Čistič vstřiků...(?)
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#1 Čistič vstřiků...(?)
na http://www.brickboard.com jsem se dočetl zajímavý tip na čištění vstřiků u D24(T):
Doporučují naplnit nový palivový filtr nesyntetickým ATF(naplnit olejem před instalací při výměně filtru)Tvrdí,že ATF je vynikající prostředek na čištění vstřiků...
motor se nastartuje a běží na něj uplně klidně a palivo přicházející z nádrže naředí ATF ve filtru...
Docela zajímavý...Máte s tím nějaké zkušenosti?Nebo to je jen praxe Amíků :?:
Doporučují naplnit nový palivový filtr nesyntetickým ATF(naplnit olejem před instalací při výměně filtru)Tvrdí,že ATF je vynikající prostředek na čištění vstřiků...
motor se nastartuje a běží na něj uplně klidně a palivo přicházející z nádrže naředí ATF ve filtru...
Docela zajímavý...Máte s tím nějaké zkušenosti?Nebo to je jen praxe Amíků :?:
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 906
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#3
nejlepe někde na poli mimo dosah civilizace takovou dymovnici nemaji ani Bin-ládinovy pomocníci :badgrin: :badgrin: :badgrin:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#4
Ty si se dal na poezii?marra píše:nejlepe někde na poli mimo dosah civilizace takovou dymovnici nemaji ani Bin-ládinovy pomocníci :badgrin: :badgrin: :badgrin:
tobě nic neunikne koukam marra
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#5
A vážně to pročistí vstřiky???Nebo jediný efekt je zadýmování...black hawk píše:ale nezapomen to dělat někde mimo dosah čehokoli,protože to co bude valit z výfuku.......
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
#6
klidne bych tozkusil, ATF obsahuje detergenty a aditiva proti usadam, takze by to cistit mohlo...... standardne se pouziva v cisticich petrolej (pres 90% objemu) takze nevidim duvod proc by to nemelo zafungovat....LukyKolin píše:A vážně to pročistí vstřiky???Nebo jediný efekt je zadýmování...black hawk píše:ale nezapomen to dělat někde mimo dosah čehokoli,protože to co bude valit z výfuku.......
spis by mne zajimalo proc chces cistit vstriky? Stejne vycistis jen vnitrek (jehlu & spol) a nic vic... to zustavaji viset? Bezne aditivovana nafta (OMV, Shell...) obsahuje prisady pro cisteni (sice stopova mnozstvi, ale staci) tak proc jeste pouzivat neco navic?
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#7
čistit vstřky nechci...Jen jsem na to narazil a zdálo se mi to zajímavý...travex píše:klidne bych tozkusil, ATF obsahuje detergenty a aditiva proti usadam, takze by to cistit mohlo...... standardne se pouziva v cisticich petrolej (pres 90% objemu) takze nevidim duvod proc by to nemelo zafungovat....LukyKolin píše: A vážně to pročistí vstřiky???Nebo jediný efekt je zadýmování...
spis by mne zajimalo proc chces cistit vstriky? Stejne vycistis jen vnitrek (jehlu & spol) a nic vic... to zustavaji viset? Bezne aditivovana nafta (OMV, Shell...) obsahuje prisady pro cisteni (sice stopova mnozstvi, ale staci) tak proc jeste pouzivat neco navic?
(A na Shellu nebo OMV určitě netankuju... )
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
#8
Ale na druhou stranu,pokud by to nijak neublížilo...ale pomohlo,tak nalejt do filtru 1/2 litru ATFka za učelem pročitění palivové soustavy by mě potíže nečinilo...
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#10
No někde tady je, že někdo něco čistil, ale teď to nemůže rozdejchat, takže asi tak.tomasba píše:Podle mého názoru jsou to vyhozené peníze.Nevěřim těmle tekutejm opravářům (utěsnovač olej,utěsnovač chladící kapalin,kapalina pro renovaci gufer,čistič palivové soustavy atd...).Mám takovej pocit že nás pěkně voblbujou.Automechanici podpořte mě nebo mě ukamenujte
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#11
utesnovac chladice mi na 850 fungovaltomasba píše:Podle mého názoru jsou to vyhozené peníze.Nevěřim těmle tekutejm opravářům (utěsnovač olej,utěsnovač chladící kapalin,kapalina pro renovaci gufer,čistič palivové soustavy atd...).Mám takovej pocit že nás pěkně voblbujou.Automechanici podpořte mě nebo mě ukamenujte
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
#12
mě taky.....
dočasně a v určitých případech to funguje.
Obecně tyto všechny aditiva, příměsi, doplňky nějak fungují, ale nelze čekat zázraky a bohužel někdy výrobci říkají jen (většinou přehnané) A a neříkají vůbec B.
Všimněte si prosím, že se ani nezmiňuji o C, D , nebo nedej bože.... E.
dočasně a v určitých případech to funguje.
Obecně tyto všechny aditiva, příměsi, doplňky nějak fungují, ale nelze čekat zázraky a bohužel někdy výrobci říkají jen (většinou přehnané) A a neříkají vůbec B.
Všimněte si prosím, že se ani nezmiňuji o C, D , nebo nedej bože.... E.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#13
A: utěsňovač chladiče fungoval perfektně
B: fungoval tak super, že mi utěsnil i hadičku na nasávání chladící kapaliny z nádržky do chladiče (Suzuki Swift 1.6)
C: málem jsem odrovnal motor
D: dávejte si pozor
E: ...už nevím
B: fungoval tak super, že mi utěsnil i hadičku na nasávání chladící kapaliny z nádržky do chladiče (Suzuki Swift 1.6)
C: málem jsem odrovnal motor
D: dávejte si pozor
E: ...už nevím
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
#14
Ja taky zkousel utesnovac na chladic, a nezda se, ze by pomohl. Posli mi prosim nazev toho utesnovace, ktery jsi pouzil. Treba mi pomuze. Budu opatrnej, aby mi neutesnil motor navzdy.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5099
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#16
Jo, dřív se do tekoucího chladiče kydla hořčiče (plnotučná) a taky to fungovalobidak píše:utesnovac chladice mi na 850 fungovaltomasba píše:Podle mého názoru jsou to vyhozené peníze.Nevěřim těmle tekutejm opravářům (utěsnovač olej,utěsnovač chladící kapalin,kapalina pro renovaci gufer,čistič palivové soustavy atd...).Mám takovej pocit že nás pěkně voblbujou.Automechanici podpořte mě nebo mě ukamenujte
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
- It’s my birthday
#17
Kremžská byla lepšíLachtan píše: Jo, dřív se do tekoucího chladiče kydla hořčiče (plnotučná) a taky to fungovalo
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#18
prej funguje i logr z turka Honza :Jasná zprávaHonza píše:Kremžská byla lepšíLachtan píše: Jo, dřív se do tekoucího chladiče kydla hořčiče (plnotučná) a taky to fungovalo
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
#19
a do prevodovky bukovy piliny Honza :Jasná zprávabidak píše: prej funguje i logr z turka Honza :Jasná zpráva
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#20
pan je stomatolog?travex píše:a do prevodovky bukovy piliny Honza :Jasná zprávabidak píše: prej funguje i logr z turka Honza :Jasná zpráva
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
#21
jasne - piliny jsou idealnim odstranovacem skripeni zububidak píše:pan je stomatolog?travex píše:
a do prevodovky bukovy piliny Honza :Jasná zpráva
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
#22
sakra sakra, uz jsem chtel lejt do prevodovky drahej olejtravex píše:jasne - piliny jsou idealnim odstranovacem skripeni zubu
zajedu na pilu a jeste usetrim
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 77
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
#23
Jestli se nepletu, tak to byl utěsňovátor od fy WynnsJirrka píše:Ja taky zkousel utesnovac na chladic, a nezda se, ze by pomohl. Posli mi prosim nazev toho utesnovace, ktery jsi pouzil. Treba mi pomuze. Budu opatrnej, aby mi neutesnil motor navzdy.
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek