repas automatu Aisin 55-50
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 2.4T AWD 02'
- Bydliště: Praha 5
repas automatu Aisin 55-50
bohužel ne. Jen že se shání ŘJ převodovky. Problem je ten, že výměna za jinou z jiného auta nebude na 90% fungovat. a vzhledem k tomu, že je to AWD kdy je ta ŘJ jiná a tolik jich zas není, tak na výběr toho moc není. Jsou tu nabídky ale ze Slovenska je to spíše pokus než jistota funkčnosti.
Dá se asi i opravit, bohužel jak mi bylo často řečeno, fungovat to asi bude ale logicky bez záruky. Což by mi nevadilo, ale firma která nám to repasuje nám logicky nedá záruku na převodovku, pokud si necháme ŘJ u někoho opravovat, jelikož je tu i kdyby maličká šance, že může ŘJ někdy tu převodovku poničit a ne jen převodovku.
Ať už je na tom pravdy vše nebo jen část či nic, pořád mi přijde lepší, než ji opravovat třeba za 8k se ji pokusit sehnat někde novou se zárukou za dobrý peníz (např 10k).
Každopádně, možností je přeci jen ještě víc, jde tu pochopitelně o peníze.
Mít 100k na účtu, jedu do Volva, dám tam za ni třeba 30k a jedu vesele s autem domů. Navíc asi jen blbec by dal za to 30k, když to je velký koláč z ceny auta... tak se hledá alternativa
Dá se asi i opravit, bohužel jak mi bylo často řečeno, fungovat to asi bude ale logicky bez záruky. Což by mi nevadilo, ale firma která nám to repasuje nám logicky nedá záruku na převodovku, pokud si necháme ŘJ u někoho opravovat, jelikož je tu i kdyby maličká šance, že může ŘJ někdy tu převodovku poničit a ne jen převodovku.
Ať už je na tom pravdy vše nebo jen část či nic, pořád mi přijde lepší, než ji opravovat třeba za 8k se ji pokusit sehnat někde novou se zárukou za dobrý peníz (např 10k).
Každopádně, možností je přeci jen ještě víc, jde tu pochopitelně o peníze.
Mít 100k na účtu, jedu do Volva, dám tam za ni třeba 30k a jedu vesele s autem domů. Navíc asi jen blbec by dal za to 30k, když to je velký koláč z ceny auta... tak se hledá alternativa
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 2.4T AWD 02'
- Bydliště: Praha 5
repas automatu Aisin 55-50
jednotka je na ceste, pak ji jen prehodit a ve Volvu přepárovat na naše auto.
Obvolaval jsem minuly tyden asi 6 autorizovanych servisu Volvo v Praze a okolí a abych rekl pravdu, krome jednoho totalne neschopni a vubec nevedi nic.
bud o TCM nevedi nic a nebo Vam nakecaj kecy co Vam pak vyvrati jinej.
Az ten posledni mi rekl, sice to co ostatni a to ze jednotka nikdy vymenit nepujde ale asi po 10min mi volali zpet, ze se omlouva za chybu a ze Volva do roku 2003 myslim rekl, maj TCM naparovanou na vic veci nez jen ECM a ze uz vymenit nejdou (i nejaka ochrana proti kradezi a pak prodeji).
A ze jediny co, je sehnat jednotku do roku vyroby 2003 ale doporucuje spis z uplne stejneho auta, ze je to jiste.
Sehnal jsem z S60, vyrobeno myslim ve stejny den co nase a taky AWD. seriove cislo bylo taky skoro stejny. zitra/pozitri je u nas a vymenime. pak verim, ze konecne bude od vseho klid a konecne se budu moc od brezna v aute projet
Obvolaval jsem minuly tyden asi 6 autorizovanych servisu Volvo v Praze a okolí a abych rekl pravdu, krome jednoho totalne neschopni a vubec nevedi nic.
bud o TCM nevedi nic a nebo Vam nakecaj kecy co Vam pak vyvrati jinej.
Az ten posledni mi rekl, sice to co ostatni a to ze jednotka nikdy vymenit nepujde ale asi po 10min mi volali zpet, ze se omlouva za chybu a ze Volva do roku 2003 myslim rekl, maj TCM naparovanou na vic veci nez jen ECM a ze uz vymenit nejdou (i nejaka ochrana proti kradezi a pak prodeji).
A ze jediny co, je sehnat jednotku do roku vyroby 2003 ale doporucuje spis z uplne stejneho auta, ze je to jiste.
Sehnal jsem z S60, vyrobeno myslim ve stejny den co nase a taky AWD. seriove cislo bylo taky skoro stejny. zitra/pozitri je u nas a vymenime. pak verim, ze konecne bude od vseho klid a konecne se budu moc od brezna v aute projet

_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
repas automatu Aisin 55-50
Co budeš dělat až utratíš peníze za jednotku a software a převodovka pořád nepojede?
-
Offline
- Příspěvky: 446
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
repas automatu Aisin 55-50
Stejně bych těm povídačkám o vadné TCM moc nevěřil. Pokud tam šla dát zpatečka před repasí, musí i potom. Notabene pokud diagnostika nic nehlásí.
Před 14-ti dny jsem konecně dokončil repas své převodovky. V domacích podmínkách bez připravků to byl sice trochu porod. Ale už jsem s tím dal cestu Brno - Mostar - Dubrovník a zatím funguje vše jak má
Zaměřil bych se na volič rychlosti v autě a na převodovce.
Před 14-ti dny jsem konecně dokončil repas své převodovky. V domacích podmínkách bez připravků to byl sice trochu porod. Ale už jsem s tím dal cestu Brno - Mostar - Dubrovník a zatím funguje vše jak má

Zaměřil bych se na volič rychlosti v autě a na převodovce.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 2.4T AWD 02'
- Bydliště: Praha 5
repas automatu Aisin 55-50
volič funguje. signály z něj vycházejí tak jak mají. ty jdou do TCM a tam to končí. z TCM občas signál k solenoidů už nejde. každopádně jednotku jinou už mám tak uvidíme snad tento týden. Ale mluvil jsem s 5 autorizovanýma servisy a prý se to nestává, ale možný to je. v T6R mi bylo řečeno, že dokonce TCM i měnili (sice u S80) ale ta je stejná).
jinak gratuluju ke konečně bezproblémovému chodu převodovky. doufám, že me to již brzy také čeká. Rád bych s ním na dovču.
jinak gratuluju ke konečně bezproblémovému chodu převodovky. doufám, že me to již brzy také čeká. Rád bych s ním na dovču.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: slovensko RA
- Vůz: V70 xc 2,4 tb 5244t3
repas automatu Aisin 55-50
Už je to nejaká doba,ja som to zveril Martinoplovi. Ku koncu to radilo trojku že to až zvonilo.
Bola urobená výmena oleja s preplachom.Použitý bol aj prípravok trans-tune od IPD.
Od výmeny som najazdil asi 3500 km.Zo začiatku to hodilo aj do núdzového režimu.
Môžem povedať že teraz je to oproti tomu ako to šlo, 100 krát lepšie.
Fakt som nevedel ako to dopadne, ale som rád že to nedopadlo ako v Rumlikovom prípade.
Na jeho mieste by som kolaboval.
Takže si dajte záležať komu svoje auto zveríte,aby ste neprišli o majetok alebo o zdravie.
A na záver ďakujem Martinoplovi a jeho pani manželke za prístup k ZÁKAZNÍKOVI.
Bola urobená výmena oleja s preplachom.Použitý bol aj prípravok trans-tune od IPD.
Od výmeny som najazdil asi 3500 km.Zo začiatku to hodilo aj do núdzového režimu.
Môžem povedať že teraz je to oproti tomu ako to šlo, 100 krát lepšie.
Fakt som nevedel ako to dopadne, ale som rád že to nedopadlo ako v Rumlikovom prípade.
Na jeho mieste by som kolaboval.

Takže si dajte záležať komu svoje auto zveríte,aby ste neprišli o majetok alebo o zdravie.
A na záver ďakujem Martinoplovi a jeho pani manželke za prístup k ZÁKAZNÍKOVI.

_________________
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: xc90 D5 151kw
- Bydliště: Praha
repas automatu Aisin 55-50
Dobrá zpráva pro další, jaká byla cena?jaro1977 píše:Už je to nejaká doba,ja som to zveril Martinoplovi. Ku koncu to radilo trojku že to až zvonilo.
Bola urobená výmena oleja s preplachom.Použitý bol aj prípravok trans-tune od IPD.
Od výmeny som najazdil asi 3500 km.Zo začiatku to hodilo aj do núdzového režimu.
Môžem povedať že teraz je to oproti tomu ako to šlo, 100 krát lepšie.
Fakt som nevedel ako to dopadne, ale som rád že to nedopadlo ako v Rumlikovom prípade.
Na jeho mieste by som kolaboval.![]()
Takže si dajte záležať komu svoje auto zveríte,aby ste neprišli o majetok alebo o zdravie.
A na záver ďakujem Martinoplovi a jeho pani manželke za prístup k ZÁKAZNÍKOVI.
_________________
Volvo V 70II AWD 147kw
bylo: Volvo 850 2,4 20V 1993 Volvo 360 1,4 Volvo 340 1,4 Volvo 440 1,8
Volvo V 70II AWD 147kw
bylo: Volvo 850 2,4 20V 1993 Volvo 360 1,4 Volvo 340 1,4 Volvo 440 1,8
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: slovensko RA
- Vůz: V70 xc 2,4 tb 5244t3
repas automatu Aisin 55-50
Nieže by som to nechcel prezradiť,ale bolo toho robené viac.
Rozvody,Uhlovka,Guferá na motore,Manžeta na poloose.........
Mám na chvíľu pokoj.
Rozvody,Uhlovka,Guferá na motore,Manžeta na poloose.........
Mám na chvíľu pokoj.

Naposledy upravil(a) jaro1977 dne 24 črc 2012 21:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
Volvo V70-XC, 2,4- 5244t3, 147 kw r.v.2001 bolo
LR 300 Tdi
Mbéčka Octavia.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
repas automatu Aisin 55-50
Myslím, že by si každej kdo má AW55-50 měl přečíst a zapamatovat některé pasáže v TOMTO dokumentu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 446
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
repas automatu Aisin 55-50
Přesně tak. Zvláště ty s typem oleje.Urvanej píše:Myslím, že by si každej kdo má AW55-50 měl přečíst a zapamatovat některé pasáže v TOMTO dokumentu.
Když jsem si nechal opravovat převodovku u jedněch blbounů. Počíst si můžete tady - https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=31366
Dali tam špatnej typ oleje - výsledek - po 500km byl černej jak bota. Nakonec jsem se to rozhodnul repasnout sám. Po 3000km je olej pořád tak červenej, jako když jsem ho tam nalil.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
repas automatu Aisin 55-50
Hele nechceš to dát dokupy, aby třeba další to mohl zopáknout?
Např. já teď jak trouba hledal,kde to má měrku, žádnou jsem tam neobjevil
Např. já teď jak trouba hledal,kde to má měrku, žádnou jsem tam neobjevil

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 446
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
repas automatu Aisin 55-50
O to bych se mohl pokusit. SIce si to nenafotil. Ale čerpal jsem z návodů ze zahraničí. Navic mám doma ještě jednu převodovku rozdělanou, tak možná zrepasuju i tu. Pokud se mi podaří sehnat za rozumnou cenu master rebuilt kit tak jako minule 

_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Jindřichův Hradec / Topoľčany
- Vůz: V70 XC, MY2004, Ford Escort MK2 RS1800
repas automatu Aisin 55-50
vyřešeno
_________________
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
XC70 - B5254T2, 2003, automat
Ford Escort RS1800 BDG, MK2 - 1975, Grp.2
Ford Escort RS 1600 BDA, MK1 - 1971, Grp.2
Citroen Jumper - 2010 (debilní Francouz, ale dělník)
Ford Transit MK2
Fiat X1/9
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 2.4T AWD 02'
- Bydliště: Praha 5
repas automatu Aisin 55-50
po dlouhe dobe, jsem si nasel cas tu napsat. auto porad nemame, auto porad nepojizdne. vymena jednotky prevodovky a naparovani sofrwaru nezabralo. ani zmena k horsimu ani lepsimu. neradi to zpatecku a kdyz ano tak jen obcas a velmi nahodne ji tam zasoupne a neplynule prechazej i jednotlive stupne.
to horsi na tom je to, ze za opravu jsme jiz zaplatili a auto nejede.
momentalne resime reklamaci a pry se dnes ozvou...
vic psat neni treba. neni na to nalada ani cas. az budu vedet neco dal, dam vedet.
to horsi na tom je to, ze za opravu jsme jiz zaplatili a auto nejede.
momentalne resime reklamaci a pry se dnes ozvou...
vic psat neni treba. neni na to nalada ani cas. az budu vedet neco dal, dam vedet.
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
-
Offline
- Příspěvky: 2160
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
repas automatu Aisin 55-50
Jo zlatej fofrklacek
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 2153
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
repas automatu Aisin 55-50
Leky uz sis vzal?karelvolvo píše:Jo zlatej fofrklacek

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Vůz: S60 2.4T AWD 02'
- Bydliště: Praha 5
repas automatu Aisin 55-50
tak chyba nalezena. auto uz radi a jezdi krasne a v pohode. zitra se bude delat technicka a olej do motoru a auto je nase. co jsem zatim mel za informaci, bylo neco s cerpadlem oleje ci co. nesepinalo. nemohu ted rict presne, jeste jsem s nima o tom poradne nemluvil.
v utery nebo ve stredu mam auto doufam doma, tak se ozvu
v utery nebo ve stredu mam auto doufam doma, tak se ozvu
_________________
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
- Volvo S60 2.4T 147kW (B5244T3) AWD automat, MY 2002 - prodán
- Subaru Legacy 2.5i 123kW AWD automat, MY 2006 USA - prodán
-
Offline
- Příspěvky: 446
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
repas automatu Aisin 55-50
No, čerpadlo na Aisinu si nevybíra kdy bude čerpat, protože tlakuje olej vždy když jede motor.
ale na čerpadle jsou lamely zpatečky a jedničky, tak možná tam něco bylo špatně. 


_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Malé Kyšice (Kladno)
repas automatu Aisin 55-50
Zdravíčko, mám V70 TDi s 360tis a těsnění jak na motoru, tak na převodovce vypadají ještě originálně, že by se v tom ještě nikdo nemusel hrabat. Ale už došlo i na mýho oře - při zařazenym Dčku a vyšlápnutym plynu nepadá rychlost do neutrálu, ale stále se drží otáčky motoru a při dojíždění, třeba na semaforu, začne převodovka dost vibrovat a někdy se vibrace neztrácí ani při přidání plynu. Jinak ve vyšších otáčkách v pohodě. Rozhodl jsem se přestat dohadovat s mym garážmajstrem o objemu náplně, on tomu rozumí samozřejmě "nejlíp", odvezl outo na výměnu oleje do VOLVA ve Stodůlkách a byl jsem mile překvapenej cenou 3600,- vč. proplachu a adaptace. Vibrace úplně nepřestaly, ale o dost se to zlepšilo, tak doufám, že si olej sedne a za pár tisícovek km se vrátí vše do normálu...
_________________
R.I.P. Volvo 240 Estate Diesel
new borned: Volvo V70 TDi - neverending story:)
R.I.P. Volvo 240 Estate Diesel
new borned: Volvo V70 TDi - neverending story:)
repas automatu Aisin 55-50
To si piš,že ti za 3500 udělali proplach.Honzik240 píše:Zdravíčko, mám V70 TDi s 360tis a těsnění jak na motoru, tak na převodovce vypadají ještě originálně, že by se v tom ještě nikdo nemusel hrabat. Ale už došlo i na mýho oře - při zařazenym Dčku a vyšlápnutym plynu nepadá rychlost do neutrálu, ale stále se drží otáčky motoru a při dojíždění, třeba na semaforu, začne převodovka dost vibrovat a někdy se vibrace neztrácí ani při přidání plynu. Jinak ve vyšších otáčkách v pohodě. Rozhodl jsem se přestat dohadovat s mym garážmajstrem o objemu náplně, on tomu rozumí samozřejmě "nejlíp", odvezl outo na výměnu oleje do VOLVA ve Stodůlkách a byl jsem mile překvapenej cenou 3600,- vč. proplachu a adaptace. Vibrace úplně nepřestaly, ale o dost se to zlepšilo, tak doufám, že si olej sedne a za pár tisícovek km se vrátí vše do normálu...



-
Offline
- Příspěvky: 1035
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
repas automatu Aisin 55-50
kdyz uz jsme u tech repasi, nemate nekdo po ruce skrin aw55-50sn, potreboval bych znat rozmer zavitu (prumer, stoupani, delka zavitu) na zatkach portu SLT a B5 na viku skrine.... priznam se, ze jsem ponekud liny jit zatky vytocit z auta - zvlast kdyz se muzu zeptat...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
- Bydliště: Chomutov
repas automatu Aisin 55-50
Ahoj, jen bych se rád zeptal, kdy je vlastně vhodný čas na první proplach a kontrolu ATM a musí se už začít projevovat nějaké poruchy ? Děkuju
_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo C70 D5 Summum, r.v. 2007
- Bydliště: Ostrava
repas automatu Aisin 55-50
Já propachuju co 60-80 tis. km.
Když se projeví nějaké poruchy, tak už je pozdě.
Když se projeví nějaké poruchy, tak už je pozdě.

repas automatu Aisin 55-50
Pokud mohu radit,tak před proplachem BG106 nechat cca 30min,prožadit jednotlivé polohy,případně i nechat chvíli točit, po proplachu a vymazání adaptačních hodnot BG310
-
Offline
- Příspěvky: 51
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov
- Vůz: dědek V70, 2000, 2,5 TDI/103 KW D5252T
- Bydliště: Chomutov
repas automatu Aisin 55-50
Tak dneska vyměněn olej v převodovce: http://www.oleje-mazivo.cz/?91,mobil-atf-3309-1l-baleni
+ dle názoru servisu není proplach třeba, tak uvidím zatím všechno funguje, řadí krásně, rovnou vyměněn i motorák + filtr a svíčky...motor jenom ševelí
+ dle názoru servisu není proplach třeba, tak uvidím zatím všechno funguje, řadí krásně, rovnou vyměněn i motorák + filtr a svíčky...motor jenom ševelí

_________________
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
byl: Saab 9-3 sportsedan, B207R/154kw aut.
par francouzu, nemcu, italu
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé