Volvo S60 2.4 D5,120 kW,r.v.2001,manuál
Ahoj,před pár dny jsem koupil tohle auto a cestou z bazaru se mi vše zdálo v pořádku.Nejsem,ale žádný odborník a tak jsem nechal vůz prohlédnout u kamaráda,který opravuje auta.Při zkušební
jízdě mi řekl,že auto jede dobře a snad jen vyměnit vzduchový filtr,podívat se na olej a pro jistotu udělat diagnostiku,protože při jízdě na "pětku" někde kolem 3000 otáček po dobu delší než 30 vteřin palubní počítač ukázal "Motor Wartung erforderl." což prý znamená-motor vyžaduje údržbu.Domluvili jsem se na následující den,ale to už "počítač mlel pořád" a ještě přidal "Home emissionen wart.erforderl."-požadována kontrola emisí.Známí "napíchl" auto na diagnostiku a ta ukázala následující:
1.AGR ventil
2.Tlak paliva příliš nízký
3.Tlak paliva
4.Tlak turba-nevěrohodná hodnota
5.Tlak paliva příliš vysoký
6.Brzdový spínač žádný signál
Nechal jsem tedy vyndat AGR,v práci jsem ho vyčistil,vyměnil se palivový a vzduchový filtr a motor se umyl "wapkou".
Potom jsem to ve velice mírném tempu jel projet.Přišlo mi,že auto jede mormálně,ale všiml jsem si,že nějak moc kouří.Nechtěl jsem to hned po umytí honit a tak jsem pomalu
najezdil cca 40 km,ale kouřilo se stále a to docela dost.Vrátil jsem se k známému,ale nic jsme nevyřešili.Je pravda,že chybové hlášení "palubáku" přestalo,ale vadil mi ten kouř.
Druhý den jsem tedy natankoval na OMW MaxxDiessel a tajně doufal,že to bylo naftou.Kouření však nepřestalo a tak jsem dnes jel na diagnostiku do "Volva" u nás v Karlových Varech.
Byl jsem objednaný na 13 hod.,popsal jsem důvod proč chci diagnostiku v bláhové naději,že mi pomohou.V 15.55 hod mi ale řekli,že je to moc krátká doba nato,aby zjistili co je důvodem
černého kouře a ztráty výkonu.Řekli,že diag. ukázala špatnou váhu vzduchu a tak ji vyměnili.Na moji otázku,jestli to tedy už nekouří však odpověděli,že to kouří stále,ale ta chyba ohledně vzduchu už na diag. není a když jim tu auto nechám,tak snad na něco přijdou.Nechal jsem si tam tedy vrátit svoji "váhu",zaplatil 1112,-kč a teď nevím co dál.
Poradí někdo?
Uvítám každou radu,ale jsem docela v časové tísni,protože jsme chtěli s tímto autem jet na dovolenou ,ale vypadá to,že asi nikam nepojedu.
Proto máte-li někdo nějaký nápad,rád bych to řešil po telefonu,protože jsem docela "lama" co se aut týká.Nemusíte volat,stačí prozvonit a já zavolám zpět.
Tel.číslo 724619945
Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: S60 2.4 D5 120 kW
Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
Tak to dopadá,když si člověk nevezme někoho kdo Volvům rozumí.Teď už snad jen navštívit někoho kdo ti to dá dohromady,nejlepší volba pro tebe asi Marra.Na dovču ale asi zapomeň.
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
mýt tenhle motor wapkou je docela frajeřina. To je asi jako hodit mobil do pračky, když má opatlaný displej.
marra tě pochválí....
marra tě pochválí....

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: S60 2.4 D5 120 kW
Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
doktor píše:mýt tenhle motor wapkou je docela frajeřina. To je asi jako hodit mobil do pračky, když má opatlaný displej.
marra tě pochválí....
Bohužel jsem u toho nebyl a teď to už nevrátím

-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: S60 2.4 D5 120 kW
Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
Nikdo nic..........??? 

-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
nebudte na nej zli a radsi mu zkuste doporucit nekoho vyzkousenyho z okoli jeho bydliste. uz ted toho ma asi plny zuby, tak mu to nedelejte horsi. karma vam to pak urcite vrati 

_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
Nepodařilo se jim wapkou profláknout hadici od turba??
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10013
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
taky bych řekl, že by to mohlo bejt někde nějakou díroumartinopel píše:Nepodařilo se jim wapkou profláknout hadici od turba??
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
ked to dymi a diagnostika nic neukazuje , s najvacsou pravdepodobnoust niekde v sani praskla hadica , alebo dokonca praskol intercooler , tieto prve motory su na to citlive a jedna sa o spotrebny material , agresivne prostredie tie gumy casom odrovna a treba menit . takisto intercooler , ten je poddimenzovany , takze casom sam praskne . toto vsetko sposobuje dymivost . ak auto hadze hlasky a motor nejde do otacok , moze sa jednat o mechanizmus naklapania lopatiek v turbe , alebo popripade ine tlakove senzory a pristrojceky s tym suvisiace
preto je dolezite zajst za volvo mechanikom ako ti tu ostatni radia 


_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: S60 2.4 D5 120 kW
Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
Chci Vám všem,kteří jste aspoň chvilku přemýšleli o tom,co může být příčinou mých problémů s autem poděkovat a jsem rád,že se najdou lidé,kteří jsou ochotni pomoci a nemají jen škodolibou radost
ze starostí druhých.Ještě nechci nic uspěchat,ale konečně se zřejmě možná podařilo zjistit závadu a bude-li to pravda,tak se snad samou radostí zblázním
P.S.
Okamžik pravdy přijde zítra a já (spolu s Vámi
) bych to měl vědět do 18-ti hodin.
Držte palce
ze starostí druhých.Ještě nechci nic uspěchat,ale konečně se zřejmě možná podařilo zjistit závadu a bude-li to pravda,tak se snad samou radostí zblázním

P.S.
Okamžik pravdy přijde zítra a já (spolu s Vámi

Držte palce

-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sokolov
- Vůz: S60 2.4 D5 120 kW
Volvo S60 2.4D5 120kW - černý kouř,ztráta výkonu-
Ahoj,tak už mám auto po opravě a zkušební jízda ukázala,že je vše v pořádku
Příčinou problémů byla 15-ti centimetrová prasklina v Intercooleru.Vyměněn a už to "maká"
Ještě jednou Vám všem děkuji !!!

Příčinou problémů byla 15-ti centimetrová prasklina v Intercooleru.Vyměněn a už to "maká"
Ještě jednou Vám všem děkuji !!!

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]