louže pod autem
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
louže pod autem
mám již týden malý problém, při parkování v garáži se mi pod autem přímo pod čumákem objevuje na zemi olejová skvrna. Po zjevné prohlídce jsem jen viděl pod chladičem cca 2cm hadici, která byla ale jen mastná. Co by to mohlo být, kde co hledat.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
louže pod autem
Nahoď fotku
takle to bude spíš jen plácání 


-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
louže pod autem
je to pod levým světlem špinavé
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
louže pod autem
Je to určitě olej?
-
Offline
- Příspěvky: 1302
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
louže pod autem
Blbý ale učinný postup je to vyčistit a pak číhat.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
louže pod autem
domnívám se že by to měl být olej na omak je to husté a kluzké, uvažoval jsem ze by třeba voda a nemrzka rozpouštěla mastnotu. Po sundání krytu je vidět mastnota jen na spodkách chladičů a pak ale to na druhé straně ta pancéřovaná trubka, myslím že je od serva. To bych ale detekoval že ta mastnota je tam přenesená. Nevím zda zda je to vidět ale na chladiči co je na něm sahara, tak je mezi chladiči vidět celé mastné.
Tak jsem to vyleštil a uvidím kde tedy se ukáže nějaká cestička
Tak jsem to vyleštil a uvidím kde tedy se ukáže nějaká cestička
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
louže pod autem
co který chladič je, 1 nebo 2 je klima, zadní je jasný vodní, domnívám se že nejspíš prostřední je olejoví, a jestli třeba neprolíná někde a na vodní se to lepí
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14324
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
louže pod autem
Olejový chladič to nemá. Je to: klima-vzduch od turba-voda. Asi bude prasklý ten prostřední a olej se objevuje od něj. Do toho chladiče se olej dostane přes turbo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
louže pod autem
Myslím, že je první klima, pak IC, pak voda. To je opravdu zvláštní místo. A nic se neděje? Všeho je dost? Skoro bych to tipoval na ten IC. Tam může /ale moc by neměl, být olej s turba.
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
louže pod autem
tah to má normální, nijak to taky není vidět kouří, kdyby byl interkoler tak by to bralo falešnej vzduch né a pak by to kouřilo nebo vice žralo, ale spotřeba se mi pohybuje teď v zimě 6,3, při crckách po městě kolem 7l
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
louže pod autem
Je to jenom mini prasklinka a to na výkonu nepoznáš ale olej prosákne.naspo píše:tah to má normální, nijak to taky není vidět kouří, kdyby byl interkoler tak by to bralo falešnej vzduch né a pak by to kouřilo nebo vice žralo, ale spotřeba se mi pohybuje teď v zimě 6,3, při crckách po městě kolem 7l
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
louže pod autem
nemáte někdo zkušenost s opravami chladiče, nedá se nechat zaletovat jak vodní co dělají specializované firmy
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12960
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
louže pod autem
Dá, ale většinou bejvá už načatej a za chvíli poteče vedle... letování je dobrý při mech. poškození, ale koroze už většinou letováním pomůže jen na chvíli. To je jak s vejfukem, zavaření taky neni dlouhodobý řešení.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
louže pod autem
a jak se prosím dá vydělat chladič, musí jít vše dolů, nárazník a vytáhnout všechny chladiče nebo lze to rozšroubovat a vytáhnout jen intercoler
dá se tomu věřit
http://auto.bazos.cz/inzerat/20573421/Volvo-S-80.php
dá se tomu věřit
http://auto.bazos.cz/inzerat/20573421/Volvo-S-80.php
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
louže pod autem
Mě spíš zaráží jíná věc - toho oleje by tam přece tolik být nemělo? 

-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
louže pod autem
to jo, turbo vždy něco propouští, spíš uvažuji že to bude dělat delší dobu i když flek pod autem nebyl, ale když vidím jaký je na vodním nános i tom plastu co je mezi IC a vodním i nános v spodním krytu, to kdyby chcalo hodně oleje nebyl by tam snad taková vrstva bordela. flek se dělá cca 3-4cm v průměru, přičemž jsem byl před týdnem na horách a ve sněhu jsem nic neshledal i když jsem den předtím vyjížděl a začali se objevovat kapky v garáži ( domníval jsem se že se někde dostala voda a pak roztála) a nyní bych řek jak auto odstavím tak do rána je tam nový flek.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14324
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
louže pod autem
Ještě mě napadlo jestli ti nezačala mokvat ta opletená hadice. Myslím, že je od serva
(
). V nádobce se ti olej neztrácí?
Jinak to nech rozdeklovaný a dej pod to karton. Alespoň uvidíš odkud to přesně kape. No a pak to můžeš taky ochutnat - jestli je to sladké tak to může být nemrzka.
(

Jinak to nech rozdeklovaný a dej pod to karton. Alespoň uvidíš odkud to přesně kape. No a pak to můžeš taky ochutnat - jestli je to sladké tak to může být nemrzka.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
louže pod autem
rozdeklovany jsem to nechal, otřel a uvidím kde se to zítra objeví, ta opředená mi připadá že je jen přenesená, jelikož co jde dole tak v čumáku se zvedá do vrchu a pak jde do nádržky, a tu se nezdá že by ubývalo, olej v motoru je vprostřed risky a v tom množství a tom uniku to není zřetelné. Tomu IC bych moch věřit jelikož jak jsem psal tak když se koukneš do štěrbiny mezi IC a vodní tak je vidět jak je na vodním nános mastného lesklého nánosu (viz obr. 4) a po oddeklování byla kapka naspodu sahary (viz obr. 8,7)
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
louže pod autem
tak nevím co si o tom myslet, jak mile jsem sundal kryt zespodu a vystříkal chladiče vapkou,tak se zatím louže nově neoběvila,
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
louže pod autem
mě se na T5 stávalo, že mi vyskakovala měrka oleje motoru a minimalne litr oleja vsude po motorovym prostoru
vymenil sem gumicky na merce a kliiid 


_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
louže pod autem
to se mi u mne nezdá, kolem měrky je sucho, jen po demontování spodního krytu byl olej v něm a nános mastnoty mezi IC a vodním. Ještě počkám a uvidím, jelikož se mi zdá že po umytí vapkou a utření hadrou se objevuje tenký povlak mastnoty naspodu chladičů a naspodu sahary,
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12960
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
louže pod autem
Vezmi v potaz variantu, že ti opravdu chcá IC a že olej co v něm byl už vytekl a turbo, který nepouští tam moc oleje nepouští a teď už to vlastně jen malinko uchází. Tlaková zkouška na IC se dá udělat i na autě, ale nevim jak dobře tam máš přístupný oba konce.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 271
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Vyškov
- Vůz: V70 II sport D5 136kW " šeďak"
- Bydliště: Vyškov
louže pod autem
Tuto variantu vidím nejspíše, spíše jsem psal v závislosti "mr1", kdy byla podána otázka proč je tolik oleje, ale tid po oddeklování a očištění je vidno že tolik oleje není. V závislosti tohoto uvažuji buď o zaletování chladiče nebo pořízení někde na vrakáči.Urvanej píše:Vezmi v potaz variantu, že ti opravdu chcá IC a že olej co v něm byl už vytekl a turbo, který nepouští tam moc oleje nepouští a teď už to vlastně jen malinko uchází. Tlaková zkouška na IC se dá udělat i na autě, ale nevim jak dobře tam máš přístupný oba konce.
Proto bych rád požádal zkušené, zda někdo nemá nějaký manuál pro samo-doma, jak vytáhnout IC aniž bych rozdělat půlku auta. Dá se jen vyndat ta vzpěra ze shora čumáku, nebo je nutné demontovat nárazník. Jestli je nutné nárazník, kde najdu všechny šroubky.
_________________
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
bylo S80 2,4 D5 manuál - 2004; Mazda 6 GH 103kW r.v. 2009
bylo ....F12 380HP - lowdeck souprava
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
louže pod autem
Pokud to jenom vlhne tak to neřeš, louže tam byla protože se to nahromadilo na šusplechu a pak to přeteklo.naspo píše: Tuto variantu vidím nejspíše, spíše jsem psal v závislosti "mr1", kdy byla podána otázka proč je tolik oleje, ale tid po oddeklování a očištění je vidno že tolik oleje není. V závislosti tohoto uvažuji buď o zaletování chladiče nebo pořízení někde na vrakáči.
Proto bych rád požádal zkušené, zda někdo nemá nějaký manuál pro samo-doma, jak vytáhnout IC aniž bych rozdělat půlku auta. Dá se jen vyndat ta vzpěra ze shora čumáku, nebo je nutné demontovat nárazník. Jestli je nutné nárazník, kde najdu všechny šroubky.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Žiželice nad Cidlinou
- Vůz: V70 II D5 136kw 2006 sport edition
louže pod autem
Ahoj, s tím olejem Ti neporadím, ale s nárazníkem jo. Měl jsem ho sundanej před půl rokem a je to fakt brnkačka. Co si vybavuju- v podběhu na každý straně jeden šroub, pod ochrannýma lištama ze předu nárazníku jsou asi dva šrouby. Lišty sundáš povytažením(prohnutím) od prostředního kusu lišty. Ten na nárazníku zůstane a ještě jsou dva šrouby někde ze spodu možná pod krytem.
Jinak moje vybrečení... před půl rokem jsem koupil v70II 2,4 benzín B5244S2. Ujel jsem cestu z Brna do ČB a druhej den ráno mi odešel motor.... Motor zakarbonovanej jako prase ucpal se mazací kanál a hotovo.... Motor vyměněn, ale při výměně mi odešla klapka ETM 8644344 a tak nejezdím... Motor a výměna mě stálo dost peněz a s tím se sešli nesrovnalosti v rodině, tak zatím jsem na ní neměl.... Snad do léta ho dám do kupy a budu jezdit s autem, který se mi vždycky líbilo a přál jsem si ho dlouhou dobu... Ať se vám nestane co mě. Mějte se hezky VOLVAŘI 


Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé