ahoj chlapi, tak sem testoval různé druhy nafty a výsledek byl docela zajímavý. Shell v-power diesel je docela dobrý,ale háček je v tom že je to stejný jak fuel save diesel liší se jen cenou . potom sem zkoušel diesel verva od benziny která láká na cetanové číslo 60, jediná výhoda je že opravdu motor rychleji nastartuje ale to je tak všechno je daleko hlučnejší než když jedu na fuel save od shellu a výkon je stejný spotřeba je vyšší o 0,1-0,2l. prostě není potřeba kupovat premiové palivo radši si kupte kvalitní aditiva a máte to lepší
no na nete sa da este najst clanok , kde u vas robili chemicky rozbor paliv a porovnavali rovnake znacky s nemeckom a vysledok bol taky , ze nasli dost zasadne rozdiely . takze aditiva to istia .
Drak3n píše:no na nete sa da este najst clanok , kde u vas robili chemicky rozbor paliv a porovnavali rovnake znacky s nemeckom a vysledok bol taky , ze nasli dost zasadne rozdiely . takze aditiva to istia .
jo taky sem ho četl a jen sem se zhrozil a hned sem to zkoušel na svém autě
Hojte, já s naftou nemám vůbec žádný předchozí zkušenosti, máte tedy tip, která nafta je nejméně ojebaná? Když jsem bral benzín, bral jsem ho u Euroilu - prý dobrá kvalita.
Co ty aditiva, mám kupovat nějaký už teď?
_________________ bylo: Honda Civic 93' D15B2;Volvo S60 D5 03', Saab 9-3 1.9TiD 04', Mondeo MK4 Titanium S, 2.2 TdCi;XC70 III D5, 2016;Toyota GR Yaris
studak píše:Hojte, já s naftou nemám vůbec žádný předchozí zkušenosti, máte tedy tip, která nafta je nejméně ojebaná? Když jsem bral benzín, bral jsem ho u Euroilu - prý dobrá kvalita.
Co ty aditiva, mám kupovat nějaký už teď?
čus já ti můžu doporučit shell fuel save diesel ještě lepší je pak v-power diesel (nitro+). diesel verva od benziny nebrat nic dobrého od toho nečekej jel to líp startuje ale motor potom docela hlučí na tu jejich naftu. jo a když budeš tankovat ten v-power od shell tak aditiva už tam mají namíchané na jejich naftu jezdím svižně za 5.7l
sline píše:čus já ti můžu doporučit shell fuel save diesel ještě lepší je pak v-power diesel (nitro+). diesel verva od benziny nebrat nic dobrého od toho nečekej jel to líp startuje ale motor potom docela hlučí na tu jejich naftu. jo a když budeš tankovat ten v-power od shell tak aditiva už tam mají namíchané na jejich naftu jezdím svižně za 5.7l
Tak moje zkušenost je přesně opačná. Podle mě je to různé pumpu od pumpy. Shell jsem brával v Praze na Bohdalci a byla to tragédie. Naopak Vervu jsem tankoval ve Žďáře nad Sázavou a motor byl mnohem tišší, šel líp do otáček a celkový pocit z jízdy byl mnohem lepší. Jinak standardně tankuju na Luk Oilu, všechno v pohodě, rusáci si prý kvalitu hlídají...
jo souhlasím že na každé pumpě se to může lišit, ale já jsem spokojený na shell Olomouc, dobrá kvalita. verva Olomouc úplně hrůza motor chytal o 100% líp, ale jinak byl strašně slyšet a výkon stejný.
studak píše:Hojte, já s naftou nemám vůbec žádný předchozí zkušenosti, máte tedy tip, která nafta je nejméně ojebaná? Když jsem bral benzín, bral jsem ho u Euroilu - prý dobrá kvalita.
Co ty aditiva, mám kupovat nějaký už teď?
čus já ti můžu doporučit shell fuel save diesel ještě lepší je pak v-power diesel (nitro+). diesel verva od benziny nebrat nic dobrého od toho nečekej jel to líp startuje ale motor potom docela hlučí na tu jejich naftu. jo a když budeš tankovat ten v-power od shell tak aditiva už tam mají namíchané na jejich naftu jezdím svižně za 5.7l
Naftu od Shell neber v ČR vůbec. (za hranicemi je to jinak) Doporučuji ti u nás jen Vervu od Benziny. Já do ní ještě přidávám aditiva v létě i v zimě.