poresime streli,ze treba koupim auto co je porepasu. co motory? ktere jsou spolehlive? vim,ze diesel 5 valec 103 kw je od VW coz je drzak TDI pak byl nahrazen CR,kterej znam a vim co od nej cekat,ale nevim jak je resena hlava valcu jetsli je nachylna na praskani,co tesneni, co turba, jak je dimenzovana spojka a dvouhmota. to same benzinak. musim promyslet vse. Pri koupi auta je pro me dulezite jak nakladne muzou byt opravy. ja sem ochotnej repasovat cokoliv kdzy to ve vysledku nepujde do ctvr milionu. do auta za 35 tis sem vrazil 50 ,ale to sem udelal vse GO naprav,komplet brzdy,spojku,chladic,rozvody, ulozeni motoru a prevodovky, chiptuning,vstriky, 2 sady kol,ale volvo bude jiny kafe. mel sem auto i benzinove 16v a stacilo mi jen to,ze blby rozvody nebo tesneni pod hlavou bylo od 8 tis nahoru a to byl debilni fiat. tesneni 500 kc,ale proste blbe reseny motor.
jsme ochoten za servis dat fakt dost penez ,ale v nejakych rozumnych mezich jetsli me chapete. rad sid elam na aute co jde sama,le motora nejsu rozvody neudelam tesneni bych si mozna tak udelal na nejakym puntu firu.
rad bych slysel taky jak je na tom volvo s korozi. jetsli treba auto z roku 2000 nebude prohnile. jestli by sjet doorucili koupit raci auto za 150 z roku 2003 a bat se,ze bude 100 tis investice nebo za 60 z roku 1999 a nasypat do podvozku a motoru?
info o spotrebach benzinaku,vhodnosti na LPG atd.
kazdopadne at se vratim k veci rad bych 4 kolku zadny jeep i kdyz ten by se hodil na chalupu lip,ale chci kobajna a tim to pada navic spotrebu v rozumne mezi udrzim jen s autem typu oktavie 4X4 max passat se stalym pohonem,ale nejaky jeep s gumama sirky 275 nebdue zrat do 10 litru a to se nebavim o benzinu stale o nafte. Urcite se zeptate kolik toho najedu. najedu malo i dkyz potrebuju usporne auto do prace nespokojim se s 47 kw od fabie SDI:D potrebuju citit kroutici moment minimalne 300 Nm u tezkakych aut nad tunu a pul spis 350. a protoze s benzinama sem nikdy nejezdil pod 10 litru a to mohlo byt 1,2 nebo 3 litr proste mesto a kratke trate - benzin = vir v nadrzi prumerna spotreba kolem 12 a to u predokolek s 4kolama sem mel 16-20. s ropu jezdim i s vozikem po emste za 7 litru pri vyuziti plneho vykonu a proto fakt kaslu na keci,ze diesel ma drazsi servis! ma? je to nesmysl dnesni benzinaky maji taky turba ,maji taky dvouhmoty, maji extremne drahe dily motoru, civky na kazdem valci, 2 lambda sondy daleko vic cidel a serepeticek nez ropak.
jedina sance co by u me mohlo zvytezit je prave nejaky spolehlivy benzinovy 5tivalec co ma dostatecny kroutak nad 200 NM v prestavbe na LPG. coz sem se dival,ze ve volvech casto byva. AWD take, vybava uzasna, podvozek na to ctu jen chvalu. celkove bezpecne auto,velky kufr proste fakt dost kladnych veci.
ale chci od vas poradit jestli to neni na me az moc velke sousto. do auta sem ochoten dat od 70 do 160 tis. smaozrejme chci co nejnovejsi auto aby to nebylo zhnile .
strasne se mi libi volvo V70 nebo xc 70 kvuli pohonu AWD, kufru, zajimavym motorum a podvozku.
ale kolik stoji servis takoveho auta?co se kazi? nasel sem si auto s automatem a po precteni neco o repasu automatu coz se muze vysplhat az na 100 tis me presla chut.a bez automatu se vyber techto aut znacne zuzi:( ale dejme tomu,ze nejak automat poresime streli,ze treba koupim auto co je porepasu. co motory? ktere jsou spolehlive? vim,ze diesel 5 valec 103 kw je od VW coz je drzak TDI pak byl nahrazen CR,kterej znam a vim co od nej cekat,ale nevim jak je resena hlava valcu jetsli je nachylna na praskani,co tesneni, co turba, jak je dimenzovana spojka a dvouhmota. to same benzinak. musim promyslet vse. Pri koupi auta je pro me dulezite jak nakladne muzou byt opravy. ja sem ochotnej repasovat cokoliv kdzy to ve vysledku nepujde do ctvr milionu. do auta za 35 tis sem vrazil 50 ,ale to sem udelal vse GO naprav,komplet brzdy,spojku,chladic,rozvody, ulozeni motoru a prevodovky, chiptuning,vstriky, 2 sady kol,ale volvo bude jiny kafe. mel sem auto i benzinove 16v a stacilo mi jen to,ze blby rozvody nebo tesneni pod hlavou bylo od 8 tis nahoru a to byl debilni fiat. tesneni 500 kc,ale proste blbe reseny motor.
jsme ochoten za servis dat fakt dost penez ,ale v nejakych rozumnych mezich jetsli me chapete. rad sid elam na aute co jde sama,le motora nejsu rozvody neudelam tesneni bych si mozna tak udelal na nejakym puntu firu.
rad bych slysel taky jak je na tom volvo s korozi. jetsli treba auto z roku 2000 nebude prohnile. jestli by sjet doorucili koupit raci auto za 150 z roku 2003 a bat se,ze bude 100 tis investice nebo za 60 z roku 1999 a nasypat do podvozku a motoru?
info o spotrebach benzinaku,vhodnosti na LPG atd.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ondik:
jak píšeš, máš dvě varianty. bud první generaci V70 nebo druhou. Obě se dají sehnat s AWD. Tuším, že u první generace to AWD je méně náchylné na rozbití. U druhé generace jsou problémy s tisícihranem, který se jednou vyhrká. Kluci ho nahrazujou nějakou domovýrobou z odolnějšího materiálu.
Ty motory: jak jsi psal, bud 103 kw od Audi nebo D5 volvo. Už bych skočil do té D5, ten motor je super. O praskání hlav nic nevím.
jak píšeš, máš dvě varianty. bud první generaci V70 nebo druhou. Obě se dají sehnat s AWD. Tuším, že u první generace to AWD je méně náchylné na rozbití. U druhé generace jsou problémy s tisícihranem, který se jednou vyhrká. Kluci ho nahrazujou nějakou domovýrobou z odolnějšího materiálu.
Ty motory: jak jsi psal, bud 103 kw od Audi nebo D5 volvo. Už bych skočil do té D5, ten motor je super. O praskání hlav nic nevím.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
jj to sem taky cetl o tom haldexu,ale to je prece jen jeste prijatelna oprava to tady nejaky clen nabizel snad za 8 tis. ja se desim oprav typu repas automatu za 80 . treba repas turba za 10 to me potka vsude,vstriky a cerpadlo taky,ale je spousta veci co muze mit volvo specialni a drazsi nez konkurence. prece jen nejsu manager co vydelava 30 tis cisteho.Jen si chci fakt udelat radost a koupit neco jineho nez auto stredni tridy.
-
Offline
- Příspěvky: 3638
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
no..
moc snadno se teda ten tvuj elaborat necetl
pokud jsem spravne pochopil, chces volvo do 160000,- Kč a nevis vlastne jake - ani typ paliva
muj nazor je, pokud to nechces na denni jezdeni ale spis jako vonavku, kup si nejakou vymazlenou C70 T5 nebo 850R/S70R/V70R. na to ti ty prachy budou stacit a budes mit super svezeni.
vseobecne jsou motory od volva spolehlive - davam duraz na "od volva". to znamena, pokud vemes 5-valec, tak jsou vsechny OK (snad krom 2.4T, ktery vyzaduje trochu vice lasky).
rez nehrozi pokud nebylo bourane a spatne opravene
moc snadno se teda ten tvuj elaborat necetl
pokud jsem spravne pochopil, chces volvo do 160000,- Kč a nevis vlastne jake - ani typ paliva
muj nazor je, pokud to nechces na denni jezdeni ale spis jako vonavku, kup si nejakou vymazlenou C70 T5 nebo 850R/S70R/V70R. na to ti ty prachy budou stacit a budes mit super svezeni.
vseobecne jsou motory od volva spolehlive - davam duraz na "od volva". to znamena, pokud vemes 5-valec, tak jsou vsechny OK (snad krom 2.4T, ktery vyzaduje trochu vice lasky).
rez nehrozi pokud nebylo bourane a spatne opravene
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ja sem prave tady v bazaru nasel asi 5 aut ohnilych na lemech. nechci videt spodek:D. jako da se sehnat auto nezhnile aj z roku 1999,ale muj fiat je 1999 a chci fkat neco aspon o 3 roky mladsi
muj kamos ma najeto na stejnym 580 tis a bez koroze ja mam 190 a prohnile jak prase,ale s CR mam proste fakt zkusenosti resil sem spousty zavad a s pomoci diagnostiky sem to vzdy rozchodil.to bych u volva musel mit taky ja do servisu jedu jednou za 3 roky kdyz si an to netroufnu nebo musim mit zvedak.
ja se bojim,ze ty tubobenziny budou zrat aj travu u cesty av tom meste asi klidne 20. ja mel 1,4 turbo od fiatu a pod 15 to neslo a ted si vemem 2,4 turbo:D o pul tuny vic vaha.
proto jedine LPG. Jasny najedu s tim treba jen 5 tis km rocne,ale kdyz to vynasobite spotrebou treba 18 bude to balik jak svina.ta nafta i kdyz bude treba BMW 3 litr vim,ze pres 12 bude brat jen pri vysoke rychlosti a to se tady moc neda. ja jedu na zrychleni. soucasne auto po chipu ma 9,3 s
muj kamos ma najeto na stejnym 580 tis a bez koroze ja mam 190 a prohnile jak prase,ale s CR mam proste fakt zkusenosti resil sem spousty zavad a s pomoci diagnostiky sem to vzdy rozchodil.to bych u volva musel mit taky ja do servisu jedu jednou za 3 roky kdyz si an to netroufnu nebo musim mit zvedak.
ja se bojim,ze ty tubobenziny budou zrat aj travu u cesty av tom meste asi klidne 20. ja mel 1,4 turbo od fiatu a pod 15 to neslo a ted si vemem 2,4 turbo:D o pul tuny vic vaha.
proto jedine LPG. Jasny najedu s tim treba jen 5 tis km rocne,ale kdyz to vynasobite spotrebou treba 18 bude to balik jak svina.ta nafta i kdyz bude treba BMW 3 litr vim,ze pres 12 bude brat jen pri vysoke rychlosti a to se tady moc neda. ja jedu na zrychleni. soucasne auto po chipu ma 9,3 s
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
jo prominte mi to. ja pisu hrozne vim to. asi nejaka nemoc:D zbrkle psani
-
Offline
- Příspěvky: 3638
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
volvo zinkuje kastle od roku 1982 a je to auto zvykle na svedske zimy, cili srovanni s nejakym juzanskym keplem neobstoji. na kazdem volvu, kde jsem videl rez, byla v dusledku spatne opravene bouracky.
ja mam S60R AWD Automat a mesto jezdim za 13-15 litru. vic snad bude brat pouze XC90 V8. cili neni to az tak hrozne. u vetsiny 5valcu pocitej mesto od 11 do 15 (od 140 do 300 koní)
ja mam S60R AWD Automat a mesto jezdim za 13-15 litru. vic snad bude brat pouze XC90 V8. cili neni to az tak hrozne. u vetsiny 5valcu pocitej mesto od 11 do 15 (od 140 do 300 koní)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 415
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
a jestli ti jde o zrychlení v kombinaci s úsporným dieslem, tak to udělej jako místní člen mr1, kup si jedničkovou V70 TDi a dej tam převodovku z benzínovýho auta..
Když pohledáš, najdeš na toto téma celý topic.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
akorat mam lehkej problem:D ja sem doted mel 2 auta a pojistka me na obe vysla na 4500 kc,ale jak ti zmrdni zrusili flotilove pojisteni,tak me vychazi pojistky na objem nad 2 litry okolo 1ř tis. nevim co mam delat. bonusu mam malo a otec me nedovoli to na nej napsat. poradite,kde se mrknout? este pred rokem mi vsude na 1,9tku vyslo do 5 tis.
tak zrychleni ani tak nejde,ale nechci at to je 12 sekund. hlaven at tahne do kpce a utahne vozik bez podrazovani to se mi libi na rope radim pri 1900 otackach a nezaklepe to ani nahodou. mam rad 8v motory coz je ted tezko sehnat uz:(
tak zrychleni ani tak nejde,ale nechci at to je 12 sekund. hlaven at tahne do kpce a utahne vozik bez podrazovani to se mi libi na rope radim pri 1900 otackach a nezaklepe to ani nahodou. mam rad 8v motory coz je ted tezko sehnat uz:(
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/ostatni/10497800?goFrom=list tohle vypada na poradne poctive auto a hlavne motor cekam,ze to bude radove cerpadlo podobny drzak jak u MB.
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
este sem asi nerikal,ze sem se byl divat na tohle auto http://auto.bazos.cz/inzerat/20874966/Volvo-V70-D5-AWD-4x4-24-TDi-120kW-serviska.php
me totiz strasne bere takovej bezovej interier,ale tohle byla tragedie je ajsne,ze dkyz to je bazar,ze to nema natoceno 200,ale tak 500 tis. kuze opraskana a zaspinena do tmave hnede a vypadalo to bourany na predek nezdaly se mi rozestupy blatniku od kapoty,ale tohle je presne vybava co bych si pral,takze bych za to tak 120 dal. otazka jestli na tom motoru uz nekdo delal dvouhmotu,vstriky a takove vecicky
jinak se zacinam divat an na ty tubobenziny,ale chci to v LPG jinak to neuzivim a neni vyber v AWD zadny a nejak neverim,ze ty motory budou s realnyma 40é tkm ko a turbo uz vubec ne
me totiz strasne bere takovej bezovej interier,ale tohle byla tragedie je ajsne,ze dkyz to je bazar,ze to nema natoceno 200,ale tak 500 tis. kuze opraskana a zaspinena do tmave hnede a vypadalo to bourany na predek nezdaly se mi rozestupy blatniku od kapoty,ale tohle je presne vybava co bych si pral,takze bych za to tak 120 dal. otazka jestli na tom motoru uz nekdo delal dvouhmotu,vstriky a takove vecicky
jinak se zacinam divat an na ty tubobenziny,ale chci to v LPG jinak to neuzivim a neni vyber v AWD zadny a nejak neverim,ze ty motory budou s realnyma 40é tkm ko a turbo uz vubec ne
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Dvouhmotu na tom nikdo nedělal a nikldy dělat ani nebude!!!ondik007 píše:este sem asi nerikal,ze sem se byl divat na tohle auto http://auto.bazos.cz/inzerat/20874966/Volvo-V70-D5-AWD-4x4-24-TDi-120kW-serviska.php
me totiz strasne bere takovej bezovej interier,ale tohle byla tragedie je ajsne,ze dkyz to je bazar,ze to nema natoceno 200,ale tak 500 tis. kuze opraskana a zaspinena do tmave hnede a vypadalo to bourany na predek nezdaly se mi rozestupy blatniku od kapoty,ale tohle je presne vybava co bych si pral,takze bych za to tak 120 dal. otazka jestli na tom motoru uz nekdo delal dvouhmotu,vstriky a takove vecicky
jinak se zacinam divat an na ty tubobenziny,ale chci to v LPG jinak to neuzivim a neni vyber v AWD zadny a nejak neverim,ze ty motory budou s realnyma 40é tkm ko a turbo uz vubec ne
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
duvod? nerikej,ze je tak dimenzovana. 240 Mm dneska ma aj frd u 1,6 TDci. neverim,ze by vydrzela vetsi chiptuning. kor po vic jak 500 tis km.
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
páč nemám fofrkládu voeondik007 píše:duvod? nerikej,ze je tak dimenzovana. 240 Mm dneska ma aj frd u 1,6 TDci. neverim,ze by vydrzela vetsi chiptuning. kor po vic jak 500 tis km.
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ale to je logicke,ze myslim manual. sem psal,ze se bojim KO automatu
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Vzhledem k tvému příspěvku to logicky bylo směřované k autu na které jsi dal odkaz a to je automat.Jinak při koupi ti doporučuji vzít někoho s origo diagnostikou,kdo tyto auta dobře zná.A bylo by dobré vyplnit si bydlištěondik007 píše:ale to je logicke,ze myslim manual. sem psal,ze se bojim KO automatu
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
jj proto sem se sem registroval urcite bych poprosil nejakyho klubaka co to auto ma minimalne,ale tech aut je malo nemam z ceho vybirat.
divejte treba tohle idealka je to AWD v LPG a uz dvojkova generace,ale jinak snad nejhnusnejsi barva a celkove hrozny stav uz z fotek asi odpovida cene
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/11152693?goFrom=list
taha tady nekdo auta ze zahranici? vyplati se to jeste?
divejte treba tohle idealka je to AWD v LPG a uz dvojkova generace,ale jinak snad nejhnusnejsi barva a celkove hrozny stav uz z fotek asi odpovida cene
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/11152693?goFrom=list
taha tady nekdo auta ze zahranici? vyplati se to jeste?
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Proč hnusná barva
ale barva je to poslední, co by tě mělo zajímat. Já třeba nesnáším stříbrnou, a mám dvě. Jinak, celý je to tak krásně bazarově přeleštěný
nemá tempomat. O spolehlivosti volvího AWD jsi četl? Potřebuješ to?
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak cetl i necetl neco na tipcars tady este ne. jen,ze sem tam vyjebe ten tisichran,ale celkove os ystemu ne.
potrebu nepotrebuju to je otazka. ja sem ted jel na chalupu a cesta byla samej led. s fabii sem to jel hodinu projel asi 2 litry benzinu. dasli den sem jel se svojim dieselem a zapadl sem tak,ze sem 4 hodiny prokopaval 200 metru cesty az na hlinu abych se vyhrabal. kompletne sem ohobloval predni gumy o 2 mm. Jinak k nam domu cestu nesoli a na tech kostkach to byva taky sranda. a dale bych rad stahoval po louce drevo z lesa a s predokolkou tu louku nevyjedu.Jinak nejeuzdim nekam na hory,ze bych to potreboval kazdej den,ale na tu chalupu celkem casto. byl to muj sen mit pohon na svechny,ale na druhou stranu z toho mam strach at je to haldex nebo subaru nebo audi. vic veci na pokazeni od poloos az k diferaku. kdyby nebyla ochcavka prvni generace tak hnusne zastarala a tvrda asi si vemu rotacku,ale do toho se mi nechce to je krok z5 i proti fiatu bravo
potrebu nepotrebuju to je otazka. ja sem ted jel na chalupu a cesta byla samej led. s fabii sem to jel hodinu projel asi 2 litry benzinu. dasli den sem jel se svojim dieselem a zapadl sem tak,ze sem 4 hodiny prokopaval 200 metru cesty az na hlinu abych se vyhrabal. kompletne sem ohobloval predni gumy o 2 mm. Jinak k nam domu cestu nesoli a na tech kostkach to byva taky sranda. a dale bych rad stahoval po louce drevo z lesa a s predokolkou tu louku nevyjedu.Jinak nejeuzdim nekam na hory,ze bych to potreboval kazdej den,ale na tu chalupu celkem casto. byl to muj sen mit pohon na svechny,ale na druhou stranu z toho mam strach at je to haldex nebo subaru nebo audi. vic veci na pokazeni od poloos az k diferaku. kdyby nebyla ochcavka prvni generace tak hnusne zastarala a tvrda asi si vemu rotacku,ale do toho se mi nechce to je krok z5 i proti fiatu bravo
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé