![Pardon :pardon:](./images/smilies/pardon.gif)
![Unknown :unknown:](./images/smilies/unknw.gif)
[img]http://imageshack.us/a/img607/690/20121016007.jpg[/img]
Byl to strach a nebo zatažená ručkaMarekV píše:ja som na D5ke 120kW siel max okolo 205 tacho, viem, ze je to iny motor ale tie dizle dalej asi fakt nejdu
na eRku 245, viac som sa uz bal ale mal som aj dojem, ze to dalej nejako neleze - tak nevim teraz ci to bol obmedzovac alebo strach
na youtube som videl 260 takze asi jedno z toho
To nevím asi to bude mít roli. Ale myslím, že kdyby se motor nechal ještě více vytočit, tak to trochu zrychlí. Navíc od těch 3500ot. stoupají otáčky opravdu extrémně pomalu. Čekal bych, že když je papírová maximálka 230 a auto je navíc chipovaný(nově), omezovač posunutej,... tak že se to alespoň na těch 230 vyškrábe. A ono je to tak, že na rovině je problém i 200 a pokud dálnice lehce do kopce (stačí opravdu trochu), tak to jede tak 170 a konec Je to téměř zbytečnej problém, ale já o tom přemýšlím no. V podstatě tomu na maximálce ujede stará octávka 1.9tdi a ještě v kombíku Nečekám od toho auta nějaký závodní vlastnosti, ale aspoň na tý dálnici by to jet mohlo...Ing.Magor píše:Jinak co se týče té maximálky, nebude to tím, že vrchol výkonu je někde lehce pod 4000ot a pak klesá, o toč. momentu ani nemluvě a tudíž auto není schopné vyprodukovat vyšší rychlost?
Ono těch 170-180 je tam "dost rychle" pak to jakoby uvadne, což bych ještě chápal. Do 200 se to vyloudá, ale pak se tomu vyloženě nechce. Do toho kopce kdybych byl rozjetej těch 200 tak to taky asi udrží ale zrychlovat do mírnýho náklonu se tomu přes těch cca170 nechce vůbec. Asi to budu muset někdy natočit, pro představu...Ing.Magor píše:Tak v tom případě bude někde nějakej problém, je fakt, že 215 jsem vymáčknul i ze sériový Fabie RS 1.9tdi a i do kopce se okolo těch 200 dokázala udržet.
Taky varianta, promyslím to, ale asi tam budu muset už ze zvědavostiIng.Magor píše:Lepší než to natočit, by asi bylo lepší s tím zajít někam na brzdu, ať víš jakej tam máš reálnej výkon, ta tisícovka nebo kolik to stojí za to podle mě stojí
No, ja budem oponovaťMarekV píše:ja som na D5ke 120kW siel max okolo 205 tacho, viem, ze je to iny motor ale tie dizle dalej asi fakt nejdu
dole kopcom s vetrom v plachtach?Boss píše:No, ja budem oponovať![]()
Zatiaľ som išiel tachometrových cca 240 km/h a podľa navigačky ( Garmin 760T ) to bolo asi 223 km/h. Ručička otáčkomera tesne pri začiatku červeného poľa, cca 4500 ot/minA potom ma zase niekto zabrzdil ...
Kua, donesiem ti navi ? Posledný záznam zo včera ( predtým bol Garmin vynulovaný ) je 212 km/h... alebo tak nejakost_Andy píše: dole kopcom s vetrom v plachtach?![]()
![]()
silnejsia D5 ma papierovu maximalku 225, slabsia 205 tusim.
ja som sa nedavno do pekne strmeho kopca v 190km/h nechal blinkerom do prava obehnut Golfom 5 R32, takze uz tiez nevyskakujem
Nejen s RS. Já se svým kombíkem 1.9 TDi 74kw jel na Strakonický tachometrových 210 do mírnýho kopce. Zkoušel jsem ujet Focusu II 1.8 TDCi a nepovedlo se, nandal mi to s plnou parádou. Tak mi neříkejte, že D5 má maximálku 205Ing.Magor píše:Tak v tom případě bude někde nějakej problém, je fakt, že 215 jsem vymáčknul i ze sériový Fabie RS 1.9tdi a i do kopce se okolo těch 200 dokázala udržet.
tak to mas recht, 170 jel i muj teenage dream Fiat Uno 1.4 iemr1 píše:170 jede i blbá felda.
Tvůj brácha má ten Lotus Omega, biturbo originál?st_Andy píše: ml.bracha ma tu od Lotusu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé