Nicméně mi řekl, abych zde na fóru vznesl dotaz na zkušenosti a pak se rozhodl. Takže prosím, podělte se o své zkušenosti s motorem 2.5T a LPG. Děkuju mooooc
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
Po cca 50 000 K.O. Zřejmě prasklý blok. Montováno ve 180 000.kavoso píše:Zdravím a mám na vás dotaz. Máte, prosím někdo motor 2.5T ve které máte namontované LPG a najezděno už něco km? Přemýšlím o koupi Volva XC70 2.5T Summum a vzhledem k blížící se situaci v Evropě potřebuji šetřit a tím pádem mně plyn přijde jako jediná možnost. Mluvil jsem s p. Otrubou - greenfuel a ten mi montáž do tohoto motoru ne úplně doporučil skrzeva velké vrtání ve válcích tohoto motoru a případnou větší zátěží turba.
Nicméně mi řekl, abych zde na fóru vznesl dotaz na zkušenosti a pak se rozhodl. Takže prosím, podělte se o své zkušenosti s motorem 2.5T a LPG. Děkuju mooooc
Ajjj to je nemilééééMaki Hira píše:Po cca 50 000 K.O. Zřejmě prasklý blok. Montováno ve 180 000.kavoso píše:Zdravím a mám na vás dotaz. Máte, prosím někdo motor 2.5T ve které máte namontované LPG a najezděno už něco km? Přemýšlím o koupi Volva XC70 2.5T Summum a vzhledem k blížící se situaci v Evropě potřebuji šetřit a tím pádem mně plyn přijde jako jediná možnost. Mluvil jsem s p. Otrubou - greenfuel a ten mi montáž do tohoto motoru ne úplně doporučil skrzeva velké vrtání ve válcích tohoto motoru a případnou větší zátěží turba.
Nicméně mi řekl, abych zde na fóru vznesl dotaz na zkušenosti a pak se rozhodl. Takže prosím, podělte se o své zkušenosti s motorem 2.5T a LPG. Děkuju mooooc
Na autě se ovšem výrazně podepsal předešlý majitel, kterej byl evidentně tuzer a garážoopravář.kavoso píše: Ajjj to je nemilééééto nechci, tak potřebuji sebrat zkušenosti.... V mém případě by se montovalo v 220tkm.
to se pletes hodne ale prins to ma take samozrejmne ale nejsou jedinimichal_0077 píše:na nemeckych forech pisou ze by se 2,5T mela primazavat... doufam ze clovek ktery nenajede na dalnici rozjede se na 200km/h a jede na druhou stranu nemecka by snad problem mit nemusel.
navic u turbo motoru je primazavani docela narocne, nestaci jen kapat ale musi se to tam tlacit pod tlakem... pokud vim tak jedinej kdo toto zarizeni nabizi je prins. nebo se pletu?
pokud jezdis za 10,6 dle palubaku tak se nedivim ze pri tomhle stylu ti to jezd bez problemu ale jak mile tomu slapnes a podrzis otacky na 5-6 tisic copo delsi dobu tak ti to prepne protoze ti to dle nystavene mapy nenasyti motorRapid Brno píše: U mě jsme to z Jenam řešili tak jak bývá po ujetí cca 1000 a 2000 km na seřízení. já to poznal jenduše roz svítila se kontrolka motoru a bylo jasno
nízký tlak LPG ( sedli si gumičky a membrány v reduktrou ) připjily jsme se zvedly tlak na 1,4 a znovu nahrály mapy na LPG ccs 30 min ježdění a bylo hotovo. Je to hodně znát auto je svižnější a spotřeba klesla dle palubáku na 10,6 l LPG ( 10,5 Ba po městě ) uvidíme jestli nekecá při dálším tankování
dnes mají motory tj od roku 200? na vymezení vůlí ventilů podložky nebo kalíšky.xpaja píše:a mají 2,5t řekněme od roku 2006 hydroštely?
Záleží jaký olej používáš.Pokud Castrol,může se stát že nepřestane cvakat vůbec,nebo že cvykne a bude motor po smrti.Pokud Mobil 1 5W50 měl by během 10 smichal_0077 píše:kdyz jsme u tech ventilu jak dlouho vam trva nez po nastartovani prestane cvakat ventilovy rozvod? ja jsem myslel ze tam jsou hydrostely protoze motor chvilku po nastartovani cvrlika...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé