http://www.auto.cz/konec-tuningu-69694
tož toto... na zblití...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1593
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
tož toto... na zblití...
To jako všechny svoje auta rozeberu? Vrakoviště se pozavírají? Auto s rozbitým nárazníkem půjde do šrotu???
http://www.auto.cz/konec-tuningu-69694
http://www.auto.cz/konec-tuningu-69694
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 3184
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
tož toto... na zblití...
to víš, dojdou ti stěrače a pak už neprojdeš technickou 
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
tož toto... na zblití...
tak zrovna u stěračů jen vyměníš gumku a hlavní část stěrače zůtane
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
tož toto... na zblití...
Jenže ne napořád.Nosound89 píše:tak zrovna u stěračů jen vyměníš gumku a hlavní část stěrače zůtane
Je to hovadina co vymyslel ožralej europoslanec a ostatní co tam chrápou, tak jak jim klimbá hlava, tak to odsouhlasili.
Nebo je všechno trochu jinak, než se u nás medializuje.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
tož toto... na zblití...
Šak to "chystají" a ne že to schválili. Taková hovadina snad neprojde. Jenže za vším hledejte automobilky. Ty by nejradši, aby stará auta nejezdila a kupovala se pořád jen nová. A jelikož v autoprůmyslu jsou mraky peněz, tak byla jen otázka času, kdy se "tlak" projeví ...
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 4064
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
tož toto... na zblití...
Až tý lobbistický bandě daj ze zákona, že auto střední třídy musí bez závažnějších oprav a výměn jiných než přesně definovaných spotřebních dílů najet 500000km (nižší střední pak 300000km ať nežeru), jinak táhne veškerý náklady spojený s opravou výrobce, nebudu mít s takovou směrnicí problém. Lidi pak sami od sebe začnou kupovat nový auta. Musí to bejt hrozná zábava pučovat si od jiných zasraných vydřiduchů na věc která ani nemá šanci vydržet do konce splácení
.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14740
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
tož toto... na zblití...
Moje řeč, Dali. 
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1593
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
tož toto... na zblití...
Bohužel mám strach že to i může projít... Podívejte kolik věcí už máme,o kterejch se říkalo že nemůžou projít. Ekoteroristickej poplatek,v chlívě máme usporku,....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
tož toto... na zblití...
pořád se dají sehnat klasické žárovky, jen to nejsou žárovky ale "ohřívací tělesa"Sarkasmic píše:v chlívě máme usporku,....
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zaječov
- Vůz: Nyni: V70 I, B5254T, 98'
- Bydliště: Zaječov (Beroun)
tož toto... na zblití...
Tohle přesně vystihuje podstatu problémudali píše:Až tý lobbistický bandě daj ze zákona, že auto střední třídy musí bez závažnějších oprav a výměn jiných než přesně definovaných spotřebních dílů najet 500000km (nižší střední pak 300000km ať nežeru), jinak táhne veškerý náklady spojený s opravou výrobce, nebudu mít s takovou směrnicí problém. Lidi pak sami od sebe začnou kupovat nový auta. Musí to bejt hrozná zábava pučovat si od jiných zasraných vydřiduchů na věc která ani nemá šanci vydržet do konce splácení.
_________________
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
Nyní hledám
Dříve:
V70 I, B5254T, 98' (1 rok)
940 GL, B200F, 92' kombi (mesic)
940 POLAR, B230FD, 94' kombi (4 roky)
740 GL, B230F, 89' kombi (1 rok)
240 GL, B230A, 86' sedan (10 let)
740 GLE, D24T, 89' sedan (3 roky)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
tož toto... na zblití...
Už vidim někoho, jak dohledává specifikaci, v který moje auta vyjela z linky. Fotky? Nebo číslo dílu? Todle prostě nejde prokazovat. A jediný k čemu to povede, že tunerský firmy budou muset razit čísla origo dílů na svoje produkty.
Hlavně mi uniká smysl! Kolik lidí zemřelo kvůli tomu, že na fobii je místo klasickýho RSkovej nárazník?
Ale opravdu bych těm násoskám z EU parlamentu nalil čistého Havířovského lihu. Protože museji na něčem frčet, takový kraviny jinak nejsou možný aby vytáhl někdo, kdo má v hlavě něco jinýho než sr@čky.
Hlavně mi uniká smysl! Kolik lidí zemřelo kvůli tomu, že na fobii je místo klasickýho RSkovej nárazník?
Ale opravdu bych těm násoskám z EU parlamentu nalil čistého Havířovského lihu. Protože museji na něčem frčet, takový kraviny jinak nejsou možný aby vytáhl někdo, kdo má v hlavě něco jinýho než sr@čky.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: dumi.cz, Vapik