Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Schumi_01 píše:Přesně tak pánové...za absenci hagusů jsem neskonale vděčen
Ale ty chrom lišty souhlas!
Jenže s nimi to neni tak jednoduchý...s tím jsem se už smířil...
Ale Spaceball bude!!!
Příští týden jedu na sever,snad už budu na letních,tak dáme srázek...
_________________ VW Golf VIII 2017 Pfau Green
VW Golf VII 2015 Pacific Blue
bylo S80 II 3,2, 175 KW, 2007, Willow Green Pearl, Summum
bylo V70 T5, 191KW, 2005, Titanium Grey, Summum
bylo úžasná S60 T5,184 KW, 2002,R.I.P. 11.1.2011Galerie
Bude GT-R
lumiere.c píše:
Příští týden jedu na sever,snad už budu na letních,tak dáme srázek...
No každopádně!
A na tom našem "severu" se na letních jak vidíš jezdit už dá Tak koukej přezout
Do Krásné Lípy vede cesta i přes DC
Jojo vím.Zítra to snad stihnu.Pak se ozvu...
_________________ VW Golf VIII 2017 Pfau Green
VW Golf VII 2015 Pacific Blue
bylo S80 II 3,2, 175 KW, 2007, Willow Green Pearl, Summum
bylo V70 T5, 191KW, 2005, Titanium Grey, Summum
bylo úžasná S60 T5,184 KW, 2002,R.I.P. 11.1.2011Galerie
Bude GT-R
_________________ VW Golf VIII 2017 Pfau Green
VW Golf VII 2015 Pacific Blue
bylo S80 II 3,2, 175 KW, 2007, Willow Green Pearl, Summum
bylo V70 T5, 191KW, 2005, Titanium Grey, Summum
bylo úžasná S60 T5,184 KW, 2002,R.I.P. 11.1.2011Galerie
Bude GT-R
_________________ VW Golf VIII 2017 Pfau Green
VW Golf VII 2015 Pacific Blue
bylo S80 II 3,2, 175 KW, 2007, Willow Green Pearl, Summum
bylo V70 T5, 191KW, 2005, Titanium Grey, Summum
bylo úžasná S60 T5,184 KW, 2002,R.I.P. 11.1.2011Galerie
Bude GT-R
sordo píše:Tak nekonec došlo na lakování vypadá to výborně.
Jooo vypadá to moc dobře Asi i líp než zdlouhavě a složitě sháněná mřízka ve stylu S60 s čtvercema...
Rozhodl jsem se tak jako z minuty na minutu a jsem spokojen K tý stříbrný to sedí asi ještě víc
eLzyx píše:předpokládám, že přelepuješ ten původní nápis ... jak moc dobře jde to staré lepidlo dolů? Jak pod tím vypadá lak a číms to lepil zpátky?
jde to dobře celkem, nejtežší je to rozměřit abys to měl přesně. U S60 je hrozná výhoda oproti 70ce že si sundáš celý plastový kryt kufru a odneseš si ho domů k telce:-)) A zpátky to lepim na oboustranou pásku, maj to tak i origo, jen to musíš pořadně ořezat.
_________________ BMW E65 750i V8 270KW 2006 BMW E61 530D M 160KW 2005-ProdánoGalerie S60 2.5T 180KW AWD MY05 Summum-ProdánoGalerie,S60 D5 120KW MY04- Prodáno,S60 2.4 125KW MY01-Prodáno Opel Calibra po renovaci - ProdánoGalerie
eLzyx píše:předpokládám, že přelepuješ ten původní nápis ... jak moc dobře jde to staré lepidlo dolů? Jak pod tím vypadá lak a číms to lepil zpátky?
Vim že ten dotaz nebyl na mě, ale na bývalém Volvi jsem odstanoval oterove listy a s původním lepidlem,a to jsem toho ozkousel opravdu dost si nejlépe poradil spray na odstraňování namrazy. A k tomu laku- bude asi dost záležet na tom jak často vystavujes "prdel" na sluníčko.
Lak pod tím byl vždycky OK, a to jsem to dělal na stříbrné a teď i tmavě šedé...a není to znát, vypadá to trošku že zůstane obrys, ale vždycky jsou to jen zbytky lepidla nebo rozdíl ve špinavosti laku, já to potom dostal dolu klasicky benzinovym čističem (technickým benzinem).
A jinak některé písmena lepili dokonce tak dobře, že drželi jak židovská víra i po opětovném nalepení na nové místo...a když ne, tak oboustranná páska.