pred casem jsem psal tady a prosil jsem o pomoc. Stalo se mi to, ze zacali kolisat otacky na volnobech a motor se dusil bohatou smesi. Nechal sjem to ve znackovem servisu v zahranici a ocekaval jsem odstraneni problemu. Po mesice vysledek byl nasledujici:
1) vymenene odvetrani motoru (bylo nutne a cele dirave).
2) vymenena skrtici klapka
3) vymenene strikovaci tryski
4) vymenena sonda ktera ve VADIS ukazavovalachybny signal.
5) vymenene svycky - original.
6) zmerena komprese motoru ( 11.2 az 11.5 podle valcu)
7) vyskousena tesnost motoru - udajne v poradku.

celou dobu dle vysledku testu vypadal, ze motor spotrebovava prez 20 kg. vzduhu namesto normalnich 10 az 12kg. a prestrik az 6-7 Ms.
Po 5 tydnech mě dnes zavolali do servisu a ukazali mi moje auto ktere normalne bezelo v kuse asi 6 hodin, uplne v poradku. Ani oni nevedi cim to je........ V kazdem pripade dnes se rozhodli vytesnit nejakou trubku mezi odvetrani motoru a turba. Ucpali, nastartovali a za chvili zacal tect olej z nafouknuteho motoru. V tom okamziku motor se uklydnil a ted bezi normalne....... Prosim poradte protoze je to opravdu hlavolam..... Je to S60, 2001, 2.3 T 242 konskych sil.... Dekuji predem za jakoukoliv radu.
ro1313@gmail.com