Stále mi vyblikává kod 212:špatný, nebo žádný signál z lambdy.
Výfuk neměl kostru-viz můj dotaz jinde-tak jsem ho dodatečně ukostřil,aby 3.vývodová sonda měla i tu kostru a stejně to nepomohlo.
Namontoval jsem novou lambdu a stále to samé.
Na konektoru v motoru je po zapnutí klíčku cca 0,5V,ledkový analyzátor svítí uprostřed a ani se nepohne.
Přívodní kabely jsou ok.
Ke mám ještě pátrat?
Lambda
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12971
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Lambda
proveď reset chyby, bude tam dokud ji nesmažeš.
Odpoj na 5 minut baterku, nebo podrž čudlik s kolikem ve správném kanále asi na 5s a až blikne, tak znova. (baterka je jistější, ten čudlik si nepamatuju uplně jistě)
Odpoj na 5 minut baterku, nebo podrž čudlik s kolikem ve správném kanále asi na 5s a až blikne, tak znova. (baterka je jistější, ten čudlik si nepamatuju uplně jistě)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Lambda
Promer si +12V a zem, zda je na lambde fakt mas. Napajeni lambdy ma na sebe samostatnou pojistku (u mne melo).
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha,Bratislava
Lambda
Poruchu jsem samozřejmně vždy vymazal,ale během 15-30km naskočí znovu.Urvanej píše:proveď reset chyby, bude tam dokud ji nesmažeš.
Odpoj na 5 minut baterku, nebo podrž čudlik s kolikem ve správném kanále asi na 5s a až blikne, tak znova. (baterka je jistější, ten čudlik si nepamatuju uplně jistě)
Myslíš proměřit napájení vyhřívání,nebo zda dobře ukostřena na výfuku?tomasss píše:Promer si +12V a zem, zda je na lambde fakt mas. Napajeni lambdy ma na sebe samostatnou pojistku (u mne melo).
Pojistka č.30:čerpadlo v nádrži+vyhřívání lambdy.
_________________
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12971
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Lambda
Pokud jsi si jist, že lambda je v pořádku, tak teda nevim, ale těch 20-30km je zhruba čas, kdy je rj ochotna tolerovat nesmysly z lambdy kvůli vyhřátí. funguje ti výhřev? po otečení klíčkem naměříš napětí a v lambdě je odpor pár ohmů?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Lambda
Tak za prve - kolikadratovou mas lambdu?sudetak píše:Myslíš proměřit napájení vyhřívání,nebo zda dobře ukostřena na výfuku?
Pojistka č.30:čerpadlo v nádrži+vyhřívání lambdy.
Za druhe - pojistka - je ok? (ano, auto nastartuje a bude jezdit i bez cerpadla v nadrzi)
Kabely vedou podel motorovy steny a podel vyfuku, tj. jsou pomerne namahany teplem - proto jestli chces nekde smysluplne merit, tak primo na lambde, ne nekde v motoru. Vyhrivani by melo brat jednotky amper, to taky zkontroluj.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 122
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha,Bratislava
Lambda
Takže závada po tvrdém boji odhalena!
Byl odhnitý plusový kabel vyhřívání v konektoru,kde je spojen kabel od motoru s lambdou.Nebylo to okem viditelné a při měření tam chvíli šťáva byla a chvíli ne a při propísknutí ohmetrem to též vypadalo ok.Až ve chvilce maximální nasranosti,kdy jsem za to pořádně zatáh,tak mi to zůstalo v ruce.Po nasazení nových samiček a opětovném zapojení lambda dle ledkového snímače pěkně reguluje.
Díky za spolupráci-další hlavolamy jsou připraveny!
Byl odhnitý plusový kabel vyhřívání v konektoru,kde je spojen kabel od motoru s lambdou.Nebylo to okem viditelné a při měření tam chvíli šťáva byla a chvíli ne a při propísknutí ohmetrem to též vypadalo ok.Až ve chvilce maximální nasranosti,kdy jsem za to pořádně zatáh,tak mi to zůstalo v ruce.Po nasazení nových samiček a opětovném zapojení lambda dle ledkového snímače pěkně reguluje.
Díky za spolupráci-další hlavolamy jsou připraveny!
_________________
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT
Tatra 613-3
Volvo V40 T5 180kW,AT
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Blade