hajnej - V70 D5 AWD P2, S80 D5 P3

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#26 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

tak jako je pravda, že při tom nájezdu na to má nárok. Všechny tři. Poznám to až dnes, zatím je v servisu. Nečekal jsem, že půjdou hned všechny tři, ale je to logické. Rozdíl musí být znát, čekám menší vibrace rozhodně.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#27 Hayney - V70 D5

Příspěvek od ok2ucx »

hayney píše:tak mě potkala výměna spodních silentbloků motoru :(
Zdar,

mám hloupý dotaz - jak se "diagnostikuje" nutnost takové výměny? Mám dojem, že auto by mohlo být klidnější, když nastartuju, tak je to celkem OK (otáčky kolem 800), později - např. na křižovatce, už jen 750 a mám dojem, že ty vibrace jsou značně horší.

Co obnáší (finančně) tahle výměna - ty kapalinové nejsou zrovna z nejlevnějších, co?

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#28 Hayney - V70 D5

Příspěvek od sordo »

ok2ucx píše:
hayney píše:tak mě potkala výměna spodních silentbloků motoru :(
Zdar,

mám hloupý dotaz - jak se "diagnostikuje" nutnost takové výměny? Mám dojem, že auto by mohlo být klidnější, když nastartuju, tak je to celkem OK (otáčky kolem 800), později - např. na křižovatce, už jen 750 a mám dojem, že ty vibrace jsou značně horší.

Co obnáší (finančně) tahle výměna - ty kapalinové nejsou zrovna z nejlevnějších, co?

Pavel
Tak já to třeba diagnostikoval takhle. viz vlákno: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=32878&hilit=vibrace+D5
Pravy u řemenice jsem měl uplně utržený. A ty dva kapalinové jsem měl unavené, protože mi převodovka už sedělá na rámu.

Jinak cena je cca 2000,-/ks

Jinak já mám na volnoběh necelých 700 otáček a při stání to jde ještě níž, takže mi to vibruje v podstatě pořád :) Uvidime co udělá adaptace převodovky :)
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#29 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

ok2ucx píše:
hayney píše:tak mě potkala výměna spodních silentbloků motoru :(
Zdar,

mám hloupý dotaz - jak se "diagnostikuje" nutnost takové výměny? Mám dojem, že auto by mohlo být klidnější, když nastartuju, tak je to celkem OK (otáčky kolem 800), později - např. na křižovatce, už jen 750 a mám dojem, že ty vibrace jsou značně horší.

Co obnáší (finančně) tahle výměna - ty kapalinové nejsou zrovna z nejlevnějších, co?

Pavel
cejtil jsem, jak to víc vibruje na neutrál, pak při startování a chcípání a pak už jsem cejtil cukání při přidání plynu. Kouknu pod auto a motor kousíček nad rámem.
a za kolik? no není to úplně nejlevnější :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#30 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

po výměně silentbloků motoru mám při neutrálu zvláštně hluboké vibrace, myslel jsem si, že je to tím, že horní nebyl vyměněn, ale dělalo to dál, takže jsem čekal, jestli si to jen nechce "sednout", ale taky nic....a tak přemýšlím, co to může bejt. Nějaký nápady? Dnes lumiere.c říkal, že by to mohly být pro změnu unavený další bloky někde na nápravách...?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 455
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno

#31 Hayney - V70 D5

Příspěvek od sordo »

hayney píše:po výměně silentbloků motoru mám při neutrálu zvláštně hluboké vibrace, myslel jsem si, že je to tím, že horní nebyl vyměněn, ale dělalo to dál, takže jsem čekal, jestli si to jen nechce "sednout", ale taky nic....a tak přemýšlím, co to může bejt. Nějaký nápady? Dnes lumiere.c říkal, že by to mohly být pro změnu unavený další bloky někde na nápravách...?
Mám vyměněny už všechny silentbloky a taky mi to na neutrál vibruje. Ale začinám mít dojem, že to budou spíš vstřikovače, čemuž by odpovídali špatné zimní starty.
Jsou tam ještě 4 "silentloky" které jsou na rámu pod motorem a jsou k němu přichyceny taky nápravy. Ale na ně bych nevsázel.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#32 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

tak dneska olej a uložení předních tlumičů, bylo tam asi ještě původní :oops:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#33 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

dnes pokus o čištění EGR ventilu, ale moje nářadí je prachbídné, takže jsem sundal jen tu tlustou hadici. Pokračování v tomto týdnu.
Dále v tomto týdnu budu nahrávat češtinu (konečně po těch letech).
A chystám se na další operace :) marra mě opět pochválí, až to k němu povezu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

karelvolvo
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2168
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

#34 Hayney - V70 D5

Příspěvek od karelvolvo »

hayney píše:dnes pokus o čištění EGR ventilu, ale moje nářadí je prachbídné, takže jsem sundal jen tu tlustou hadici. Pokračování v tomto týdnu.
Dále v tomto týdnu budu nahrávat češtinu (konečně po těch letech).
A chystám se na další operace :) marra mě opět pochválí, až to k němu povezu.
po těch letech už musíš umět Německy ne?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 408tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 236tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 264tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 438 tkm

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#35 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

tak jako už mi to jde, ale nahraju to tam prostě. aspoň můžu vyhodit ty překlady, co vozím
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#36 Hayney - V70 D5

Příspěvek od doktor »

stejnak to bylo furt samý " šajze " :D

A teď to bude na palubaku : a Ku*va, honem k marrovi.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#37 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

část EGR čistá /směšovač a hadice, latexové rukavice nutné!!! dále by to chtělo ještě ten dekl na motoru, ale kdo bude vyndavat ty vstřiky, to teda nevim...
Přílohy
P1013602.JPG
P1013602.JPG (62.74 KiB) Zobrazeno 2956 x
P1013601.JPG
P1013601.JPG (76.09 KiB) Zobrazeno 2956 x
P1013599.JPG
P1013599.JPG (95.58 KiB) Zobrazeno 2956 x
Naposledy upravil(a) hajnej dne 06 čer 2012 23:23, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#38 Hayney - V70 D5

Příspěvek od trapiz »

zdravim hele mužu mit dotaz kde se nachazý EGR ventil u D5 mužu poprosit o foto z větší vzdalenosti?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#39 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

trapiz píše:zdravim hele mužu mit dotaz kde se nachazý EGR ventil u D5 mužu poprosit o foto z větší vzdalenosti?..
neprosit, hledat https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=23475
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 461
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Náchodsko- Hořičky

#40 Hayney - V70 D5

Příspěvek od trapiz »

dikk :Yahoo!: :good: :good: :good:
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#41 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

dnes 363tis km proběhla výměna předního ložiska svépomocí, závada odstraněna a k tomu ještě nový přední stabíky.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#42 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

najeto 371tis. stabíky poměrně rychle odešly...holt se opravdu nevyplatí kupovat žvejkačky.
Ale našel jsem zajímavé foto:
doma je první Volvo a první pes!
Přílohy
volv a svin.JPG
volv a svin.JPG (107.65 KiB) Zobrazeno 2786 x
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#43 Hayney - V70 D5

Příspěvek od 3m3 »

:good:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#44 Hayney - V70 D5

Příspěvek od neuman zdenek »

hayney píše:najeto 371tis. stabíky poměrně rychle odešly...holt se opravdu nevyplatí kupovat žvejkačky.
Ale našel jsem zajímavé foto:
doma je první Volvo a první pes!
:D :D bomba,oba :D
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#45 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

hayney píše:dnes 363tis km proběhla výměna předního ložiska svépomocí, závada odstraněna a k tomu ještě nový přední stabíky.
najeto 374tis a toto ložisko je v háji. holt levné díly ze Skandixu...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#46 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

hayney píše:najeto 371tis. stabíky poměrně rychle odešly...holt se opravdu nevyplatí kupovat žvejkačky.
tak omyl. stabíky držej. klepalo to ložisko, nebo volné řízení. ještě uvidíme...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#47 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

hayney píše:tak mě potkala výměna spodních silentbloků motoru :(
dnes zjištěno, že jeden měněný silentblok je nefunkční. vypadá to, že levná druhovýroba opravdu nefunguje. Tak bacha na to, co dáváte do auta. Ani nevím, co to bylo za výrobce.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#48 Hayney - V70 D5

Příspěvek od Urvanej »

Ložisko lze velmi snadno poškodit při montáži, pokud se vhodně klepne, je novej kousek hnedka kaput.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 45
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#49 Hayney - V70 D5

Příspěvek od hajnej »

Urvanej píše:Ložisko lze velmi snadno poškodit při montáži, pokud se vhodně klepne, je novej kousek hnedka kaput.
jak to myslíš, klepne? tohle bylo i s nábojem. Takže 4 šrouby ven, nový díl a 4 šrouby dovnitř.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#50 Hayney - V70 D5

Příspěvek od Urvanej »

No byl sem svědek montáže ložiska, že než ho tam nalisoval, tak mu 2x upadlo a pak ho tam rval kladivem, sice za středový kroužek, ale to je skoro fuk...
Samozřejmě nevim jak to je konkrétně u tebe, ale chtěl sem upozornit na to, že ne vždy je brzká smrt ložiska vada výrobní.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“