Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

#601 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Urvanej píše:Zrovna vedle je topik, kde kolega touží po sebevraždě podobným způsobem :-)
idem to cele precitat... kazdopadne ked som si pred par rokmi na tomto fore nechal poradit, ze S70 s 2.5 benzinom je drzak a nebude ziaden problem, dost som olutoval :-D
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 3677
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

#602 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od yoby »

mkacvinsky píše: idem to cele precitat... kazdopadne ked som si pred par rokmi na tomto fore nechal poradit, ze S70 s 2.5 benzinom je drzak a nebude ziaden problem, dost som olutoval :-D
nesmíš koupit vrak :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

#603 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

yoby píše:
mkacvinsky píše: idem to cele precitat... kazdopadne ked som si pred par rokmi na tomto fore nechal poradit, ze S70 s 2.5 benzinom je drzak a nebude ziaden problem, dost som olutoval :-D
nesmíš koupit vrak :D
dajme tomu, ze to bola mladeznicka nerozvaznost, ale bolo to v tej dobe pozehnane stalicami tohto fora :-)
takze teraz sa nechcem nechat ukecat na nejaky velky silny motor a kludne sa uskromnim a radsej si necham poradit nad konkretnymi V50 a nie, ze ma tu teraz ukecate, ze si radsej mam kupit 760 GLX :-D
A po predchadzajucich skusenostiach som ochotny do toho vyberu auta investovat viac casu aj penazi, vecer sa nakontaktujem aj na martinaopla, uvidime.

Kazdopadne mam moznost mat to auto prihlasene jak na Slovensku, tak v Cesku a Rakusku (prechodny pobyt), pripadne nie je problem doviezt to z Nemecka.
Co som prechadzal interaty na Slovensku, podla VIN a kontroly originality su to skoro uplne vsetko nejake smeliny. Neni problem V50 z roku 2008 s najazdom 140 tisic a nejakou zahodou sa stratila serviska.
V cesku som schopny zistit o tom aute este menej, kedze nemate kontrolu originality. Vo volvo servise mi podla VIN nie su schopny povedat nic, vraj to nemaju prepojene centralne.
No a v Nemecku to uz zacinaju byt podobne vraky, ako u nas, par aut som si vyhliadol a potom som zistil, ze bazarista je turek, bulhar, rus a podobne.
Alebo potom druhy extrem, ist do prevereneho auta od dilera, napr. http://www.autoscout24.at/Details.aspx?id=225652109&cd=634928734580000000, ale ta cena je extremna.

Takze uz fakt neviem, kde auto kupit, aby som nebol zase za uplneho debila. :roll:
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

#604 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Respektive. Povodny plan bol kupit Focus, ale V50 sa mi pacia viac. Potrebujem combi, ale aby bolo co najmensie, s V70 by som mal v meste problem s parkovanim, priatelka detto.
Rodinu nemam, potrebujem kombi, pretoze obcas vozim vela techniky (kameraman/fotograf).
Moj najazd je ~40tisic km rocne. Limit mam 200 tisic, ale asi by sa dal prekrocit pri dobrej ponuke.
Na vybavu si nepotrpim, dolezitejsie je, aby auto nestalo kazde dva mesiace tyzden v servise.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 121
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

#605 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

Tak nevím v jakém českém servisu ti řekli, že to dle VIN neumí zjistit, já asi před půl rokem, co jsem uvažoval o V50 napsal email do Svencaru v Ostravě a dle VIN mi odepsali, kdy to bylo naposeldy v orig. servise, při kolika km a pod... Tehdy tam taky bylo něco podezřelého, tak jsem se na to vykašlal... ale na jaře chci jít do něčeho mnohem novějšího, než v čem jezdím teď a tak špekuluju nad 2 auty a to V50 a Mondeem... uvidím jak se to vyvrbí :D
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

#606 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

pitris píše:Tak nevím v jakém českém servisu ti řekli, že to dle VIN neumí zjistit, já asi před půl rokem, co jsem uvažoval o V50 napsal email do Svencaru v Ostravě a dle VIN mi odepsali, kdy to bylo naposeldy v orig. servise, při kolika km a pod... Tehdy tam taky bylo něco podezřelého, tak jsem se na to vykašlal... ale na jaře chci jít do něčeho mnohem novějšího, než v čem jezdím teď a tak špekuluju nad 2 auty a to V50 a Mondeem... uvidím jak se to vyvrbí :D
Volal som do AUTO PALACE BRNO S.R.O. (oficialny diler)
Povedali mi, ze podla VIN nedokazu zistit vobec nic, ze ani original servisy nemaju tie udaje prepojene. Ze mam zistit, kde to servisovali a volat tam.
Ak je to tak, ze ma oklamali, tak fakt nechapem ten pristup. Este ani nemam auto a uz viem, kam servisovat nikdy nepojdem. Dobre PR.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 121
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

#607 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

No kdysi se to tady probíralo, někdo taky psal, že mu v oficiálním servisu řekli, že to nejde... já s tím problém neměl, ale je to už dávněji, tak nevím jak je to teď... Zkus napsat email do toho Svencaru a uvidíš...
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

#608 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

pitris píše:No kdysi se to tady probíralo, někdo taky psal, že mu v oficiálním servisu řekli, že to nejde... já s tím problém neměl, ale je to už dávněji, tak nevím jak je to teď... Zkus napsat email do toho Svencaru a uvidíš...
Napisal som, uvidim, dam vediet.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 41
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#609 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Urvanej »

No já sondoval o jednom autě v Průhonicích a taky mi byli schopný říct jen to co se dělalo u nich, to že auto bylo u Haseho vůbec nevěděli, natož co se na tom dělalo.
Jinak co se výběru auta týče, je to dycky o štěstí. Můžeš koupit pekáč co se bude sr*t od kohokoliv i kdyby jemu sloužil 200tkm bez jedinýho problému. Na druhou stranu i dobrý auto v áčkách :-) Je to jen o tom, jak dobře vybíráš. Já kdybych kupoval auto za 100k a vejš, tak si taky někoho pozvu, ale vzhledem k tomu, že u mě při nákupu by byla platba mechošovi 10% kupní ceny, nemá to moc smysl. Když mi hrozilo XC90, taxem byl domluvenej s Márou a než si udělal čas, tak mi ho prodali. :-)
Takže přeju dobrej výběr, ale stejně bys udělal nejlíp s 760 GLX :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

#610 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Urvanej píše:No já sondoval o jednom autě v Průhonicích a taky mi byli schopný říct jen to co se dělalo u nich, to že auto bylo u Haseho vůbec nevěděli, natož co se na tom dělalo.
Jinak co se výběru auta týče, je to dycky o štěstí. Můžeš koupit pekáč co se bude sr*t od kohokoliv i kdyby jemu sloužil 200tkm bez jedinýho problému. Na druhou stranu i dobrý auto v áčkách :-) Je to jen o tom, jak dobře vybíráš. Já kdybych kupoval auto za 100k a vejš, tak si taky někoho pozvu, ale vzhledem k tomu, že u mě při nákupu by byla platba mechošovi 10% kupní ceny, nemá to moc smysl. Když mi hrozilo XC90, taxem byl domluvenej s Márou a než si udělal čas, tak mi ho prodali. :-)
Takže přeju dobrej výběr, ale stejně bys udělal nejlíp s 760 GLX :-D
760 GLX som mal s intercoolerom a bolo to skvele auto, no doba pokrocila.
Ako je to s nakupom ojazdeneho auta je mi jasne, len sa tentokrat chcem pokusit tie rizika minimalizovat. Napriklad Fordisti mi odporucali dieselovy 2.0, tu sa dava prednost 1.6.
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 134
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: 854T5(94) 944t(91) S60T5(04) Camaro(88)
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#611 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od _Iggy_ »

cau kacica :D ja ti len chcem povedat, ze ta S70 sa k nam zase vratila a majitel po tebe bol rovnaky hnup ako ty, pretoze cele co tomu chybalo, bolo odvetranie klukovky. motor aj turbo su fit a auto uz ma noveho, velice spokojneho majitela (ktoremu rozbili jeho predoslu S70).

ale kludne si kup fordku, hlavne ze frajda bude spokojna. akurat tu potom nepis, ze nechces auto, ktore stoji kazde dva mesiace v servise :roll:

BTW: GL, GLE, GLT pri sedmach som bezne videl, GLX nikdy, nemotate to trosicku?
_________________
boli: 744 GLE (1986), D24, M47; 944 turbo (1991), B230FT, M46
su: 854 T5 (1994), B5234T, M56; S60 T5 (2004), B5234T3, M56

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

#612 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Igac, lenze kym som ten "trivialny" problem nasiel, musel som do toho auta nastrielat 60 tisic, co bola v tej dobe polovica hodnoty. Je to ine, ked si ty svoje stare auticko mozes ist sam servisovat a ine je, ked som to ja musel furt vozit k Jeanovi.

BTW neviem. Ja som mal prve tusim 760 GLE a potom druhe bolo s intercoolerom a mam zafixovane, ze GLX. uz su to roky
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

#613 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Tak po dnesnej diskusii s martinopel to vyzera, ze forum sekciu (a nielen) V50 opustim. :ROFL:
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 30
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: Bylo: S70
Bydliště: Brno

#614 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mkacvinsky »

Len info pre buducich zaujemcov -- v Brnenskom Auto palace tvrdili, ze podla VIN sa neda zistit nic, lebo DB nie su prepojene. Ked som dnes volal do Svencaru, zapisali si VIN a zachvilu zavolali naspet a povedali mi, kde sa auto predalo, v akej vybave a co sa delalo pocas garancnych servisov (plus km pri poslednej garancke).
_________________
Bylo: Volvo S70, 1998, 20V 2.5T, automat

Offline
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 121
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

#615 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

Já ti to říkal, je to jen o ochotě servisu... :wink:
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 121
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

#616 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

No 1.6 bude pěkná lemra, já měl 1.8 i 2.0 a stačilo to jakž takž na jízdu a to to nijak nehoním... Předjíždění nic moc a s 1.6 bych měl i strach... Raději bych aspoň 1.8, ale ideální je 2.0T motor super, spotřeba stejná jako 2.0 bez turba a o litr větší než 1.8... Což za to myslím určitě stojí.
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2416
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

#617 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od mr1 »

Já s 1.6 jel, když jsem hledal čtyřicítku pro moju. Ale jako ee. Postupně sem seděl ve všem, včetně GDI, a zastavil jsem se až na 2.0LPT. Jede to solidně, spotřeba bude patrně stejná jako ta atmo. Na druhou stranu - ta 1.6 bude asi žrát něco méně - kolik? Jarda z Brna má myslím 1.6. Ale každý má svůj styl jízdy, třeba to někomu může stačit. Těžko říct, mě už přijde všechno jako salát, a bez turbíny jezdím vyloženě s odporem (fokus 1.6 :bad: :bad: :bad: -to byl můj poslední zážitek - sem myslel, že do kopce snad nedojedu).
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#618 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Měl jsem 1,6 ky dvě ,spotřeba asi kolem 7l na 100 ,ale s lehkou nohou ,jinak když je naložená a ještě ji naložíš tak si vezme víc jak dvoulitr , neměřil jsem to jen hrubý odhad ,jde o to co od ní očekáváš .
Jinak jsem měl r.v.1998 třikrát Španělsko bez problémů .
Motor ti vydrží dost ,ale jak bylo řečeno je to línější na rozjezdy jinak spolehlivá pokud se o ní budeš starat,ale to je asi s každým autem.
S italem 850 93kW jsem jel tento rok Portugalsko a spotřeba taky okolo 7-8l/100km - pohoda jízda ,ale naloženej jak kráva .
V kopcích mi ji bylo líto ,ale vydržela a má najeto 290000km.
Já jsem najel tam zpět a něco po Portu asi celkem 7500km.
Když si vezmeš silnější budeš mít spotřebu určitě při zatížení lepší než s 1,6 motorem.
Naposledy upravil(a) Petr.Chrpa dne 07 úno 2013 08:13, celkem upraveno 1 x.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#619 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Honza »

Petr.Chrpa píše: Já jsem najel tam zpět a něco po Portu asi celkem 75000km.
příště nejezdi přes Aljašku je to kratší :D
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#620 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Petr.Chrpa »

To víš ,že jsem i bloudil a něco najel navíc :ROFL:
Tu nulu navíc jsem už odmáz - nereálné :Yahoo!: i když s orientací přes GPS někdy možné :lol:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 121
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
Bydliště: Ostrava

#621 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od pitris »

Chlapi, máte někdo zkušenost, zda se do V50 po sklopení zadních sedaček vejdou 2 jízdní kola pro dospělé? O Mondeu, o kterém taky uvažuju se v klidu vejdou, ale auto je to o dost větší... A střešní nosič nechci...

Díky
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš

GDPR_user

#622 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od GDPR_user »

lada.dac píše:Ahoj všem,

chtěl bych tímto poprosit o radu ohledně koupě V50. Dlouhá léta jsem příznivcem této značky a momentálně se rozhoduji o koupi svého prvního Volva (do teď jsem měl Škodofky na LPG - spokojenost). Jelikož mám omezený rozpočet (cca. 150t) narazil jsem na V50 rok 2004-2006. Nejvíce vozů je 2.0D, pak něco málo 1.6D a občas nějaký benzín. U benzínové varianty bych se přiklonil spíše k vozu na LPG (osobně mám velmi dobré zkušenosti s LPG). Otáka tedy zní: Jaký motor je podle vás spolehlivější? Na co si dát při koupi V50 kolem 150t Kč pozor (hodně aut z inzerátů je dovoz D a I). A ještě jedna drobnost: mají všechny V50 v základní výbavě palubní počítač?

Děkuji.
Nekupuj V50!!!

old.fashioned
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 48
Příspěvky: 816
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC70, V50

#623 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od old.fashioned »

v50 vřele doporučuju s benzínovým motorem
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

jm252485
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 13
Příspěvky: 139
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Vůz: S40 1.8 Momentum MY09
Bydliště: Praha 4

#624 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od jm252485 »

old.fashioned píše:v50 vřele doporučuju s benzínovým motorem
Asi určitě, zdejší odborníci považují za dobrou volbu 2.4 nebo 2.4i, pokud by šlo o "trhač asfaltu" tak T5 (2.5 turbo), z hlediska prefrence nákladů (pojistka, náklady na přestavbu a servis) je možná volba 1.8 (např. rozvod řetězem, 4válec a tedy levnější přestavba LPG), i když ortodoxní volvisté tento motor (Ford Duratec) moc neuznávají (ostatně jako celou řadu S40/V50) a V50 s tím bude výkonově tak akorát na poklidné "taťkovské" ježdění...
Jako poměrně probémová motorizace je zde považována verze 2.0D, i když určitě existuje řada spokojených uživatelů. Obecně se má za to, že zde až příliš záleží na tom, jak se k tomu choval minulý majitel - a to je věc poměrně těžko zjistitelná - a může se z toho pak stát docela slušná "kasička" na peníze. Navíc: klasické kurvítko DPF u novějších modelů a případné náklady v případě jeho poruchy mohou snadno smazat přínos z úspory na spotřebě.
Počítač je snad od stupně Kinetic standard, ale dalo se to dát i za příplatek, takže závisí od konkrétního provedení.

v cenovém limitu je například toto:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v50/11696447?goFrom=list
V každém případě - odborníka, co to prohlédne s sebou !!! (například se tam píše, že to má 6 kvaltů, podle fotek je to automat...)
_________________
bylo: Renault Laguna 1.8 RTE, MY98, zlatá metal. , (2002-2012, najeto 180 000 s LPG)
je (17.12.2012): S40 1.8 Momentum, MY09, Passion Red, (2012 - 90 000 km při nákupu) - "Olaf" - od 1.3.2013 LPG MAGIC4
je (15.07.2020): C70 1.4i Summum, MY06, LPG LandiRenzo již z Itále

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 10
Registrován: 10 roků 11 měsíců
Bydliště: Plzeň - město
Vůz: V50 2.4i

#625 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...

Příspěvek od Mydla »

Zdravím všechny,
mohu požádat o radu chtěl bych si koupit V50 jen nevím jaký motor, nejvíce si mi líbí 2.0D, ale najedu tak do 10tis za rok, jezdím do do páce 6km po městě a o víkendu zhruba 220km, asi lepší benzín, nemám moc zkušeností s ním.
Bude 1.8 92kW stačit na tohle auto, v porovnání s 1.6D má o 12Kw víc ale nevím jestli to jde srovnávat? V50 s motorem 2.0 107kw jsem moc neviděl.
Možná jsem málo koukal, ale nenašel jsem moc problémů s benzínem, není to proto že je nikdo nemá?
A poslední otázka máte zkušenosti s E85? pak by ani nebyl tak drahý provoz?

Jen pro porovnání jezdil jsem s focusem I 1.8 TDCI 74Kw a rozhodně bych nechtěl slabší.

Předem díky.
_________________
V50 2.4i 125kw manuál 2008
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“