7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
_Iggy_
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
Bydliště: Bratislava

7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v

Příspěvek od _Iggy_ »

som v robote, tak som nehladal, ci uz tu podobne mame, ale debatu uz sme pri roznych prilezitostiach nacali a je celkom inspirativne to vidiet:

http://forums.kilometermagazine.com/showthread.php?5877649-new-DD-projekt-volvo-740-diesel&s=01453836eae59282ab3f9c0b112adb4d
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v

Příspěvek od Sarkasmic »

Smysl přerábky?
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

_Iggy_
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
Bydliště: Bratislava

7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v

Příspěvek od _Iggy_ »

Sarkasmic píše:Smysl přerábky?
a co ja viem? typek tam pise, ze to robi len tak z haluze, lebo mal na dvore taky motor a zohnal nejaky stary taxikarsky etalon. zrejme to chce na blbnutie, netusim o kolko vyssi vykon to moze mat. kazdopadne ja som sa chvilu pohraval s myslienkou, ze by som do sedmy hodil D5252T. sergej spominal, ze vie o jednej takej v Trnave a prislo mi to zaujimave a najdenej teme blizke.
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4993
Registrován: 21 roků
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v

Příspěvek od Ondra. »

kolem strakonic se motala busovka s 2,5 tdi a prestavba pry celkem bez problemu...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v

Příspěvek od Sergej »

Je v Ziline a vnutri to vyzera celkom dobre. Ked sa zhodi ten plastovy kryt motora tak neznale oko nerozozna rozdiel.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v

Příspěvek od Sarkasmic »

dyt tam chybi celej jeden válec... :shock:
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Sergej
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2618
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha

7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v

Příspěvek od Sergej »

Sarkasmic píše:dyt tam chybi celej jeden válec... :shock:
Bohato to kompenzuje druh paliva. Kamarat mal tento motor v A100 (alebo velmi podobny) a tam mal cca 100kW.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v

Příspěvek od Sarkasmic »

to si myslim mel 2.8-a to bylo neuživitelný,to jezdilo snad za 20 litrů
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

7x0 engine swap - tentokrat etalon za audi 2.2 10v

Příspěvek od dali »

Suprový je to nic mezi motorem a chladičem :good: . Tomu čtyřkroužkovýmu krámu končí motor hned vedle světla a chladič má vedle motoru blíž ke straně řidiče. Ve čtyřkolce to smysl dává, ale v předohrabu je to dobrá úchylnost... taková couvající škodovka stodváca :green:
2,5TDI v tom asi musí bejt hustokrutý. Ale zas tahle pravěká mechanická stříkačka nebude vyžadovat skoro žádný kabely.

Zpět na „700 / 900“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé