Motory B5244S , B5244S2 a B5244SG
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 , 2,4 benzin , 103 kW
Motory B5244S , B5244S2 a B5244SG
Ahoj chlapi, nevíte někdo v čem je rozdíl mezi motory B5244S, B5244S2 a B5244SG ? Dají se mezi sebou beztrestně vyměnit?
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Motory B5244S , B5244S2 a B5244SG
No u S a S2 byl rozdíl v hlavě, proměnný časování ventilů, ale neštimuje mi k tomu výkon, kterej je nižší u S2, ale škrcení kuli emisim by mohlo bejt příčinou. (Aspoň takhle to bylo u V40 B4204S)
SG je bifuel, továrně benzin/CNG
Jo a UTFG!
SG je bifuel, továrně benzin/CNG
Jo a UTFG!

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 , 2,4 benzin , 103 kW
Motory B5244S , B5244S2 a B5244SG
Díky za reakci, abych to upřesnil.... Odešel mi motor, nemaže a začaly se ozývat divné zvuky - jako kdyby hydroštely - ale ty to nemá, je to B5244S2 . Takže ho chci vyměnit, protože ve Volvu vyhrožovali nějakými desetitisíci - mnoha desetitisíciUrvanej píše:No u S a S2 byl rozdíl v hlavě, proměnný časování ventilů, ale neštimuje mi k tomu výkon, kterej je nižší u S2, ale škrcení kuli emisim by mohlo bejt příčinou. (Aspoň takhle to bylo u V40 B4204S)
SG je bifuel, továrně benzin/CNG
Jo a UTFG!

Motory B5244S , B5244S2 a B5244SG
Mám B5244S2Volfik píše:Díky za reakci, abych to upřesnil.... Odešel mi motor, nemaže a začaly se ozývat divné zvuky - jako kdyby hydroštely - ale ty to nemá, je to B5244S2 . Takže ho chci vyměnit, protože ve Volvu vyhrožovali nějakými desetitisíci - mnoha desetitisíciUrvanej píše:No u S a S2 byl rozdíl v hlavě, proměnný časování ventilů, ale neštimuje mi k tomu výkon, kterej je nižší u S2, ale škrcení kuli emisim by mohlo bejt příčinou. (Aspoň takhle to bylo u V40 B4204S)
SG je bifuel, továrně benzin/CNG
Jo a UTFG!. Mám k dispozici celkem slušný B5244SG a jde mi o to, jestli si to bude rozumět s řídící jednotkou, jestli je stejná kabeláž atd .... Věděl by jsi ?
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12914
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Motory B5244S , B5244S2 a B5244SG
Tak to musíš počkat na někoho chytrýho. Ale určitě dodej k autu ještě rv. a bydliště aby se líp orientoval.
Logika by hlásila, že pokud to má stejnou mechaniku, tak by to mělo jít přehodit, ale realitu nevim. Jseš si jistej hydroštelama? Já měl za to, že byly skoro všude.
Logika by hlásila, že pokud to má stejnou mechaniku, tak by to mělo jít přehodit, ale realitu nevim. Jseš si jistej hydroštelama? Já měl za to, že byly skoro všude.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Vůz: V70 , 2,4 benzin , 103 kW
Motory B5244S , B5244S2 a B5244SG
Rok je to 2000 - tedy auto , a motor je 2002Urvanej píše:Tak to musíš počkat na někoho chytrýho. Ale určitě dodej k autu ještě rv. a bydliště aby se líp orientoval.
Logika by hlásila, že pokud to má stejnou mechaniku, tak by to mělo jít přehodit, ale realitu nevim. Jseš si jistej hydroštelama? Já měl za to, že byly skoro všude.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: peter cz