Ahoj, jsem čerstvě majitelem Volva S60 rv 2001 a mám možná trochu hloupý dotaz, ale nikde jsem nenašel odpověď, tak mě neukamenujte prosím
Mám před sebou novou napínací kladku drážkového řemene INA (slovakia) a nezdá se mi že vůbec nepruží. Je to normální? Jsou tam dva dorazy, ale kladka je na konci jednoho a vůbec se nehne. Je to na reklamaci? Ještě mě zajímá jestli na té kladce nevadí ten hladký povrch nebo jestli musí být drážkovaný? Nevím jak je to u originálu.
Libiczka píše:Ahoj, jsem čerstvě majitelem Volva S60 rv 2001 a mám možná trochu hloupý dotaz, ale nikde jsem nenašel odpověď, tak mě neukamenujte prosím
Mám před sebou novou napínací kladku drážkového řemene INA (slovakia) a nezdá se mi že vůbec nepruží. Je to normální? Jsou tam dva dorazy, ale kladka je na konci jednoho a vůbec se nehne. Je to na reklamaci? Ještě mě zajímá jestli na té kladce nevadí ten hladký povrch nebo jestli musí být drážkovaný? Nevím jak je to u originálu.
Pokud máš jednostranný řemen tak je kladka nedrážkovaná.Nechápu co myslíš tím "nepruží".
Libiczka píše:Ahoj, jsem čerstvě majitelem Volva S60 rv 2001 a mám možná trochu hloupý dotaz, ale nikde jsem nenašel odpověď, tak mě neukamenujte prosím
Mám před sebou novou napínací kladku drážkového řemene INA (slovakia) a nezdá se mi že vůbec nepruží. Je to normální? Jsou tam dva dorazy, ale kladka je na konci jednoho a vůbec se nehne. Je to na reklamaci? Ještě mě zajímá jestli na té kladce nevadí ten hladký povrch nebo jestli musí být drážkovaný? Nevím jak je to u originálu.
Pokud máš jednostranný řemen tak je kladka nedrážkovaná.Nechápu co myslíš tím "nepruží".
Právěže mám oboustraně drážkovaný řemen.
Tím nepružením myslím to, že nejsem schopen s tou kladkou pohnout tou horní kovovou částí v místech jak ukazuje červená šipka. Jakoby to bylo zaseklé. Je to prostě na pravém dorazu a ve směru hodinových ručiček s tím nelze směrem k druhému dorazu pohnout ani o píď.
Libiczka píše:
Právěže mám oboustraně drážkovaný řemen.
Tím nepružením myslím to, že nejsem schopen s tou kladkou pohnout tou horní kovovou částí v místech jak ukazuje červená šipka. Jakoby to bylo zaseklé. Je to prostě na pravém dorazu a ve směru hodinových ručiček s tím nelze směrem k druhému dorazu pohnout ani o píď.
Omlouvám se,kladka je hladká.Pokud s napínákem chceš pohnout v ruce,obávám se,že tolik síly nemáš.
martinopel píše:
Omlouvám se,kladka je hladká.Pokud s napínákem chceš pohnout v ruce,obávám se,že tolik síly nemáš.
Díky, tak ta kladka bude asi OK. Zarazilo mě že teď mám v autě asi původní s drážkovaným kolečkem, ale i na Skandixu je vyobrazená Original s hladkým. Asi je to jedno.
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
ok,já musím trochu potrápit odborníky
já ji mám dokonce pochromovanou
Naposledy upravil(a) ksw dne 14 kvě 2012 21:27, celkem upraveno 1 x.
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
karelvolvo píše:třeba taková kladka z kamionu po 800tkm už drážky má a nová je neměla
jak hluboké?
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
karelvolvo píše:klidně i milimetr, kdysi byli kovové pak plastové a opět se vrátili ke kovovým
to u kamionu se používají čtyřřadá ložiska v té kladce, viz 800 tkm-kvůli výdrži?
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
kladky pro řemeny altíku, klimatizace a ventilátoru u některých typů i vodní pumpy mají obyčejné ložisko jestli se nepletu 6302 japonské TOYO ale dost často se mění protože jsou vychýlené na tom uložení, a řemen kolikrát se ani nemění milion km. Ale musí to být originál náhrady stojí za prd vydrží tak pětinu
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Jo na volvo se dívám že stojí kolem 1000kč ale pozor málo která něco vydrží znám případy zákazník chtěl ušetřit kladka se namontovala 500km ,zadřená řemen v háji tak tak že s sebou nevzal kabeli od ventilátoru, opět se dala náhrada opět podobné km kladka se rozletěla chladič v háji, odtah z dálnice a to se vyplatí !!! A tak to je se vším třeba nový kamion v MKD najede na brzdové desky 300-500tkm pak se majiteli nechce dát asi 3500kč za destičky na jednu nápravu koupí lisovanou tmu za 1500kč a pak všude rozhlašuje že volvo stojí za .... že najel 30tkm a už to hlásí chybu atd.. Můžu se zmínit o oleji v záruce se dává olej předepsané třídy a jezdí se 70-90tkm podle propálené nafty po záruce dávají levnější o dvě třídy horší ale jezdí se na něj stejně km. Prostě znám kamiony které mají 2 Mkm a nemají problém a některé jsou po 600tkm jak vraky