V70 II vyber motora, prevodovky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: toyota corolla e11 4efe
- Bydliště: praha - blava - poprad
V70 II vyber motora, prevodovky
Zdravim vsetkych, zakladam temu, o ktorej tu uz bolo hodne popisaneho, ale casto to boli skor boje nez uzitocne argumenty
Premyslam nad kupou V70 II, a ani po 2 tyzdnoch citania tohto fora si neviem dat rady ani len s vyberom motorizacie, natoz hladanim konkretnych kuskov. A to nemam rad - ked kupujem jazdenku, musim byt vnutorne uplne presvedceny o type, motore, prevodovke, (farbe ) atd..
Takze, zhrnute ocakavania:
zriadovacia cena max: 100 000 - 150 000 czk (4000 - 6000 e)
rocny najazd: 15 000 km (nie vela, ale skor dlhsie trasy)
prevodovka: automat
preferujem spolahlivost a hospodarnost nad luxusom ci vykonom!!!
Moje poznamky po lustrovani fora su akurat tieto:
Ak naftu - D5 (som uplne zmagoreny z objemov ci vykonov) pred 2006, resp. pred filtrom pevnych castic a s automatom (nech niesu probl s dvojhmotou a spojkou) a s predhrevom - bufikom.
Ak benzin - 2,4i atmosferu (vobec netusim, co to je za motor), a tiez neviem, ci su pri benzine takisto problemy s dvojhmotou (teda ci tam nejaka je)..
Ked by som pocital najazd 15000 km rocne, rozdiel spotreby 4 litre, na rok by som benzin preplatil o 25 000 czk (1000 e).
Oplati sa mi uz pri takomto rozdiele riesit naftu? Pripominam, ze mi nejde o turba, zatahy, hluk ani nic, ale o to, aby auto stalo spokojne pred barakom a nie u servisaka..
Pre porovnanie, ake su prevadzkove naklady naftaku, kolko moze vyjst oprava vstrekov turba a ja neviem coho viac, ako u benzinaka rocne?
Trochu rozbity prispevok, ale ked sa z toho niekto vysomari, budem rad za kazdy nazor.. dik
Premyslam nad kupou V70 II, a ani po 2 tyzdnoch citania tohto fora si neviem dat rady ani len s vyberom motorizacie, natoz hladanim konkretnych kuskov. A to nemam rad - ked kupujem jazdenku, musim byt vnutorne uplne presvedceny o type, motore, prevodovke, (farbe ) atd..
Takze, zhrnute ocakavania:
zriadovacia cena max: 100 000 - 150 000 czk (4000 - 6000 e)
rocny najazd: 15 000 km (nie vela, ale skor dlhsie trasy)
prevodovka: automat
preferujem spolahlivost a hospodarnost nad luxusom ci vykonom!!!
Moje poznamky po lustrovani fora su akurat tieto:
Ak naftu - D5 (som uplne zmagoreny z objemov ci vykonov) pred 2006, resp. pred filtrom pevnych castic a s automatom (nech niesu probl s dvojhmotou a spojkou) a s predhrevom - bufikom.
Ak benzin - 2,4i atmosferu (vobec netusim, co to je za motor), a tiez neviem, ci su pri benzine takisto problemy s dvojhmotou (teda ci tam nejaka je)..
Ked by som pocital najazd 15000 km rocne, rozdiel spotreby 4 litre, na rok by som benzin preplatil o 25 000 czk (1000 e).
Oplati sa mi uz pri takomto rozdiele riesit naftu? Pripominam, ze mi nejde o turba, zatahy, hluk ani nic, ale o to, aby auto stalo spokojne pred barakom a nie u servisaka..
Pre porovnanie, ake su prevadzkove naklady naftaku, kolko moze vyjst oprava vstrekov turba a ja neviem coho viac, ako u benzinaka rocne?
Trochu rozbity prispevok, ale ked sa z toho niekto vysomari, budem rad za kazdy nazor.. dik
-
Offline
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
V70 II vyber motora, prevodovky
moje zkusenosti - dlhsie trasy jezdim s 2.4 125kw geartronicem kolem 7l (ted dovolena 1000km za 6,8, rychlost 120-140 podle omezeni a provozu, cesta pres brenner, takze zadna rovina). nevim za kolik by to dala d5ka, ale o 4l min by to asi nebylo. bezny cesty mimomesto kolem 100km/h, nejaky to predjizdeni je za tech 7.4
do mesta je to ovsem zrout. tam ta d5ka bude asi o ty 4l niz. ja jezdim za 11, v zime i za 14,5.
zrychleni na 100km/h ma benzin o cca 1s lepsi nez d5ka, v zime to startuje za kazdych okolnosti, v kombinaci s automatem to taky nema setrvacnik a na motoru se celkem nema co rozbit, v kabine je ticho, nic se neklepe, nesmrdi to.
z pohledu prevodovky - ta co v tom je da max kroutak tusim 330nm. d5ka tenhle kroutak ma, takze prevodovka dostava vic za usi nez v benzinu, kterej ma max. 230nm. u me ma prevodovka podle tacho namotano 200tkm, v realu ji tipuju aspon o 50tkm vic. poslednich cca 100tkm v tom nikdo nemenil olej, ja po koupi udelal vymenu a prevodovka slape jak na novym aute. takze pokud dizl, bal bych se automatu trochu vic nez u benzinu.
do mesta je to ovsem zrout. tam ta d5ka bude asi o ty 4l niz. ja jezdim za 11, v zime i za 14,5.
zrychleni na 100km/h ma benzin o cca 1s lepsi nez d5ka, v zime to startuje za kazdych okolnosti, v kombinaci s automatem to taky nema setrvacnik a na motoru se celkem nema co rozbit, v kabine je ticho, nic se neklepe, nesmrdi to.
z pohledu prevodovky - ta co v tom je da max kroutak tusim 330nm. d5ka tenhle kroutak ma, takze prevodovka dostava vic za usi nez v benzinu, kterej ma max. 230nm. u me ma prevodovka podle tacho namotano 200tkm, v realu ji tipuju aspon o 50tkm vic. poslednich cca 100tkm v tom nikdo nemenil olej, ja po koupi udelal vymenu a prevodovka slape jak na novym aute. takze pokud dizl, bal bych se automatu trochu vic nez u benzinu.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9856
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
V70 II vyber motora, prevodovky
počítej s rozídlem ve spotřebě spíš 2-3 litry. Ty 4 to už je dost.
vem benála s tímhle nájezdem
vem benála s tímhle nájezdem
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3702
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
V70 II vyber motora, prevodovky
najdi si peknu 2.4T alebo 2.4 a budes spokojny. ak budes potrebovat pomoct s vyberom, ozvi sa.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
V70 II vyber motora, prevodovky
taky bych na tazatelove miste volil benzin... pri najetych km nema spotrebu az tak smysl resit.
chce to nejlip oba motory vyzkouset a pak se rozhodnout.
chce to nejlip oba motory vyzkouset a pak se rozhodnout.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Vůz: P309 1992
- Bydliště: Okres Kladno
V70 II vyber motora, prevodovky
Jaký je rozdíl mezi 2.4i a 2.4T? Turbína pracuje vždy, nebo až při vyšších otáčkách?
_________________
je Peugeot 309, 1992, AT
bylo V70 MY01 2.4i B5244S2 AT HU-603, Ufinka
je Peugeot 309, 1992, AT
bylo V70 MY01 2.4i B5244S2 AT HU-603, Ufinka
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
V70 II vyber motora, prevodovky
len tak naokraj, 5-rýchlostný Aisin má povolený krútiaci moment najviac 350 Nm,D5 120 kW papierovo dáva max 340 Nm,len keď uzamkneš 5-ku a dáš plný plyn napr. z 80 km/h,tak je schopná dať (aspoň moja) 365 Nm,pričom pri zaradenom "D" a tom istom postupe dá 335 Nm...motor si nemôže pomôcť podradením,tak je nútený zo seba vydať maximum...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 831
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
V70 II vyber motora, prevodovky
Jak jsi to změřil že ti dává 365 Nm
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
V70 II vyber motora, prevodovky
Ortový píše:len tak naokraj, 5-rýchlostný Aisin má povolený krútiaci moment najviac 350 Nm,D5 120 kW papierovo dáva max 340 Nm,len keď uzamkneš 5-ku a dáš plný plyn napr. z 80 km/h,tak je schopná dať (aspoň moja) 365 Nm,pričom pri zaradenom "D" a tom istom postupe dá 335 Nm...motor si nemôže pomôcť podradením,tak je nútený zo seba vydať maximum...
I když jedu 100km/h, mám tam zamknutou pětku a dám plný plyn, tak mi převodovka podřadí.. takhle se teda chová moje
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 120
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: V70 D5 04´ černá
- Bydliště: Náchodsko
V70 II vyber motora, prevodovky
Moje také a bez zamknutí. To samé i u kik_dropu. Tam bych si to bez podřazení nedovedl představit. Jinak - moje počítačová spotřeba je současně 6,4/100. Jezdím převážně mix - obec i mimo obec. Nafta diesel fuel save od Shell. Aditivuji.
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
V70 II vyber motora, prevodovky
Určite zvol benzín, pre teba nemá cenu šetriť na nafte, ked urobíš 15tkm. Píšeš, že jazdíš prevažne dlhšie trasy, tak spotreba 7 benzínu, alebo 6,5 nafty nemá cenu riešiť.
Ešte by som sa chcel opýtať ostatných s automatmi, jak sa dá uzamknúť 5ka. Nieje to náhodou tak, že Ked navolíš na páke nejaké číslo, tak nižšie stupne idú, len vyššie sú blonuté?
Ešte by som sa chcel opýtať ostatných s automatmi, jak sa dá uzamknúť 5ka. Nieje to náhodou tak, že Ked navolíš na páke nejaké číslo, tak nižšie stupne idú, len vyššie sú blonuté?
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
V70 II vyber motora, prevodovky
2.4T udajne zere s lehkou nohou o neco min nez 2.4i a jede podstatne lip. turbomotory maji vetsi ucinnost nez atmosfery, tak je to asi pravda. ja chtel facelift a tam se delaly az 2.5T ktery naopak zerou vic, tak jsem vzal 2.4i, jinak bych vzal tu 2.4T akorat si dej vetsi pozor na stav prevodovky.gabuliatko píše:Jaký je rozdíl mezi 2.4i a 2.4T? Turbína pracuje vždy, nebo až při vyšších otáčkách?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Vůz: toyota corolla e11 4efe
- Bydliště: praha - blava - poprad
V70 II vyber motora, prevodovky
jo jo, asi pri tom benzine ostanem.. len ono pri rychlosti 140 - 150 to uz papa podla mna trochu viac ako 7 litrov
kratke trasy do mesta (a pre babu) si necham staru corollku, ekonomickejsie auto hadam nepoznam..
tie benziny 2.4 v rokoch 2000-2007 mali viac druhov automatickych prevodoviek?
diky za vsetky nazory..
kratke trasy do mesta (a pre babu) si necham staru corollku, ekonomickejsie auto hadam nepoznam..
tie benziny 2.4 v rokoch 2000-2007 mali viac druhov automatickych prevodoviek?
diky za vsetky nazory..
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
V70 II vyber motora, prevodovky
Uzamykaní funguje automaticky, při ustálené jíždě, cca 80km/h. Na starostí to má měnič. A neuzamyka jen na pětku ale ji na jiné rychlosti. Při šlápnutí na plyn se nejdřiv odemkne měnič a pak podřadí..danki píše:Určite zvol benzín, pre teba nemá cenu šetriť na nafte, ked urobíš 15tkm. Píšeš, že jazdíš prevažne dlhšie trasy, tak spotreba 7 benzínu, alebo 6,5 nafty nemá cenu riešiť.
Ešte by som sa chcel opýtať ostatných s automatmi, jak sa dá uzamknúť 5ka. Nieje to náhodou tak, že Ked navolíš na páke nejaké číslo, tak nižšie stupne idú, len vyššie sú blonuté?
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
V70 II vyber motora, prevodovky
Uzamykaní funguje automaticky, při ustálené jíždě, cca 80km/h. Na starostí to má měnič. A neuzamyka jen na pětku ale ji na jiné rychlosti. Při šlápnutí na plyn se nejdřiv odemkne měnič a pak podřadí..
Dobre no, sme sa nejako nepochopili... Ja som myslel uzamykaní prev. stupňa a ty uzamykaní mechanizmu v prevodovke...
Dobre no, sme sa nejako nepochopili... Ja som myslel uzamykaní prev. stupňa a ty uzamykaní mechanizmu v prevodovke...
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
V70 II vyber motora, prevodovky
No, právěže pochopili. Jen to uzamykaní rychlosti se neděje v převodovce, ale v měniči. Při neuzamčeném meniči nejsou otáčky motoru a převodovky stejné. Po uzamčení je poměr 1:1.danki píše:Dobre no, sme sa nejako nepochopili... Ja som myslel uzamykaní prev. stupňa a ty uzamykaní mechanizmu v prevodovke...
V převodovce jde zamknout jen parkovací kolo
Režimy D, 4, 3, L jsou pak jen vlastností řidící jednotky, v převodovce se nic neděje.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 331
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Malacky
- Vůz: 945 B200FT
V70 II vyber motora, prevodovky
Keď dáš 4ku na páke, tak ti tam uzamkne 4tý prevodový stupeň? Alebo tam sú k dispozícii prvé štyri stupne. Ja keď som mal Saaba tak to bol 4q. Navolil som 3ku a automat sa rozbiehal na 1ku, potom preradilo na 2ku, ptom na 3ku a ďalej nepustilo.sordo píše:No, právěže pochopili. Jen to uzamykaní rychlosti se neděje v převodovce, ale v měniči. Při neuzamčeném meniči nejsou otáčky motoru a převodovky stejné. Po uzamčení je poměr 1:1.danki píše:Dobre no, sme sa nejako nepochopili... Ja som myslel uzamykaní prev. stupňa a ty uzamykaní mechanizmu v prevodovke...
V převodovce jde zamknout jen parkovací kolo
Režimy D, 4, 3, L jsou pak jen vlastností řidící jednotky, v převodovce se nic neděje.
_________________
2x V70 TDI, V70 T5
2x V70 TDI, V70 T5
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
V70 II vyber motora, prevodovky
Když tám 4ku na páce, tak jediné co to udělá, že to řekne řidici jednotce, že má řadit jen po 4ku. Stejně je to s trojku. Ale nic se neuzamyka. To o čem se bavím, je uzamknutí meniče, kdy menič přestane prokluzovat a převodovka je 100% spojená s motorem. A v tu chvílí se chová jako manuál. U AW55-50 to všechno řeší elektronika takže zamykání je jen na ní. Deje se tak jen při ustálené jízdě a hlavním důvodem je snižení spotřeby.danki píše:Keď dáš 4ku na páke, tak ti tam uzamkne 4tý prevodový stupeň? Alebo tam sú k dispozícii prvé štyri stupne. Ja keď som mal Saaba tak to bol 4q. Navolil som 3ku a automat sa rozbiehal na 1ku, potom preradilo na 2ku, ptom na 3ku a ďalej nepustilo.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
V70 II vyber motora, prevodovky
Když tu řešíte spotřebu - tak mám reálné hodnoty tyto - obě auta jsou 5q automat AW:
V70II D5 120kW (t.j. bez DPF) - najeto 35tkm za 4 roky - dlouhodobý průměr
- toto auto logicky prefererujeme pro delší trasy, např. Chorvatsko bylo za 6.2, normální jízda. Ale povětšinu roku hrká město, 10-20km denně.
S60 T5 184kW - najeto 11tkm za 2 roky, auto je o fous lehčí než V70II - dlouhodobý průměr
- toto auto trpí městem takřka trvale. Na dálnici tento nejsilnější turbo benzín (kromě R) umí klidnou nohou a v limitech být pod 10l.
Za mě 4l rozdíl je, "klidnější" pětihrnky benzíny budou možná (?) o chlup úspornější. Typické reálné hodnoty spotřeb najdeš tu: https://www.spritmonitor.de
Podotýkám, že v žádém z těchto aut se mi zatím v motorech nic nepokazilo. Celkově hodnotím tato 10-letá auta z hlediska spolehlivosti jako velmi nadprůměrná. Nějaké drobotiny byly, ale nic, co na bych nadával. Běžná údržba - oleje+filtry. 2x pták nebo kámen do chladiče. Jedině naposledy mi startér Bosch pastorkem očesal "setrvačník" (= hnací kolo na měniči).
Pavel
P.S. A za mě už jen vždy automat. U 'nového' jetého auta je to malinko sázka do loterie, jestli resp. kdy tě potká repase. Zvláště u ~10 let starého auta, jaké hledáš (usuzuji podle ne-DPF), je to relativně pravděpodobné, vzhledem k náletu km a zanedbávání údržby (a to i Volvem - kdy olej v AT byl považován za "doživotní" náplň a neměnili to v žádných pravidelných intervalech).
V70II D5 120kW (t.j. bez DPF) - najeto 35tkm za 4 roky - dlouhodobý průměr
- toto auto logicky prefererujeme pro delší trasy, např. Chorvatsko bylo za 6.2, normální jízda. Ale povětšinu roku hrká město, 10-20km denně.
S60 T5 184kW - najeto 11tkm za 2 roky, auto je o fous lehčí než V70II - dlouhodobý průměr
- toto auto trpí městem takřka trvale. Na dálnici tento nejsilnější turbo benzín (kromě R) umí klidnou nohou a v limitech být pod 10l.
Za mě 4l rozdíl je, "klidnější" pětihrnky benzíny budou možná (?) o chlup úspornější. Typické reálné hodnoty spotřeb najdeš tu: https://www.spritmonitor.de
Podotýkám, že v žádém z těchto aut se mi zatím v motorech nic nepokazilo. Celkově hodnotím tato 10-letá auta z hlediska spolehlivosti jako velmi nadprůměrná. Nějaké drobotiny byly, ale nic, co na bych nadával. Běžná údržba - oleje+filtry. 2x pták nebo kámen do chladiče. Jedině naposledy mi startér Bosch pastorkem očesal "setrvačník" (= hnací kolo na měniči).
Pavel
P.S. A za mě už jen vždy automat. U 'nového' jetého auta je to malinko sázka do loterie, jestli resp. kdy tě potká repase. Zvláště u ~10 let starého auta, jaké hledáš (usuzuji podle ne-DPF), je to relativně pravděpodobné, vzhledem k náletu km a zanedbávání údržby (a to i Volvem - kdy olej v AT byl považován za "doživotní" náplň a neměnili to v žádných pravidelných intervalech).
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
V70 II vyber motora, prevodovky
cuhan:výstup z DICE u Martinopla
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 831
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
V70 II vyber motora, prevodovky
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
V70 II vyber motora, prevodovky
ja viem,že to nebolo merané na brzde,ale ako príklad to nie je zlé...aspoň to vyvolalo úsmev na Tvojej tvári...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
-
Offline
- Příspěvky: 624
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
V70 II vyber motora, prevodovky
te spotreby bych se u 2,5T taky nebal. Je pravda ze se jezdi minimalne ve meste a rozvazne ne pomalu a spotreba na benzin byla lehce nad 9. Navic i ta 2,5T neni s V70 zadny zavodnik...
Jinak mam prime srovnani automat/manual u 2,5T. Zalezi co clovek od auta chce pausalne nemuzu rict co je lepsi.
Jinak mam prime srovnani automat/manual u 2,5T. Zalezi co clovek od auta chce pausalne nemuzu rict co je lepsi.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
V70 II vyber motora, prevodovky
Moja rada - benzin, ideálně 125kW atmosféra 2.4i s automatom. Ja dlhé trasy v tejto kombinácii jazdím pri tempomate na 140km/h za 8,5l. Okresky za 7.5l.
Doležitý faktor bude ale aj to, že za rovnakú cenu zoženieš (teraz len teoreticky na vykreslenie situácie) benziňáka so 100tis najazdenými KM, ale nafta bude mať raz tolko.
Benziňákov s malým nájazdom je v Reichu a aj inde na západe hafo. Sú to vačšinou rodinné autá, takže výber je slušný, ceny oproti dieslom výrazne nižšie.
Doležitý faktor bude ale aj to, že za rovnakú cenu zoženieš (teraz len teoreticky na vykreslenie situácie) benziňáka so 100tis najazdenými KM, ale nafta bude mať raz tolko.
Benziňákov s malým nájazdom je v Reichu a aj inde na západe hafo. Sú to vačšinou rodinné autá, takže výber je slušný, ceny oproti dieslom výrazne nižšie.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 235
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
- Bydliště: Handlová, Slovensko
V70 II vyber motora, prevodovky
sordo: ak po oprave máš volič "PRND43L",povedz mi,ako tam chceš zamknúť päťku?tak to som fakt zvedavý...to "43L" znamená,že radí do štvorky,trojky,a "L" znamená,že radí len jednotku a dvojku...naproti tomu typ voliča,ktorý mám ja (PRND a +-) má tzv. manuálny režim(to je to +-) a tam,aký stupeň navolíš,taký prevodovka udržuje,pokým RJ neusúdi,že hrozí poškodenie motora...
jozef:zrejme sa nerozumieme,neviem o čom píšeš,zamknutie asi myslíme každý nejaké iné...
danki:prečítaj to,čo som písal sordovi
jozef:zrejme sa nerozumieme,neviem o čom píšeš,zamknutie asi myslíme každý nejaké iné...
danki:prečítaj to,čo som písal sordovi
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé