koupě italskýho 850R

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
V13
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

koupě italskýho 850R

Příspěvek od V13 »

Pánové,dneska sem byl projet to černý osumpade ital eRko ,co je na s.autu a chtěl bych to konzultovat s někým kdo má s postaršíma oturbencama zkušenost.Hlavně teda jednu věc a to podivnou kouřivost.I při normálně zahřátým motoru šel z výfuku světlounkej kouř.Když sem to nechal chvílu klapat na volnoběh,šel z výfuku občas téměř neznatelnej obláček.Pak sem tomu šlápl za krk,vyvalil se solidní bílo šedejch chuchvalec ale pak zas dobrý.Napadl mě samozřejmě olej,ale ono to fakt bylo spíš světlounce šedý,než modrý.Motor táhne pěkně,žádný cukání,žádný pazvuky.Na volnoběh to pěkně vrní,žádný poklesy otáček.Připadlo mě,že to od výfuku abnormálně smrdí benzínem.Moja stará 850 atmosféra teda takhle rozhodně nesmrdí/nevoní. :) Prodejce se dušoval,že olej to žere v normě(1.5l na 10tis km).Turbo je údajně zánovní(cca před 40tis.),čemuž bych po vizualní stránce i věřil.Mohla by dělat třeba kondenzovaná voda ve výfuku nebo nějakej horší benzín?Auto už tam přece jenom nějakou dobu stojí.Jinak celkem pěknej kousek.Údajně to prodává Ukrajinec,protože se musí vrátit dom.Dík,Viktor.

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

koupě italskýho 850R

Příspěvek od doktor »

nemuselo by to znamenat závadu, ale jestli si je tak jistý stavem auta, tak si nech do smlouvy vnést formulku, že na motoru budou změřeny tlaky a v případě špatného výsledku ustoupíš od smlouvy a vrátí ti komplet prachy.

Anebo ať to udělá sám a je to. Je to úkon za pár stovek a bude klid.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1839
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

koupě italskýho 850R

Příspěvek od LukášM »

doktor píše:nemuselo by to znamenat závadu, ale jestli si je tak jistý stavem auta, tak si nech do smlouvy vnést formulku, že na motoru budou změřeny tlaky a v případě špatného výsledku ustoupíš od smlouvy a vrátí ti komplet prachy.

Anebo ať to udělá sám a je to. Je to úkon za pár stovek a bude klid.
Viděl si za kolik to auto je? Nechal bych si auto prohlídnout, udělat diagnostiku někým buď přímo před koupí a nebo koupil a pak to řešil :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

koupě italskýho 850R

Příspěvek od doktor »

LukášM píše: Viděl si za kolik to auto je? Nechal bych si auto prohlídnout, udělat diagnostiku někým buď přímo před koupí a nebo koupil a pak to řešil :wink:
Neviděl a diagnostika o motoru před generálkou moc neřekne, pokud nesvítí chyba.
Ale pokud nesvítí kontolka lambdy z důvodu chybějící žárovky, tak bych to viděl jako účelovou věc.
Rozhodně zkontrolovat funkčnost kontrolek v poloze II klíče.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

koupě italskýho 850R

Příspěvek od doktor »

jo, tak viděl.

Předpokládám, že bude nefunkční klima, když vidím polohu tlačítek.

Sice stojí 39,000 ale taky to může být kasička. Záleži, co kupující očekává, že dostane za tyto peníze.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1839
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

koupě italskýho 850R

Příspěvek od LukášM »

Stav je podle fotek slušný, asi jen plecháče. Cena pěkná, ale jak píšeš, tak je jasné, že investice budou. Vlastně 850 bych s tím, že nebude třeba nic dělat ani nekupoval.

Voda to být může a nemusí být jen z výfuku :unknown: Pokud je cítit výrazně benzín je problém ve spalování.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

koupě italskýho 850R

Příspěvek od Urvanej »

Tlakoměr, takovej ten obyč jak na pneu stojí asi 300 Kč, a svíčák snadno pobereš. (Ale nevim jak je v Rku přístup ke svíčkám)
Jinak jsem viděl, jak to vypadá, když se S60R vohulí (Tomassovo) a to je čoud jak za dýzlem, takže nevim co je správně.
Spíš než spalování, tak bych viděl přípravu směsi :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

V13
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

koupě italskýho 850R

Příspěvek od V13 »

Ještě na palubce svítí TRACK OFF.Klima opravdu nefachčí,prej je bez náplně,protože je prasklá trubka.To ale neřeším,poněvadž mám k dispozici svou dosluhující 850ku na ND a tam je klima v oukeju.Nefunguje počitadlo Km-klasika.Podvozek,řízení,brzdy-všechno v cajku.Interiér jedničkovej.Elektrony mám taky k dispozici.Sice ne eRkový,ale té5kový 16" by pro začátek mohly stačit.Opravdu mám strach jenom z toho "pokouřeníčka".Kdesi tady fóru sem četl,že když odpojíš baterku,tak řj chvílu trvá než se dostane do správnýho režimu a tam byla baterka v háji.Nemohlo by to mít vliv?Doufám,že mě ju tam teďka někdo nevyfoukne,když ju tak vychválil. :)

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

koupě italskýho 850R

Příspěvek od doktor »

Takže nefunguje jednotka ABS, kromě jiného.
Kolik prasklých trubek AC jsi viděl ? Mno, takže výparník, vysoušeč nebo kompresor.

Už vidím, že to bude kasička :D

Ale jestli máš 850 na díly, tak by z toho snad něco i bylo.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

ksw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1003
Registrován: 17 roků
Bydliště: Olomouc city a okolí
Vůz: R design 2018 V60 D4
Bydliště: Olomouc city a okolí

koupě italskýho 850R

Příspěvek od ksw »

"Doufám,že mě ju tam teďka někdo nevyfoukne,když ju tak vychválil."
:crazy:
kolikpak myslíš ,že Ukrajinec u nás vydělává? ty té pohádce bazárníka věříš ? :D
já mám naprosto jiné zkušenosti, především u nás kupují tito cizinci co nejlevnější auta a tahají je dom,
zrovna min. týden v Olmiku jeden kupoval 1.8 kombi staré B M W. Byl šťastný jako blecha *, říkal, že
to bere domů do rodiny. BMW motoricky ok, ale mapy koroze na blatnicích a podbězích
velikosti mužské dlaně až celé ruky. bobtnala ta koroze jako když máš velké puchýře po opalování a kolik myslíš, že za něj - jářku poctivě vydělanejch 23 tis musel vydat !
takže pokud auto skutečně vlastnil výše zmíněný majitel, tak neočekávej bůhvíjakou údržbu ,
jinak netvrdím, že tento kousek bude špatnej, ale ty bazárnicky slova na podporu prodeje bych hodnotil
velmi střízlivě . A věřím tomu, že kdyby tyto auta prodávaly místo pánů dámy, tak Tě budou obsluhovat v superminičkách a s dekoltem až těsně nad pupek. a to by byl pak teprve kabaret.

* a doma s BMW bude king, - chtěl jen BMW.

a zase mám názor proti proudu chjo . . .
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(

V13
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

koupě italskýho 850R

Příspěvek od V13 »

Já tady ale vůbec nemíním řešit bazarnický kecy.Už mě dávno není dvacet roků abych dal na nějaký sladký kecy a pár aut mě rukama taky prošlo,včetně Volv.Jediný,čím si nejsu jistej,je to občasný zahulení z laufu a to sem tady taky chtěl řešit.Přemýšlím prostě o tom,jak využít svou dosluhující 850 93Kw,která je ještě vcelku šik,ale odchází jí motor.Měnit motor určitě nebudu a prodávat ji za deset litrů taky ne,takže bych ji nejvíc zhodnotil jako zásobárnu ND.Navíc považuju osumpade za kurevsky krásný auto a nemám vůbec tušení,co jinýho bych si pořídil.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

koupě italskýho 850R

Příspěvek od dali »

V13 píše:Jediný,čím si nejsu jistej,je to občasný zahulení z laufu a to sem tady taky chtěl řešit.Přemýšlím prostě o tom,jak využít svou dosluhující 850 93Kw,která je ještě vcelku šik,ale odchází jí motor.Měnit motor určitě nebudu a prodávat ji za deset litrů taky ne,takže bych ji nejvíc zhodnotil jako zásobárnu ND.Navíc považuju osumpade za kurevsky krásný auto a nemám vůbec tušení,co jinýho bych si pořídil.
U toho kouře mě napadlo, že mohla bejt třeba v hajzlu jedna svíčka a motor napumpoval do vejfuku benzín, kterej se usadil v katalyzátoru a teď se vypařuje. Něco podobnýho jsem viděl u motorky... dvouválec, dlouho stál, bez problému nastartoval na oba válce ale za chvíli jeden zdechnul a ani přidáním plynu se nechtěl chytit. Když byl motor slušně ohřátej a druhej válec pořád nic, následovalo vypálení svíčky a motor šel opět na 2. Motorka ale pak celkem dlouhou dobu pokuřovala, jak se vypaloval ten benzín co nalítal do svodů...Vrchol představení byla ohlušující rána :wink: Průvodní jev byl že bylo slyšet jak se ten benzín vaří v mezitlumiči...
Hlavně kouřit začala až když se trochu ohřála... což se s tou 850 shoduje.
Píšeš o smradu benzínu z výfuku... to by to týhle teorie taky celkem zapadalo... Mohlo se taky stát, že třeba upad palec na rozdělovači a auto někdo zkoušel roztlačovat, roztahovat....a z toho se ve vejfuku nahromadí celkem slušný množství benálu....

V13
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

koupě italskýho 850R

Příspěvek od V13 »

No tak to se tam na to budu muset jet podívat ještě jednou a soustředit se na detaily.Je možný,že to bylo nacucaný benzínem,protože skrz slabou baterku to nechytlo hned a nějakej čas to motalo naprázdno,než klekla totálně.Bazárista mě určitě zase rád uvidí. :D Dík za postřehy,Viktor

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1839
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

koupě italskýho 850R

Příspěvek od LukášM »

Tak jak? Dopadlo to nějak?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

V13
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

koupě italskýho 850R

Příspěvek od V13 »

Ne,po druhé sem se tam ještě nedostal.Občas tam jezdím služebně,tak čekám.Ještě to tam ale stojí,co vím.Místo toho sem ale doma musel čelit spoustě zákeřných otázek,jako třeba-A proč to jako chceš kupovat,to je nějaký novější,než máme my?No...možná o trošičku.Tak to míň žere?No...to ani ne.Tak proč to jako chceš kupovat?Protože to je eRko.Jak,jako eRko?No eRko...jako raketa.Má to skoro o sto koní víc a solidní výbavu.A k čemu mě to jako bude,o sto koní víc?......no klasická debata v rodinném kruhu. :) Však to znáte.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

koupě italskýho 850R

Příspěvek od wickey »

neznam, ja doma o autech nedebatuju :)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

koupě italskýho 850R

Příspěvek od doktor »

wickey píše:neznam, ja doma o autech nedebatuju :)
To bude tím, že zatím ještě žádný pořádný "doma" nemáš. :pardon:
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

koupě italskýho 850R

Příspěvek od wickey »

nejpsis :green: :green: 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

LukášM
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1839
Registrován: 19 roků 3 měsíce
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

koupě italskýho 850R

Příspěvek od LukášM »

Asi záleží kdo platí...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

V13
Offline
Příspěvky: 17
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno

koupě italskýho 850R

Příspěvek od V13 »

Tak sem včera odpískal to eRko.Jel sem kolem,tak sem si to nechal ještě jednou nastartovat a vono to hulí i na volnoběh a to celkem viditelně.Motor byl sice studenej,ale zase nebyla žádná kosa,aby si benziňák takhle pokuřoval.S odstupem a bez koupěchtivého závoje přes oči,to člověk vidí trochu jinak.Vysvětlení bylo,že prej ten ukrajinec dělal v lese na polomech,tak tam asi nalil mix,co měl nachystanej do pily. :D A kontrolka lambdy taky nefachčí.Trochu mě to mrzí,protože co se týká ex a interiéru to fakt nemá chybu.Jo...a kdybyste náhodou někdo plánovali cestu do Vyškova,podívat se na tu modrou V70 I. T5 co je na s.autu,tak si klidně ušetřete cestu.Viktor

PeS
Offline
Příspěvky: 396
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Obědovice, okr. HK
Vůz: V70, 2.4, LPG, '02

koupě italskýho 850R

Příspěvek od PeS »

V13 píše:Tak sem včera odpískal to eRko.Jel sem kolem,tak sem si to nechal ještě jednou nastartovat a vono to hulí i na volnoběh a to celkem viditelně.Motor byl sice studenej,ale zase nebyla žádná kosa,aby si benziňák takhle pokuřoval.S odstupem a bez koupěchtivého závoje přes oči,to člověk vidí trochu jinak.Vysvětlení bylo,že prej ten ukrajinec dělal v lese na polomech,tak tam asi nalil mix,co měl nachystanej do pily. :D A kontrolka lambdy taky nefachčí.Trochu mě to mrzí,protože co se týká ex a interiéru to fakt nemá chybu.Jo...a kdybyste náhodou někdo plánovali cestu do Vyškova,podívat se na tu modrou V70 I. T5 co je na s.autu,tak si klidně ušetřete cestu.Viktor
Mnojo, ja ted resim kourivost u nasi 850 T5, podezreni na vodu se ukazalo jako mimo, tlaky drzi, voda se ztracela skrz radiator az mame komplet mokre tlumeni a koberce ve predu. Jedina dalsi zavada zatim naleznea mala prasklina na bloku motoru vzadu, kterou jiz nekdo kdysi davno tekutym kovem zalepil, ale dovnitr voda nejde. Cim to nevim, mechanik rika ze to muze byt vodou napr. v ve vate ve vyfuku apod. Porad zvazujeme zda tam dat puvodni motor z druhe T5, tam to bylo ok. Jen ta prace s tim...holt me to porad tresta za to ublizeni a stava se z toho kasicka, jeste ze je kde brat ND.
Jinak take se nechci smirit s radou, koupit neco novejsiho, ja rad hrany a 850 jako takovou...
_________________
Bylo - 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1994, 850 Estate, 2.0 T5 (B5204T), man., sekv. LPG, 1996, VW Polo Classic 1.9 SDI, 1997
Rodinná modrá: V70, 2.4 103kw (B5244 S2) - chip - 135kw od D5T5.com, man., sekv. LPG, 2002
Kolem komínu : Opel Corsa 1.2i, 1997

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé